Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


A never ending hunt.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 chicken legs, bats wings and frog eyes

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Storm

Storm


Aantal berichten : 116
Gulden : 78
Registratiedatum : 31-10-12

Character sheet
Name:: Storm Slayer
Age:: 18 years
Creature: Half blood

chicken legs, bats wings and frog eyes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes - Pagina 2 Emptydi jan 01, 2013 1:56 pm

Okay dat had Storm dus niet verwacht te horen, maar uit beleefdheid zou hij zijn glas leeg drinken. Toen Eva weer terug kwam zetten de een dienblad neer en pakte haar thee. Zelf was Storm geen thee of koffie mens, maar goed. Hij rook niks verdachts, maar het smaakte ook naar water... ‘Ik wilde je niet beledigen hoor, maar ik ben geen thee nog koffie drinker.‘ zei Storm gewoontjes, maar hij wist verder niet wat te zggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eva

Eva


Aantal berichten : 422
Gulden : 294
Registratiedatum : 27-03-12

Character sheet
Name:: Eva Fields
Age:: I look 18 years
Creature: Shape Shifter

chicken legs, bats wings and frog eyes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes - Pagina 2 Emptydi jan 01, 2013 9:29 pm

‘Ik wilde je niet beledigen hoor, maar ik ben geen thee nog koffie drinker.‘ zei Storm gewoontjes, maar hij wist verder niet wat te zggen. Eva keek op van haar thee en knikte 'je hebt me niet beledigd alleen het is gewoon dat iedereen denkt dat ik hun meteen ga vergiftige.' Zei ze rustig en nam nog een slok voor ze haar ogen sloot. Maar er knaagde een vraag in haar binnenste en ze opende weer haar ogen 'je zei dat je wel snapte hoezo Star naar Ager toe trok, wat bedoelde je daarmee?' vroeg ze en keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

chicken legs, bats wings and frog eyes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes - Pagina 2 Emptydi jan 01, 2013 10:09 pm

Om haar woorden verscheen er een ongemakkelijk grijnsje. ‘Ja die flauwe uitspraak had i maar beter voor me kunnen houden... Het zal wel in de famillie zitten geloof ik? Mijn over over over grootvader die ik onlangs heb leren kennen is ook niet iemnd die zijn gedachten eruit gooit. Volgens Lira lijk ik kwa gedrag en uitspraken veel op hem...‘ mompelde Storm en keek even naar buiten. Die twee waren nog steeds bezig, hoeveel energie had Star eigenlijk? Toen Eva weer bevon te spreken keek Storm haar weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eva

Eva


Aantal berichten : 422
Gulden : 294
Registratiedatum : 27-03-12

Character sheet
Name:: Eva Fields
Age:: I look 18 years
Creature: Shape Shifter

chicken legs, bats wings and frog eyes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes - Pagina 2 Emptywo jan 02, 2013 12:15 am

Eva zag zijn ongemakkelijke grijns. ‘Ja die flauwe uitspraak had i maar beter voor me kunnen houden... Het zal wel in de famillie zitten geloof ik? Mijn over over over grootvader die ik onlangs heb leren kennen is ook niet iemnd die zijn gedachten eruit gooit. Volgens Lira lijk ik kwa gedrag en uitspraken veel op hem...‘ mompelde Storm en keek even naar buiten. Eva knikte 'Razor....Ja ik ken hem nog al goed, zeker zijn lichaam ken ik ook goed, hoewel hij erg veranderd is nadat hij een engel is geworden.' Zei ze grinnikend en keek naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm

Storm


Aantal berichten : 116
Gulden : 78
Registratiedatum : 31-10-12

Character sheet
Name:: Storm Slayer
Age:: 18 years
Creature: Half blood

chicken legs, bats wings and frog eyes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes - Pagina 2 Emptywo jan 02, 2013 4:00 am

Daar snapte Storm nu niks van en keek Eva niet bevrijpend aan. Razor was voor hem in vele opzichten nog een mystery, maar Storm begon steeds meer van zijn opa‘s verleden te ontdekken. En dat terwijl hij hier eigenlijk voor zijn vader was gekomen... ‘Hoe bedoel je zeker zijn lichaam goed te kennen? Hebben jullie dan wat gehad?‘ de vrag klonk misschien niet zoals hij het bedoelt had, maar Storm begreep er echt niks van.
XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Eva

Eva


Aantal berichten : 422
Gulden : 294
Registratiedatum : 27-03-12

Character sheet
Name:: Eva Fields
Age:: I look 18 years
Creature: Shape Shifter

chicken legs, bats wings and frog eyes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes - Pagina 2 Emptywo jan 02, 2013 4:04 am

Eva zag in zijn ogen dat Storm er niks om begreep. ‘Hoe bedoel je zeker zijn lichaam goed te kennen? Hebben jullie dan wat gehad?‘ Eva begon te lachen toen ze het hoorde en schudde haar hoofd 'nee jochie, ik heb niks met hem gehad en daar ben ik blij om. Razor was dood gegaan jaren geleden en kwam zo in Will terecht, die jongens konden niet zo goed met elkaar omgaan en hebben ze aan mij gevraagd of ik een lichaam wou maken voor Razor.' Zei ze samenvattend en grijnsde naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

chicken legs, bats wings and frog eyes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes - Pagina 2 Emptywo jan 02, 2013 5:33 am

Toen Eva begon te lachen snapte hij er nog minder van en wilde net geergerd grommen toen zEva met een uitleg kwam. Ah zo zat dat dus?! ‘Geen wonder dat hij nog leeft! Lira had wel iets gezegd, maar niet alles... Maar goed zoiets verwacht ook niet.‘ zei Storm begrijpend en wreef even over zijn achter hoofd. Soms konden dingen zo gek lopen? Storm dacht na en bedacht dat het er best stom uit had moeten zien. Storm schudden zijn hoofd. ‘En dan te bedenken dat ik het verleden van mijn vader wilde na trekken?‘ grijnsde hij onbezonnen en moest zelf er ook een beetje om lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eva

Eva


Aantal berichten : 422
Gulden : 294
Registratiedatum : 27-03-12

Character sheet
Name:: Eva Fields
Age:: I look 18 years
Creature: Shape Shifter

chicken legs, bats wings and frog eyes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes - Pagina 2 Emptywo jan 02, 2013 5:41 am

Geen wonder dat hij nog leeft! Lira had wel iets gezegd, maar niet alles... Maar goed zoiets verwacht ook niet.‘ zei Storm begrijpend en wreef even over zijn achter hoofd. Eva grinnikte nog na terwijl ze haar hand op haar buik legde. 'niemand verwacht het van een demon. ' Zei ze met een grijns, ja de meesten denken dat ze alleen dood maar ze kan ook lichamen maken. Storm schudden zijn hoofd. ‘En dan te bedenken dat ik het verleden van mijn vader wilde na trekken?‘ grijnsde hij onbezonnen en moest zelf er ook een beetje om lachen. Eva grinnikte 'nou nu weetje weer iets meer over je vader,' Zei ze grinnikend en nam een slot van haar thee voor ze wat rook uit haar mond blies en het een vorm van 2 spelende wolven aan nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm

Storm


Aantal berichten : 116
Gulden : 78
Registratiedatum : 31-10-12

Character sheet
Name:: Storm Slayer
Age:: 18 years
Creature: Half blood

chicken legs, bats wings and frog eyes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes - Pagina 2 Emptywo jan 02, 2013 10:59 am

'niemand verwacht het van een demon. ' Zei ze met een grijns, ja de meesten denken dat ze alleen dood maar ze kan ook lichamen maken. Storm knikte begrijpend, maar wist er verder niks op te zeggen. Hij had nog nooit gehoord dat Demonen lichamen konden maken voor geesten? Eva grinnikte 'nou nu weetje weer iets meer over je vader,' Zei ze grinnikend en nam een slot van haar thee voor ze wat rook uit haar mond blies en het een vorm van 2 spelende wolven aan nam. 'Nee Eva van mijn groot vader bedoel je, Mijn vader is echt een mystery voor me. Ik heb hem namelijk nooit gekent, maar mijn moder zei dat hij uit Doole was gekomen, dat is ook de reden waarom ik naar hier kwam al had ik niet verwacht dat het hier zo slecht gestelt was...'wees Storm haar even terecht en kek naar de rook die ze uit blies. Het was best grappig, maar vast een demondingetje?
Terug naar boven Ga naar beneden
Eva

Eva


Aantal berichten : 422
Gulden : 294
Registratiedatum : 27-03-12

Character sheet
Name:: Eva Fields
Age:: I look 18 years
Creature: Shape Shifter

chicken legs, bats wings and frog eyes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes - Pagina 2 Emptywo jan 02, 2013 11:10 am

'Nee Eva van mijn groot vader bedoel je, Mijn vader is echt een mystery voor me. Ik heb hem namelijk nooit gekent, maar mijn moder zei dat hij uit Doole was gekomen, dat is ook de reden waarom ik naar hier kwam al had ik niet verwacht dat het hier zo slecht gestelt was...'wees Storm haar even terecht, Eva grinnikte en haalde haar schouders op 'wat maakt het uit? het is je familie. Trouwens dat familie gedoe is veel te ingewikkeld, ik snapte er nooit wat van.' Zei ze grinnikend en keek naar het wolk dat langzaam uitelkaar dreef, het was een simpele spreuk maar het bleef haar vermaken 'Je groot vader is wel een goed jongen alleen sinds hij een engel is kan ik nauwelijks in zijn buurt komen! Tsss ik zou me echt neit verbazen als hij met het lichaam wat heeft gedaan.' Zei ze grinnikend en nam nog en slok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

chicken legs, bats wings and frog eyes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes - Pagina 2 Emptywo jan 02, 2013 11:51 am

Eva grinnikte en haalde haar schouders op 'wat maakt het uit? het is je familie. Trouwens dat familie gedoe is veel te ingewikkeld, ik snapte er nooit wat van.' Zei ze grinnikend en keek naar het wolk dat langzaam uitelkaar dreef, het was een simpele spreuk maar het bleef haar vermaken 'Je groot vader is wel een goed jongen alleen sinds hij een engel is kan ik nauwelijks in zijn buurt komen! Tsss ik zou me echt neit verbazen als hij met het lichaam wat heeft gedaan.' Zei ze grinnikend en nam nog en slok.
'Okay het is al goed Eva, maar wat bedoel je met dat het voor jouw te ingewikkelt is?' vroeg Storm op het laatste en hij zag ook de wolk uit een vallen. Het was leuk voor het moment naar daar had je het dan ook mee gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eva

Eva


Aantal berichten : 422
Gulden : 294
Registratiedatum : 27-03-12

Character sheet
Name:: Eva Fields
Age:: I look 18 years
Creature: Shape Shifter

chicken legs, bats wings and frog eyes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes - Pagina 2 Emptywo jan 02, 2013 8:10 pm

'Okay het is al goed Eva, maar wat bedoel je met dat het voor jouw te ingewikkelt is?' vroeg Storm op het laatste en hij zag ook de wolk uit een vallen. Eva haalde haar schouders en keek naar het lege lucht 'Ik had nooit een echte familie gehad dus heb ik over het familie gedoe ook nooit iets geleerd, ik ken het liefde niet zo als jullie het kennen van familie, In mijn jeugd heb ik de helft van de tijd geslapen.' Zei ze kalm en keek naarh aar kopje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm

Storm


Aantal berichten : 116
Gulden : 78
Registratiedatum : 31-10-12

Character sheet
Name:: Storm Slayer
Age:: 18 years
Creature: Half blood

chicken legs, bats wings and frog eyes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes - Pagina 2 Emptyvr jan 04, 2013 2:27 pm

Nee zulke dingen kende Storm nu net weer niet... ‘Gebeurd dat bij demonen kinderen wel vaker dat ze hun jeugd bijna voorbij slapen bedoel ik?‘ vroeg Storm en keek een beetje schuchter naar Eva. Hij wist namelijk niet wat ze hier op zou reageren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Eva

Eva


Aantal berichten : 422
Gulden : 294
Registratiedatum : 27-03-12

Character sheet
Name:: Eva Fields
Age:: I look 18 years
Creature: Shape Shifter

chicken legs, bats wings and frog eyes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes - Pagina 2 Emptyvr jan 04, 2013 11:33 pm

Natuurlijk begreep Storm haar niet en dat kon Eva ook weer begrijpen, hij was maar een mens.. ‘Gebeurd dat bij demonen kinderen wel vaker dat ze hun jeugd bijna voorbij slapen bedoel ik?‘ vroeg Storm en keek een beetje schuchter naar Eva. Eva grinnikte en schudde haar hoofd 'Bij de meeste niet nee, dan zijn ze volle demonen, ik ben een halfje, mijn moeder was een mens das ook denk ik de rede waarom ik mij aangetrokken voel door de aarde. ' Zei ze rustig en tikte met haar vingers tege nahar beker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm

Storm


Aantal berichten : 116
Gulden : 78
Registratiedatum : 31-10-12

Character sheet
Name:: Storm Slayer
Age:: 18 years
Creature: Half blood

chicken legs, bats wings and frog eyes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes - Pagina 2 Emptydi jan 08, 2013 1:35 am

Storm knikte begrijpend en luisterde naar wat er buiten haar huisje te horen viel. ‘Het is stil, kenelijk zijn ze toch rustig geworden.‘ zei Storm en grijnsde even voor hij het water naar binnen mikte. Daarna stond hij op en lp naar het raam om te kijken wat die twee uitspookten? Ze lagen lekker tegen elkaar aan alsof ze sliepen, maar de oren van Star wiebbeld soms heen en weer wat duidelijk aan gaf dat ze alert was. ‘Zo laat ze maar even. Dus jij bent ook een halfje.‘ zei hij en ging weer op de stoel zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eva

Eva


Aantal berichten : 422
Gulden : 294
Registratiedatum : 27-03-12

Character sheet
Name:: Eva Fields
Age:: I look 18 years
Creature: Shape Shifter

chicken legs, bats wings and frog eyes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes - Pagina 2 Emptydi jan 08, 2013 5:13 am

Eva keek naar buiten uit het raam en merkte dat het stil buiten werd, blijkbaar waren ze uitgespeeld. ‘Het is stil, kenelijk zijn ze toch rustig geworden.‘ zei Storm en grijnsde even voor hij het water naar binnen mikte. Eva sloot haar ogen en voelde de alertheid van Ager en ook van Star. Toen ze haar ogen opende zag ze dat Storm weer was gaan zitten. ‘Zo laat ze maar even. Dus jij bent ook een halfje.‘ zei hij en Eva keek naar Storm en ahadle haar schouders op ´half demon ja, maar verder ben ik een volle shift.´ Zei ze kalm en dronk haar laatste beetje naar binnen voor ze opstond en haar cape losknoopte en naar har kapstok liep war ze die ophing. Haar rug was ontbloot en je zag 2 vleugels er op getatoeëerd, haar demonen teken zodat ze de duivel ging gehoorzamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





chicken legs, bats wings and frog eyes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
chicken legs, bats wings and frog eyes
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tears in my eyes.
» black as the night me wings

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: