Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Ceremonie voor alle W.O.F. leden!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Drake

Drake

Aantal berichten : 1047
Gulden : 398
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 40

Character sheet
Name:: Drake Salix
Creature: Shape Shifter

Ceremonie voor alle W.O.F. leden! Empty
BerichtOnderwerp: Ceremonie voor alle W.O.F. leden!   Ceremonie voor alle W.O.F. leden! Emptydi apr 03, 2012 2:17 pm

De ochtend zon trok zich aan de weinige wolken op tot boven de boomtoppen. Het geluid van fluitende vogels wekte een van de twee de samen in bed lagen te slapen. Zijn ogen gleden over thet lichaam dat net als die van hem half schuil ging onder een deken. Een valse glimlach gleee over zijn lippen dar Dregoe Mistake in haar billen kneep. 'lekker geslapen?' vroeg Dregoe en keek haar glimlachend aan. Vandaag zou hij de rangen verdelen onder de leden die hij nu al in zijn groep had zitten. Het waren allemaal Warriors of fate. Want ze vochten allemaal tegen de bloodhunters rie de heersgapij over zijn soort wilde hebben, maar daar zou Dregoe een stokje voorsteken! Dregoe draaide zich om en gleed uit bed, daarna kleden hij zich wan en liep naar buiten. De ochtendlucht opsnuivend bleef hij even stilstaan. Het zou een geweldige dag worden daar was dregoe zich bewust van. Dregoe draaide zich om en keek Mistake even aan. 'vandaag zullen we onze verloving bekent maken. Nee Mistake je hoeft je niet zwak te voelen, want iemand die niet zijn gevoelens uiten kan is geen levend schepsel!' zei Dregoe en wachten even tot ze dichtbij hek was en drukte zinj vriedin stevig tegen zich aan. 'laten we de andere ook water wilde daar aan dronk zei Dregoe en liep langs de huisjes die ze al helemaal gerepareert hadden. 'Allemaal opstaan! Ik heb iets belangrijks te vertellen!' riep Dregoe luid en bonste op de huisdeurtjes en liep na de laatste naar het midden van het pleintje die hij samen met Mistake had schoon gemaakt. Eenmaal daar wachten Dregoe totdat iedereen aan wezig was. 'Goed we zijn hier bijeen om de rangen te verdelen! Mistake jij bent als eerste in onze groep gekomen en je hebt jezelf meer dan eens bewezen. Jouw rang is deie van medeleider. Eva je bent als tweede bij ons gkomen, maar jij en Ager moeten nog veel leren dus blijft de rang van Pupil voor jouw over. Mistake wordt je mentor en zij zal je alles leren wat zij weet. Als Mistake je klaar vind voor een andere rang overlegt ze dat eerst met mij en onderga je een test om te zien of je er wel klaar voor bent! Isabelle en Tamani, jullie zullen de rang van Warriors bekeleden. Vecht voor de groep en voor de vrijheid van alle Shape shifters!' Even klonk zijn stem aarzelend, maar na steeds verder te spreken voelde Dregoe zijn zelfvertrouwen groeien. Zo moeilijk washet niet eens! ' Dan heb ik nog een mededeling te vermelden. Ik en Mistake zijn een paar. Misschien als de tijd daarvoor rijp is zullen jullie ook mogenlijk een partner vinden die er net zo als wij over de mensen denken.' zei Dregoe en hij wgenoot van de vragende blikken van zijn leden. Dregoe liep naar Mistake toe en kuste haar om zijn laatste woorden nog wat kracht te geven. Daarna richten hij zich weer tot zijn leden en wachten op hun reactie.

( Sorry dat ik het topic niet eerder heb aangemaakt, maar ik waw een verjaardag van mijn tante helemaal vrgeten en kon jullie niet op tijd waarscehuwen. Nogmaals sorry!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Alina

Alina

Aantal berichten : 686
Gulden : 206
Registratiedatum : 26-03-12

Character sheet
Name:: Alina sharpe

BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie voor alle W.O.F. leden!   Ceremonie voor alle W.O.F. leden! Emptydi apr 03, 2012 9:59 pm

Mistake lag zalig te slapen in Dregoes bed. Daar sliep ze tegenwoordig wel vaker sinds ze een stel waren. Mistake werd wakker toen ze plots iets aan haar bil voelde knijpen. Ze draaide zich naar Dregoe en zag hem met een grijns op zijn gezicht voor haar zitten. Mistake glimlachte een beetje. 'lekker geslapen?' vroeg Dregoe en keek haar glimlachend aan. Mistake knikte. "Wel tot een zekere man in mijn billen kneep." Zei ze met één wengbrauw omhoog. Maar daarna lachte ze naar hem. Dregoe draaide zich om en gleed uit bed, daarna kleden hij zich wan en liep naar buiten. Mistake rok zich nog even uit en stapte toen ook uit bed. Mistake zocht naar haar kleren. Ze vond haar zwarte jurkje dat ze eens van Dregoe had gekregen. Ze had het nog nooit aangehad omdat ze niet echt van korte jurkjes hield maar aangezien ze toch niets anders vond trok ze het aan en liep naar buiten. Mistake liep naar Dregoe toe die van de buitenlucht aan het genieten was. Dregoe draaide zich om en keek Mistake even aan. 'vandaag zullen we onze verloving bekent maken. Nee Mistake je hoeft je niet zwak te voelen, want iemand die niet zijn gevoelens uiten kan is geen levend schepsel!' zei Eerst was ze even verstijfd maar toen hij haar in zijn armen nam werd ze weer rustig Ze kreeg een blije glimlach op haar gezicht. Dregoe was vandaag echt heel blij en dat maakte haar ook gelukkig. Dregoe en liep langs de huisjes die ze al helemaal gerepareert hadden. 'Allemaal opstaan! Ik heb iets belangrijks te vertellen!' riep Dregoe luid en bonste op de huisdeurtjes en liep na de laatste naar het midden van het pleintje . Eenmaal daar wachten Dregoe totdat iedereen aan wezig was. Mistake liep achter hem aan maar ging niet naast hem staan nu was hij hun leider niet haar partner. Dregoe begon te praten en Mistake luisterde aandachtig. Ze schrok even toen ze hoorde welke rang ze had gekregen. Medeleider? Kon ze dat wel aan? En ze moest voor ene Eva zorgen haar alles leren wat ze wist. Mistake had Eva nog nooit ontmoet. Ze begon lichtjes te stressen wat als ze Dregoe teleurstelde? Dregoe maakte ook bekend dat ze een paar waren Mistake werd helemaal rood. Ze wilde wegwandelen maar Dregoe kwam naar haar toe en kuste haar. Mistake genoot zo van de kus dat ze zich geen zorgen maar maakte. Dregoe loste de kus en keek naar de leden. Mistake bleef tegen hem staan en keek even naar hem en toen naar de leden. Ze probeerde vriendelijk te glimlachen.
Eva

Eva

Aantal berichten : 422
Gulden : 294
Registratiedatum : 27-03-12

Character sheet
Name:: Eva Fields

BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie voor alle W.O.F. leden!   Ceremonie voor alle W.O.F. leden! Emptywo apr 04, 2012 3:40 am

eva was vandaag wat vroeger opgestaan en zat op haar bed met gekruisde benen. Ager lag naast haar op de bed over haar te waken, ze zocht door haar hele geest naar haar shape shifter. Met haar gesloten ogen zocht ze naar een gestalte die op haar leek. Na een hele lange tocht, eindelijk had ze een meisje gevonden binnen in haar die zwart haar had en bloed rode ogen, ze leken heel erg veel op elkaar. En toen net ze contact wou leggen hoorde ze gebonk op haar deur. 'Allemaal opstaan! Ik heb iets belangrijks te vertellen! Ze opende haar ogen en gromde even boos 'Wat een timing!' Zei ze kwaad tegen Ager en die sprong van bed af. Eva volgde zijn voorbeeld en keek snel naar haar kleren: een losse broek met een shirt er over heen. Behendig bnd ze haar lange haar i neen staart emt een rode lint en liep toen naar buiten. De zon scheen in haar gezicht en Ze voelde hoe Ager tussen haar voeten door liep. Samen liepen ze naar het pleintje waar andere leden al stonden. 'Goed we zijn hier bijeen om de rangen te verdelen! Mistake jij bent als eerste in onze groep gekomen en je hebt jezelf meer dan eens bewezen. Jouw rang is deie van medeleider. Eva je bent als tweede bij ons gkomen, maar jij en Ager moeten nog veel leren dus blijft de rang van Pupil voor jouw over. Mistake wordt je mentor en zij zal je alles leren wat zij weet. Als Mistake je klaar vind voor een andere rang overlegt ze dat eerst met mij en onderga je een test om te zien of je er wel klaar voor bent! Isabelle en Tamani, jullie zullen de rang van Warriors bekeleden. Vecht voor de groep en voor de vrijheid van alle Shape shifters! Eva keek naar het meisje die blijkbaar mistake moest zijn en knikte naar haar vriendelijk, vanbinnen voelde zich vreselijk ongemakkelijk en ze wou zo snel mogelijk naar Mistake gaan. MAar Dregoe begon door te praten ' Dan heb ik nog een mededeling te vermelden. Ik en Mistake zijn een paar. Misschien als de tijd daarvoor rijp is zullen jullie ook mogenlijk een partner vinden die er net zo als wij over de mensen denken.' Eva zuchte en keek naar de zoenende stel. Voorzichtig liep ze naar Haar nieuwe mentor en glimlachte 'We hadden elkaar nog niet ontmoet maar ik ben Eva en dat...' Ze wees naar een nieuwsgierige pup die naar Mistake tuurde ' is Ager me beschermer.' Toen Ager dat horde gaf hi jeen korte blaf dat hij er mee eens was.
Alina

Alina

Aantal berichten : 686
Gulden : 206
Registratiedatum : 26-03-12

Character sheet
Name:: Alina sharpe

BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie voor alle W.O.F. leden!   Ceremonie voor alle W.O.F. leden! Emptywo apr 04, 2012 7:03 am

Mistake zag het meisje naar hen toe komen Mistake verstarde even ze vond het nog steeds moeilijk om mensen te vertrouwen. Ze greep Dregoes arm steviger beet. Voorzichtig liep ze naar Haar nieuwe mentor en glimlachte 'We hadden elkaar nog niet ontmoet maar ik ben Eva en dat...' Ze wees naar een nieuwsgierige pup die naar Mistake tuurde ' is Ager me beschermer.' Toen Ager dat horde gaf hi jeen korte blaf dat hij er mee eens was. Mistake ademde even diep in en antwoorde toen heel formeel. "Hallo Eva, anger. Leuk om jullie te ontmoeten. En Eva ik zou je morgen graag willen zien dan kunnen we gaan trainen." Zei ze met een vriendelijke stem. Het was allemaal nieuw voor haar en ze wist niet echt goed hoe ze dit moest doen maar Dregoe rekende op haar dus ze moest het proberen. Mistake vond het ook vreemd om medeleider te zijn sommige leden waren ouder dan haar hoe kon ze nu de baas zijn over een ouder iemand? Straks zou ze Dregoe wel wat meer uitleg vragen. Ze bleef Eva aanstaren het meisje had iets bijzonders dat had ze wel door maar ze moest zich nu concntreren.
Eva

Eva

Aantal berichten : 422
Gulden : 294
Registratiedatum : 27-03-12

Character sheet
Name:: Eva Fields

BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie voor alle W.O.F. leden!   Ceremonie voor alle W.O.F. leden! Emptywo apr 04, 2012 7:51 am

"Hallo Eva, anger. Leuk om jullie te ontmoeten. En Eva ik zou je morgen graag willen zien dan kunnen we gaan trainen." Zei ze met een vriendelijke stem. Ze voelde dat het meisje zich niet op haar gemak gevoelt bij haar in de buurt en zuchte 'Goed dan zal ik morgen naar jullie hut komen, maar pas op ik sta vroeg op.' Zei ze waarschuwend met een glimlach en keek toen naar Dregoe 'iK heb me ik gewonden van me shape shifter alleen ik kan er niet bij, het lijkt als of er een barrikade tussen ons zit.' Zei ze een beetje zeurend en probeerde zich zelf een beetje te ontspannen.
Drake

Drake

Aantal berichten : 1047
Gulden : 398
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 40

Character sheet
Name:: Drake Salix

BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie voor alle W.O.F. leden!   Ceremonie voor alle W.O.F. leden! Emptywo apr 04, 2012 8:47 am

Dregoe luisterde naar wat er gezegd werd tussen de twee vrouwen en het viel hem nu pas op dat er tot nu toe alleen maar vrouwen in zijn groep zaten. Het leek bijna wel alsof hij een harem had. Die gedachten lieten Dregoe even grinniken, maar deze gedachten schudden hij snel van zich af. Hij wilde Mistake zich niet ongemakkelijk laten voelen op haar eerste dag als medeleider. Hij boog zich naar haar toe. 'Je zult het prima doen Mistake, dat geloof ik zeer zeker!' fluisterde hij net hard genoeg zodat alleen Mistake het zou horen. Toen hoorde hij hoe Eva zei dat ze geen contakt met haar Shape vorm kreeg en dat was zeer onhandig. Hij knikte zachtjes en vroe zich af hoe hij haar daarbij zou kunnen helpen?
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie voor alle W.O.F. leden!   Ceremonie voor alle W.O.F. leden! Empty

Ceremonie voor alle W.O.F. leden!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Warriors of Fate leden
» Logo voor W.O.F
» aanmelden voor BFP
» [story] Recept voor onheil
» Nieuw wapen voor bloodhunters

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum