Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

I'll need to get strong again

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Tristan

Tristan

Aantal berichten : 322
Gulden : 98
Registratiedatum : 09-04-12

Character sheet
Name:: Tristan Moonus (aka LKW)
Creature: Shape Shifter

I'll need to get strong again Empty
BerichtOnderwerp: I'll need to get strong again   I'll need to get strong again Emptydi apr 17, 2012 4:12 am

Direct na de groeps vergadering was Tristan uit het dorp vertrokken en richting de abbys gegaan. Hij moest trainen, sterker worden en de zwaktes van de arena weer achter zich laten. Zijn twee oudste broer, Frank en Bill, hadden geluk zij hoefden niet te trainen om sterk te zijn, zij waren het al, het was hun kracht. Aan zijn eigen kracht had hij maar weinig, vond Tristan zelf, het was slechts dat hij soms minuscul kleine stukjes van de toekomst zag, en dan wist hij nog niks. Een van zijn broers, of hijzelf, zou terug de arena in gaan, maar het kon de kleine, Will, ook zijn als die wat ouder werd en dat zou hij vanzelf worden, hij wist niks, alleen dat iets zou gebeuren en dat hij er niets tegen zou kunnen doen, waarschijnlijk. Gefrustreerd gaf Tristan een trap tegen een boom aan en trok vervolgens zijn gezicht even in een grimas, slecht idee, je aggressie op bomen afreageren. Tristen nam een korte sprint en zette twee stappen tegen een boom aan waarna hij zich met zijn armen op trok en vervolgens op een tak ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alina

Alina

Aantal berichten : 686
Gulden : 206
Registratiedatum : 26-03-12

Character sheet
Name:: Alina sharpe

BerichtOnderwerp: Re: I'll need to get strong again   I'll need to get strong again Emptydi apr 17, 2012 5:59 am

Mistake wandelde door het bos door haar hele zwangerschap had ze barweini getraind. Ze moest maar weer eens herbeginnen. Ze hoorde even een geluid en rende er geruisloos op af ze zag Dregoes andere broer ze had nog niet echt met hem gesproken maar hij zag er minder angstaanjagend uit dan Bill. Mistake zag hoe hij een boom stompte ze grinnikte even en zag hem toen naar een tak springen Mistake kroop in een boom en als een eekhoorn sprong ze naar zijn boom en landde op een dunne tak waarop ze balanseerde Mistake was niet sterk maar wel snel en lenig de kwaliteiten waarmee ze de arena overleefd had. Mistake kwam langs Tristan zitten en lachtte vriendelijk naar hem. "Hallo...jij ben Tristan is het niet? Mijn naam is Mistake ik ben de vriendin van Dregoe." Zei ze met een vriendelijke lach.
Tristan

Tristan

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'll need to get strong again   I'll need to get strong again Emptywo apr 18, 2012 3:30 am

Vanuit een andere boom sprong een lenige vrouw in de boom waar Tristan zat en hij keek even naar haar, het was de verloofde van zijn broer. "Hallo...jij ben Tristan is het niet? Mijn naam is Mistake ik ben de vriendin van Dregoe." zei ze en Tristan glimlachte vriendelijk naar haar en zei terwijl hij zijn hand naar haar uitstak 'Ik ben inderdaad Tristan, Dregoe's jongste broertje.' Plotseling begon TRistan te trillen en hij verloor zijn evenwicht en viel met een smak uit de boom.

De arena. Een jongeman. Een van zijn broers? Dregoe! Of Will...

Tristan kwam weer tot de werkelijkheid en kreunde van de smak die hij uit de boom had gemaakt. Hij trilde nog en keek naar Mistake.

-De visioenen van Tristan hebben nogal iets weg van epilepsie aanvallen-
Alina

Alina

Aantal berichten : 686
Gulden : 206
Registratiedatum : 26-03-12

Character sheet
Name:: Alina sharpe

BerichtOnderwerp: Re: I'll need to get strong again   I'll need to get strong again Emptywo apr 18, 2012 3:58 am

Tristan glimlachte vriendelijk naar haar en zei terwijl hij zijn hand naar haar uitstak 'Ik ben inderdaad Tristan, Dregoe's jongste broertje.' Plotseling begon TRistan te trillen en hij verloor zijn evenwicht en viel met een smak uit de boom. Mistake schrok en sprintte uit de boom ze had nog net zijn bloes kunne grijpen om zijn val iets zachter te maken. Hij kronkelde nog wat en opende toen zijn ogen. Ze keek hem vragend aan. "Gaat het een beetje? En wat was dat ik was echt erg geschrokken." Ze hielp hem wat rechter te zitten en ze bleef op haar hurken langs hem zitten om hem op te vangen als hij weer neer zou vallen.
Tristan

Tristan

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'll need to get strong again   I'll need to get strong again Emptywo apr 18, 2012 5:59 am

"Gaat het een beetje? En wat was dat ik was echt erg geschrokken." zei Mistake en Tristan glimlachde vriendelijk naar haar terwijl zij hem hielp ene beteje rechtop te gaan zitten. 'HEt valt wel mee hoor.' zei hij 'Het was een visioen, dat is mijn kracht.' Hij haalde diep adem en ging vervolgens verder 'Alleen komen die visioenen wel eens op verkeerde momenten.' zoals nu dus, totaal de verkeerde tijd, meestal zat hij, maar ja, hij had ook gezeten, in een boom. Tristan stond op en romde geirriteerd aar zijn pijnlijke schouder. 'Mistake,' zei hij vervolgens, ietsje twijfelend 'Ik heb een visioen gehad over dierbaren van je, en ook van mij. Een tijdje terug al, toen ik met Bill naar Old Home reed heb ik een visioen gehad dat een van ons vieren, Dregoe, Frank, Bill of ik, terug de Arena in gaat.' Tristan hoopte dat wat hij erop zou zeggen hara niet al te erg van streek zou maken, maar het leke juist het haar te vertellen. 'Zojuist had ik een tweede, met scherper beeld, degene van ons die teruggaat zal Dregoe zijn of Will.'
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: I'll need to get strong again   I'll need to get strong again Empty

I'll need to get strong again
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: