Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Ugh, goedzakjes...

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast

Ugh, goedzakjes... Empty
BerichtOnderwerp: Ugh, goedzakjes...   Ugh, goedzakjes... Emptydi mei 22, 2012 3:19 am

Hij wandelde door de ruïnes met zijn trouwe wolf Satan. Maar Satan deed best raar, de wolf snokte aan de halsband en gromde lichtjes. Jake kreeg een onheilspellende grijns op zijn gezicht. Er was hier iets goeds in de buurt. Hij snoof even maar rook niets, enkel, ver van hier vandaan, rozenblaadjes. Hij gaf een snok aan Satans halsband. "Rustig jij." Zei hij zachtjes. Hij had geen leiband gemaakt aan Satans halsband, dat stoorde alleen maar. Jake keek rond want Satan stopte maar niet, Satan gromde zelfs verschrikkelijk luid. Jake begon er stilaan wel genoeg van te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody

Melody

Aantal berichten : 508
Gulden : 399
Registratiedatum : 18-05-12

Character sheet
Name:: Melody Mac Bloody
Creature: Shape Shifter

Ugh, goedzakjes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ugh, goedzakjes...   Ugh, goedzakjes... Emptyvr mei 25, 2012 7:30 am

Melody moest haar vleugels gewoon even strekken ze zweefde door een verlaten half afgebrokkelde stad. Melody genoot van het gedoe en zweefde snel zodat je alleen een wazige vlek zag. Maar iets drong haar neus binnen de stank van zwavel en dood de stank van een duistere engel ze zag iets staan in haar ooghoeken en hoorde grommen ze vloog door en werd weer haar donkere zelf wat verder op ze had haar zwaard niet bij en verschool zich tegen een rots.
Gast
Gast

Ugh, goedzakjes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ugh, goedzakjes...   Ugh, goedzakjes... Emptyvr mei 25, 2012 7:49 am

Opeens schrok hij door een witte flits die voorbij vloog. Satan werd opeens verschrikkelijk kwaad en zijn ogen gloeide rood. Jake keek verward rond, maar zag nergens iemand. Maar Satan misschien wel? Jake ging Satan achterna. Ze kwamen bij een plek uit vol rotsen. Daar was een duister meisje dat zich probeerde te verschuilen voor iets, ze rook naar rozenblaadjes. Satan blafte woedend naar haar toe en gromde verschrikkelijk kwaad. Je zag duidelijk de ketting met het teken, net zoals bij Jake. "Satan! Rustig!" Maar Satan luisterde niet.
Melody

Melody

Character sheet

Ugh, goedzakjes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ugh, goedzakjes...   Ugh, goedzakjes... Emptyvr mei 25, 2012 8:00 am

Ineens stond er een schuimbekkende lelijke gemene grommende zwarte wolf voor haar ze keek hem aan hij droeg een duivelteken maar ze was niet bang ze keek emotieloos naar de wolf ze voelde een aanwezigheid en zag toen de jongeman ze keek hem aan nog steeds met die doodse blik ze voelde dat hij een shapeshifter was maar ze voelde geen nieuwe gaven behalve een duistere kracht het voelde niet erg prettig en er ging een siddering door haar heen. "Leuk huisdier heb je" Zei ze sarcastisch terwijl ze haar rug naar hen toe draaide en op de rots probeerde te klimmen haar tatoe was nu erg zichtbaar. Ze had ook 2 kleine littekentjes op haar rug waar haar vleugels normaal uitkwamen ze zag plots dat er een brandplek kwaam waar ze haar hand neerzette! Dit klopte niet dat kon ze normaal niet! Het moest iets met die jongen zijn ze draaide zich om en zag de ketting ze keek hem wat argwanend aan. "Wat ben jij?!" Vroeg ze met een argwanende stem ze vertrouwde dit echt niet! Ze keek de jongen recht aan met haar blauw witte ogen en wachtte op een antwoord ze hield de vlooienbaal ook in de gaten ze kon het niet vertrouwen!
Gast
Gast

Ugh, goedzakjes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ugh, goedzakjes...   Ugh, goedzakjes... Emptyvr mei 25, 2012 8:26 am

Het meisje had geen angst. "Leuk huisdier heb je" satan gromde nog harder. Het meisje klom de rots op, maar er verscheen een vlam onder haar handen. Jake kneep zijn ogen tot spleetjes. Ze was een shape shifter. Ze keek hem argwanend aan. "Wat ben jij?!" Jake grijnsde. "Wat denk ja wat ik ben?" Zijn stem klonk onheilspellend en zijn ketting met de ster begon een soort gloed te krijgen. Zijn ogen kregen een rood-achtige kleur. Hij gromde lachend. "En wat ben jij wel niet? Ik vraag me wel af waarom mijn wolf je zo verafschuwt? Wacht, laat me raden, je bent een goedzakje." Hij grijnsde en had zijn ogen tot spleetjes geknepen. Al zijn spieren waren opgespannen. Uit satans bek liep een klein straaltje bloed, dat gebeurde altijd als hij moordlustig werd.
Melody

Melody

Character sheet

Ugh, goedzakjes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ugh, goedzakjes...   Ugh, goedzakjes... Emptyvr mei 25, 2012 8:34 am

"Wat denk ja wat ik ben?" Zijn stem klonk onheilspellend en zijn ketting met de ster begon een soort gloed te krijgen. Ze keek hem nog steeds met samengeknepen oogjes aan. Ik vermoed slecht nieuws Zei ze droogjes. Zijn ogen kregen een rood-achtige kleur. Hij gromde lachend. "En wat ben jij wel niet? Ik vraag me wel af waarom mijn wolf je zo verafschuwt? Wacht, laat me raden, je bent een goedzakje." Hij grijnsde en had zijn ogen tot spleetjes geknepen. Al zijn spieren waren opgespannen. Uit satans bek liep een klein straaltje bloed. Ze keek hem een beetje beledigd aan. En jij bent vast een slaafje van de duivel anders zat ik nu niet aan die schaduwen vast Zei ze terwijl ze de zwarte rook aan haar handen bestudeerde haar vleugels jeukte gewoon om vrij te komen en ze kreunde even toen ze zich ontvouwde ze straalde en haar kleding werd wit haar make up werd ook lichter en ze keek hem aan ze cirkelde rond hem heen en hield hem strek in de gaten. Wat zoek jij hier eigenlijk?!
Gast
Gast

Ugh, goedzakjes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ugh, goedzakjes...   Ugh, goedzakjes... Emptyvr mei 25, 2012 8:40 am

En jij bent vast een slaafje van de duivel anders zat ik nu niet aan die schaduwen vast. Jake grinnikte. Waarom dacht iedereen toch dat ze slaafjes waren? Opeens kreeg ze vleugels en werd haar kledij erg licht, haar make-up werd ook veel lichter. Jake gromde. "Wat zoek jij hier eigenlijk?!" Jakes vleugels kwam meteen vrij. Zijn zwarte veren glansde in het zonlicht. Satans nekharen stonden helemaal overeind. Jake grijnsde. "Ik mag toch gaan en staan waar ik wil? Waarom hebben goedzakjes toch altijd zo'n groot ego?" Hij draaide met zijn ogen. "Wat ga jij goedzakje doen? Me verplichten in god te geloven net zoals jullie bij iedereen doen? Bij de duivel kun je tenminste kiezen en zijn ze niet zo opdringerig." Hij grijnsde. Op Satans bek kwam nu ook een grijns. Jake begon licht te trillen doordat er een goedzakje in de buurt was.
Melody

Melody

Character sheet

Ugh, goedzakjes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ugh, goedzakjes...   Ugh, goedzakjes... Emptyvr mei 25, 2012 8:44 am

Jake grijnsde. "Ik mag toch gaan en staan waar ik wil? Waarom hebben goedzakjes toch altijd zo'n groot ego?" Hij draaide met zijn ogen. "Wat ga jij goedzakje doen? Me verplichten in god te geloven net zoals jullie bij iedereen doen? Bij de duivel kun je tenminste kiezen en zijn ze niet zo opdringerig." Hij grijnsde. Op Satans bek kwam nu ook een grijns. Ze zuchtte en schudde haar hoofd. Wie heeft er gezegd dat ík gelovig ben? Domme snul. Zei ze geërgerd. En ik vind het prima als je hier wilt blijven zolang je mij maar niet voor de voeten loopt ik ben met iets belangrijks bezig stom duivel slaafje met je schurftige mormel. Zei ze nog steeds geïrriteerd. Ze vloog even omhoog op de rots en keek naar de sterren om haar positie te bepalen.
Gast
Gast

Ugh, goedzakjes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ugh, goedzakjes...   Ugh, goedzakjes... Emptyvr mei 25, 2012 8:51 am

Wie heeft er gezegd dat ík gelovig ben? Domme snul. Zei ze geërgerd. En ik vind het prima als je hier wilt blijven zolang je mij maar niet voor de voeten loopt ik ben met iets belangrijks bezig stom duivel slaafje met je schurftige mormel. Hij draaide met zijn ogen. Dacht ze nu dat ze gemeen was ofzo? Typisch een beginneling. "Het is niet omdat ik hem aanbid, dat ik zijn slaafje ben. Trouwens denk je nu echt dat het mij wat kan schelen als je me domme snul en slaafje van de duivel noemt? Het maakt je er alleen maar dommer door klinken." Jake lachte, net zoals Satan. Wat was ze toch dom. "Maar jij lijkt me eerder een slaafje van god." Hij grijnsde breed. "Je wordt verplicht goed te zijn, iedere engel, witte engel, is verplicht van goed te doen voor de anderen en te geloven. Het staat in jullie reglement, al een tijdje en nog steeds. En wil je weten hoe ik daar achter gekomen ben? Omdat wij spotten met jullie reglement, jullie mogen bijna niets. Net zoals slaafjes, wij zijn vrij. Dat zijn slaven niet." Jake grijnsde. Satan lachte lichtjes.
Melody

Melody

Character sheet

Ugh, goedzakjes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ugh, goedzakjes...   Ugh, goedzakjes... Emptyvr mei 25, 2012 8:58 am

"Het is niet omdat ik hem aanbid, dat ik zijn slaafje ben. Trouwens denk je nu echt dat het mij wat kan schelen als je me domme snul en slaafje van de duivel noemt? Het maakt je er alleen maar dommer door klinken." Jake lachte, net zoals Satan.Ze neggerde hen beide en bleef naar de lucht turen. "Maar jij lijkt me eerder een slaafje van god." Hij grijnsde breed. Ze spande haar spieren op en balde haar handen tot fuisten er kwam een rook uit haar fuisten en vonkjes van haar vleugels. "Je wordt verplicht goed te zijn, iedere engel, witte engel, is verplicht van goed te doen voor de anderen en te geloven. Het staat in jullie reglement, al een tijdje en nog steeds. En wil je weten hoe ik daar achter gekomen ben? Omdat wij spotten met jullie reglement, jullie mogen bijna niets. Net zoals slaafjes, wij zijn vrij. Dat zijn slaven niet." Jake grijnsde. Satan lachte lichtjes. Ze draaide zich om en zweefde voor hem hij was groter daarom vloog ze wat boven de grons. Jij weet helemaal niets van mij ja?! Jij weet niet waarin ik geloof! Jij weet niet naar wie ik luister! Als er al iemand bestaat waar ik naar luister! Dus hou je domme kop als je niet weet waar je over spreekt! Zei ze dreigend Melody was niet het typische voorbeeld van een engel ze was eerder een gevallen engel een engel die naar niemand lluisterde!
Gast
Gast

Ugh, goedzakjes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ugh, goedzakjes...   Ugh, goedzakjes... Emptyvr mei 25, 2012 9:02 am

"Jij weet helemaal niets van mij ja?! Jij weet niet waarin ik geloof! Jij weet niet naar wie ik luister! Als er al iemand bestaat waar ik naar luister! Dus hou je domme kop als je niet weet waar je over spreekt!" Jake begon te schaterlachen. Dit was zo hilarisch, ze was een mislukte engel. "Hahaha, jij bent een mislukte engel! Hahaha..." Hij kwam bijna niet meer bij van het lachen, net zoals Satan. Hij stopte met tranen in zijn ogen van het lachen. "Weet je dat je helemaal niet dreigend overkomt? Je maakt jezelf alleen nog maar belachelijker!" Hij begon weer te lachen. Satan lag op de grond van het lachen.
Melody

Melody

Character sheet

Ugh, goedzakjes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ugh, goedzakjes...   Ugh, goedzakjes... Emptyvr mei 25, 2012 9:04 am

"Hahaha, jij bent een mislukte engel! Hahaha..." Hij kwam bijna niet meer bij van het lachen, net zoals Satan. Hij stopte met tranen in zijn ogen van het lachen. "Weet je dat je helemaal niet dreigend overkomt? Je maakt jezelf alleen nog maar belachelijker!" Hij begon weer te lachen. Satan lag op de grond van het lachen. Nu was ze echt pissig Melody was erg sterk als ze geen specifieke gaven immiteerde ze greep Satan bij zijn nekvel en slingerde hem met zo'n geweldige kracht tegen Jake aan dat ze beide 2 meter achteruit tegen een halve muur aan knalde ze stond op een rots met gekruiste armen. Wat zei je daar?! Gromde ze.
Gast
Gast

Ugh, goedzakjes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ugh, goedzakjes...   Ugh, goedzakjes... Emptyvr mei 25, 2012 9:08 am

Ze kegelde hen beiden tegen een muur aan. "Wat zei je daar?!" Jake keek naar Satan en begon nog harder te lachen. Hij stopte met lachen en keek naar het meisje. "Geweld, is een uiting van zwakte, je weet toch dat dat betekent dat jij je zwakker vertoont dan mij?" Hij begon weer hard te lachen en stond recht. "Wat ben jij toch een zielige mislukking." Hij grijnsde en ging dichter naar haar toe. "Het is zelfs al zo erg gekomen dat je bang bent om op de grond te staan omdat je dan kleiner dan me bent. Hoe zielig." Hij grijnsde breed. Satan bleef grijnzend zitten.
Melody

Melody

Character sheet

Ugh, goedzakjes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ugh, goedzakjes...   Ugh, goedzakjes... Emptyvr mei 25, 2012 9:13 am

Hij stopte met lachen en keek naar het meisje. "Geweld, is een uiting van zwakte, je weet toch dat dat betekent dat jij je zwakker vertoont dan mij?" Hij begon weer hard te lachen en stond recht. Ze gromde ze werd gek van die gast! "Wat ben jij toch een zielige mislukking." Hij grijnsde en ging dichter naar haar toe. Ze spande haar spieren op. "Het is zelfs al zo erg gekomen dat je bang bent om op de grond te staan omdat je dan kleiner dan me bent. Hoe zielig." Hij grijnsde breed. Satan bleef grijnzend zitten.

Ze zuchtte en liet haar vleugels verdwijnen de gothic look was weer terug ze keek hem geërgerd aan. Jij vind mij zielig?! Ik ben geen mislukte engel die de kant van het kwade en de vloeken heeft gekozen zoals jij! Ik ben niet degene die met het schurftige mormel optrekt en ik ben niet degene die niets serieus kan nemen! Je bent de moeite niet waard om mijn tijd aan te verspillen! Riep ze kwaad terwijl ze rustig het bos in liep iets later hoorde je een ijsinwekkende schreeuw van een man en een vreemde belletjes lach. Melody lag op de grond van het lachen bij het verminkte lijk van een bloodhunter0.
Gast
Gast

Ugh, goedzakjes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ugh, goedzakjes...   Ugh, goedzakjes... Emptyvr mei 25, 2012 9:18 am

"Jij vind mij zielig?! Ik ben geen mislukte engel die de kant van het kwade en de vloeken heeft gekozen zoals jij! Ik ben niet degene die met het schurftige mormel optrekt en ik ben niet degene die niets serieus kan nemen! Je bent de moeite niet waard om mijn tijd aan te verspillen!" Jake begon nog harder te lachen. Ze veranderde weer. Opeens hoorde hij een schreeuw van een man en Jake keek blij naar Satan. Ze hielden er van als er iemand vermoord werd. Ze gingen er naar toe en hij zag de man op de grond, en vreemd genoeg het meisje dat plat lag van het lachen. Hij keek niet-begrijpend naar Satan. "Freak." Fluisterde hij spottend. Jake ging vloog naar de man toe, nog steeds in zijn vorm. Daarna nam hij de man in zijn armen en sloot zijn ogen. De man werd knalrood en verdween stilaan. Hij zou dadelijk opgevangen worden in de hel. Dit was een gave die iedere engel had, duistere engelen stuurde je naar de hel, goede stuurde je naar de hemel. Daarna hief hij één wenkbrauw op en keek het meisje aan, was ze gek ofzo?
Melody

Melody

Character sheet

Ugh, goedzakjes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ugh, goedzakjes...   Ugh, goedzakjes... Emptyvr mei 25, 2012 9:23 am

Ineens stonden die engel en zijn wolf weer voor haar neus ze kon niet stoppen met lachen tot ze de man zag verdwijene recht naar de hel waar hij thuishoorde ze grinnikte nog een beetje. Daarna hief hij één wenkbrauw op en keek het meisje aan. Ze zat heel relaxt en keek hem aan. Wat?! Waarom kijk je zo?! Zei ze een beetje pissig ze stond op en wandelde een beetje of eerder huppelen Melody vond de dood van dat soort bloodhunters toch ooh zo grappig ze had een grijns op haar gezicht. Er kwam een postduif naar haar toegevlogen het was haar oom die zich afvroeg waar ze zat.
Gast
Gast

Ugh, goedzakjes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ugh, goedzakjes...   Ugh, goedzakjes... Emptywo mei 30, 2012 11:31 pm

"Wat?! Waarom kijk je zo?!" Ze was nogal relaxt. Opeens kwam er een postduif naar haar toe gevlogen met informatie. Hij zag een klein stukje van de tekst, helemaal vanonder stond op het briefje: groetjes je oom, Kiba. Jake kreeg een grijns op zijn gezicht, zij was dus de bloedverwante? Hij ging naar haar toe en glimlachte. "Ben je familie van een zekere Kiba? Het is een goede vriend van me. Vergeef me." Hij keek haar glimlachend aan. Ze was best wel knap, alleen was het jammer dat ze een normale engel was. Satan bleef een eindje verderop staan, hij vertrouwde dat meisje niet echt.
Melody

Melody

Character sheet

Ugh, goedzakjes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ugh, goedzakjes...   Ugh, goedzakjes... Emptywo mei 30, 2012 11:34 pm

Hij ging naar haar toe en glimlachte. "Ben je familie van een zekere Kiba? Het is een goede vriend van me. Vergeef me." Hij keek haar glimlachend aan. Ze keek hem aan met opgetrokken wenkbrauwen. Dus jij kent mijn oom? Vroeg ze voorzichtig. Als haar oom zulke vrienden had zou hij vast ook geen lieverdje zijn! Ze keek hem even aan. Ik ben eigenlijk opweg naar hem maar hij kent me niet. Zei ze rustig terwijl ze rechtstond en het lijk wegslingere Melody had een beetje last van een duistere kant.
Gast
Gast

Ugh, goedzakjes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ugh, goedzakjes...   Ugh, goedzakjes... Emptywo mei 30, 2012 11:38 pm

'Dus jij kent mijn oom?' Ze leek wel geschrokken. Maar hij bleef glimlachen. 'Ik ben eigenlijk opweg naar hem maar hij kent me niet.' Melody slingerde een lijk weg. "Hmm, tof, zal ik met je mee gaan? Ik heb hem al jaren niet meer gezien. Hij was mijn beste vriend. Voor dat ik duister werd." Hij zuchtte en ging naar haar toe. Satan knorde wat tegen zijn zin. "Ik zal je wel beschermen tegen het kwaad." Hij glimlachte maar keek toen in de war. "Wacht eens, ik ben zelf het kwaad... Ik bescherm je wel tegen blood hunters!" Hij grijnsde breed.
Melody

Melody

Character sheet

Ugh, goedzakjes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ugh, goedzakjes...   Ugh, goedzakjes... Emptywo mei 30, 2012 11:41 pm

"Hmm, tof, zal ik met je mee gaan? Ik heb hem al jaren niet meer gezien. Hij was mijn beste vriend. Voor dat ik duister werd." Hij zuchtte en ging naar haar toe. Ze deed een pas bij hem vandaan ze vertrouwde het helemaal niet! Satan knorde wat tegen zijn zin. Ze keek even naar de wolf maar ze schonk niet veel aandacht aan hem. "Ik zal je wel beschermen tegen het kwaad." Hij glimlachte maar keek toen in de war. Ze keek hem even aan met een grijns."Wacht eens, ik ben zelf het kwaad... Ik bescherm je wel tegen blood hunters!" Hij grijnsde breed. Ze keek hem aan en schudde even haar hoofd met een kleine glimlach. Jij bent echt heel vreemd weet je dat? Zei ze rustig terwijl ze haar vleugels introk en weer haar donkere uiterlijk aannam ze keek hem vanuit haar ooghoeken aan. Ja,ja ik weet het ik lijk niet echt op een engel met mijn gewone kleren aan. Zei ze rustig.
Gast
Gast

Ugh, goedzakjes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ugh, goedzakjes...   Ugh, goedzakjes... Emptywo mei 30, 2012 11:46 pm

Ze schudde haar hoofd met een kleine glimlach. 'Jij bent echt heel vreemd weet je dat?' Hij grijnsde. Ze veranderd in haar normale vorm. Ze zag er nogal donker uit. Hij trok één wenkbrauw omhoog. 'Ja,ja ik weet het ik lijk niet echt op een engel met mijn gewone kleren aan.' Zijn vleugels verdwenen en hij had zoals vaak een zwarte broek aan en een zwarte vest zodat al zijn spierbundels goed zichtbaar waren. Hij keek naar Satan. "Kom dikkert, we gaan naar een goeie vriend van me." Satan stond tegen zijn zin recht en slenterde naar hen toe. Hij bleef uit de buurt van melody. "Ik ben Jake... Mijn achternaam heb ik nooit gekend, maar ik noem mezelf altijd Jake Red. Ik weet het, het is een beetje een domme achternaam." Hij keek haar glimlachend aan. "Jij bent?" Vroeg hij toen ze richting Kibas huis liepen.
Melody

Melody

Character sheet

Ugh, goedzakjes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ugh, goedzakjes...   Ugh, goedzakjes... Emptydo mei 31, 2012 9:16 am

Zijn vleugels verdwenen en hij had een zwarte broek aan en een zwart vest zodat al zijn spierbundels goed zichtbaar waren. Hij keek naar Satan. "Kom dikkert, we gaan naar een goeie vriend van me." Satan stond tegen zijn zin recht en slenterde naar hen toe. Melody moest even zacht lachen. De wolf bleef uit haar buurt en daar was ze erg blij om!. "Ik ben Jake... Mijn achternaam heb ik nooit gekend, maar ik noem mezelf altijd Jake Red. Ik weet het, het is een beetje een domme achternaam." Hij keek haar glimlachend aan. Ze schudde haar hoofd..Ik vind het een hele mooie naam.Zei ze vriendelijk "Jij bent?" Vroeg hij toen ze richting Kibas huis liepen. Mijn naam is Melody....Melody Mac Bloody Zei ze wat zacht haar achternaam pastte oook niet echt bij die van een engel.
Gast
Gast

Ugh, goedzakjes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ugh, goedzakjes...   Ugh, goedzakjes... Emptydo mei 31, 2012 11:32 pm

'Ik vind het een hele mooie naam.Zei ze vriendelijk' Hij grijnsde, hij bleef er bij dat zijn achternaam dom was. 'Mijn naam is Melody....Melody Mac Bloody' Hij grijnsde. "Jou achternaam is prachtig! Mag ik hem lenen?" Hij grijnsde. Satan rolde met zijn ogen. "Het is wel een beetje raar voor bij een witte engel... Niet slecht bedoelt ofzo." Hij had nog steeds last van zijn drang haar te vermoorden, maar dat was normaal als hij een engel tegenkwam die niet slecht was. Zijn ketting gloeide een klein beetje rood. Hij zuchtte geïrriteerd.
Melody

Melody

Character sheet

Ugh, goedzakjes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ugh, goedzakjes...   Ugh, goedzakjes... Emptydo mei 31, 2012 11:35 pm

Hij grijnsde. "Jou achternaam is prachtig! Mag ik hem lenen?" Hij grijnsde. Satan rolde met zijn ogen. "Het is wel een beetje raar voor bij een witte engel... Niet slecht bedoelt ofzo." Ze grinnikte even. Dat hoor ik wel vaker. Maar weet je ik ben niet volledig wit ik ben een gevallen engel dus technies gezien ben ik onpartijdig tot ik een kant kies. Zei ze met een zucht. Ze keek hem even verlegen aan. Jake mag ik je wat vragen? Waarom heb jij eigenlijk voor het kwaad gekozen? Vroeg ze rustig ze wist nog altijd niet wat ze zelf moest kiezen.
Gast
Gast

Ugh, goedzakjes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ugh, goedzakjes...   Ugh, goedzakjes... Emptydo mei 31, 2012 11:42 pm

'Dat hoor ik wel vaker. Maar weet je ik ben niet volledig wit ik ben een gevallen engel dus technies gezien ben ik onpartijdig tot ik een kant kies.' Hij haalde zijn schouders op. 'Jake mag ik je wat vragen? Waarom heb jij eigenlijk voor het kwaad gekozen?' Hij keek voor zich uit en zuchtte. "Gewoon, ik heb het eigenlijk niet echt zelf gekozen. Kiba werd meegenomen toen hij nog klein was, maar ik was ontsnapt. Op een dag, kwam de duivel langs en vertelde me hoe ik Kiba in leven kon houden, maar ik moest eerst een contract teken. Net toen ik het papier vast nam, bloedde mijn vinger, ik wilde kijken en er viel een druppel bloed op de plaats waar ik moest tekenen. Maar zo erg vind ik het niet, mijn leven is nu veel makkelijker nu ik me aan zijn kant heb aangesloten, bovendien blijft Kiba in leven." Hij vertelde het gewoon alsof het niets was. "Ik had Satan van de duivel gekregen toen hij nog een pup was en we kregen allebei een ketting. Maar waarom wilde je dat eigenlijk weten?"
Gesponsorde inhoud

Ugh, goedzakjes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ugh, goedzakjes...   Ugh, goedzakjes... Empty

Ugh, goedzakjes...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: