Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


A never ending hunt.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Schrik niet...?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Kato

Kato


Aantal berichten : 72
Gulden : 42
Registratiedatum : 27-11-12

Character sheet
Name:: Kato
Age:: 19
Creature: Shape Shifter

Schrik niet...?  Empty
BerichtOnderwerp: Schrik niet...?    Schrik niet...?  Emptywo dec 12, 2012 7:45 am

En ook dit is weer een ow zo geweldige titel. Om te beginnen, ik ben dus duidelijk niet een ster in titels.
Verder heeft men mij ooit de naam Ymke gegeven, ben ik dol op schrijven maar leed aan het mijn-pc-ontplofte-zowat virus met nogal nare bijwerkingen. Voorheen rpg'de ik zo'n beetje iedere dag maar dat ging dus niet meer. Dan krijg je een hoofd vol inspiratie en ideeën die nergens heen kunnen dus zodra ik een toetsenbord onder mijn neus krijg blijf ik maar non-stop door typen. Ik heb afgelopen maandag eindelijk een goed werkende pc gekregen. Een mooi tweede-handjes die aangaat aan als je op de aan-knop drukt en niet psychisch begint te piepen, laat staan het geluid te maken van een opstijgend vliegtuig (hoewel het soms meer op een neerstortend vliegtuig leek.)
Verders lieft ik alles wat op pootjes loopt, koppig is en een staart heeft. Gelukkig hebben wij daar thuis heel veel van, in de vorm van twee konijnen, zes kipjes, een hondje, heel veel vissen en zelf heb ik nog eens 4 gerbils in mijn kamer staan.
Dan tekenen ik ook graag, het liefst wolven want dat zijn toch echt mijn favoriet, lees ik veel en vind ik het gedrag van dieren (ethologie) erg interessant. Ook photoschopte ik veel op mijn vorige pc, het liefst manips enzo. Maar ik moet op dit ding, dat wel de letters als je ze typt meteen in het scherm laat verschijnen, nog steeds mijn tekentablet niet aangesloten. (stiekem heeft het snoertje de benen genomen, volledig buiten mijn schuld om *fluit onschudlig*) Owhja, en met dat zelfde tabletje teken ik ook wel eens wat. Niet dat het echte meesterwerken oplevert, ik vind het gewoon leuk om te doen.
Ik woon ergens midden in een bos, achter wat boompjes, omringt met reeën die doodleuk alle planten in de tuin opvreten en in de winter half slaap dronken met hun kop vlak naast het raam je aan kijken. Die beesten zijn echt vaag. Als je door het bos loopt schrikken ze zich altijd rot en gaan dan met twee grote ogen naar je zitten kijken. Daarna gaan ze zich ineens op hun dooie gemak zitten krabben om vervolgens in volledige paniek weg te rennen. Rare dieren.

Owja, ik ben een beetje dyslectisch. Op zich gaat de spelling wel aardig (lang leve spellingscontrole) maar sommige zinnen slaan helemaal nergens op. Ook draai ik soms woorden uit verschillende zinnen door elkaar zodat ik de meest vage dingen krijg. Op zulke momenten kan je zelfs met je geschiedenisboek plezier hebben. Al wordt het er niet bepaald duidelijker van.
Denk, ik waarschuw jullie maar alvast voor het geval je denkt dat je gek word: "Vlieg niet in paniek, het is waarschijnlijk mijn hoofd die alleen maar onzin uit kraamt." Zeg het gerust als ergens iets heel krom geschreven staat (;

En verder? Tja, kweenie. Als je vragen hebt; ze zijn altijd welkom (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hester Sue

Hester Sue


Aantal berichten : 492
Gulden : 351
Registratiedatum : 30-05-12
Leeftijd : 39

Character sheet
Name:: Hester Sue Moonus
Age:: 21 jaar
Creature: Shape Shifter

Schrik niet...?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schrik niet...?    Schrik niet...?  Emptywo dec 12, 2012 9:53 am

Welkom Ymke!
Ik zie er erg naar uit dat je het hier nog lang veel plezier eraan beleven zal. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Kato

Kato


Aantal berichten : 72
Gulden : 42
Registratiedatum : 27-11-12

Character sheet
Name:: Kato
Age:: 19
Creature: Shape Shifter

Schrik niet...?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schrik niet...?    Schrik niet...?  Emptydo dec 13, 2012 8:42 am

tnx, ik hoop het ook! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
lira

lira


Aantal berichten : 534
Gulden : 365
Registratiedatum : 17-07-12

Character sheet
Name:: Lira Moonus (?)
Age:: 17
Creature: Blood Hunter

Schrik niet...?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schrik niet...?    Schrik niet...?  Emptyvr dec 14, 2012 1:53 am

Welkom, welkom veel plezier hier Ô3o


x rani
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Schrik niet...?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schrik niet...?    Schrik niet...?  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Schrik niet...?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is it true? [Dregoe of Will of beide maakt niet uit.]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: General :: Real Life-
Ga naar: