Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


A never ending hunt.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Inimini ideetje

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Kato

Kato


Aantal berichten : 72
Gulden : 42
Registratiedatum : 27-11-12

Character sheet
Name:: Kato
Age:: 19
Creature: Shape Shifter

Inimini ideetje Empty
BerichtOnderwerp: Inimini ideetje   Inimini ideetje Emptydo dec 13, 2012 9:15 am

Hi,

ik had een ideetje over een klein 'verhaallijn'.
Het zou in één topic, misschien twee kunnen worden uitgewerkt.
Eentje waar Kato zijn nieuwe vriend ontmoet en een topic waar het gevecht plaatsvind.
Er kort dus. Maar dit is het idee:

Kato is een ShapeShitfer. Altijd al geweest. Toch heeft hij een kleine afkeer tegen zijn dierelijke vorm. Dat kwam omdat toen hij de eerste paar keren transformeerde hij zich was rot geschrokken. Dat hij een gave had wist hij al langer, maar die dierelijke kant was hem onbekend. Het liefst wil Kato al zijn bewegingen zo veel mogelijk beheersen en onder controle houden. Dat lukt hem nauwelijks in zijn dierlijke vorm in verband met zijn afkeer ervoor.

Nu ben ik op zoek naar een persoontje die hem van die gedachtes wil afzetten. Die hem kan overtuigen dat de dierelijke kant óók Kato is. Iemand waar hij zelfs bevriend mee wordt, die zijn vertrouwen wint. In eerste instantie, bij hun ontmoeting, mogen ze best ruzie krijgen ofzo als ze maar later naar elkaar groeien. Misschien redden ze elkaar. Hoe ze bevriend worden moeten we dan nog even overleggen. Uitvogelen wat het beste is.

Dan heb ik nog een bloodhunter nodig. Misschien wel twee als er veel intresse is. Kato en zijn nieuwe vriend worden er door aangevallen. de vriend transformeert onmiddelijk maar Kato blijft zo lang mogelijk in menselijke vorm. Zijn vriend, die inmiddels vreest voor Kato's leven, blijft maar aandringen dat Kato toch echt moet veranderen. Maar het lukt hem maar niet. Iets in hem blijft zich er maar tegen verzetten. Op een gegeven moment weet Kato zich te verstoppen maar voor zijn vriend is het te laat, deze ligt bloedend op de grond. Dan knapt er iets in Kato. Hij stormt als een brullend beest op de Bloodhunter af. Normaal tranformeert hij, als hij tenminste transformeert, in een uit de kluwen gegroeide manenwolf. Nu veranderd hij in een soort weer-manenwolf. Als een dolle gaat hij te keer en smijt de bloodhunter een heel stuk verder op. Samen met zijn vriend weten ze de hunter te vermoorden.
Alleen Kato blijft maar vol adrealine zitten, hij kalmeert niet meer. De vriend moet weer alles op alles zetten om zijn vriend weer bij zinne te krijgen. Uiteindelijk lukt het.

Ik heb dus

- een bloodhunter (bereid om te sterven)
- bij meerdere vrijwilligers, twee. Ze hoeven niet beide te sterven.

en

- een vriend

nodig.


Ik heb het hierboven even heel kort uitgewerkt, als je maar een beetje een idee krijgt van wat ik bedoel.
Er kan nog heel veel worden aangepast, leek mij wel leuk om er nog met andere over te hebben. Zodat het niet alleen maar een verhaallijn is die ik verzonnen heb (;

Iemand interesse?
Terug naar boven Ga naar beneden
Crase

Crase


Aantal berichten : 283
Gulden : 209
Registratiedatum : 06-05-12

Character sheet
Name:: Crase Tanuci
Age:: 16 jaar
Creature: Shape Shifter

Inimini ideetje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inimini ideetje   Inimini ideetje Emptydo dec 13, 2012 9:58 am

Ik vind het wel leuk en wil Crase als vriend opgeven. Ze is de beschermen engel voor alle shifters die het in hun eentje moeten rooien, maar ze vind Kato erg interesant dus wil ze zijn vriend worden. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Cody

Cody


Aantal berichten : 633
Gulden : 539
Registratiedatum : 23-08-12

Character sheet
Name:: Cody Sharpe
Age:: 19 jaar
Creature: Shape Shifter

Inimini ideetje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inimini ideetje   Inimini ideetje Emptyzo dec 30, 2012 4:31 am

Misschien is het een heel stond idee, maar ik heb een personage waar ik niks mer weet en hij is al best oud: Robin Hood.
Tja eerst was hij een blood hunter maar nadat hij in de cel van de koning had gezeten was hij een half blood geworden en dat heeft zo zijn gevolgen waardoor hij een beetje doorgedraaid is.

Nou en dan had ik zo een idee dat Robin weer eens in zijn dagen dat hij helemaal niet meer weet wie hij is(namelijk een leider van een groep). Hij denkt dat hij nog moet jagen voro de koning zodat zijn vrouw niet word afgepakt e nzo komt hij Kato tegen...

Zeg maar gerust als je het maar niks vind of iets wilt veranderen ^,^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Inimini ideetje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inimini ideetje   Inimini ideetje Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Inimini ideetje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: