Aantal berichten : 1047 Gulden : 398 Registratiedatum : 20-03-12 Leeftijd : 40 Woonplaats : The Old Home
Character sheet Name:: Drake Salix Age:: You don't want to know. Older then you! Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Help you brother??? zo nov 11, 2012 1:05 am
De dagen verstreken en Drake rende in zijn hellrazor tussen de bomen door. Edana had hij al gevonden die kennelijk verliefd was geworden op de prins! Drake zocht nu ook naar Alina die hem al dagen ontliep en niks meer van ich liet horen. Vaak slenterde hij langs de arena om de hunters af te luisteren of ze niet gevangen was genomen? Drake sloeg vaak nachten over om Alina te gaan zoeken. Zijn zilveren blik scande zijn omgeving af op tekenen van Alina, maar haar geurspoor was al lang niet meer te ruiken nog kon Drake iets van haar vinden. Angst om haar te verliezen zat diep in hem gwortelt, maar Drake wist dat Alina nog leefde dat wist hij zeer zeker! Vaak kon hij gewoon niet slapn vanwegen nachtmerrie‘s of dat Drake gewoon in het niets plat op zijn rug lag te staren met steeds die zelfde gedacten die door zijn hoofd spookten. “Waarom was ze weg gegaan? Waarom zei ze niet gewoon dat ze hem niet meer lief had? Waarom liet ze hem in de steek zonder ook maar een teken van leven te geven? Had ze liever toch een mens dan een demon als liefhebber?“ Drake kon het niet aan als dit waar zou zijn? Zijn pootstappen licht en snel, maar van binnen voelde hij zich zwaar en vol pijn! Langzaam aan begon Drake dorst te krijgen. Hij rende naar het meer om zijn dorst daar te lessen. Drake boog zich voorover zodra hij bij het meer stopte en dronk wat ijskoud water. De geur van Cervius drong ineens scherp zijn neusgaten binnen en met een ruk trok Drake zij kop omhoog en zocht zijn omgeving af. Daar twee gele ogen aan de overkant van het meer! Instinktief begon Drake te grommen. Mentaal was hij klaar om een gevecht met zijn broer aan te gaan, maar lichamelijk niet. Wat wilde zijn broer nu weer?!
Cervius
Aantal berichten : 271 Gulden : 79 Registratiedatum : 28-08-12
Character sheet Name:: Cervius Salix Age:: Thousands of years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Help you brother??? za nov 17, 2012 11:55 pm
De ogen van Cervius gingen langzaam open. Het geritsel van bladeren en het pruttelen van een beekje vulden zijn oren. Geeuwend richtte hij zich op, en wreef in zijn ogen. Zijn gedachten gingen even naar de avond ervoor, dat hij boos weg was gegaan na een flinke discussie met Charlie. Hij haalde steeds meer gekke ideeën in de hoofd, en het liefst had Cervius hem meteen gedood, maar hij kon niets meer maken zonder flinke stroomstoten via de armband te krijgen! Nadat hij ontdekt had dat ze hem probeerden te onderdrukken door drugs in zijn eten te doen hadden ze geen andere manier gevonden dan hem dwingen te gehoorzamen, maar Cervius was hardleers, net als de rest van de Hellewolven en Hellehonden die trouw aan hem bleven. Door zijn sterke wil en het geloof dat er een manier moest zijn om van de armbanden af te komen was hij er nog niet onderdoor gegaan, wat wel bij Shifters in de Arena was gebeurd die de hoop op hadden gegeven. Cervius walgde van de mens, en wilde het uitroeien. Ze veroorzaken alleen maar leed en verprutsen de aarde, die Satan door Demonen wou laten beheersen en de Shifters een kans wou geven, maar alles was in de soep gelopen. Na een paar slokken water vloog Cervius een stukje tot hij een bekende geur op pikte. Zijn vleugelslagen vertraagden zich, en soepen streek hij neer en Shifte in zijn menselijke gedaante. Tussen de bomen door zag hij zijn broertje Drake, die hem opmerkte toen Cervius naar voren liep. Drake begon te grommen, en Cervius trok een wenkbrauw op en klakte afkeurend met zijn tong. Snel Shifte hij in zijn gevleugelde Hellewolven gedaante en zweefde over het water tot hij enkele meters bij Drake vandaan landde. 'Ook goed jou weer te zien, broertje..' mompelde Cervius en ging zitten met zijn vleugels langs zijn flanken. Zijn rode ogen boorden zich in die van Drake, en blies een klein rookwolkje uit. 'Ik weet dat onze laatste ontmoetingen niet geheel goed waren verlopen, maar ik ben wel de enigste familielid die je nog hebt..' vervolgde hij, en wendde zijn blik af. Het idee om Drake om hulp te vragen lag hem zwaar op de maag, maar hij was de enige die hij kende met de hypnose gaven. Daarmee kon hij de koning en de rest hypnotiseren en er voor zorgen dat ze van de armbanden afkwamen!
Drake
Aantal berichten : 1047 Gulden : 398 Registratiedatum : 20-03-12 Leeftijd : 40 Woonplaats : The Old Home
Character sheet Name:: Drake Salix Age:: You don't want to know. Older then you! Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Help you brother??? zo nov 18, 2012 12:27 am
Cerviuc klakte afkeurend voor hij shifte. Kennelijk had Satan toch een manier gevonden om weer contact met de aarde te krijgen?! Drake zag zijn broer‘s nieuwe gedaante naar hem toe zweven, maar voelde zich gek genoeg niet bedreigd dor zijn broer wat bij hun eerdere ontmoeting wel zo was geweest. Drake vond het in deze vorm nog steeds moeilijk spreken en kreeg er enkel een of twee zinnen per keer uit dus shifte hij terug en sloeg zijn armen over elkaar. ‘Wat moet jij nu weer. Ik heb geen zin in nieuwe ruzie! Al weet ik dat je mijn enigste familie lid bent.‘ zei Drake buuks en keerde zich half van Cervius af. zijn gedachten dkde al weer snel af naar zijn grootste zorg voor dit moment. Alina! Drake kon haar nog steeds niet vinden net als het huis van Cody waar ze misschien zou kunnen zitten, maar Drake was net als iedere andere demon niet in staat om een engelenhuis te vinden en da ergerde hem mateloos! Hij keek even naar zijn broer, maar nam niet de moeite om hem vrolijker aan te kijken. Zijn toch al bleke huid was nog bleker geworden en zijn lichaam was dan wel nooit gespiert geweest, maar nu was hij nog iller geweorden!
Cervius
Character sheet Name:: Cervius Salix Age:: Thousands of years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Help you brother??? zo nov 18, 2012 7:26 am
De toon van Drake, die terug was geshift, negeerde Cervius, die zijn broertje weer aankeek en een zucht slaakte. 'Ik ben hier niet om ruzie te maken, Drake.. Ik kom om je hulp vragen..' zei hij, het laatste zacht, maar hoorbaar. Het was niet vaak voor gekomen dat Cervius Drake zijn hulp nodig had, maar nu was het noodzakelijk! 'Je hebt vast en zeker wel gehoord dat ik en de rest van de groep zijn gevangen door de koning.. Hij heeft ons van die armbanden om gedaan, en weigert die er af te halen voor alle Shifters dood zijn. Het is een onmogelijke taak, en jij bent de enige die hem en zijn volgelingen kan hypnotiseren zodat de armbanden af kunnen..' vervolgde hij, en wachtte af op Drake zijn reactie. Deze leek wel met iets te zitten, maar Cervius had niets van de buitenwereld meegekregen, behalve dat Edana en Syrax iets hadden.
-Een beetje kort, moet nog spul uit het huis van m'n ma halen.. -
Laatst aangepast door Cervius op zo nov 18, 2012 2:06 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Drake
Onderwerp: Re: Help you brother??? zo nov 18, 2012 11:10 am
Drake keek naar Cervius en kon niet geloven dat zijn broer zijn hulp nodig had? 'Wat heb ik daar nu mee te maken met jullie gerotzooi?' vroeg Drake scherp en keek Cervius net zo snerp aan, maar hij voelde zich shit! 'Ik heb het je nog gezegd dat het niet goed was om hier met de bewoners van Doole te strijden, maar luisterde jij nog Hij? Nee dus waarom zou ik je helpen? Jullie gaan vast gewoon door met plunderen en herrie schoppen zoals voor het portaal gesloten werd...' begon Drake zijn tirade, maar voelde dat zijn maag begon op te spelen. Drake maakte zich te druk en het weinige dat wat hij in het band huis had gegeten draaide vreselijk in zijn binnenste. Drake werd er toepasselijk van en draaide zich weg van Cervius. Niet nu? Waarom kwam dit nu wer op zetten! Drake voelde zich wankel worden en verstapte zich even voor hij naar een boom toe liep om er met zijn rug even tegen aan te leunen. Nu hij even rustig stond zakte het geborrel in zijn maag, maar Drake wist dat het niet lang meer zou duren voor hij echt braken moest! Hij kerde zich weer richting zijn broer. Hij wilde zijn broer niet eens helpen hij had wel belangrijkere dingen te doen zoals Alina vinden. 'Het spijt me zeer Cerius, maar jullie hebben dit zelf over jullie afgeroepen, omdanks dat ik jullie gewaarschuwt heb.' zei Drake nog wel scherp, maar iets minder agresief. Hij begon zich steeds minder lekker te voelen en hun band met de energie velden van de hel was door Razor's toe doen gebroken waardoor ze lang zo sterk niet meer waren als voordat die poort gesloten werd. Opnieuw keerde zijn maag zich om en duwde de inhoud naar boven. Drake slikte een paar keer, maar het hielp niet en keerde zich naar de boom om, om wat steun te hebben terwijl zijn maag inhoud eruit kwam al was het niet veel toch smaakte het bitten en zuur tegelijk. Zijn bezorgheid zorgde ervoor dat Drake steeds zieker werd namaten Alina zich voor hem bleef verbergen! Drake veegde zijn mond af en kreunde licht. Hij moest haar vinden en zo snel mogelijk! Drake voelde bezorgdheid opstijgen en niet die van hem. Hij rechten zijn rug en gromde kort in het demon's. 'Kappen ik voel me prima ik heb alleen wat verkeerts gegeten nou en!' Hte kwam er snauwend uit, maar Drake wilde niet dat zijn broer hem zou dwingen want Drake luisterde al niet naar Talon en die was nog ouder dan zijn broer. Toch wilde Drake weten of Alina niet mogelijk in het paleis zou kunnen zitten?
Cervius
Onderwerp: Re: Help you brother??? ma nov 19, 2012 9:41 am
De reactie van Drake had Cervius enigszins verwacht, maar Drake begreep niet dat de levens van veel meer Shifters op het spel stonden! Dit wou Cervius nog duidelijk maken, maar deze had gemerkt dat Drake niet zichzelf was, maar vervolgens begon hij ook nog over te geven. Cervius liet zijn broertje even, en dacht na. In deze staat zou Drake niet mee kunnen werken. Met een diepe zucht ging hij bij het water zitten, maar bleef Drake aankijken. 'Drake, je snapt het niet! We waren juist van plan te gaan, maar de koning kwam ons achterna.' snauwde Cervius, maar het had geen nut hem dit te vertellen. Drake had nooit echt geluisterd, honderden jaren niet. Ook zag hij er niet gezond uit, wat Cervius toch wel wat zorgen baarde. 'En wat is er aan de hand Drake? Ik dacht dat je wel blij zou zijn met je nieuwe groepje en een zorgeloos leventje.' vervolgde Cervius, naar Drake kijkend die tegen een boom stond geleund.
Drake
Onderwerp: Re: Help you brother??? ma nov 19, 2012 10:40 am
Ja vast en dat moest Drake geloven? Deze schudden ongelovig zijn hoofd en keerde zich weer naar Cervius toe voor zijn ogen versmalde op de volgende woorden van zijn broer. ‘Alsof ik jouw dat ga vertellen? Het inigste is dat ik d laatste tijd vaak nachtmerrie‘s heb meer niet. Ik heb het hier naar mijn zin en niet omdat ik bij Hem ben weg gegaan! Je mag denken dat het saai is Cervius, maar dit hier is beter dan steeds met kop pijn rond te moeten lopen! gromde Drake boos en sloeg zijn armen over elkaar. Hij wilde niet ingeven, maar in feiten stond Drake gewoon op instorten! Langzaam aan begon hij tr trillen omdat zijn innerlijke vlam lang niet meer steeds deed wat hij wilde en vaker op een laag pitje stond!!!
Cervius
Onderwerp: Re: Help you brother??? wo nov 21, 2012 2:04 pm
Wat was Drake toch koppig. 'Best, dan zoek je het maar lekker uit! Ik had sowieso niet op je hulp hoeven te rekenen.' gromde Cervius pissig met zijn lange scherpe tanden kwaad ontbloot. Zich omkerend en weg lopend bedacht hij wel dat Drake zijn enige kans was.. Misschien dat hij het er toch maar op moest gooien de Stad in te sluipen en een Shifter te vinden die wel wou helpen? Echter, nog geen honderd meter verder, zag hij wat ruiters die bedachtzaam naar de grond keken, maar hun blikken omhoog wierpen toen ze Cervius aan hoorden komen. Deze keek wantrouwend naar de Blood Hunters, die hem bedachtzaam aankeken. 'Cervius, wat heb jij hier te zoeken?' vroeg één die naar voren reed.'Dat ga ik jou niet aan je neus hangen' snoof Cervius. 'Weet jij van wie deze aparte voetsporen zijn..?' vroeg een ander. 'Jullie stellen teveel vragen!' siste Cervius, maar zag wel dat het de voetsporen van Drake waren. 'En nu wegwezen..' zei Cervius dreigend. Ze deden wat hij zei, maar Cervius kende hen wel langer dan vandaag. Ze zouden gewoon omrijden of wachten tot hij weg zou gaan. Na enige twijfel liep Cervius toch weer naar Drake. 'Als je nog een tijdje je vrijheid wil behouden of blijven leven zou ik hier niet te lang zitten. Er zitten Blood Hunters vlakbij..' waarschuwde Cervius, die Drake toch even bezorgd aan keek. Het was niets voor Drake zichzelf uit te hongeren, dus Cervius was wel nieuwsgierig wat er loos was.
Drake
Onderwerp: Re: Help you brother??? wo nov 21, 2012 2:57 pm
Mooi die ging weg! Drake zuchten even toen Cervius weg was en zakte door zijn benen heen. Hij moest eerst even uitrusten voor hij zijn pad weer vervolgde. Drake voelde dat zijn maag nog steeds van streek was dus keerde hij zich snel naar rechts voor een lading maagzuur eruit kwam. Drake voelde zich nog misselijker dan voor een paar dagen terug. Toch kon hij niet blijven. Alina was daar ergens en hij had haar gewoon nodig, wat was er toch met haar loos? Waarom hielt zij zich voor hem verborgen... Drake hoorde zijn broer weer aan komen en zijn woede nam meer vorm aan en zijn ogen bleven even zilver wat allamerend was! ‘Ik kan prima mijn eigen boontjes doppen zins ik hier ben Cervius!‘ snauwde Drake en shifte net toen er hoef getrapel op klonk. Drake staarde naar de naderende paarden. Zijn rugvinnen gingen overeind staan en Drake gromde dreigend. ZE moesten hem nu al niet helemaal niet storen. De hunters wezen naar Drake en Cervius, maar Drake wachten niet af op wat koen ging en stoof weg. Zijn lange staart in een lijn achter zich aan en duwde dwars door de groep heen. Cervius zou zijn gedrag vreemd vinden omdat Drake nooit zomaar uit zichzelf aanviel en altijd confrontatie‘s het liefste vermijden maar Drake was niet helemaal meer bj zijn pocitieven en zou iedereen aanvallen die zijn zoektoch zou dwarsbomen! Zij innerlijk vlam steeg hoog en onuitstaanbaar op voo mensen en shifters. Ze vingen vlam en stierven een zeer lijdzame dood. Drake snauwde brullend voor hij zich klaar maakte om verder te trekken, maar zijn weg werd geblokkeerd en Drake gromde nijdig en zijn houding werd dreigend!!!
Cervius
Onderwerp: Re: Help you brother??? do dec 06, 2012 2:28 am
( Zo, kwam er eindelijk aan toe hier te posten )
De ruiters waren zoals verwacht koppig en kwamen al gauw terug. Niet slim, zeker niet als ze niet naar Cervius luisterden. Maar toen deze de ruiters weg wou sturen viel Drake hen aan. Het verbaasde Cervius enigzinds, want Drake was niet iemand die zich snel in de strijd worp. Toen de ruiters vlam vatten door Drake die hen voorbij ging schoot Cervius hem achterna, maar twee bepantserde Blood Hunters sprongen voor Drake die zijn weg blokkeerden. Met een sprong kwam Cervius over zijn broertje heen en beukte de twee Hunters omver, en hield zijn poten op hun borstkas. Door zijn gewicht konden de twee niet overrreind komen, en door de gleuf in hun helm keken ze hem boos, maar ook met angst in hun ogen aan. 'Jullie leren het ook nooit! Maar dat kan ook niet als jullie sterven..' gromde Cervius, die een vuurstraal over de helmen heen liet gaan die al snel rood kleurden. Met ijzingwekkende kreten stierven ze in hun kokende harnas, waarna Cervius zich om draaide naar Drake, die een dreigende houding nam. 'Luister Drake, dit wil je niet. Het spijt me van al die Shifters die ik gedood heb, maar ik had geen andere keus! Als je nu gaat kom je niet ver. Dus doe niet zo dwaas, zo heb ik je niet op gevoed.' zei Cervius, die op Drake neerstaarde met zijn bloedrode ogen.
Syrax
Aantal berichten : 1059 Gulden : 939 Registratiedatum : 12-08-12
Character sheet Name:: Syrax Moonus Age:: 18 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Help you brother??? do dec 06, 2012 2:56 am
Die hunters had hij ook nog wel aan gekunnen, maar Cervius was hem te snel af en doden de hunters door te braden. Zijn houding bleef dreigend. “Wat jij vindt intereseert me geen sier Cer! Ik ben hier niet voor jouw...“ snauwd Drake dreigend en sloeg zijn staart boos heen en weer. Het konDrake echt nikz schelen, maar door zijn vermoeitheid en de knagen honger maakte hem pissig. Drake keerde zich van zojn broer af en stapte nu wat rustiger weg dan dat hij eerder gelopen had, maar zodra zijn innerlijke vlam zakte al weer snel tot bijna het nulpunt en dat had direct effect op hem. Drake voelde zich slapjes en kon zijn shift niet langer meer vast houdeen shifte terug. Hij had te veel energie gebruikt dat zijn tol bijna eiste en waardoor Drake wankel begon te lopen...
Cervius
Onderwerp: Re: Help you brother??? do dec 06, 2012 12:30 pm
Drake bleef hardnekkig zijn hulp weigeren, maar toen deze weg liep en wankel begon te lopen vond Cervius het welletjes worden. 'Het kan me niet schelen wat je vind, Drake. Je blijft mijn broertje, en je hebt hulp nodig.' gromde Cervius, die Drake beet pakte door zijn poten om zijn romp te slaan waarna hij hem hevig klapwiekend met zijn vleugels van de grond tilde. Al snel won hij hoogte, en voelde hoe weinig kracht er nog in Drake zat. 'Hou vol Drake, ik breng je naar Old Home.' zei Cervius, die het via de lucht makkelijk kon berijken, maar ook zjin eigen leven op het spel zette door binnen te vallen onder verdachte omstandigheden. Toen hij op de het plein landde schrokken de meeste mensen zich een hoedje en kwamen de strijders al gauw naar hen toe zodra het alarm klonk. 'Wacht! Ik ben hier niet om te vechten. Er is iets met Drake..' zei Cervius toen er meer bij kwamen, en keken hem behoedzaam aan. Door terug te veranderen in zijn menselijke vorm liet hij voor het eerst zijn menselijke gedaante aan anderen zien waarmee hij zijn woorden benadrukte. Ze leken hem echter niet te geloven, maar toen hij bij Drake weg stapte kwamen ze naar Drake om te kijken hoe hij er aan toe was?
Drake
Onderwerp: Re: Help you brother??? do dec 06, 2012 7:45 pm
Goed wat Cervius zei klopte wel Drake had hulp nodig, maar hij deed het liever alleen al zou zijn broer nooit begrijpen waarom Drake zo deed of toch als hij het hem vertellen zou? Zijn broer had niet veel anders gedaan dam toen zijn geliefde stierf, maar nu was het anders en kon Drake haar nog terug vinden... Zodra Cervius Drake vast had had hij de kracht niet om zichzelf los te wrikken en besloot maar af te wachten op het moment dat Cervius hem weer los liet. Zodra ze boven Old Home vlogen hoorde je sommige al alarm slaan, maar Drake had daar maling aan en voelde hoe Cervius landen. Het ging met enige moeite, maar Drake kwam overeind en zag zijn broer enige afstand nemen om de WOF leden naar Drake toe te laten. De heelster van het dorpje kwam rustig naar voren, maar Drake wilde niet weer plat te hoeven liggen en te eten wat er toch weer uit kwam na een half uut. Drake trok zich koppig terug en wilde weg lopen, maar zijn energie was te laag en hij dreigte ineen te zakken! Maar twee WOF leden pakte hem vast en hielden Drake omhoog. Drake was kapot en kon niet verder meer, maar hij keek even zorgelijk naar Cervius die zijn leven voor hem op het spel zetten. Will kwam aan gelopen en had dezelfde lengte als Cer in zijn menselijke gedaante. Will vroeg aan de heelster die hem inlichten. “Ga voor ik me bedenk, We zullen Drake later naar de BFP brengen!“ aan zijn stem kon je gemakkelijk horen dat Will hier de leiding had maar dat had Will van zijn vader geleert.
Cervius
Onderwerp: Re: Help you brother??? zo dec 09, 2012 8:56 pm
Een vriendelijk ogende vrouw kwam naar voren waarna Drake zich terug trok, maar toen hij in elkaar leek te zakken schoten twee WoF leden te hulp om Drake te ondersteunen. Een blik van medelijden gleed in Cervius zijn ogen, maar voor de rest kon je niet veel aan hem zien. Echt veel emoties drukte hij niet uit, waardoor hij onvoorspelbaar kon zijn, al hielp hij zijn broertje het liefst, die nu in goede handen leek te zijn. De menigte leek Cervius echter niet te willen laten gaan, te zien aan de speren die op hem bleven gericht en te horen aan de dreigende woorden. Zoiets had hij al verwacht, maar ze bleven op hun hoede en bleven wachten tot hun leider Will kwam. Deze kwam al snel polshoogte neen, want Cervius zag dat de menigte opzij ging zodat de heelster Will in kon lichte. Uiteindelijk richtte hij zich tot Cervius, die even lang was in zijn menselijke gedaante. 'Ik vertrouw er wel in dat hij hier in goede handen is, maar ondanks de ruzie tussen ons wil ik weten wat hem dwars zit. Misschien kan ik hem helpen na de problemen die ik en de roesel hebben aangericht. Meer vraag ik niet, alleen wat tijd met mijn broertje..' zei Cervius, wiens diepe stem wat was gedempt zodat Will en degene die dicht bij hem stonden alleen konden horen wat hij zei. Deze bleven wel zwijgen, maar aan hun gezicht kon je zien dat ze zich er ongemakkelijk bij voelden, al had Cervius geen kwade bedoelingen, maar bij hem wist je het maar nooit.
Drake
Onderwerp: Re: Help you brother??? zo dec 09, 2012 9:17 pm
Drake hoorde niet wat Cervius zei, maar hij was bek af dus alle geluiden drefen van verre aan hem voorbij. Will bleef echter onbewogen bij Cervius zijn uit spraak. Hoewel deze de armband van de koning droeg was het risoco vol om hem hier lang binnen de grenzen te houden. Toch had Will geen stenen hart, maar de gedrevenheid van zijn vader en de zachtheid van zijn moeder streden om de eerste plek. “God, maar je blijft hier niet langer dan hooguit ern half uur, daarna ga je weg! Bteng ze naar Msthilda daar hebben ze ruimte genoeg.“ zei Will ferm en keek Cervius even doordringend aan voor wat leden nog met getrokken wapens Drake samen met Mathilda brachten. Drake kreunde lichtjes, maar uiten verder geen teken dat hij hun gehoort had. Mathilda opende de deur van haar huisje open en liet ze Drake naar het ziekenbed brengen. Hoewel het lastig was hem van zijn boven stuk te ontdoen door de hoeveelheid riempjes. Toch toen ze het eenmaal uit hadden klakte de oude heelster met haar ton bij het zien van Drake‘s vermagerde of beter gezegd uit gehongerde lichaam. Ze voelde dat Drake‘s maar de bron van zijn lichamelijke probleem was, maar daar had ze wel een middeltje voor. Hij werkte wat Tegen, maar uiteindelik dwong ze Drake de kruiden thee door te slikken. Drake bleef koppig en probeerde de vrouw soms weg te duwen, maar h lukte hem niet omdat iemand anders Drake en hem duwen in de kussens...
Cervius
Onderwerp: Re: Help you brother??? ma dec 10, 2012 2:32 pm
Gelukkig stemde Will er mee in, waarna Drake mee werd gedragen naar een van de huisjes waar de heelster blijkbaar woonde. Ze was erg rustig en behandelde Drake goed, maar bleef constant een oogje op Cervius houden die ondanks dat onder strenge bewaking mee ging naar het kamertje. Ergens had Cervius wel gehoord dat in het WoF vrijwel nooit wapens werden gebruikt, maar binnen was niet genoeg ruimte voor Shifters. Twee wachters gingen mee en sloten de deur achter zich waar ze naast gingen staan, met in de gang nog een aantal. Cervius negeerde hen echter, en keek toe hoe de heelster zich over Drake ontfermde. 'Dit is ernstige vermagering, waardoor het komt en waarom hij het doet is mij ook een raadsel, maar dit zal hem helpen wat op krachten te komen en zijn misselijkheid te verminderen' zei ze tegen Cervius, die vanaf een afstandje peinzend toekeek hoe ze te werk ging. Toen Drake echter tegensputterde bij de thee wenkte ze naar Cervius om te helpen zijn broertje stil te houden. Het was niet moeilijk Drake tegen het matras gedrukt te houden door diens verzwakte toestand, waardoor hij hij de mediceinen binnenkreeg. De heelster knikte, en controleerde nog een paar dingen bij Drake voor ze weg ging na te hebben gezegd dat ze nu af moesten wachten. Ineens te veel eten zou echter ook niet goed zijn. Met een zachte zucht liet Cervius zich op een stoel zakken en bleef wachten tot Drake wat was bijgekomen.
Drake
Onderwerp: Re: Help you brother??? ma dec 10, 2012 7:12 pm
Vermoeitheid won het opnieuw van Drake net als toen in het huis van de BFP maar ook in het bandhuis op de bank. Drake voelde zich weg zakken en wenste er meteen al vandoor te kunnen, maar zijn lichaam werkte niet mee en trok Drake naar de rust, rust die hij op het moment niet bezat om zijn zorgen voor Alina. Drake woelte soms maar erg licht, zijn gedachten leken eindelijk tot fust te koen tot haar beeltenig weer voor zijn geestes oog sprong. Drake probeerde haar zoals zo vaak in zijn dromen haar te bereiken. Opnieuw te vergeefs en dit keek werd Drake van alle kanten besprongen. Hij probeerde zich te bevrijden, maar het lukte hem niet. Drake zag haar beeld vrvagen tot een stekende pijn zijn hoofd doorboorde. hij kreunde dn verlegde zijn hoofd naar een van de zijkanten, maar hij kwam niet uit deze nachtmerrie? Zachtjes en bijna onverstaannbaar mompelde Drake soms haar naam, maar toen Drake wakker schrok voor de zo veelste keer schoot hij half overeind en reep naar zijn hoofd. Die gonste afschuwelijk alsof hij net door Satan was gestraft, maar Drake had zich voor de zo veelste keer te druk gemaakt. Lichtjes heeg hij, maar reageerde niet op zijb omgeving. Het gesmoelel tussen de op wacht staandde WOF leden
Cervius
Onderwerp: Re: Help you brother??? wo dec 12, 2012 2:23 pm
Tien minuten gleden langzaam voorbij, maar Cervius besloot nog wel even te wachten tot Drake wat rustiger werd. Toen er echter nog een paar minuten waren verstreken begonnen de vleugelvormige tekens op Cervius zijn rug te branden. Net als, voor zover hij wist, had elke Demon een tattoo. Soms wanneer Satan contact met Cervius maakte gloeide het op, maar nu deed het pijn, alsof er een aantal brandmerken op zijn rug werden gedrukt. Licht kromp hij ineen en maakte een zacht grommend geluid, en de wachters keken hem behoedzaam aan. Zijn handen vervormden zich krampachtig toen er een drukkend gevoel op zijn geest kwam, maar Satan kon moeilijk contact met Cervius krijgen omdat zijn geest goed was afgeschermd en er geen portal open was. Toch werd de druk erger, en langzaam spookte een fluisterende stem door zijn hoofd. 'Ga.. Weg.. Ik zei het je! Het heeft geen zin meer!' schreeuwde Cervius, maar de stem werd dwingender, harder en ging sneller. Toen zijn geest dreeg te bezwijken en een rode waas voor zijn ogen verscheen trok hij zijn lange zwarte jack en trui uit. De kamer werd verlicht door de tekens toen zijn bovenlichaam was ontbloot, en de wachters begonnen verontrust te mompelen. 'Doe iets! Haal weiwater of engelen tranen!' brulde Cervius, die half ineenkromp. Éen van hen ging de deur uit, en de heelster wou ook al bij hem komen, maar werd tegengehouden door de andere wachters. Na wat wel een eeuwigheid leek te hebben geduurd kwam de wachter terug met een bekertje weiwater, die Cervius snel aanpake en over zijn rug leeg goot. De pijn die daar op volgde was nog erger, maar verdween wel weer na enkele seconden. Hevig in en uit ademend bekeek Cervius de zwarte vleugelvormige tekens, die nog wat nagloeiden, in een spiegel. Volgens sommige verhalen konden Demonen zichzelf niet in een spiegelbeeld zien, wat grote onzin was. Wel was zijn beeld niet helemaal duidelijk, en zag je een donkere aura rond om hem heen. Na nog even diep in en uit te hebben geademd trok Cervius zijn trui weer aan en hing zijn jack over een schouder en ging naast Drake staan. Deze leek half wakker te zijn, maar had blijkbaar geen idee van wat er zojuist gebeurd leek te zijn. 'Drake.. Ik hoorde je een naam zeggen.. Wie is het..?' vroeg Cervius zacht,maar vroeg zich af of Drake hem kon horen..
( Zie spoiler voor het teken )
Drake
Onderwerp: Re: Help you brother??? wo dec 12, 2012 7:46 pm
(Mooi!) Van het voorval wat er net gebeurd was had Drakr compleet niks van mee gekregen. Zijn hoofd tolde van razende gedachten en gevoelens. Zijn lichaam kookte bijna omdat zijn innerlijke vlam ineens zonder zijn toestemming oplaaide. Het teken op zijn arm in de vorm van een soort duiveltje leek nog harder te branden dan de rest van zijn lichaam, maar erger werd het gelukkig niet. De ruimte werd steeds warmer en warmer. Drake probeede zichzelf weer koel te krijgen, maar het lukte hem niet tot Drake Cervius hoorde spreken. Zijn lichaam reageerde door langzaam af te koelen Drake vroeg zich af waarom hij eigenlijk nog bleef zoeken, wat had het voor nut? Maar zonder haar kon Drake zijn gebruikelijke dingen niet doen. Misselijkheid over viel hem wat de heelster duidelijk zag en aan kwam snellen. Ze drukte Drake een emmer in zij handen voor een lading maagzuur met wat nog van het medicijn over was in de emmer. Gelukkig na wat meer braken voelde Drake zijn maag weer tot rust komen en zakte zelfs de nijding ertoe om nog meer eruit te gooien. Hij had Cervius wel gehoort, maweigerde bot weg zich daar over uit te wijden en bleef zwijgen. Zijn kop zat al stamp vol en dan hoefte hij geen andere te heben die het of te wel goed meende of hem vragen gingen stellen. “Wat heb jij daar baad voor bij?“ vroeg Ke enigzins brutaal, maar weigerde zijn broer aan te kijken. De heelster was weer vertrokken om zijn maagsappen te bestuderen en er zo achter te komen of Drake iets had dat misschien gevaarlijk kon zijn? Maar ze vond niks en gooide de troep weg. Drake voelde zich licht i zijn hoofd worden en ontoepasselijk. Zijn lichaam had voedsel nodig, maar Drake had geen zin om opnieuw te moeten braken dus ging hij liggen met zijn rug naar Cervius toe. Als een klein kind die boos was...
Cervius
Onderwerp: Re: Help you brother??? do dec 20, 2012 4:31 am
Drake bleef zijn broers hulp weigeren, die zijn rug naar hem toekeerde toen hij had over gegeven in een emmer. Het was soms ook net een klein kind, maar daar wist Cervius wel raad mee. Met een ideetje liep hij naar de deur, en vertelde de wachters dat hij snel weer terug zou zijn. Ze lieten hem schouder ophalend door, maar staarden hem net zo lang na tot hij Shifte en wegvloog. De kille wind gleed langs Cervius zijn dikke zwarte vacht, en binnen enkele minuten kwam het oude vervallen kasteel in zich die niet ver van de Ruïnes grensde. In de tijd dat hij de Hellehonden trainde om het rijk in de nemen had hij een eigen vertrek waar hij een kast met Vroel had staan, waar Drake ook van hield. Het drankje kwam uit de Hell en hielp ook tegen misselijkheid. Mensen zouden er vrij snel dronken van worden, maar Demonen konden beter tegen Alcohol dan de stervelingen op aarde. Soepel landde Cervius op de stenen balkon die nog redelijk stevig was en versierd met Gargoyles, demoon achtige beeldjes, die best schrikwekkend waren met hun opgengesperde muilen met scherpe tanden. Met een wolfachtige grijns om zijn snuit werkte Cervius zich door de opening waar ooit deuren hadden gezeten, maar door zijn omvang kon hij er net door. De kast waar de Vroel in stond was ook opgeknapt, net als de rest van de meubels, die onder een laag stof waren bedekt door zijn lange afwezigheid. Het was net als de kamers in het paleis, alleen veel duisterder. Zijn klauw als hand gebruikend opende hij de kast die licht krakend open ging, en haalde een zwarte fles met vroel uit de kast met zijn bek. Zoals hij gekomen was ging hij ook weer terug naar het WoF territorium, waar hij terug Shifte en de fles schoonmaakte. De inwoners bleven nog op geruime afstand, maar hij kon zijn weg zonder problemen vervolgen richting de kamer waar Drake nog lag. 'Ik heb wat Vroel voor je gehaald. Als je je wat beter voelt raad ik je aan een paar slokken te nemen om je misselijkheid weg te nemen..' mompelde Cervius, die zijn zwarte jack weer aan deed omdat de halfuur om was. 'Tot ziens dan maar weer..' vervolgde hij, die de fles op het nachtkastje naast Drake zijn bed zette en weer weg liep met een norse blik.
Drake
Onderwerp: Re: Help you brother??? do dec 20, 2012 9:40 am
Ach wat! Cervius moest maar weten wat hij wilde doen, Drake wilde niks nog met zijn broer voorlopig te maken hebben... Cervius ging weg en Drake voelde zich slapper worden omdat hij zo moe was! Drake lag net bijna een kwatiertje met zijn ogen dicht toen Cervius weer binnen kwam en Drakekeek even schuif vanuit zijn ooghoek naar zijn broer die binnen kwam met een onmiskenbare fles Vroel?! Waar haalde hij die vandaan... De hel zat al een aardige tijd dicht en alleen daar kon je deze drank krijgen!!! Drake was zo overdondert over deze beweging van zijn broer uit ondanks dat Drake zo tegen hem deed? Goed Drake had wel eens vaker eigenwijs tegen zijn broer gedaan, maar niet zo erg als nu! Drake ging half overeind zitten en keek zijn broer na die weg ging. 'Cervius... ik...' Drake wist niet hoe hij het uit moest leggen, maar hij wilde het liever zelf oplossen. Drake ging recht zitten en keerde zijn blik even naar beneden. Hij wist dat Cervius niet de gemakkelijkste was zeker niet als het om familie ging. Drake zocht naar de juiste woorden voor hij zijn blauwe ogen weer even op zijn broer richten. 'Ik ben op zoek... Ze heet Alina...' Drake stopte even voor hij haar naam noemde, maar keek meteen ook weer weg waarom was ze weg gegaan, wat had ze dat ze\o voor hem verborgen blijven moest? Deze gedachten maakte zich opnieuw meester van Drake en hij werd er echt gek van waardoor hij zijn hoofd even schudden. Het was gewoon niet leuk om zich zorgen over haar te maken terwijl ze hem bleef ontlopen en waarom? Waarom! Hij wist dat Will zijn broer maar een tijdje hier dulde, maar Drake wilde geen van beide kwaad hebben nog zo onzeker laten vertrekken zonder enige uitleg al dacht Drake het zelf te kunnen oplossen wat kennelijk niet ging en hij zjn vrienden in de band verwaarlooste!