Aantal berichten : 859 Gulden : 321 Registratiedatum : 29-03-12
Character sheet Name:: Razor (Alucard Dalour) Age:: 17 jaar Creature: Half blood
Onderwerp: Killing is not just someting, but fun! vr mei 18, 2012 9:04 pm
De ochtend brak aan. Razor had nu al een maand een lichaam voor zichzelf gekregen door de samen werking van will, Hope, Eva en Ager. Hij had al een beetje getraint door zijn lichaam beter te leren kennen. Natuurlijk lag hij verschillende keren in de clins met Hope, maar dat maakte hem alleen maar vrolijk. Hoewel Hope er juist kwaaier van werd. Nu wilde Razor even Doole in gaan om van de rust te genieten die het bos hem bood. Zijn rode ogen flisten tussen zijn ravenzwarte haren op toen hij een geluid op pikte. Het vreemde was dat tijdens de trainingen Razor zich goed in de hand kon houden, maar zijn moord en bloedlust werden versterkt door de aanwezigheid van Bloodhunters! Razor probeerde zichzelf in te houden, maar om de een of andere reden lukte het hem gewoon weg niet. Razor grijnsde even bij het ruiken van Bloodhunters,maarhet was een oud spoor dus had hij er geen last van. Razor liep gewoon door tot hij via de boomgrens de boerderijenzag liggen. Hij wist van Dregoe dat er verschillende Shape shifters die hun shifter's gaven geheim konden houden hier bevriend met de WOF waren en dat ze hen soms bevoorraden. Maaralleen tijdenns de winter periode. Razor liep rustig verder tot hijeen zeer verse geur van de Bloodhunters rook .Omdat hij zich naar de regel van de WOF wilde schikken sprong Razor de boom inen wachten geduldig af. zijn bloed begon te koken toen ze voorbij reden en hij zuchten opgelucht toen hij hen niet meer hoorde. De boom had het aardig te voorduren gehad, want Razor had zijn handen even veranderd en de boombast flink bewerkt om zich in te houden. Velletjes boomschors vielen op de grond en Razor liet zich uit de boom zakken. Soms was het best lastig en hij wilde Lily niet opnieuw bang voor hem laten worden doordat hiij zich niet in kon houden. Daardoor gaf hij te veel om haar ook al was Lily nu niet in de buurt! Razor wilde net weg lipen toen de bloodhunters weer terug kwamen. een van hen had de vallende boomschors gezien en vroeg zich af wie of wat dat gedaan kon hebben? Hij nam de rest van 5 a 6 man mee en Razor stond met zijn rug naar hen toe toen een vanhen wat naar hem riep. Razor haalde die p adem, maar de kille toon bleef in zijn stem steken toen hij zei dat hij van niks wist. De Bloodhunters waren achterdochtig geworden en wilde Razor van dichtbij bekijken. Razor draaide zich half om en een van de mannen riep dat hij Will was. Eenmanikale grijns speelde op zijnlippen. Die fout makente ze telkens weeren daar hielt hij toch zo van.De bloodhunter trokken hun wapens en stormde op Razor af. Nu had hij een reden om ze te doden en niet gewoon voor de lol,wat ook een grote rol in zijn gevechten mee speelden. Razor danste tussen hen door en liep verschillende verwondingen op die voor de vele Shifters zelf dodelijk zouden zijn. Een van de Bloodhunters toen er nog 4 overeibnd stonden hoewel ze flink gehaverd waren schoot een pijl door zijn hart. de inpact die het had liet Razor achterover vallen en hij rolde nog wat door voor hij tot stilstand kwam te liggen. Een vreemd gevoel bekroop Razor. Zo had het niet gevoelt toen hij stierf door het zwaardvan Charlie jaren geleden. een vreemde warmte bekroop hem en Razor kreunde. Het gejuich van de Bloodhunters stierf weg en zekeken vreemd naar Razor die zich omhoog werkte tot hij weer recht stond. Hij keek naar de plek waar de pijl zat en grijnsde breed. eva had zichzelf overtroffen. Door dat drankje waar Will het hart mee begoten had deed nog steeds zijn werk en het hart klopte nog steeds ondanks de pijl die het doorboord had. Razor trok de pijl eruit en vielde een pijnlijke steek door hem heen schieten, maar Rising sun heel de, de wond snel en Razor begon manikaal te lachen. Zijn gelach was ijzelijk en afschrikwekkend. Dirt was het beste dat hem ooit was overkomen, maar geheel onstervelijk was hij ook weer niet. Waar normale Shifters en mensen bij stierfen bleef hij juist leven. De mensen wisten natuurlijk niet dat om hem te doden moesten ze zijn hart doorsteken, zijn hoofd afhakken en zijn lichaam verbranden. Razor genoot van deze ontwikkelingen en grijnsde vVals naar demannen die angstig begonnen te worden! Dit hadden ze nog nooit meegemaakt... Razor stormde opnieuw naar voren en onder ge gegil van angst doden hij de Bloodhunters. Het was snel gebeurd en Razor heeg lichtjes. De pijl had hem wat trager gemaakt, maar dat zou snel genoeg weer geheelt zijn. Razor had niet door dat er iemand in de buurt was die hem al eens eerder op zulke wijze iemand vermoorden. hij likte zijn handnen schoon en hoorde een paar voetstappen. Langzaam keek hij om en zag iemand staan die opnieuw duidelijk geschok moest zijn om te zien hoe de Bloodhunters aan stukken waren gescheurt!
(Robin)
Robin Leader
Aantal berichten : 522 Gulden : 249 Registratiedatum : 17-03-12
Character sheet Name:: Robin Hood Age:: 30 Creature: Half blood
Onderwerp: Re: Killing is not just someting, but fun! vr mei 18, 2012 9:27 pm
Hij verveelde zich dood en was Donder een beetje aan het trainen zodat hij rustig kon blijvne bij noodsitiaties. Hij hoorde de hoeven steeds op het zachte grond terecht komen en zijn paard blies een paar keer en Robinklopte lachend op de hals van zijn jonge dier. Donder was jong en nog vol energie en die wou hij graag kwijt en nu moest hij een eindje lopen om de grenzen te controleren, stekem hoopte Donder dat er een dol gedraaide Shape shifter tegen kwamen. Robin zelf was rchting The farm aan het reiden want je wist maar nooit wat de shape shifters daar hadden gehoord. Toen hij er bijna was hoorde hij mensen praten, nieuwsgierig stuurde hij Donder op het geluid af en al snel een heel gevecht losbarsten , de jonge die vreselijk veel op Will leek was goed in form maar hij had zwart haar en rode ogen. een van de blood Hunters pakte zijn pijl en legde die op zijn pees, hij meost wel heel goed kunnen schieten want Die jonge bewoog als gek heen en weer en toen de bloodhunter de pees los liet stond de jonge shape shifter stil en Robin keek toe hoe de pijl door zijn borstkast boorde, de shape shifter viel naar achter en de meeste bloodhunters ontspande zich maar toen gebeurde er iets raars de jonge stond op als of er geen pijl door zijn hart was gebooort en trok die er uit. daarna begon de gevecht op nieuw, toen alle bloodhunters dood waren. Robin steeg van zijn paard af met zijn boog in zijn handen en lep naar de jonge, hij kende hem ergens van dat wist hij zeker. Hij was niet echt in shok door wat er met zijn soort is gebeurt, hij had dit eens eerder mee gemaakt en toen schoot er een naam in zijn hoofd, de jonge die in Will''s lichaam zat: Razor maar hij had blijkbaar een lichaam gekregen ''Razor?"" vroeg hij voorzichtig.
Razor
Character sheet Name:: Razor (Alucard Dalour) Age:: 17 jaar Creature: Half blood
Onderwerp: Re: Killing is not just someting, but fun! vr mei 18, 2012 9:51 pm
Bij het zien van de man grijnsde hij even vals, maar toen Razor de stem herkende verdween die en keek hij hem zo neutraal mogelijk aan wat moeilijk ging doordat er flink wat bloed spatterss op zijn gezicht zaten. Razor glimlachte door de blik in de ogen van Robin en het deed hem denken aan de gezichten van de mannen die hij net gedood had. 'Robin.' antwoorde Razor droogjes en trok zijn handschoenen uit. zowel op de handschoenen als op de rug van zijn handen zelf stond een soort pentagram op afgebeeld met vreemde tekens eromheen. Razor schudden de handschuddden uit, maar het meestebloed bleef er toch aan kleven en moesten gewassen worden dus stak hij ze maar in zijn lange jas. 'Sorry voor de puin hoop. Eert zat ik daar, maar toen ik weg wilde gaan kwamen ze terug.' zei Razor en er gleed eenlichte valse grijns over zijn lippen.
Robin Leader
Onderwerp: Re: Killing is not just someting, but fun! vr mei 18, 2012 10:01 pm
'Robin.' Ze Razor droogjes en trok zijn handschoenen uit. zowel op de handschoenen als op de rug van zijn handen zelf stond een soort pentagram op afgebeeld met vreemde tekens eromheen, hij keek nieuwsgierig naar de pentagrammen, deze jonge had blijkbaar een bijoznder shape shifter tegen gekomen waardoor hij zijn lichaam had gekregen.'Sorry voor de puin hoop. Eert zat ik daar, maar toen ik weg wilde gaan kwamen ze terug.' zei Razor en er gleed eenlichte valse grijns over zijn lippen. '' Het zal hun leren om niet steeds de eerste en de beste shape shifter aan te vallen.'' Zei hij droog ''Indrukwekkend hoe jij de pijl er uit haalde, en hoe kom je aan de lichaam. Het is uit puur neuwsgierigheid.'' Zei hij en keek onderzoekend naar Razor.
Razor
Onderwerp: Re: Killing is not just someting, but fun! vr mei 18, 2012 10:13 pm
Razor grinnikte bij zijn woorden dus hij had het door dat Razor niet langer meer Will's lichaam nodig had om zich in het land der levende voort te bewegen. 'Met wat hulp van Eva, een van de leden van de WOF. Ze had wat dingentjes nodig, maar het werkt prima.' Razor sprak erover alsof het niks was, maar Eva had er hard aan gewerkt en door de duivelse invloeden kon hij zich iets sneller bewegen dan de meeste shifters wat de mensen dus nog wat langzamer maakte. Razor grijnsde weer bij de gedachten aan hoe Hope eerst had gedacht dat hij er echt niet meer was geweest. Hij had genoten en genoot er nog van hoe ze daarna reageerde toen hij haar zoende. Razor keek weer naar Robbin die hem aandachtig aan het bekijken was. 'En wat brengt jouw hier heen buiten het gekrijs van die speenvarkens?' vroeg Razor en keek Robin emotieloos aan. Die blik had hij steeds vaker nu hij met Lily omging en zij net als Hope die manikale grijns niet wadeerde.
Robin Leader
Onderwerp: Re: Killing is not just someting, but fun! za mei 19, 2012 7:28 am
'Met wat hulp van Eva, een van de leden van de WOF. Ze had wat dingentjes nodig, maar het werkt prima.' Razor sprak erover alsof het niks was, Hij knikte bedachtzaam, WOF groeide hard en zeker met Eva die blijkbaar ook een van de leden was. Hij had ee nbeetje interresse in haar gekregen, je weet maar nooit of ze hem kon helpen. Razor keek weer naar Robbin die hem aandachtig aan het bekijken was. 'En wat brengt jouw hier heen buiten het gekrijs van die speenvarkens?' vroeg Razor en keek Robin emotieloos aan. Hij keek op en knikte even 'I kwas op weg naar de boerderij want je weet nooit of je daar wat nieuws kan horen, in de stad kan ik me niet meer laten zien dus moet ik wel naar de shape shifters.' Zei hij rustig en keek naar de lijken en moest toch grinniken, de eerste keer toen hi jWidow had als huisdier had ze ook een man vermoord maar hij vertelde haar dat die jonge ee nvrouw had die zwanger was en toen kwam de vrouw in Widow naar boven en was ze naar de dorp gegaan met risico. Hij schudde zijn hoofd 'KOm laten we de lijken weg halen.' Zei hij rustig.
Razor
Onderwerp: Re: Killing is not just someting, but fun! za mei 19, 2012 11:45 am
Hij zei dat ie naar de boerderijen ging voor nieuws? Razor begreep het niet en keek hem vragend aan. Toen Robin vroeg hem te helpen om de lijken eg te ruimen hielp Razor Robin tot ze klaar waren.'Wat heb je dan gedaan?' vroeg Razor en hij keek even naar Robin voor hij vrder ging met zijn handen schoon te likken.
Robin Leader
Onderwerp: Re: Killing is not just someting, but fun! za mei 19, 2012 9:26 pm
Razor hielp mee om de lijken weg te halen en toen vroeg Razor: 'Wat heb je dan gedaan?' Robin kee ktoe Hoe Razor zijn handen schoon likte. ''De andere Bloodhunters zijn tegen dat mijn groep en ik veel te gevaarlijke bloodhunters vermoorden en veel te rijke bloodhunters bestelen.'' Hij grinnikte en Donder kwam aangestapt naar hem toe en duwde zijn snuit in zijn rug en Robin glimlachte en draaide zich om en klopte op de nek van zijn paard en fluisterde in de oor dat hij goed had gedaan en bleefstaan etc....
Razor
Onderwerp: Re: Killing is not just someting, but fun! za mei 19, 2012 9:51 pm
Robin vertelde waarom, Razor grijnsde toen hij het hoorde. "Moeten ze ook maar eens stoppen. Die denken echt dat de wereld van hen is!" zie Razor schouder ophalend en zag het paard van Robin naar hen toe komen, maar stopte bij Robin die wat in het oor van het dier fluisterden. Er gleed opnieuw een valse grijns over zijn lippen, maar hij zei niks en keek naar de plek waar ze de lijken neer gelegt hadden. Ja ze moesten maar eens stoppen met Shape shifters te jagen. "Vroeg of laat zal er een einde komen aan deze vete..." murmelde Razor maar wat voor zich heen terwijl hij zijn blik naar de boerderijen richten.
Robin Leader
Onderwerp: Re: Killing is not just someting, but fun! zo mei 20, 2012 4:10 am
"Moeten ze ook maar eens stoppen. Die denken echt dat de wereld van hen is!" zie Razor schouder ophalend, hij knikte 'het word met elke dag erger en er komen hee lveel bloodhunters richting Doole door WOF.' Hij keek naar de boerderij en zuchte "Vroeg of laat zal er een einde komen aan deze vete..." HIj knikte 'Wat doe jij eigenlijk hier behalve slachten?' Vroeg Robin nieuwsgierig.
Razor
Onderwerp: Re: Killing is not just someting, but fun! zo mei 20, 2012 7:40 pm
Robin zei dat er meer en meer bloedhunters naar Doole toe kwamen. Razor gromde even na die woorden gehoort te hebben, maar staarde nog steeds voor zich uit. Echter kwam er een gemene valse grijns op zijn gezict toen hij hem vroeg wat Razor hier deed. "Eigenlijk wilde ik even ergens anders zijn in het WOF terretorium, maar die lui zaten net in de weg, anders leefde ze nog." zei Razor droogjes, maar hij keek Robin met een blik aan die genoot van het moorden, dat was ook niet zo gek als je van peuter al getraint was om te moorden en te vechten. Het zou misschien nog jaren duren voor Razor daar geen pezier meer in zou hebben nu Razor en Lily wat met elkaar hadden, want Razor probeerde zich in te houden voor haar, want hij wist dat ze daar niet van hielt!
Robin Leader
Onderwerp: Re: Killing is not just someting, but fun! wo mei 23, 2012 3:09 am
Echter kwam er een gemene valse grijns op zijn gezict toen hij hem vroeg wat Razor hier deed. "Eigenlijk wilde ik even ergens anders zijn in het WOF terretorium, maar die lui zaten net in de weg, anders leefde ze nog." zei Razor droogjes, maar hij keek Robin met een blik aan die genoot van het moorden, dat was ook niet zo gek als je van peuter al getraint was om te moorden en te vechten. Het zou misschien nog jaren duren voor Razor daar geen pezier meer in zou hebben, Robin knikte en keek toen naar de boerderij 'ik denk dat ik daar maar heen ga, ik moet vandaag ook nog jagen.' HIj steeg zijn paard op en keek naar Razor.
Razor
Onderwerp: Re: Killing is not just someting, but fun! wo mei 23, 2012 3:23 am
Robin knikte bij zijn woorden en zei dat hij zelf naar de boerderijen toe moest. Razor's grijns werd breder toen Robin het over jagen had, maar die zou vast alleen gaan jagen op wild, niet zoals Razor daar van genoot om Bloodhunter te doden. 'Wat ga je daar dan doen, buiten praten bedoel ik?' vroeg Razor en hij merkte dat hij nog niks wist van hem en Lily. Nou ja als Hope het hem niet verteld had vond hij het prima. Ze hadden elkaar er bijna door het loodje te laten leggen als Will er tenminste er niet tussen was gesprongen voor gevaar van eigen leven. Razor was nog steeds woest op Hope, maar hij liet het haar niet merken kwa gezicht, maar telkens als hij haar zag begonnen die verrekte tekens op de rug van zijn handen rood op te gloeien. Razor stopte ze express in zijn jaszakken om te voorkomen dat Robin het zou merken, want die dingen gloeide zelfs als hij alleen al aan Hope dacht! Zijn blik gleed van Robin naar de boerderij die het dichstebij lag en keek naar het vee dat daar rond liep. Niet dat hij honger had, maar die moordlustige blik bleef in zijn ogen aanwezig.
Robin Leader
Onderwerp: Re: Killing is not just someting, but fun! do mei 24, 2012 5:33 am
'Wat ga je daar dan doen, buiten praten bedoel ik?' vroeg Razor Hij keek naar Razor, en knikte toen langzaam 'ik moet wat info hebben voor me volgende aanval.' Zei hij rustig en keek aandachtig naar Razor, zijn tekens begonnen te gloeien en RObin wist dat dit niet goed was. 'Waar denk je aan Razor?' Zei hij ontspannen en deed alsof hij niks had gezien, Robin vroeg zich eigelijk af hoe het met Hope ging en of ze gelukkig was. 'Wel fijn dat je nu een lichaam hebt maar ik ben nog steeds nieuwsgierig hoe die ene Eva het heeft gedaan.' HIj keek bedenkelijk naar de lucht.
Razor
Onderwerp: Re: Killing is not just someting, but fun! do mei 24, 2012 12:56 pm
Robin zei dat hij info ging in winnen voor een volgende aanval op de bloodhunters. Razor knikte daarbij, maar weigerde te vertellen waar hij aan dacht toen het hem gevraagd werd. Razor sprak er niet graag over en wist donders goed dat Robin er tegen in zou gaan als hij het hem vertellen zou! Razor voelde een rilling over zijn rug gaan bij de gedachten alleen al wat Widow zou zeggen als ze het van Robin zou horen... Toen begon Robin over het lichaam dat hij nu had en Razor keek hem even aan. 'Ik ben er zeker blij mee dan hoe ik niet steeds naar andere te kijken die nog leefde.' zei Razor het klonk nog al bits, maar zijn ogen stonden rustiger dan dat ze anders stonden. De grijns speelde ook niet echt meer op zijn lippen, maar een lichte glimlach. Hij was er zeer zeker blij mee om een lichaam te hebben en Eva was hij daar ook heel erg dankbaar voor. 'Ik weet ook niet precies hoe ze het gedaan heeft, maar ze had buiten dat wat ze zelf thuis al had liggen en kloppend hart een stel ogen en wat van mijn haren nodig. Meer info moet je maar aan haar vragen als je der ooit tegen komt.' deze woorden klonken een stuk rustiger, maar nog altijd een beetje boos. Niet dat het tegen Robin gericht was. Opeens hoorde hij wat geluid komen vanaf de we die aan weerszijde van hen lag. Razor hoorde hoefstappen, maar deed geen poging om te kijken wie er aankwamen. Het schenen bekenden van Robin te zijn, want ze begroeten hem vriendelijk.
Robin Leader
Onderwerp: Re: Killing is not just someting, but fun! zo mei 27, 2012 12:31 am
'Ik ben er zeker blij mee dan hoe ik niet steeds naar andere te kijken die nog leefde.' zei Razor het klonk nog al bits, maar zijn ogen stonden rustiger dan dat ze anders stonden. HIj knikte, het was vast hee lvervelend om te kijken hoe andere mensen leefden teriwjl jij een lichaam met iemand moest delen. Zelf was hij ook heel blij dat hij zelf een lichaam had. 'Ik weet ook niet precies hoe ze het gedaan heeft, maar ze had buiten dat wat ze zelf thuis al had liggen en kloppend hart een stel ogen en wat van mijn haren nodig. Meer info moet je maar aan haar vragen als je der ooit tegen komt.' deze woorden klonken een stuk rustiger, maar nog altijd een beetje boos. Hij knikte 'dat zal i kzeker doen als ik haar ooit tegen kom.' Zei hij en zag toen een bekende uit de struiken komen die hem begroeten 'Dag Clare.' zei hij glimlachend, ze was de dochter van de boeren. 'me ouders wachten al op jou Robin.' Zei ze vriendelijk en keek nieuwsgierig naar Razor.
Razor
Onderwerp: Re: Killing is not just someting, but fun! zo mei 27, 2012 1:05 am
Robin knikte op zijn woorden tot iemand de struiken uit kwam en Robin die begroeten met "Dag Clare." Razor zag dat ze nieuwschierig naar hem keek, maar Razor knikte alleen vriendelijk naar haar. Ze was langzo knap niet als Lily, maar het ging best voor iemand die nog vrijgezel zou zijn? Razor had geen zin om met hun praat in aanraking te komen en wilde weg gaan, maar hoorde zijn naam vallen en hij keek om.
Robin Leader
Onderwerp: Re: Killing is not just someting, but fun! zo mei 27, 2012 1:13 am
Blijkbaar had Razor er niet echt zin in maar het was wel handig dat Robin Razor tegen kwam want ze moesten iets dringend bespreken 'Razor, ik denk dat wat we gaan bespreken ook handig is voor WOF dus dan kan jij dan meteen aan je vader vertellen.' Hij knikte richting de boerderij en hij liep achter Clare aan, ze moesten nodig dingen gaan bespreken.
Razor
Onderwerp: Re: Killing is not just someting, but fun! zo mei 27, 2012 1:32 am
Robin zei dat wat er besproken werd ook handig zou kunnen zijn voor de WOF dus liep Razor slenterend achter hen aan, maar behielt wel zijn intressen in zijn ogen. Toen de deur achter hen sloot keek Razor even rond en leunde tegen een van de huiskamermuren terwijl Robin zich ingesprek begon met de boer die hier woonde.
Robin Leader
Onderwerp: Re: Killing is not just someting, but fun! zo mei 27, 2012 1:51 am
HIj knikte naar de boer en haalde wat papieren uit zijn zak, Ze begonnen lang te overleggen over van alles en nog wat, ook hoe ze zijn broer zouden gaan vergiftigen, ze probeerde iets te bedenken om hem er in te luizen en ze bespraken heo je het beste onzichtbaar kon worden als er tevee lblood hunters hier heen kwamen, want velen wisten dat er veel buitenlandse blood hunters naar Doole komen. Robin zuchten en keek naar Razor, 'jullie worden binnenkort weer aangevallen, hier heb je het brief waar het instaat hoe en wat voor je vader .' hij was net helemaal bijgewerkt
-sorry faal-
Drake
Aantal berichten : 1047 Gulden : 398 Registratiedatum : 20-03-12 Leeftijd : 40 Woonplaats : The Old Home
Character sheet Name:: Drake Salix Age:: You don't want to know. Older then you! Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Killing is not just someting, but fun! zo mei 27, 2012 2:02 am
Het overleg vond Razor maar saai en hij was gedwongen er naar te luisteren, maar dat deed hij wel vaker dus had hij er geen echte moeite mee. Toen de vergadering voorbij was kreeg hij een briefje van Robin die hij even doorlas voor hij hem opvouwde en weg stak. Razor keek nog even de kamer rond. 'Hebben die lui nu echt niks beters te doen dan ons soort dwars liggen. Pa zal deze info zeer opprijs stellen.' zei Razor en bleef nog even iedereen even aankijken.
Robin Leader
Onderwerp: Re: Killing is not just someting, but fun! zo mei 27, 2012 2:10 am
Razor keek nog even de kamer rond. 'Hebben die lui nu echt niks beters te doen dan ons soort dwars liggen. Pa zal deze info zeer opprijs stellen.' zei Razor en bleef nog even iedereen even aankijken. Robin haalde zijn schouders op 'Het is hun werk, sommige worden hardhandig gedwonen en bij de andere zit het in hun bloed. ' Zei hij kortaf en liep naar buite waar Donder al stond te wachten, hij hinnikte blij toen hij hem zag en Robin moest grinniken.
Razor
Onderwerp: Re: Killing is not just someting, but fun! zo mei 27, 2012 2:27 am
Razor gromde even toen Robin zei dat het hun werk was en dat sommige er toe gedwongen werden en andere weer niet. Toen ze weer buiten waren liep Robin naar zijn paard toe en Razor bleef even naast hem staan . 'Ik hoop dat ze een flinke nedderlaaag zullen onder gaan!' zei hij voor Razor verder liep en tussen de struiken verdween om de info door te brieven aan Dregoe.
[Topic uit voor Razor]
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Killing is not just someting, but fun!