Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Hi ucle who don't know me

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Melody

Melody

Aantal berichten : 508
Gulden : 399
Registratiedatum : 18-05-12

Character sheet
Name:: Melody Mac Bloody
Creature: Shape Shifter

Hi ucle who don't know me Empty
BerichtOnderwerp: Hi ucle who don't know me   Hi ucle who don't know me Emptyma mei 28, 2012 11:34 pm

Melody was achterglaten door Cassel die haar naar hier had gebracht ze stond te trilen op haar benen haar kap verhulde haar lichtte haar en haar korte zwarte jurkje liet haar benen bijna bevriezen. Melody leek erg op haar vader (kiba's oudste broer die in een ander dorp woonde) Ze had een brief in haar handen die aan kiba was gericht en ze klopte zachtjes op de deur wachtent tot hij zou opendoen en het halfverkleumde mooie meisje voor zijn deur zag staan dat zijn nichtje was.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiba

Kiba

Aantal berichten : 574
Gulden : 222
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Name:: Kiba [Kieba]
Creature: Blood Hunter

BerichtOnderwerp: Re: Hi ucle who don't know me   Hi ucle who don't know me Emptyzo jun 03, 2012 6:10 am

Hij was net bezig met trainingsoefeningen en had dus enkel een short aan. Hij hoorde geklop op de deur en verscheen aan de deur. Hij opende de deur en zag een prachtige meid voor zijn deur staan. Met één wenkbrauw opgetrokken bekeek hij haar eens goed. ze had een kort zwart jurkje, niet slecht. maar ze had ook iets bekend, maar hij wist niet wat. "Kom binnen, ik ben Kiba, wie ben jij?" Hij liet haar binnen in het warme huis.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hi ucle who don't know me   Hi ucle who don't know me Emptyzo jun 03, 2012 6:14 am

Hij opende de deur ze keek hem aan ze rilde een beetje. Met één wenkbrauw opgetrokken bekeek hij haar eens goed. Ze keek naar haar oom hij leek best wel op haar vader maar dan met een andere gezichtsuitdrukking en engere ogen. "Kom binnen, ik ben Kiba, wie ben jij?" Hij liet haar binnen in het warme huis. Ze rilde nog een beetje en haar lippen zagen een beetje blauw. Ik ben Melody de dochter van uw oudere broer, die helaas pas overleden is. Ik moest u dit geven Zei ze haar wit/blauwe ogen keken hem recht aan. Ze gaf hem de brief van haar vader waarin stond of Kiba voor haar wilde zorgen tot ze 18 was.
Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hi ucle who don't know me   Hi ucle who don't know me Emptyzo jun 03, 2012 6:22 am

'Ik ben Melody de dochter van uw oudere broer, die helaas pas overleden is. Ik moest u dit geven' Haar lippen zagen blauw. Hij schrok even. Was zijn oudere broer ook gestorven. Hij staarde even voor zich uit met grote ogen. Hij nam de brief aan en er stond in of hij voor haar wilde zorgen tot ze 18 was. Hij deed de brief weg en ging geshokkeerd in de zetel zitten. Vroeger, toen hij nog maar 3 was, werd hij gepest, maar zijn broer was toen al 14 en beschermde hem altijd. Later ging hij weg.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hi ucle who don't know me   Hi ucle who don't know me Emptyzo jun 03, 2012 6:26 am

Melody stond er een beetje schaapachtig bij ze wist dat het een zware klap voor hem moest zijn maar ze wist niet wat ze nu moest doen ze ging voor hem staan en ze keek hem aan. Oom? Gaat het een beetje? Vroeg ze met een twijfelende stem. Ze kende haar oom helemaal niet ze wist niet hoe ze zich tegenover hem moest gedragen en door de zenuwen kwamen haar vleugels uit haar rug geschoten ze schrok best en ze keek beschaamd naar de grond
Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hi ucle who don't know me   Hi ucle who don't know me Emptyzo jun 03, 2012 6:33 am

'Oom? Gaat het een beetje?' Hij knikte. opeens kreeg ze vleugels. Hij schrok even en keek haar toen bewonderend aan. "Ben jij een... engel?" Vroeg hij verbijsterd. Hij stond recht en merkte dat haar lippen blauw waren van de kou. Zijn draak nam het even over. "Ik weet wel hoe ik je lippen weer warm krijg." Hij grijnsde. Zijn echte 'ik' zit ergens diep verborgen in zijn lichaam gevangen en kon niets doen. Hij schaamde zich verot en wilde dat hij er iets tegen kon doen.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hi ucle who don't know me   Hi ucle who don't know me Emptyzo jun 03, 2012 6:37 am

Hij schrok even en keek haar toen bewonderend aan. "Ben jij een... engel?" Vroeg hij verbijsterd. Ze knikte zez bloosde van schaamte. Hij stond recht en merkte dat haar lippen blauw waren van de kou. "Ik weet wel hoe ik je lippen weer warm krijg." Hij grijnsde. Ze keek hem even geschrokken aan en ze deed een stap naar achteren. Wa...wat bent u van plan? Vroeg ze angstig.
Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hi ucle who don't know me   Hi ucle who don't know me Emptyzo jun 03, 2012 6:46 am

Ze deed angstig een stap achteruit. 'Wa...wat bent u van plan?' Hij ging een stap naar haar toe. "Je hoeft me geen 'u' te noemen." Daarna nam hij haar vast en begon haar te zoen. Zijn ene hand zakte naar onder en nam haar vast bij haar achterwerk. Hij bleef haar hevig zoenen. Zijn draak had hier echt plezier in, maar hij zelf niet echt. Hij schaamde zich verrot. Wat een 'goede' indruk had hij nu weer gemaakt.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hi ucle who don't know me   Hi ucle who don't know me Emptyzo jun 03, 2012 11:29 pm

Hij ging een stap naar haar toe. "Je hoeft me geen 'u' te noemen."
Daarna nam hij haar vast en begon haar te zoen. Zijn ene hand zakte
naar onder en nam haar vast bij haar achterwerk. Hij bleef haar hevig
zoenen.Ze schrok hevig ze wilde dit helemaal niet! Ze teleporteerde zich van hem weg e hij viel opp de grond ze keek hem geschokt aan. Wa...waaro...Hoe kunt u zoiets doen?! Riep ze overstuur en ook bang.
Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hi ucle who don't know me   Hi ucle who don't know me Emptyzo jun 03, 2012 11:32 pm

Opeens verdween ze en hij knalde met zijn gezicht de grond op. 'Wa...waaro...Hoe kunt u zoiets doen?!' Hij grijnsde. "Tegoei en niet verkeerd? Kom eens terug bij je lieve oom lieverd." Hij teleporteerde zich weer naar haar toe. En nam haar gezicht tussen zijn handen en wilde haar opnieuw kussen.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hi ucle who don't know me   Hi ucle who don't know me Emptyzo jun 03, 2012 11:34 pm

Hij grijnsde. "Tegoei en niet verkeerd? Kom eens terug bij je lieve oom lieverd." Hij teleporteerde zich weer naar haar toe. En nam haar gezicht tussen zijn handen en wilde haar opnieuw kussen. Ze keek hem aan hij begon haar nu eigenlijk best kwaad te maken! Haar vader had gezegd dat Kiba aardig was, maar dit was echt té aardig! Ze verkocht hem een klap en ze teleporteerde zich weer bij hem vandaan. Ze wilde naar de deur toe gaan weg van die gekke man! Ze wilde hier niet blijven! Dan sliep ze nog liever buiten!
Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hi ucle who don't know me   Hi ucle who don't know me Emptyzo jun 03, 2012 11:38 pm

Opeens kreeg hij een klap in zijn gezicht, dit bracht hem weer bij zinnen. Ze verdween naar de deur. Hij ging vlak voor de deur staan om haar aandacht te trekken. "Sorry het spijt me, vergeef me alsjeblieft. Ik kan er niets aan doen, ik ben een soort van schizofreen. Mijn drakenkant kan me soms overnemen. De volgende keer mag je me meteen in mijn gezicht slaan." Hij zuchtte. Hij kleurde rood van schaamte.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hi ucle who don't know me   Hi ucle who don't know me Emptyzo jun 03, 2012 11:40 pm

Hij ging vlak voor de deur staan om haar aandacht te trekken. "Sorry
het spijt me, vergeef me alsjeblieft. Ik kan er niets aan doen, ik ben
een soort van schizofreen. Mijn drakenkant kan me soms overnemen. De
volgende keer mag je me meteen in mijn gezicht slaan."
Hij zuchtte. Hij kleurde rood van schaamte. Ze schrok even en deinsde achteruit. Ze zag aan hem dat hij niet loog dat kon ze voelen en zo zwart was zijn aura niet. Melody's vleugels verdwenen en ze keek haar oom aan. Het is al goed oom en het spijt me dat ik u zo hard heb geslagen. Zei ze nu ook met rode wangen.
Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hi ucle who don't know me   Hi ucle who don't know me Emptyzo jun 03, 2012 11:46 pm

Haar vleugels verdwenen. Het zag er best pijnlijk uit. 'Het is al goed oom en het spijt me dat ik u zo hard heb geslagen.' Hij glimlachte. "Geeft niets, het is goed dat je me hard geslagen hebt, dan kwam ik weer bij zinnen. Mijn vrouw is een lange tijd weg, ze moest nog wat regelen, binnekort is ze weer terug en dan heb ik minder last van mijn anderen kant. Kom, volg me, dan geef ik je een rondleiding." Hij ging naar de keuken. "Dit is de keuken." Daarna ging hij naar de woonkamer. "Hier is de living. En daar is het toilet." Hij wees naar een deur aan de andere kant van de kamer. Vervolgens ging hij de trap op en ging aan de deur van zijn kamer staan. "Hier slapen Liliana en ik." Hij ging een deur verder en daar was een kamer met een tweepersoonsbed. "Hier slaapt Lily." Toen kwam hij aan een kamer uit met een tweepersoonsbed, daarnaast was identiek dezelfde kamer. "Dit zijn de kamers van jou en je zus. En hier naast is de badkamer." Hij wees naar de deur naast hen. "Ik zou zeggen, kies maar een kamer en richt hem al wat meer in in de kasten vind je verschillende dingetjes om in je kamer te zetten." Hij keek haar glimlachend aan.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hi ucle who don't know me   Hi ucle who don't know me Emptyma jun 04, 2012 8:28 am

Hij glimlachte. "Geeft niets, het is goed dat je me hard geslagen hebt, dan kwam ik weer bij zinnen. Mijn vrouw is een lange tijd weg, ze moest nog wat regelen, binnekort is ze weer terug en dan heb ik minder last van mijn anderen kant. Kom, volg me, dan geef ik je een rondleiding." Ze knikte maar ze bleef zich een beetje schuldig voelen. "Dit is de keuken." Daarna ging hij naar de woonkamer. "Hier is de living. En daar is het toilet." Hij wees naar een deur aan de andere kant van de kamer. Ze keek ernaar het zag er allemaal heel leuk en gezellig uit. Vervolgens ging hij de trap op en ging aan de deur van zijn kamer staan. "Hier slapen Liliana en ik." Hij ging een deur verder en daar was een kamer met een tweepersoonsbed. "Hier slaapt Lily." Ze keek even binnen daar sliep dus haar tot nu nog onbekende nichtje. Toen kwam hij aan een kamer uit met een tweepersoonsbed, daarnaast was identiek dezelfde kamer. "Dit zijn de kamers van jou en je zus. En hier naast is de badkamer." Hij wees naar de deur naast hen. Ze knikte en keek ernaar het zag er mooi uit. "Ik zou zeggen, kies maar een kamer en richt hem al wat meer in in de kasten vind je verschillende dingetjes om in je kamer te zetten." Hij keek haar glimlachend aan. Ze glimlachtte terug. Danku wel. Zei ze eerbiedig terwijl ze in een kamer liep en haar heel erg kleine linne rugzak neerzette op het bed uit de rug zak haalde ze een familie portret van haar en haar ouders ze ging op bed zitten in kleermakerszit ze keek naar de foto en er rolde een paar tranen uit haar ogen ze mistte haar ouders vreselijk!
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Hi ucle who don't know me   Hi ucle who don't know me Empty

Hi ucle who don't know me
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I dont want to hurt you!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: