Character sheet Name:: Edana Age:: 17 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Why I and not he![Zephyr] vr mei 18, 2012 2:28 am
Sasha''s hele leven was helemaal veranderd, alles was anders nu Jace in haar leven was gekomen. Ze voelde zich gelukkig na jaren van ongeluk leven, ze voelde zich niet meer eenzaam en haar hele leven was gewoon fijn. De kleine kat bewoog zich lenig tussen de takken om geen schrammen op te lopen, haar oren bewogen heen en weer op zoek naar geluiden die hier niet hoorde, alles was zo rustig en de vogels zwegen omdat er een roofdier in de buurt was of beter gezegd, zij was in de buurt en ieder dier wist dat ze verslaafd was aan bloed dus helde ze zich stil wat wel slim was van hun. De caracal zuchte en koos een grote boom uit de in de zon stond, ze zette haar klauwen en in en begon behendig te klimmen, toen ze een goede tak had gepakt gng ze liggen en keek nieuwsgierig naar beneden naar mensen/dieren die langskwamen, niemand had door dat zij boven hun hoofd zat en daar moest ze om grinniken.
-Zephyr-
Zephyr
Aantal berichten : 114 Gulden : 107 Registratiedatum : 17-05-12
Character sheet Name:: Zephyr Age:: 19 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Why I and not he![Zephyr] zo mei 20, 2012 7:13 am
Zephyr zuchtte even terwijl hij door zijn ravenzwarte haren streek. Hij keek even rond, het maakte hem op dit moment helemaal niet uit naar waar hij liep, en waar hij dan zou uitkomen. Dingen uitzoeken was altijd wel iets om wat tijd voor te geven. En Zephyr had trouwens tijd zat dus wat maakte het uit waar hij belande. Hij was nog maar juist in gedachten verzonken toen de geur van een vrouwelijke shape shifter dat verstoorde. Hij keek met zijn donkerblauwe ogen rond stak zijn handen in zijn zakken en volgde de geur. Toen hij wat verderop rond keek zag hij haar niet meteen maar hij snoof de geur nog eens goed op en zag haar wat verderop in een boom zitten. Met zijn handen in zijn zakken ging Zephyr naast de boom staan."Zit je daar lekker" Vroeg hij maar keek voorzich alsof hij tegen zichzelf praate maar toch was het voor de shape shifter bedoeld.
Onderwerp: Re: Why I and not he![Zephyr] ma mei 21, 2012 2:37 am
Ze keek naar beneden en zag een jonge man zitten die duidelijk naar haar op zoek was, Bloodhunters hadden niet zulke goede ruik vermogens dus het meost wel een shape shifter zijn. ."Zit je daar lekker" Ze spinde en sprong naar beneden en rook duidelijk zijn geur, ze moest er bijna van braken, hoezo? wist ze neit. Ze liep naar zijn been toe en streek er met haar hoofd langs om aan te geven aan andere katten dat hij van haar was want achter haar oren zaten geur klieren. Ze spinde nog steeds.
Zephyr
Onderwerp: Re: Why I and not he![Zephyr] di mei 22, 2012 6:10 am
Zephyr zag de kat uit de boom springen. Ze liep naar zijn been toe en streek er met haar hoofd langs. Hij grinnikte even en boog zich toen rustig wat en streeld over haar kopje. "Je mag gerust terug veranderen hoor." Sprak hij luchtig en grinnikte toen weer eventjes terwijl hij weer recht ging en door zijn ravenzwarte haren streek.
Onderwerp: Re: Why I and not he![Zephyr] za mei 26, 2012 11:24 pm
Hij grinnikte even en boog zich toen rustig wat en streeld over haar kopje. "Je mag gerust terug veranderen hoor." Sprak hij luchtig en grinnikte, Ze spinde en ging wat verder van he mweg staan en veranderde zich terug in een mens, Ze had een zwart jurk aan en haar haar hing los over haar schouders, ze glimlachte naar hem, haar velovings ring schitterde in de zon. 'Hoi, jij komt zeker neit hier vandaan of wel? ' vroeg ze nieuwsgierig en bekeek hem goed, ne ze had hem nooit eerder gezien hier en de meeste shape shifters heeft ze gezien.
Zephyr
Onderwerp: Re: Why I and not he![Zephyr] do mei 31, 2012 4:31 am
. 'Hoi, jij komt zeker neit hier vandaan of wel? ' vroeg ze nieuwsgierig en bekeek hem goed. Zephyr glimlachte relaxed."Nee, dat heb je goed gezien, ik ben hier nog niet zo lang" Bekende hij ontspannen."Ik ben Zephyr" Stelde hij zich rustig voor terwijl zijn donkerblauwe ogen haar nu ook goed bekeken. Hij streek even behendig door zijn pikzwarte haren en stak toen zijn gehandschoende handen terug in zijn zakken.
Onderwerp: Re: Why I and not he![Zephyr] do mei 31, 2012 4:40 am
Zephyr glimlachte relaxed."Nee, dat heb je goed gezien, ik ben hier nog niet zo lang" Bekende hij ontspannen."Ik ben Zephyr" Ze knikte, op een of ander manier heeft ze die naam al eens eerder gehoord. 'Nou welkom on Doole.' zei ze lachend en haar tanden waren ontbloot, haar hoektanden waren helemaal zwart. 'Ohja i kword Sasha in deze buurt genoemd.' Haar nickname was hier best wel beroemd om haar huis waar de vluchtende shape shifters verbleven.
Zephyr
Onderwerp: Re: Why I and not he![Zephyr] do mei 31, 2012 4:50 am
'Nou welkom on Doole.' zei ze lachend en haar tanden waren ontbloot, haar hoektanden waren helemaal zwart. 'Ohja i kword Sasha in deze buurt genoemd.' Zephyr glimlachte, nee hij was hier nog niet zo lang, maarja."Aangenaam" reageerde hij rustig en leunde nonchalant tegen de boom."Ik hoop dat ik je schoonheidsslaapje niet had verstoord" Want ze had daar nog redelijk relaxed zien zitten.
Onderwerp: Re: Why I and not he![Zephyr] do mei 31, 2012 6:35 am
"Aangenaam" reageerde hij rustig en leunde nonchalant tegen de boom."Ik hoop dat ik je schoonheidsslaapje niet had verstoord" ze glimlachte, het was waar, ze lag daar heerlijk en heel erg relaxend maar ze sliep niet en was neit eens moe want ze lag in een schaduw, het was ee nander verhaal als ze i nde zon lag dan zou ze in no time in slaap zijn gevallen. 'Nee hoor, misschien leek het er zo op maar als ik een schoonheids slaapje wil houden zou ik ee nander plek hebben gekozen.' Zei ze rustig. Toen drong ee ngeur haar neus binnen, bloed, jong bloed. Misschien net een nieuwe blood hunter van 17, ze likte haar lippen en keek de richting waar zometeen een jongen zou verschijnen.
Zephyr
Onderwerp: Re: Why I and not he![Zephyr] do mei 31, 2012 7:24 am
'Nee hoor, misschien leek het er zo op maar als ik een schoonheids slaapje wil houden zou ik ee nander plek hebben gekozen.' Zei ze rustig. "Ah dan ben ik blij" Grinnikte hij. Zephyr merkte dat haar de geur nu ook was opgevallen. Hij had er niks van gezegt want hij had de jonge gast al van heel ver af geroken door zijn uiterst scherpe zintuigen van de hellehond. Hij mocht het beest dan wel haten maar zonder het dier zou hij het niet zo vaak gered hebben. Rustig volgde Zephyr haar voorbeeld."Zo te zien krijgen we nog bezoek" Zei hij koeltjes.