Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


A never ending hunt.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Annoying people

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Ardella
Admin
Ardella


Aantal berichten : 600
Gulden : 461
Registratiedatum : 23-06-12

Character sheet
Name:: Ardella Moonus
Age:: 16 years
Creature: Shape Shifter

Annoying people - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying people   Annoying people - Pagina 2 Emptyvr maa 22, 2013 3:53 am

'Dat moet ook haast wel ja, als die de rechterhand van de koning is,' sprak hij. Ara knikte en keek naar sasuke en zag zijn gezicht even moeilijk betrekken als of ie ergens last van had. 'Hem wil je echt niet tegen komen!' Zei ze rustig en keek hem bezorgd aan 'gaat het wel?' vroeg ze voorzichtig en keek onderzoekend met haar blauwe ogen. 'En die groepen waarover je vertelde zijn niet in staat om die shifters uit de arena te bevrijden? Of is dat haast net zo zwaar bewaakt als het paleis?' Ardella schudde haar hofod 'WOF is druk aan het plannen en een paar keer was het ons gelukt maar de arena en de gevangenissen zijn spiciaal voor ons gemaakt en we komen er niet zo makkelijk er in en de hunters die daar zitten zijn goed getraind. Hoewel het ons paar keer wel gelukt was.' Vertelde ze rustig 'Maar BFP is spoorloos, niemand hoort iets van hun en ze zijn bijna onvindbaar, het lijkt als of ze even zelf terug zijn getrokken en met hun eigen probleem zitten.' Zei ze zachtjes en keek naar, ze zag een hele grote open plek op komen en in de buurt de stadsplein. Ze wees er naar 'Daar is het stadsplein waar we vaak de lente overgang en de herfst vieren.' Zei ze grijnzend 'het is daar altijd heel gezellig en iedereen danst ongeacht wat je bent,' Zei ze rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sasuke.

Sasuke.


Aantal berichten : 148
Gulden : 26
Registratiedatum : 17-03-13

Character sheet
Name:: Sasuke Uchiha
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

Annoying people - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying people   Annoying people - Pagina 2 Emptyvr maa 22, 2013 4:24 am

'Hem wil je echt niet tegen komen!' Zei ze rustig. Wel, was die zo erg dat zij zelfs vertelde dat die gast erg was? Het maakte hem alleen maar nieuwsgieriger wie die vent was en die nieuwsgierigheid liet hem door vragen. 'Kan je me meer over hem vertellen, behalve dat hij de rechterhand van de koning is en blijkbaar een vreselijke vent is.' Hij was wel gewend aan vreselijke personen. Hier in de wereld waren er genoeg, sommigen zelfs waarvan je het nog nooit verwacht had. Eens had Sasuke die fout gemaakt, dat hij iemand teveel vertrouwde, en die vertrouwen was hard verschonden. 'Gaat het wel?' vroeg ze voorzichtig en keek onderzoekend met haar blauwe ogen. Had ze het gezien? Dat moest haast wel. Zachtjes zuchtte hij. 'Ja, alles is prima. Wat zou er mis moeten zijn?' Op zijn gezicht lag verder geen emotie meer. Dat was gewoon het handigste masker dat iemand dragen kon. Geen verdriet, geen pijn, geen woede, geen plezier, gewoon helemaal niks. Enkel ogen hadden nog wel eens de neiging om iets te verraden, maar op dit moment voelden die hetzelfde als zijn gevoel. 'WOF is druk aan het plannen en een paar keer was het ons gelukt maar de arena en de gevangenissen zijn spiciaal voor ons gemaakt en we komen er niet zo makkelijk er in en de hunters die daar zitten zijn goed getraind. Hoewel het ons paar keer wel gelukt was.' Vertelde ze rustig 'Maar BFP is spoorloos, niemand hoort iets van hun en ze zijn bijna onvindbaar, het lijkt als of ze even zelf terug zijn getrokken en met hun eigen probleem zitten.' Begrijpelijk knikte Sasuke. Problemen binnen een groep gebeurde wel eens vaker en soms was het gewoon nodig om jezelf terug te trekken om die op te lossen. 'Hopelijk gaat het hun lukken,' reageerde hij toen. Zodra hij zag dat Ara haar vinger uitstak, volgde zijn blik die. 't stadsplein waar we vaak de lente overgang en de herfst vieren.' Zei ze grijnzend 'het is daar altijd heel gezellig en iedereen danst ongeacht wat je bent.' Voor het eerst sinds hij hier was hoorde hij eens iets positiefs. Een hele verrassing. 'Toch nog wat "leuks" hier,' mompelde hij. Dansen? Blegh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardella
Admin
Ardella


Aantal berichten : 600
Gulden : 461
Registratiedatum : 23-06-12

Character sheet
Name:: Ardella Moonus
Age:: 16 years
Creature: Shape Shifter

Annoying people - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying people   Annoying people - Pagina 2 Emptyvr maa 22, 2013 4:40 am

'Kan je me meer over hem vertellen, behalve dat hij de rechterhand van de koning is en blijkbaar een vreselijke vent is.' Ara rilde terwijl ze weer herinnerde over hoe Charlie er uit zag, helemaal....Bah....'Hij heeft donkerrbuin haar, nog al een knap gezicht en donkere ogen. Verder is ie goed gebouwt en traint de jongeren in de kasteel. Hij had zelf 2 zoons gehad, Will en Robin Hood. Robin was altjd al anders en was niet de lieveling, hij 'leende' vaak geld van zijn vader en gaf het aan de armere en zo voort. Will was typisch zijn vader, net zo aroogant en vreselijk. En will is trouwens in een ijsklopje veranderd en uitelkaar veranderd.' Zei ze grinnikend. 'Hopelijk gaat het hun lukken,' reageerde hij toen. Ara knikte 'Ik hoop het ook. WOF en BFP werken samen en dat komt puur omdat Robin en Dregoe een verbond met elkaar hadden gesloten, hoewel ze in het begin elkaar neit konden uitstaan maar later door al het werk samen werden ze goede vrienden en ik denk dat toen Robin zijn vriend verloor hij ook al een beetje gek was geworden, die makker is misschien wel 100 jaar, das wel logisch.' Zei ze met een grijns. 'Toch nog wat "leuks" hier,' mompelde hij. Ara snoof 'Het is tenminste iets, het is ook wel fijn om even alles te vergeten en dingen te vieren, de draad is altijd wel gespannen hier in doole.' Zei ze zachtjes en liep door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sasuke.

Sasuke.


Aantal berichten : 148
Gulden : 26
Registratiedatum : 17-03-13

Character sheet
Name:: Sasuke Uchiha
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

Annoying people - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying people   Annoying people - Pagina 2 Emptyvr maa 22, 2013 5:58 am

'Hij heeft donkerrbuin haar, nog al een knap gezicht en donkere ogen. Verder is ie goed gebouwd en traint de jongeren in de kasteel. Hij had zelf 2 zoons gehad, Will en Robin Hood. Robin was altjd al anders en was niet de lieveling, hij 'leende' vaak geld van zijn vader en gaf het aan de armere en zo voort. Will was typisch zijn vader, net zo arrogant en vreselijk. En will is trouwens in een ijsklopje veranderd en uitelkaar veranderd.' Zei ze grinnikend. Een beeld van die Charlie begon zich voor zijn netvlies te vormen, of in ieder geval dat er volgens hem ongeveer uit moest zien. De namen van zijn zonen sloeg hij op, al had hij van één al aardig wat informatie. 'Bedankt voor de uitleg,' zei Sasuke kalm. Zonder haar was hij nu op een plek geweest die hij nog niet kende om te onderzoeken. Zonder haar had hij al deze info niet gehad en had het hem eeuwen geduurd voordat hij de situatie in dit land een beetje doorkreeg. Ja, hij was Ara dankbaar voor de hulp die ze hem gegeven had maar liet dat niet verder merken dan "bedankt". Eigenlijk had hij geen idee gehad hoe hij het anders moest doen. Ara knikte 'Ik hoop het ook. WOF en BFP werken samen en dat komt puur omdat Robin en Dregoe een verbond met elkaar hadden gesloten, hoewel ze in het begin elkaar neit konden uitstaan maar later door al het werk samen werden ze goede vrienden en ik denk dat toen Robin zijn vriend verloor hij ook al een beetje gek was geworden, die makker is misschien wel 100 jaar, das wel logisch.' 100 jaar? Pff, voor geen goud zou hij zolang in deze wereld willen blijven. Puur omdat hij verwachtte dat hij na een aantal jaar zich dood zou vervelen. Deze tijd was hij vooral opzoek naar kracht. Zoveel mogelijk kracht. Maar hij wist dat hij dat ooit vinden zou en wat zou hij daarna moeten doen? 'Het lijkt me ook best wel moeilijk om 100 jaar lang je verstand gezond te houden. Zeker hier.' Zijn woorden hadden misschien hard geklonken, maar menen deed hij het wel. 'Het is tenminste iets, het is ook wel fijn om even alles te vergeten en dingen te vieren, de draad is altijd wel gespannen hier in doole.' Vanuit zijn ooghoeken keek hij naar haar. 'Als jij dat zo voelt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardella
Admin
Ardella


Aantal berichten : 600
Gulden : 461
Registratiedatum : 23-06-12

Character sheet
Name:: Ardella Moonus
Age:: 16 years
Creature: Shape Shifter

Annoying people - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying people   Annoying people - Pagina 2 Emptyvr maa 22, 2013 6:30 am

'Bedankt voor de uitleg,' zei Sasuke kalm. Ardella haalde haar schouders op 'geen dank,' Zei ze simpel weg en liep gewoon door, ze had gewoon even zin te praten en zo leide ze Sasuke het leven ook in. Doole was geen makkelijk land. 'Het lijkt me ook best wel moeilijk om 100 jaar lang je verstand gezond te houden. Zeker hier.' Zijn woorden hadden misschien hard geklonken, Ardella knikte 'lijkt mij ook, maar ik denk dat ie ouder is, maar nadat ie gevangen had gezeten had ie gif in zich gekregen waardoor hij een halfblood was geworden, dat maakte hem nog meer gek, want voorheen kon ie heel makkelijk met missies mee doen en hun plannen maar daarna ging het fout' Zei ze zzachtjes en bleef naar de grond kijken. 'Als jij dat zo voelt.' Ardella haalde haar schouders op en keek naar Sasuke 'jij leeft hier niet je hele leven, dus ik kan begrijpen dat je het niks vind.' Ergens klonk verdriet door haar stem en ze bleef lopen. Ze bemerkte al gauw dat ze in de buurt van een park warne en keek Sasuke weer aan 'Dit is the city park, een mooi plek om uit te rusten, maar je moet voorzichtig zijn want er komen wel is blood hunters hier.' Zei ze rustig en sloot haar emotie's helemaal af, deze jongen wist al genoeg over haar emotie's en hoefde ze verder niet meer te kennen. Iets te veel naar haar zin zelfs.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sasuke.

Sasuke.


Aantal berichten : 148
Gulden : 26
Registratiedatum : 17-03-13

Character sheet
Name:: Sasuke Uchiha
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

Annoying people - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying people   Annoying people - Pagina 2 Emptyvr maa 22, 2013 10:32 am

'Gif is zwaar vervelend spul,' mompelde hij. Niet dat hij er ooit mee in aanmerking was gekomen maar de verhalen zeiden genoeg. Ook kon hij zich nog een voorval in het verleden herinneren, toen een achter neef half schuimbekkend bij het gezamelijke huis was aan komen strompelen. Twee gifpijltjes hadden zich in de rug van de jongenman geboord maar Sasuke kon zich de naam niet meer voor geest halen. Het was geen close familielid geweest. Er was altijd een klein groepje waar hij als kind zijnde zwaar aan gehecht wás. De Uchiha familie eas groot geweest. Erg groot. En nu bestond het nog maar uit èèn persoon. Sasuke's blik was op de grond gericht. 'Je moet je weinig van mijn mening aantrekken als ik jou was,' zei hij toen. 'Er zijn maar heel weinig dingen dat ik leuk vind. Eigenlijk niks. Dat maakt mij een behoorlijke negativo.' Dit wist hij van zichzelf en hij zei het om haar niet te belrdigen. Iemand die al lang hier woonde, ondanks wat er allemaal gebeurd was, kon trots wezen op zijn of haar land. Onderzoekent keek hij de omgeving rond. Er hing hier iets in de lucht wat hem niet beviel. 'Hunters hebben bepaalde wapens toch?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardella
Admin
Ardella


Aantal berichten : 600
Gulden : 461
Registratiedatum : 23-06-12

Character sheet
Name:: Ardella Moonus
Age:: 16 years
Creature: Shape Shifter

Annoying people - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying people   Annoying people - Pagina 2 Emptyvr maa 22, 2013 9:53 pm

'Gif is zwaar vervelend spul,' mompelde hij. Ardella knikte 'Zeker poision blood die je ook lat veranderen in een shifter.' Zei ze zachtje. Sasuke's blik was op de grond gericht. 'Je moet je weinig van mijn mening aantrekken als ik jou was,' zei hij toen. 'Er zijn maar heel weinig dingen dat ik leuk vind. Eigenlijk niks. Dat maakt mij een behoorlijke negativo.' Ara keek hem even aan en kreeg eigelijk best wel medelijden met hem. 'Ik trek er ook niks aan, ik heb ergere dingen gehoord.' Zei ze zachtjes en keek weer naar voren. Het begon al iets donkerder te worden maar ze had echt geen zin om naar huis te gaan. 'Hunters hebben bepaalde wapens toch?' Ardella knikte 'ze hebben vele wapens, je hebt bijvoorbeeld pijl en boog, die ik zelf ook beheers maar van hun is speciaal, die laad zich van zelf op. En dan heb je ook nog andere dingen. Mijn pa weet er meer over eerlijk gezegd. Ik ben een volle shifter en heb nogal moeite met wapens maar door mijn vader is het makkelijker want hij heeft er talent voor.' Zei ze rustig en keek naar Sasuke terwijl ze de lucht rook. 'Kom, we nemen een ander weg, ik heb geen zin om hunters tegen te komen.' Zei ze zachtjes en sloeg af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sasuke.

Sasuke.


Aantal berichten : 148
Gulden : 26
Registratiedatum : 17-03-13

Character sheet
Name:: Sasuke Uchiha
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

Annoying people - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying people   Annoying people - Pagina 2 Emptyza maa 23, 2013 8:01 am

'Zeker poision blood die je ook lat veranderen in een shifter.' Vervelend spul. Heel vervelend spul. Sasuke kon er eigenlijk niet bij dat anderen wapens of dat soort stiekeme dingen gingen gebruiken. Waar was het vechten met blote hand gebleven? Hij vond wapens... Vals spelen. Al hing dat er wel vanaf wie het gebruikte en hoe "zwaar" dat wapen precies was. Als een shifter vocht met een gewone boer en die had een wapen, oké. Maar een goed getrainde vechter die van alles en nog wat droeg? Nee. Dat was ronduit zielig. 'Ik trek er ook niks aan, ik heb ergere dingen gehoord.' Zei ze zachtjes. Zijn donkere, doodse ogen keken haar even aan. Hmm, zijn woorden vielen dus best wel mee. 'Nou ja, die negatieve woorden veranderen vast ooit nog wel eens naar iets positiefs,' zei hij, iets zachter dan normaal. Even keek hij achterom. Ardella knikte 'ze hebben vele wapens, je hebt bijvoorbeeld pijl en boog, die ik zelf ook beheers maar van hun is speciaal, die laad zich van zelf op. En dan heb je ook nog andere dingen. Mijn pa weet er meer over eerlijk gezegd. Ik ben een volle shifter en heb nogal moeite met wapens maar door mijn vader is het makkelijker want hij heeft er talent voor.' Een automatische pijl en boog? Wauw, dat was nieuw in zijn oren. 'Handig zo'n pa,' was zijn kalme reactie geweest. 'Kom, we nemen een ander weg, ik heb geen zin om hunters tegen te komen.' Sasuke knikte eens, en volgde haar. 'Is het trouwens voor jou geen tijd om terug te gaan?' Hij was de woorden van haar oom niet vergeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardella
Admin
Ardella


Aantal berichten : 600
Gulden : 461
Registratiedatum : 23-06-12

Character sheet
Name:: Ardella Moonus
Age:: 16 years
Creature: Shape Shifter

Annoying people - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying people   Annoying people - Pagina 2 Emptyza maa 23, 2013 8:50 am

'Nou ja, die negatieve woorden veranderen vast ooit nog wel eens naar iets positiefs,' zei hij, iets zachter dan normaal. Ardella haalde haar schouders op 'vast wel, ooit misschien.' Zei ze zachtjes en liep door, ze wou haar emoties neit met deze jongen. 'Handig zo'n pa,' was zijn kalme reactie geweest. Ardella slikte en keek naar de grond, ze rilde lichtjes terwijl ze aan haar vader dacht. 'Is het trouwens voor jou geen tijd om terug te gaan?' Hij was de woorden van haar oom niet vergeten. Ardella schudde haar hoofd 'nee...nee..ik leid je wel een tijdje....' Zei ze zo kalm mogelijk en bleef lopen, ze moest er niet aan denken wat haar vader paar dagen geleden had uitgespookt. Op haar armen zag je nog duidelijk littekens van de mes... Ze bleef lopen en sloeg een paar keer af tot ze bij de strand aan kwamen 'Dit is the Beach waar je heerlijk kunt uitrusten en zwemmen als het water warm is' Zei ze afwezig en dat zag je ook aan haar ogen dat ze erg afwezig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sasuke.

Sasuke.


Aantal berichten : 148
Gulden : 26
Registratiedatum : 17-03-13

Character sheet
Name:: Sasuke Uchiha
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

Annoying people - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying people   Annoying people - Pagina 2 Emptyza maa 23, 2013 9:02 am

'nee...nee..ik leid je wel een tijdje....' Sasuke fronste zijn wenkbrauwen. Er was hier iets aan het veranderen. Niet alleen kwa omgeving en zo, maar haar karakter ook. Alsof er iets aan de hand was. Nog geen uur geleden was ze vrolijk. Zo vrolijk dat hij het intrigerend vond dat iemand zo kon wezen in een plek zoals deze, met alle drama en bedreigingen dat rondliep. De demon hielt even stil, om naar haar houding te kijken. Was het iets persoonlijks? Of had hij wel wat verkeerds gezegd? Zachtjes zuchtte hij en liep toen maar snel achter haar aan. Ze kwamen uit bij het strand. 'Dit is the Beach waar je heerlijk kunt uitrusten en zwemmen als het water warm is' Zei ze afwezig. Bedenkelijk keek Sasuke naar haar opzij. Er was wel degelijk wat aan de hand. Hoe vreemd het ook klonk, hij was niet bepaald dat ze nu zo was. Niet negatief bedoeld. Hoewel hij zelf nooit vrolijk was, en vaak snel geïrriteerd raakte, vond hij het nu jammer dat die glimlach van haar snoetje af was. Wat kon hij doen om haar op te vrolijken? Haar wegsturen of zelf weggaan zou geen leuke optie wezen. Hij staarde naar het water en kreeg toen een idee, waardoor zijn ogen ietsjes op lichtten. De demon in hem leek nu verdwenen te zijn. In een flits tilde Sasuke Ara op en rende met haar in zijn armen naar het water. 'Tijd voor een duik!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardella
Admin
Ardella


Aantal berichten : 600
Gulden : 461
Registratiedatum : 23-06-12

Character sheet
Name:: Ardella Moonus
Age:: 16 years
Creature: Shape Shifter

Annoying people - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying people   Annoying people - Pagina 2 Emptyza maa 23, 2013 9:11 am

Ardella had zijn ogen gemerkte en rechte haar schouders en liet een masker te voorschijn komen die haar emotie's afschermde. Ze bleef naar de zee kijken, ergens gaf het haar rust en er waren 2 dinge waar mensen eeuwig naar konden kijken dat was: naar vuur en naar stromend water. Plotseling tilde Sasuke haar op en een verraste gil kwam uit haar mond en ze sloeg automatisch haar armen om zijn nek. 'Tijd voor een duik!' Een lach kwam op haar gezicht en ze lachte even 'Nee ik wil droog blijven.' riep ze lachend en probeerde los te komen maar voelde al gauw het koude water over haar lichaam 'Gestoorde gek!' Riep ze lachend en keek naar Sasuke die nu niet op de eerdere Sasuke leek die ze had leren kennen. Maar dit was een leuke Sasuke.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sasuke.

Sasuke.


Aantal berichten : 148
Gulden : 26
Registratiedatum : 17-03-13

Character sheet
Name:: Sasuke Uchiha
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

Annoying people - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying people   Annoying people - Pagina 2 Emptyza maa 23, 2013 9:23 am

Op een snel tempo rende hij met haar in zijn armen over het zand heen richting het water. Het was maar goed dat hij elke dag trainde, want over zand heen rennen was zwaarder dan over asfalt. Haar verraste gil liet hem even grijnzen. Dat was de reactie die hij stiekem gehoopt had. Het was tenminste geen gil voordat een meisje agressief werd, dus dit was een prima teken. Zijn plannetje om haar op te vrolijken had een goeie kans van slagen. 'Nee ik wil droog blijven.' riep ze lachend. Onder het rennen keek hij haar even aan, met ogen die haar plezierig aankeken. 'Te laat,' zei hij, zodra hij het water rondom zijn enkel voelde en zijn snelheid dempte. Naarmate hij dieper het water in kwam, hoe zwaarder het rennen werd. 'Gestoorde gek!' hoorde hij nog voordat hij voelde dat hij zou gaan vallen. Op dat moment liet hij Ara los en draaide zelf half in de val, zodat hij niet bovenop haar zou landen. Het koude water omhelsde zijn eens warme lichaam en trok hem voor enkele seconden onder water, waarna hij snel naar boven kwam. Zijn lippen vormden een brede lach terwijl het water van hem afdroop. 'Verfrissend niet?' sprak hij toen wat droogjes. 'Als je moe was, ben je nu wel wakker.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardella
Admin
Ardella


Aantal berichten : 600
Gulden : 461
Registratiedatum : 23-06-12

Character sheet
Name:: Ardella Moonus
Age:: 16 years
Creature: Shape Shifter

Annoying people - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying people   Annoying people - Pagina 2 Emptyza maa 23, 2013 9:40 am

Sasuke was echt gestoord! Maar wel leuk gestoord! 'Te laat,' zei hij, Ardella merkte dat hij minder snel ging en toen ze werd losgelaten kwam er nog een gil en zeker toen ze het ijskoude water voelde. Ara dook gauw omhoog en hapte naar adem terwijl ze nep boos naar Sasuke keek. Zijn lippen vormden een brede lach terwijl het water van hem afdroop. 'Verfrissend niet?' sprak hij toen wat droogjes. 'Als je moe was, ben je nu wel wakker.' Ze rilde van de kou en keek naar Sasuke. 'Wacht maar af jongenman! Jij krijgt het zwaar!' Zei ze lachend en rende op hem af. Ze rende naar voren en veranderde in haar vaste shift (zie shift 1) Ze beukte tegen hem aan zodat ie naar het ietsminder diepe in viel en sprong boven op hem, ze veranderde terug in haar mens en bleef boven op hem zitten met een brede grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sasuke.

Sasuke.


Aantal berichten : 148
Gulden : 26
Registratiedatum : 17-03-13

Character sheet
Name:: Sasuke Uchiha
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

Annoying people - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying people   Annoying people - Pagina 2 Emptyza maa 23, 2013 10:00 am

Die nep-boze blik liet hem alleen lachen. Maar dat zou hij ook doen als het geen neppe blik was geweest. Iemand beter af zijn in een gevecht was soms wel eens amuserend, maar dit was ook wel... Leuk? Was leuk het goeie woord hiervoor? Dat leek hem wel. Dit was leuk, nee dat klonk niet verkeerd. Echter vond zijn innerlijke demon dat wel. Er was geen tijd voor plezier en spelletjes! Dingen moesten gedaan worden, belangrijke dingen! Maar het wezen in hem kreeg geen kans om het lichaam van hem weer over te nemen. Dat liet Sasuke nu niet toe. 'Wacht maar af jongenman! Jij krijgt het zwaar!' Overdreven onschuldig keek hij Ara aan. 'Waarom dat? Ik deed helemaal niks verkeerd!' Toen hij zag dat ze op hem af kwam rennen, zette hij zich schrap maar was verrast dat ze shifte. Dat was dan weer iets wat hij niet verwacht had. Al gauw voelde hij hoe hij in het ondiepere deel gebeukt werd en daardoor water in zijn gezicht kreeg. Een gewicht was bovenop hem gaan zitten. Sasuke keek haar glimlachend aan. 'Goed, goed je hebt je punt!' Hoewel hij zich nu over leek te geven, deed hij dat niet. Zijn hand die onder water had gelegen kwam snel naar boven, waardoor hij ook water in haar gezicht gooide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardella
Admin
Ardella


Aantal berichten : 600
Gulden : 461
Registratiedatum : 23-06-12

Character sheet
Name:: Ardella Moonus
Age:: 16 years
Creature: Shape Shifter

Annoying people - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying people   Annoying people - Pagina 2 Emptyza maa 23, 2013 10:22 am

Ze zag zijn onschuldige blik en moest alleen maar meer grijnzen. 'Waarom dat? Ik deed helemaal niks verkeerd!' Ardella grijnsde en zag dat hij duidelijk werd verast door zijn shift. Nouja het was ook een bijzondere shift want ze was ook voor een groot deel en demon al zag je dat nauwelijks, je bemerkte het pas aan haar 2e shift. Toen ze boven op hem lag bekeek ze hem goed, hij zag er eigenlijk best wel sexy uit. Zeker met zijn glimlach veranderd zijn gezicht ook meteen. 'Goed, goed je hebt je punt!' Hoewel hij zich nu over leek te geven, Ardella grijnsde naar hem en voelde water in haar gezicht. Ze lachte hard en maakte een kom met haar handen en en liet er water instromen en op zijn gezicht vallen 'Je eigen schuld!' Zei ze lachend en stak haar tong uit naar hem. Nu leek ze net een kind dat gewoon plezier had!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sasuke.

Sasuke.


Aantal berichten : 148
Gulden : 26
Registratiedatum : 17-03-13

Character sheet
Name:: Sasuke Uchiha
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

Annoying people - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying people   Annoying people - Pagina 2 Emptyza maa 23, 2013 11:22 am

'Neer gebeukt door een meisje,' mompelde hij met een grijns. 'Nu voel ik me als een vaat doekje.' Als hij eerlijk was, had hij ook niet echt verwacht tegen de grond gewerkt te worden. Maar goed, het was wel gebeurd in een vrolijke bui. Godzijdank dat dit niet serieus was. Sasuke keek eventjes opzij, in de hoop een strookje zeewier te vinden of zo. Dat zou een mooie troef wezen, alleen waren ze er niet. Wat jammer. Hij hoorde haar lachen en zag dat ze een kommetje had gemaakt van haar handen. 'Oh nee, niet meer in m'n gezicht,' grinnikte hij. Het feit dat het water koud was, was nog niet zo erg. Maar als je water in je gezicht kreeg, had je meestal die reactie dat je je ogen sloot en dat wou hij niet. Al gauw liep meer water over zijn gezicht. 'Je eigen schuld!' Zei ze lachend en stak haar tong uit naar hem. 'Misschien wel ja,' sprak hij. 'Maar ik ga je wel terug pakken.' Sasuke spanden zijn spieren aan en duwde haar van zich af. Direct daarna gooide hij zoveel mogelijk water over haar heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardella
Admin
Ardella


Aantal berichten : 600
Gulden : 461
Registratiedatum : 23-06-12

Character sheet
Name:: Ardella Moonus
Age:: 16 years
Creature: Shape Shifter

Annoying people - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying people   Annoying people - Pagina 2 Emptyza maa 23, 2013 11:28 am

'Neer gebeukt door een meisje,' mompelde hij met een grijns. 'Nu voel ik me als een vaat doekje.' Ardella grijnsde en haalde haar schouders op 'Mijn oom had je gewaarschuwd!' Zei ze nog steeds lachend en keek in zijn ogne terwijl ze haar kommetje van handen met water boven zijn gezicht hield . 'Oh nee, niet meer in m'n gezicht,' grinnikte hij. Ze grijnsde 'wees een man!' Zei ze plagend en goot het water over hem heen. Het was veel fijner om met dit Sasuke te maken hebben dan met de andere, al hoewel ze de andere ook niet zo erg vond. 'Misschien wel ja,' sprak hij. 'Maar ik ga je wel terug pakken.' Sasuke spanden zijn spieren aan en duwde haar van zich af. Ara viel in het water en voelde hoe een golf water over haar heen kwam. Ze gilde het lachend uit 'Hou op! hou op! Nu word ik nooit meer droog!' Riep ze half lachend en klagend terwijl ze water terug gooide naar Sasuke, Ze was klets nat en eigenlijk was ze blij dat ze donkere kleren aan had want anders hadden haar kleren net als Sasuke's shirt het effect dat alles goed zichtbaar werd! En hoewel ze vaker jongens zonder shirt zag was dit toch anders. Ze lette er neit veel op maar toch voelde ze kriebels in haar buik terwijl ze water naar hem toe gooide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sasuke.

Sasuke.


Aantal berichten : 148
Gulden : 26
Registratiedatum : 17-03-13

Character sheet
Name:: Sasuke Uchiha
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

Annoying people - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying people   Annoying people - Pagina 2 Emptyza maa 23, 2013 12:01 pm

'Mijn oom had je gewaarschuwd!' Ja haar oom, een kerel die je niet onderschatten moest. Zachtjes lachtte Sasuke. 'I know, I know, misschien had ik beter naar hem moeten luisteren.' Niet dat hij dat ooit zou doen, nou ja, luisteren wel maar of hij echt wat met dat soort informatie ging doen. Zoiets onderzocht hij liever zelf, zodat hij zelf een oordeel klaar kon maken. Ze grijnsde 'wees een man!' Zei ze plagend en goot het water over hem heen. Automatisch sloot hij zijn ogen en wachtte tot deze mini aanval afgelopen was, waarna hij zijn ogen weer opende. Met een twinkeling in z'n ogen keek hij haar aan. 'Zo mannelijk genoeg?' lachte hij. Dit was best gezellig zo. Waarom had hij dit niet eerder gedaan? Waarom was zijn doel altijd belangrijker dan dit? Breed grijnsde hij toen hij water over haar heen gooide. Ze gilde het lachend uit 'Hou op! hou op! Nu word ik nooit meer droog!' Sasuke schoot in de lach en hief zijn handen in de lucht, waarna hij twee passen achteruit zette. 'Oké, oké, wat jij wilt, ik stop.' Nu pas voelde hij hoe zijn kleren zich aan zijn lichaam vast plakten. 'Jammer dat de zon er nu niet is. Onze kleren hadden sneller kunnen drogen en misschien was het water wat warmer geweest.' Hij pakte een punt van zijn blouse vast en wrong dat stukje uit. 'Don't blame me als je morgen verkouden bent,' grinnikte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardella
Admin
Ardella


Aantal berichten : 600
Gulden : 461
Registratiedatum : 23-06-12

Character sheet
Name:: Ardella Moonus
Age:: 16 years
Creature: Shape Shifter

Annoying people - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying people   Annoying people - Pagina 2 Emptyza maa 23, 2013 11:00 pm

Ara hoorde Sasuke lachen en grijnsde naar hem. 'I know, I know, misschien had ik beter naar hem moeten luisteren.' Ara haalde haar schouders op en grijnsde 'Tja je moet mijn Oom niet onderschatten.' Zei ze rustig en zag hoe hij zijn ogen sloot toen ze water over heen liet vallen. Maar toen hij zijn ogen weer opende twinkelde ze en Ardella genoot van de uitzicht. 'Zo mannelijk genoeg?' lachte hij. Ardella grijnsde en knikte 'Mannenlijk genoeg!' Zei ze met een grijns voor ze in het water kwam en nog natter werd. Ze hoorde hoe hij lachte en zijn armen in de lucht schoot en ze ontspande zich. 'Oké, oké, wat jij wilt, ik stop.' Ardella bleef zachtjes lachen en legde haar armen op haar buik die pijn deed van al het lachen. Ze liep wat meer naar het droge toe. 'Jammer dat de zon er nu niet is. Onze kleren hadden sneller kunnen drogen en misschien was het water wat warmer geweest.' Hij pakte een punt van zijn blouse vast en wrong dat stukje uit. 'Don't blame me als je morgen verkouden bent,' grinnikte hij. Delia grinnikte zachtjes om zijn woorden 'ik had je gezegd dat het water ijskoud was! Maar nee hoor iemand wou niet luisteren!' Zei ze lachend en Ara pakte een stuk van haar rok en wrong die uit. 'Fijn nu ben ik echt helemaal nat, hoe moet ik dit ooit aan mijn pa uitleggen?' Zei ze teegn zich zelf terwijl ze zo veel mogelijk water er uit probeerde te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sasuke.

Sasuke.


Aantal berichten : 148
Gulden : 26
Registratiedatum : 17-03-13

Character sheet
Name:: Sasuke Uchiha
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

Annoying people - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying people   Annoying people - Pagina 2 Emptyza maa 23, 2013 11:37 pm

Ardella grijnsde en knikte 'Mannenlijk genoeg!' Sasuke grinnikte. Er was ook zoveel mannelijks aan, kuch kuch. Een rilling trok door zijn lichaam heen toen een stevige waai van zee langs hem heen streek. Water was nooit iets geweest waar hij van hielt, hij had het altijd vervelend en saai gevonden, maar nu zag hij de lol er wel wat van in. Zolang hij maar het juiste gezelschap en zijn demon onder controle had. Grijnzend keek hij naar Ara, die haar armen om haar buik had geslagen. Het was fijn om te zien dat iemand zo vrolijk was en dat hij daar zelf aan kon deelnemen. Ja, deze avond zou hij niet snel weer vergeten. 'ik had je gezegd dat het water ijskoud was! Maar nee hoor iemand wou niet luisteren!' Zei ze lachend. Onschuldig keek Sasuke haar aan. 'Als je op het strand bent dan moet je toch wat doen nietwaar?' zei hij. 'Anders wordt het zo... Saai?' Dat had meer vragend geklonken, omdat hij niet wist of dat de juiste benaming was. Sasuke trok zijn blouse uit en kneep dat zo goed mogelijk uit. Dat was het voordeel van een man wezen: ongegeneerd je shirt kunnen uittrekken. 'Fijn nu ben ik echt helemaal nat, hoe moet ik dit ooit aan mijn pa uitleggen?' Tsja, daar had ze wel een punt. 'Je zou gewoon kunnen zeggen dat je plezier had bij het strand?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardella
Admin
Ardella


Aantal berichten : 600
Gulden : 461
Registratiedatum : 23-06-12

Character sheet
Name:: Ardella Moonus
Age:: 16 years
Creature: Shape Shifter

Annoying people - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying people   Annoying people - Pagina 2 Emptyza maa 23, 2013 11:59 pm

Toen het begon te waaien voelde Ara pas echt kou aan! Ze keek Sasuke aan die een onschuldig blik kreeg. 'Als je op het strand bent dan moet je toch wat doen nietwaar?' zei hij. 'Anders wordt het zo... Saai?' Ara snoof grinnikend 'Als het water warm is ja! Maar het water was ijskoud!' Zei ze met een grijns en zag hoe hij zijn blouse uittrok en die uitwrong. Ardella keek hem even aan. Slecht zag die er niet uit en ze was blij dat het donker was want haar wangen waren rood en ze concentreerde zich weer op haar eigen kleren. Ze trok haar laarzen uit en goot het water er uit en zucht dit was toch niet te geloven, nu moest ze de hele weg op haar blote voeten lopen! 'Je zou gewoon kunnen zeggen dat je plezier had bij het strand?' Een rilling liep over haar rug terwijl ze naar de kliffen keek waar ze een paar dagen geleden nog van af wou springen. 'Das denk ik niet het beste optie.' Zei ze voorzichtig en wist dat haar vader hier zijn demonlijke shift was verloren. 'Kom mee, als we geluk hebben zal er een klein kaffee open zijn.' zei ze en voelde rillingen over haar rug trekken. Ja ze had vreselijk zin om bij een kachel te zitten met een kop chocolade melk. Ze begon te lopen met haar laarzen in haar handen met het idee dat Sasuka haar zou volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sasuke.

Sasuke.


Aantal berichten : 148
Gulden : 26
Registratiedatum : 17-03-13

Character sheet
Name:: Sasuke Uchiha
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

Annoying people - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying people   Annoying people - Pagina 2 Emptyzo maa 24, 2013 1:22 am

Ara snoof grinnikend 'Als het water warm is ja! Maar het water was ijskoud!' Dat liet hem weer eventjes lachen. 'Ach joh, dat is iets waar je doorheen moet kijken... Of eerder voelen,' reageerde hij grinnikend. 'Zie het als een... Voorjaarsduik! Wij kunnen zeggen dat we het water al in zijn geweest en het héérlijk vonden.' Een klein beetje drama was in zijn stem toegevoegd, zodat het wat droogjes overkwam. Sasuke deed zijn blouse weer aan, maar hielt de knoopjes open. Misschien dat het dan wat beter opdroogde, alleen diende het ook zodat hij weer een beetje kon opwarmen. 'Das denk ik niet het beste optie.' Wat vragend keek hij haar aan. Was dat zo mis dan? Of hielt haar vader er niet van dat zijn dochter eens plezier had? Hoewel hij het graag wou weten, besloot hij zijn mond te houden. 'Kom mee, als we geluk hebben zal er een klein kaffee open zijn.' Oh fijn! Hopelijk zouden ze daar wat warms hebben want van deze kou hielt hij niet zo. Snel volgde hij haar. 'Hopelijk zijn daar minder dronken gasten dan in the tavern.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardella
Admin
Ardella


Aantal berichten : 600
Gulden : 461
Registratiedatum : 23-06-12

Character sheet
Name:: Ardella Moonus
Age:: 16 years
Creature: Shape Shifter

Annoying people - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying people   Annoying people - Pagina 2 Emptyzo maa 24, 2013 1:39 am

'Ach joh, dat is iets waar je doorheen moet kijken... Of eerder voelen,' reageerde hij grinnikend. 'Zie het als een... Voorjaarsduik! Wij kunnen zeggen dat we het water al in zijn geweest en het héérlijk vonden.' Ardella grinnikte en keek naar Sasuke 'Ach joh, zo erg was het ook weer niet....' zei ze met een grijns. en woelde met haar tenen door de koude zand. Ardella zag zijn vragende blik maar schudde alleen haar hoofd. Ze wou er niet over hebben, het was vreselijk geweest die avond! Nooit meer wou ze zich zo iets herinneren en Dark maakte zich eigenlijk nog steeds zorgen en hield haar goed in de gaten zodat ze geen stomme dingen zou doen. 'Hopelijk zijn daar minder dronken gasten dan in the tavern.' Ara grinnikte om zijn woorden 'Tavern staat bekend om zijn goede drank maar waar ik jou heen breng is een plek die vol met warmte is!' Zei ze met en klein glimlachje en voelde al gauw harde stenen onder haar voeten en ze bleef lopen, zo veel mogelijk vuil ontwijkend. Al gauw kwam ze bij ee nrustig straatje en daar zag je een klein kaffeetje open staan. Ze liep naar binnen en keek om zich heen, het was rustig en de banken naast de kachel waren open 'Ah Ardella!' Zei een vrouwelijke stem die op haar afkwam. Ara glimlachte 'Dag Daisy,' Zei ze rustig. Daisy was 1 van de leden van WOF maar had hier haar eigen kaffeetje gestart zodat ze dingen te horen kon krijgen over hoe alles hier was en het kon vertellen aan Will 'Ik zie dat jij is goed moet opdrogen? Zal ik voor jullie een kop chocolade melk brengen?' vroeg ze bezorgd terwijl ze de 2 jongeren besudeerde en Ara knikte dankbaar 'Graag.' Zei ze met een verlegen glimlach en keek naar Sasuke en keek naar Sasuke 'Zoek jij al vast een plekje? Dan doe ik even andere kleren aan.' Zei ze met en kleine glimlach en liep achter Daisy naar het woongedeelte waar ze een broek kreeg en een droge en schone blouse die ze al te graag aandeed. Ze kwam terug gelopen op haar blote voeten en plofte nast Sasuke 'Dit voelt al een stuk fijner.' Zei ze met en klein grijns. daisy was voor haar net een goede tante die altijd vaak wel een oplossing had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Annoying people - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying people   Annoying people - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Annoying people
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: