Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Welkom on my island!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Razor

Razor

Aantal berichten : 859
Gulden : 321
Registratiedatum : 29-03-12

Character sheet
Name:: Razor (Alucard Dalour)
Creature: Half blood

Welkom on my island! Empty
BerichtOnderwerp: Welkom on my island!   Welkom on my island! Emptyvr jul 27, 2012 9:42 pm

De ochtend brak aan en Razor werd wakker met een grijns op zijn gezicht. Vandaag zou hij een van de eilanden kopen en niet zo maar eentje, nee Razor zou Mystery island gaann kopen. Na voorzichtig uit bed gekropen te zijn en een briefje achter gelaten te hebben op zijn kopkussen vertrok Razor op zijn paard Dreon. De paardenhoeven klepperde over de grond tot hij bij het eilanden verkooppunt aan kwam. De man achter de balie vroeg hem welke van de eilanden Razor zou willen kopen. "Ik wil Mystery island kopen." zei Razor zo vriendelijkmogelijk. De man keek hem verschrikt aan en vroeg of Razor zeker wist of hij dat gevaarlijke eiland wel wilde hebben? Razor knikte en gooide de geldzak op de balie. Stomverbaasd en licht verward naar de geldzak. Nadat de man Razor het eigendomspapier gegeven had vertrok deze weer. Dit papier zou hij in een verborgen plank verstoppen zodat niemand eraan kon komen. Razor reed naar huis en verborg het papier voor hij terug naar de slaapkamer liet en Lily net aan zag komen. "Goede morgen lievert." begroeten hij zijn lieveling en gaf Lily een zoen. Nadat hij de kus loste streek hij zijn haar uit zijn rode ogen. "Zou je vandaag met me mee willen gaan?" vroeg hij mystreryeus en keek Lily vragend aan. Hij was benieuwd naar hoe zij het eiland zou vinden, want geen enkele bloodhunter wilde daar een voet aan land zetten en ook de shape shifters bleven er graag bij uit de buurt! Dit eiland had Razor ook gebruikt om Lira te trainen waar het erg handig voor was, omdat er zoveel gevaarlijke wezens rond liepen. Razor wist ook dat daar de enige bloem witte groeide die haar naam droeg en die wilde Razor aan haar laten zien. Deze lily was echter zeer giftig en geen enkel schepsel op het eiland zelfs de insekten bleven van deze bloem af. De ligplaatst van de bloem was op het middenvan het eiland en Razor kende de weg, maar die kende Lira inmiddels ook nu moest alleen Lily hem nog weten. Tenzij de weer moesten vluchten voor de bloodhunters dankonden zedaarheen.ߐ
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily

Aantal berichten : 686
Gulden : 440
Registratiedatum : 02-05-12

Character sheet
Name:: Lily
Creature: Shape Shifter

BerichtOnderwerp: Re: Welkom on my island!   Welkom on my island! Emptyzo jul 29, 2012 12:15 am

Razor was al vroeg deze morgen op pad gegaan. Lily was te moe geweest om echt te vragen waar hij heen ging ze was haast weer meteen in slaap gesukkelt. Na een uurtje was ze toch opgestaan. Lira was niet thuis ze zat bij haar tante waarschijnlijk zou ze nog bij Robin op bezoek gaan vreemd genoeg zat ze daar graag. Lily wilde net naar de woonkamer gaan toen razor weer binnenkwam ze kreeg een zoen van hem en vreemd genoeg was hij verassend vrolijk vandaag. Wat was daar nu weer de reden van? Nadat hij de kus loste streek hij zijn haar uit zijn rode ogen. Lily trok vragend een wenkbrauw op toen hij vroeg of ze met hem mee wilde komen. Mee waarheen? Vroeg ze een tikkeltje argwanend. Lily vertrouwde het niet helemaal hij voerde iets in zijn schild. Maar eigenlijk vond ze het ook best wel leuk zo'n beetje spanning. Maakte ales toch interresant niet?
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Welkom on my island!   Welkom on my island! Emptyzo jul 29, 2012 2:07 am

Lily was een beetje argwanend niet gek ook wat hij voor de geboorte van Lira ook allemaal voor Lily verborgen had gehouden, maar deze keer was het heel anders. "Dat moet jezelf zien."het kwam er raadselachtig uit en met zijn vrolijke grijns leek het er toch weer op dat er iets mis was... Razor liep naar de voordeur en wachten al vast in het zadel van zijn paard op Lily.
Flut ik had geen tijd genoeg xc)
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Welkom on my island!   Welkom on my island! Emptyzo jul 29, 2012 8:00 am

Lily draaide met haar ogen. "Wow da's ook een goude tip zeg* Mopperde ze met een grijns. het kwam er zelfs raadselachtig uit en met zijn vrolijke grijns leek het er toch weer op dat er iets mis was. Soms was hij echt een gesloten boek voor haar. hij ging al naar buiten wachtend op haar Lily schreef nog vlug een briefje voor lira dat ze weg waren. Lily kwam naar buiten ze had haar mantel maar aangetrokken en ze kroop op het zadel ze zat achter hem haar armen stevig om zijn middel geslagen. "hmmm waarom heb ik nu toch het gevoel dat dit een ontvoering is?" Vroeg ze met een opgetrokken wenkbrauw.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Welkom on my island!   Welkom on my island! Emptyzo jul 29, 2012 8:40 am

Lily's reactie amuseerde hem alleen maar en na even gewacht te hebben kwam ze gehult in haar mantel naar buiten en klom achter het zadel met haar armen stevig rond zijn middel geslagen. "Als jij wilt dat het een ontvoering is zal ik je er niet vanaf helpen." zei hij geamuseert en ze reden weg. Nadat ze de grenzen van The Abbys voorbij waren hield Razor er flink de pas in, want naar de eilanden was best nog een lange rit en hij was toch wel blij dat Charlie het nog al druk scheen te hebben dus die kwamen ze onderweg ook niet tegen. Bij de eilandenpond gaf Razor de cordinaten door aan de stuurman die hem alleen verschrikt aan keek. Ze vaarde naar een van de grootste eilanden die er van ver al angst aanjagend uit zag. Toch legde de schipper aan en reed Razor van de veerpond af. "Kom over een uur of twee maar weer terug." zei hij en stuurde zijn paard het dichte bos in. Het geluid van de dieren klonk overal om hen heen, maar geen enkel schepsel kruiste hun pad alsof ze bang voor hen waren, zeker bang voor Razor!
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Welkom on my island!   Welkom on my island! Emptyzo jul 29, 2012 10:23 am

Ooh ja dat vond hij weer lekker grappig hoor. Het deed haar weer denken aan vroeger toen ze elkaar pas kende hoe sneaky ze alles deden omdat ze moesten uitkijken voro Hope of Kiba. "Kleine pestkop die je bent!" Grinnikte ze. Hij hield er een stevige pas in en gelukkgi was er geen onraad op de weg. Maar waar gingen ze in godsnaam naar toe. ze kwamen bij het strand uit waar ze op een veerbood gingen de oude man keek hen nogal vreemd aaan. Net alsof hij hun voor gek verklaarde. Waarom gingen ze naar een eiland? Al snel kwam een groot dreigend stuk land in zicht "mistery island...." Zei Lily met grote ogen van verbazing. Wat deden ze hier nu weer? Waarom gingen ze net naar dit eiland toen ze aangemeerd waren keek Lily Razor vragend en iet wat ongerust aan. "Wat doen we hier in godsnaam?" vroeg ze.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Welkom on my island!   Welkom on my island! Emptydi jul 31, 2012 5:30 am

Razor grijnsde breed toen hij Lily de naam van het eiland hoorde noemen, maar toen ze hem vragend aan keek schoot er een korte lach uit zijn keel. Tussen de bomen en struiken door over het pad vroeg ze wat ze hier deden. 'Dit eiland Lily is nu van mij ik heb het vanochtent gekocht toen jij sliep. Dit eiland gebruik ik altijd om te trainen en mocht het zo een keertje zijn dat alle WOF leden moesten vluchten voor de Bloodhunters dan kunnen zij hier naar toe. Dit eiland is niet zo mysteryeus als de meeste denken. Er leven alleen veel meer wilde en giftige dieren dan in heel Doole dat is alles. De dieren kennen dit pad dat neem ik meestal wanneer ik naar het hart van het eiland toe ga ze als nu met jouw. Lira kent de weg hier ook op haar duimpje dus maak je er geen zorgen over.' legde Razor half uit en bleef grijnzen het was geweldig om een eigen stuk land te hebben waar geen men ooit hun voeten op durfte te zetten!

( Kan alleen op Dinsdag en vrijdag avond reageren in verband met dat ik geen beltegoed meer heb.)
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Welkom on my island!   Welkom on my island! Emptyvr aug 03, 2012 7:59 am

Lily keek hem met open mond aan toen hij vertelde dat hij dit eiland gekocht had terwijl zij sliep. HIj had een eiland gekocht?! Het meest gevreesde eiland?! Was hij nu helemaal gek?! Meneer bleef maar grijnzen blijkbaar vond hij het dus allemaal heel grappig. Je hebt Lily hier mee naartoe genomen?! Een klein kind op een eiland vol met wilde beesten en giftige planten?! Zei ze haar gezicht stond in schok. Ze keek even rond en ze legde haar vingers tegen haar slapen. Een eiland, een eiland hij had gewoon een eilad gekocht. Ze ging tegen hem aanstaan. Jij hebt soms echt de meest roekeloze plannen... Ze hief haar hoofd naar hem op en ze begon te grijnzen. Dat is nu net één van de dingen die ik zo leuk aan je vind Zei ze voor ze haar lippen op dezijne drukte.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Welkom on my island!   Welkom on my island! Emptyvr aug 03, 2012 1:01 pm

Lily keek geschokt nadat ze bijna de plek bereikt hadden en Razor kon haar ongeloof alleen maar waarderen. Toen ze bij de open plek aan kwamen stopte hij zijn rijdier en liet Lily eerst afstappen voor hijzelf eraf ging en ze dicht tegen hem aan kwam staan. “Ja ik heb onze dochter hier heen gebracht omdat ik haar hier zonder de bemoeienissen van de hunters kon trainen. En wat die roekloze plannen betreft... je kent me toch?“ zei hij op het laatste met een ontdeugende toon in zijn stem. Toen Lily zei dat ze dat een van de leuke dingen vond en Razor zoende kuste hij haar terug. “Dan zul je deze vast ook leuk vinden... nee mooi juist, maar wat je nu gaat zien valt toch in het noets met jouw schoonheid.“ het klonk weer raadselachtig en Razor draaide Lily langzaam omm zodat ze de prachtige witte lely kon zien. De bloem was twee keer zo groot als de normale lely‘s op het vaste land, maar daardoor ook hoog giftig. “ Een plaatje, maar raak het niet aan.“ zei hij en bleef Lily‘s schouders lichtjes vast houden ter waarschuwing.
Luna

Luna

Aantal berichten : 315
Gulden : 75
Registratiedatum : 09-03-12

Character sheet
Name:: Luna

BerichtOnderwerp: Re: Welkom on my island!   Welkom on my island! Emptyzo aug 05, 2012 4:36 am

Razor was soms echt geflipt met zijn plannetjes maar ze vond het allemaal wel spannend en grappig. Ze werd wel nieuwsgierig naar dat andere wat hij haar wilde laten zien en ze bloosde lichtjes toen hij zei dat het mooi was maar dat het in het niets verbleekte bij haar schoonheid. Zo mooi ben ik nu ook weer niet schat Zei ze met een zoen oop zijn wang. Hij draaide haar langzaam om en lily keek met grote ogen naam de lely voor haar. Lily moest lachen toen hij zei dat ze het niet moest aanraken omda de plant giftig was. Razortje lief ben je soms vergeten dat ik vele malen giftiger ben dan deze plant dus dat het gif geen effect op mij heeft Vroeg ze terwijl ze haar wenkbrauwen even liet wiebelen.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Welkom on my island!   Welkom on my island! Emptyzo aug 05, 2012 4:56 am

Lily gaf hem een zoen op zijn wang en hij glimlachte bij haar reactie op de bloem. “Zo giftig dat de hunters mogen uit kijken of ze zullen voor langetijd plat liggen. Maar deze bloem lijkt onschuldig, maar zijn ranken met stekels liggen verstopt tussen de struiken dus wie hem plukken wil word zelf gegrepen.“ zei hij eerst plagend, maar had een vogel van buiten dit eiland naast de lely zien landen op een van de bladeren dus wis Razor daar van af. Razor sloeg zijn armen om haar middel. “Jij mag jezels niet zo knap vinden toch blijf je mijn mooiste schat!“ zei Razor zo zacht dat alleen zij het zou kunnen horen.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Welkom on my island!   Welkom on my island! Empty

Welkom on my island!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welkom in the WOF Etricus!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum