Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


A never ending hunt.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Even voorstellen. (heb geen idee wat ik moet doen)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Beautiful-wolf

Beautiful-wolf


Aantal berichten : 1
Gulden : 0
Registratiedatum : 11-02-13
Leeftijd : 27

Character sheet
Name:: Shiva
Age::
Creature: Shape Shifter

Even voorstellen. (heb geen idee wat ik moet doen) Empty
BerichtOnderwerp: Even voorstellen. (heb geen idee wat ik moet doen)   Even voorstellen. (heb geen idee wat ik moet doen) Emptyma feb 11, 2013 11:32 am

Hee, ik ben Shiva. Ik ben een witte wolf. Ik ben erg onopgemerkt en leef ik alleen. Sinds de laatste tijd zie ik steeds meer leven in het bos. Mensen komen ook steeds meer richting de bossen. Mijn leefgebied word kleiner en kleiner. Deze ochtend toen ik bij de waterval aankwam had ik weer een mooi uitzicht zoals altijd. Maar toch klopte er iets niet.. Even voorstellen. (heb geen idee wat ik moet doen) 2558972042_ce27402089_z
Ik ging maar wat drinken. Nog steeds had ik een raar gevoel. Alsof iemand me bekeek. PLots hoorde ik een stuik ritselen aan de overkant van de waterval. Ik had het vermoeden dat het een andere wolf was en geen blood shifter. En toen kwam ''het'' tevoorschijn.
Even voorstellen. (heb geen idee wat ik moet doen) Images?q=tbn:ANd9GcQe5ixwvHFGf_gzRRbt3xoI7dl4YEddXj7TUvcplL34rxlfMRZtRQ
Gelukkig! het was geen blood shifter. Het was een wolf. Een hele mooie wolf. Hij kwam richting mij en ik rook zijn geur sterk. Hij was een echte leider. Toch zag ik geen roedel. Ik vroeg me af of hij ook alleen was. Ik bleef alleen maar kijken, en hij liep langs me naar het water. Hij dronk wat en liep terug naar mij. Ik dacht ik vraag het gewoon. En op dat moment zei hij tegen mij, zo'n mooie wolf als jij moet niet alleen lopen in het bos, er zijn blood shifters en niet alle wolven zijn aardig. Hij was erg mysterieus. Dat maakte hem zo leuk. Ik kreeg een raar gevoel in mijn buik wat ik nog nooit eerder had. Ik was in mijn gedachten verzonken terwijl hij me aankeek wachtend op een soort van antwoord. Ik trok mezelf uit mijn gedachte en zei tegen hem vol zelfvertrouwen: Ik ben een sterke vrouw die prima zonder een ander kan overleven. Ik zag dat hij het grappig vond. Hij zei ik moet weg gaan. En toen vroeg ik waar moet je heen dan want ik zie geen roedel. Hij keek me aan en zei: ik zie je morgen weer hier bij de waterval. En hij liep weg. Ik had best honger dus ik ging jagen. Vandaag had ik een goeie vangst. Ik had alleen een eend op en ik zat al vol dus ik ging maar even liggen.
Even voorstellen. (heb geen idee wat ik moet doen) Images?q=tbn:ANd9GcSs9TTWHmZ0V6FDRx8tuec6X9_1arBAJ2suTx8Rx3vmNeCYz1gQ
Ik was in slaap gevallen. Een uurtje later werd ik wakker. Ik had het koud dus ik ging een plekje in de zon zoeken.
Even voorstellen. (heb geen idee wat ik moet doen) 189287_10151721004997926_47858980_n
Ik heb niet echt veel gedaan derest van de dag. S'avonds ben ik weer richting de waterval gegaan om wat te drinken. Toen zag ik ineens mensen! Ze wilden een brug maken voor toeristen. Ze hadden al veel bomen gekapt voor een pad maar nu ook mijn waterval verpesten, dit gaat te ver! Ik was woedend en wilde aanvallen. En plots staat hij weer naast me. De mooie zwarte wolf van vanochtend. Hij zei je kunt dit niet alleen aan dus we moeten gaan. Ik weigerde en wilde aanvallen. Maar hij hield me tegen.
Even voorstellen. (heb geen idee wat ik moet doen) White-wolf-and-black-wolf-fighting
Ik bleef maar staan en hij hield me in de gaten. Plots gingen de mensen weg. Ze hadden palen neergezet. De zwarte wolf zei ik ga naar mijn slaapplek. Ik zie je morgen ochtend hier, Owja mijn naam Damon. Ik keek naar Damon terwijl hij weg liep. Ik zag de palen en dacht je kan niet zomaar mijn plek inemen dus ik begon te graven. Ik ben een halve nacht bezich geweest met 3 palen. Er stond er nog 1 maar ik was te moe dus ik ben gaan slapen. De volgende dag kwamen de werkers niet meer terug, dus heel de dag hoefde ik niet op te letten wat er allemaal gebeurde. Ik ben dus wat gaan drinken en toen kwam Damon aan. Hij keek gelijk naar de palen. Ik liep naar hem toe. Ik zei ik kon het niet laten. Hij vond het niet erg. Hij zei zullen we gaan jagen? Ik dacht ik heb nog nooit samen gejaagd. Oke zei ik en we gingen samen op pad.
Even voorstellen. (heb geen idee wat ik moet doen) A_white_wolf_and_a_black_wolf_by_Keara_sama
Damon had een hert gevangen en ik een konijn. Ik had het konijn helemaal op ook al had ik geen honger. Damon had zo te zien ook niet echt trek. Dus we zijn verder gelopen en andere wolven aten het hert verder op. Toen we aan het lopen waren dacht ik bij mezelf is dit nou liefde? Geen honger hebben, raare tintelingen in mijn buik. Zou Damon dit ook hebben. Hij noemde me mooie dame bij de eerste ontmoeting. Damon en ik gingen vaak met elkaar om en weken vlogen voorbij. De werkers van de brug kwamen niet meer terug omdat Damon en ik de palen uit bleven graven. We werden goede vrienden en nog steeds hoopte ik voor meer...

Het werd kouder. De winter kwam eraan, en al snel lag er een pak sneeuw..

Even voorstellen. (heb geen idee wat ik moet doen) Wolf_blue_eyed1

Damon liet me binnen waar hij sliep en we leerden elkaar steeds beter kennen. Hij was ook afgestoten door zijn roedel net zoals ik afgestoten werd door mijn moeder...


Damon en ik werden verliefd geworden en kort daarna was ik in verwachting

We moesten een nieuwe warmere plek vinden. Elke keer als ik moe was en ik even ging rusten waakte hij over me, hij waakte altijd.
Even voorstellen. (heb geen idee wat ik moet doen) Tumblr_m3devhViIw1qhops9o1_500

Na lang reizen en lang wachten, ben ik bevallen.

Even voorstellen. (heb geen idee wat ik moet doen) Noir-loup-blanc-18505152ac
Even voorstellen. (heb geen idee wat ik moet doen) WhiteAndBlackWolf-1

We hebben 3 pups gekregen, en we zijn er blij mee!
Even voorstellen. (heb geen idee wat ik moet doen) Three%20White%20WOlf%20Pups
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Even voorstellen. (heb geen idee wat ik moet doen)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Idee

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: General :: Characters-
Ga naar: