Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Silent beauty

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Storm

Storm

Aantal berichten : 116
Gulden : 78
Registratiedatum : 31-10-12

Character sheet
Name:: Storm Slayer
Creature: Half blood

Silent beauty Empty
BerichtOnderwerp: Silent beauty   Silent beauty Emptydo nov 01, 2012 7:36 am

Ach zijn binnen komst in Doole was niet al te best geweest. Hondeweer, een demon en dan nog die verrekte kou! Nee Storm was niet al te blij zoals hij naar het geboorte land van zijn vader was gekomen. Paardrijden, zijn moeder had net geld genoeg gehad om hun tweetjes te kunnen onderhouden. Storm had haar veteld dat ie er op uit ging zodat zij het wat beter had. Samen met Star was Storm naar Doole toe gelopen. Zo nu en dan achter op een hooiwagen of een kar die deze richting toch grootendeels heen moest. Nadat Storm weer helemaal warm en droog was ad hij van de demon afscheid genomen om onderzoek te doen naar zijn vader, maar Storm kon niet weten dat zijn over over over grootvader nog in leven was?! In tegenstelling van zijn voorgangers die allemaal Shape shifters waren had hij dat geluk net niet mogen hebben, maar hier in Doole was het kennelijkk juist een geluk voor hem dat Storm geen shifter was! Hij slenterde over de duistere weg die door het bos heen slingerde en was al verschillende hunters tegen gekomen die met shifters reisde, maar allemaal een armband om hadden en als oud vuil behandelt werden. Storm kwam uit een dorpje waar shifters en mensen gewoon met elkaar omgigen dus dit vond hij vreemd. Star huppelde soms een heel eind bij hem vandaan en bleef dan weer staan om op Storm te wachten. Star was geen kleine wolf, maar rijkte tot zijn middel. Ze was ook geen shifter al zou je het van haar grote niet zeggen. Star was alleen nog te jong om erop te kunnen rijden. Storm had sommige uit zijn dorp het vaak genoeg zien doen, maar die wolven waren veel jonger geweest toen ze die op voeden. Storm hoorde wat bewegen tussen de struiken en bleef staan luisteren. Wie of wat zou zich daar kunnen verbergen???
(Open)
Terug naar boven Ga naar beneden
rhine

rhine

Aantal berichten : 76
Gulden : 41
Registratiedatum : 26-10-12

Character sheet
Name:: Rhine Torath

Silent beauty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silent beauty   Silent beauty Emptydo nov 01, 2012 9:22 am

Gehehe dit vond Rhine nu leuk lekker ongehoorzaam zijn. Stiekem wegsluipen. Rhine had ontdekt dat ze heel goed overweg kon met messen en werpsterren. Ja ze oefende stiekem en werd er steeds beter in. Rhine vond het geweldig om op eekhoorns te mikken of vogels die opvlogen. Ze raakte ze bijna altijd. Rhine deed het vaak stiekem wegsluipen, wie kon het ook wat schelen wat ze deed? Rhine had zichzelf een gaatje in haar oor geprikt en daar een koortje met een veer door gebonden. Het zag er best stoer uit vond ze zelf. Natuurlijk zou haar moeder weer gaan flippen maar dat kon Rhin echt barweinig schelen. Aurnia was het lievelingetje het prinsesje dat alles goed deed, dus werd rhine alleen maar rebelser. ze zat wat in een boom te kerven tot ze ineens wat hoorde. Ze zag een man met een grote wolf lopen. natuurlijk trok rhine de verkeerde conclusies en dacht ze dat hij een bloodhunter was die een shifter gevangen heild. Ze deed haar kap op en een sjaal voor haar mond. Ze gooide een kunai knife recht voor de voeten van de man. een waarschuwing. "laat de shifter vrij" Sprak ze met een galmende stem versterkt door de wind. Hij kon Rhine vast niet goed zien en vanuit zijn standpunt zag ze er beslist niet uit als klein meisje.
Storm

Storm

Character sheet

Silent beauty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silent beauty   Silent beauty Emptydo nov 01, 2012 9:37 am

Opeens werd er een kunai knife voor zijn voeten gegooit en Storm keek naar het punt vanwaar het gegooit werd. Star draaide zich bij en gromde dreigend naar het meisje in de boom. Haar haren stonden recht overeind en Storm kon een speelse grijns niet onderdrukken. 'Star is geen Shifter zoals je dacht, maar een Dryder. Een van de grootste wolven op de wereld. Ze kan er wel mee vergeleken worden, maar zoals je kun zien draagt ze niet zo'n ding als de andere die bij gewone mensen van hier rond lopen. Ik vraag me af waarom ze zulke dingen nodig hebben?' zei Storm en krabbelde zich even achter zijn oor bij zijn laatste woorden. Star werd wat rustiger toen ze zijn stem hoorde. Doordat hij haar gered had was ze trouw aan Storm geworden en zou hem verdedigen met haar leven. Iets wat niet veel Dryder's deden. Storm bleef naar de boom kijken waar de persoon in zat al kon hij niet goed genoeg zien dat het maar een 6 jarig meisje was?

(P.S. Je leeftijd staat niet ingevult. ^,^)
Luna

Luna

Aantal berichten : 315
Gulden : 75
Registratiedatum : 09-03-12

Character sheet
Name:: Luna
Creature: Shape Shifter

Silent beauty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silent beauty   Silent beauty Emptydo nov 01, 2012 11:47 am

Rhine twijfelde lichtjes. Sprak hij de waarheid? De wlf was wel trouw. Hmmm. "Ze gebruiken hen omdat ze zelf te zwak zijn en ze zo andere sshifters kunnen chanteren, dat weet iedereen." Mopperde ze. Ze kwam uit de boom gesprongen en greep haar kunai knife. Ze zette haar kap af en deed haar sjaal omlaag terwijl ze haar woeste zwarte haren uit haar gezicht blies. "Pffff wat een tijdsverspillling, hoe moet ik Sy nu bewijzen dat ik niet te klein ben als ik nooit een hunter tegenkom?" Bromde het zwartharige meisje met de gifgroene ogen. ze draaide zich naar de man en keek omhoog. "Wie ben jij eigenlijk?" vroeg ze droogweg. Ja rhne zzag er schattig uit maar laat het duidelijk zijn ze was alles behalve aaibaar
Storm

Storm

Character sheet

Silent beauty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silent beauty   Silent beauty Emptydo nov 01, 2012 1:00 pm

Storm luisterde naar wat ze zei en kreeg denkrimpels terwijl hij zijn wenkbrauwen vronste. Bij hem in het dorp was dat nooit zo! Ze stoeide wel of speelde spelletjes met de shifters, maar het was in hun dorp nooit zo dat mensen Shiftrs gevangen hielten??? Toen de stem uit de boom kwam kon Storm niets anders dan lachen om haar woorden. Hij zocht steun bij Star die hem even vragend aan keek. ‘Kleine meid, maar een grote mond. Sorry waar zijn mijn manieren...‘ lachte Storm nog en zuchten even voor hij het brutale ding weer aan keek. ‘Ik ben Storm Slayer en dit is Star, Waarom zou je een hunter tegen willen komen? Als die lui evht zo gevaarlijk zijn blijf er dan bij uit de buurt.‘ stelde Storm zich eerst voor en daarna Star die naar het meisje toe liep en haar besnuffelde. Storm kon er nog steeds niet overuit dat de mens hier de shifters echt gevangen hielden en dat dan uit eigen belang? ‘Ik snap het niet bij ons in het dorp leven we rustig naast elkaar, maar mochten ze hun hilp om de of andere rede nodig hebben vragen we het hen gewoon... Ik snap er niks van!‘ zei Storm hoofd schuddend en voelde de natte neus van Star tegen zijn hand aan. Ze begreep het ook niet, maar de jonge wolin wilde verder gaan, maar het meisje was gewoon te interesant met de nieuwtjes di ze hem vertellen kon! ‘En mag ik jouw naam weten? Je ziet er nog jong uit om op jacht te gaan naar problemen?‘ vroeg Storm rustig en hoorde paarden hoeven dichterbij komen, maar ze reden hen voorbij, al zat er eentje tussen die hen even aan keek, maar Storm gaf er geen aandacht aan en bleef naar het meisje kijken.
rhine

rhine

Character sheet

Silent beauty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silent beauty   Silent beauty Emptyvr nov 02, 2012 4:12 am

Rhine keek hem knorrig aan toen hij begon te lachen. Noemde hij haar nu echt klein?! Oe die gast had een probleem. "Ik ben niet klein" Mopperde ze terwijl ze haar armen kruistte. ze blies haar wilde lokken uit haar gezicht. "Storm? Wat een vreemde naam" Zei ze met een duivels grijnsje. "Waarom ik ze tegen wil komen? Om ze in mekaar te rammen natuurlijk" Zei ze terwijl ze haar borst met lucht vulde en op haar tenen ging staan om groter te lijken. Rhine lachtte om zijn onwetend heid. "Duh, domkopje. Het gaat hier al eeuwen zo. Dat komt door een opeenvolging van slechte koningen. Shifters worden van alle onrecht beschuldigd." Zei ze alsof dat overduidelijk was. Rhine keek naar de wolvin die haar besnuffelde. Ze trok haar neus op en keek behoedzaam naar het grote dier. heel langzaam stak ze haar hand ernaaruit en aaide haar over haar kop. Voor eht eerst was er een oprechte glimlach op haar gezicht te zien. Maar toen ze doorkreeg dat storm die glimlach ook kon zien werd haar gezicht weer boos en ging ze weer achteruit. "Ik ben Rhine Torath, en ik ben niet jong. En ik durf te wedden dat ik sneller een bloodhunter neerhaal dan jij" Zei ze terwijl ze haar tong naar hem uitstak.
Storm

Storm

Character sheet

Silent beauty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silent beauty   Silent beauty Emptyvr nov 02, 2012 5:19 am

Rhine Torath? Hm van de Torath familie had Storm al eens gehoord, maar er nog nooit kennis mee gemaakt. ‘Okay misschien niet klein mar toch lijk je mij nog te jong om zoiets te gaan doen. En als je het nog niet door had Rhine ik kom niet uit Doole. Mijn vader wel, maar die gast is een raadsel voor mij omdat hij weg was voor ik hem ook maar kennen kon. Ik weet alleen dat hij een nazaad was van ene Razor die hier ooit in de Arena gezeten heeft. Dus ben ik hier om een beete zijn achtergrond na te gaan. zei Storm hoofd schuddend en keek even over de weg uit. He moest het nu weer gaan sneeuwen? Storm had niet echt zijn geluk in Doole!!!
rhine

rhine

Character sheet

Silent beauty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silent beauty   Silent beauty Emptyvr nov 02, 2012 5:42 am

Rhine stak wederom haar tong uit. "Ik ben al 6 hoor..." mopperde ze terwijl ze haar armen kruistte. Toen hij zei dat hij familie van Razor was keek ze hem met een schuin hoofd aan. "Ow oom Razor, zoek je hem? Ik weet wel waar je hem kan vinden hoor, of ik kan je natuurlijk ook naar zijn dochter of vrouw brengen als je dat wilt" Zei ze met een grijns. Ja Razor was best een vreemde man, maar ergens ook heel vet en Lira zijn dochter was eigenlijk best eng. Teminse als ze haar oudere broer moest geloven. Lira zag er in haar ogen niet echt eng uit maar blijkbaar was dat vroeger anders geweest? Rhine keek nieuwsgierig naar de wolvin, wolven vond ze veel cooler dan stomme pony's waar haar zus zo verkikkerd op was.
Storm

Storm

Character sheet

Silent beauty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silent beauty   Silent beauty Emptyvr nov 02, 2012 6:26 am

‘Wat zeg je me nou is Razor mog in leven????‘ Storm kon zijn verbazing niet verbergen. Die man moest stok oud zijn en er als een oude uit gedroogde aardappel uit zien net als zijn vrouw en misschien zijn dochter nog net niet... Storm keek Rhine met vragende ogen aan. ‘Hij zal vast gerimpelt eruit zien? Hij moet minstes 70 zijn???‘ hij haalde een hand door zijn oiekerige haar, maar het verleden van zijn vaders bloedlijn was net zo donker als een grot waar je zonder licht naar binnen ging. Star was gaan zitten en hielt zich er buiten. ‘Zes is al een behoorlijke leeftijd, maar om te trainen nieom al zulke toeren uit te halen, mijn mentor et zulke dingen niet toe en hij heeft nog gelijk ook. Je mag dan klein van stuk zijn, maar als ze hun hand op je hoofd plaatsten kom je echt niet b ze Rhine, maar ik zou hen graag willen ontmoeten.‘ zei Storm hoofd schuddend en klopte Star even op haar schouder voor hi weer naar Rhine keek.
rhine

rhine

Character sheet

Silent beauty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silent beauty   Silent beauty Emptyvr nov 02, 2012 7:05 am

Rhine trok een wenkbrauw op. 70? razor was ver van de 70 af. "Zo oud is ie niet hoor hij kan niet ouder zijn dan dertig." Zei ze en keek hem met een schuin hoofd aan. "En hij is een engel, weet je hoe geweldig dat dat is?" Zei ze op een enthousiaste toon. Toen hij weer begon dat ze te klein was keek ze hem zuur aan. Hmpff ze zou hem eens wat laten zien. Ze nam de werpsterren uit haar tas en gooide ze naar hem toe waardoor zijn broekspijpen aan de grond vast hingen. Ze liep op hem af en zette zich tegen hem af ze liep gewoon op hem en draaide zijn arm op zijn rug voor ze haar pezige voet tussen zijn schouderbladen plantte en hem een schop verkocht. Ze sprong weer van hem af en keek hem zuur aan. "Ik kan ze prima aan, en pas maar op of volgende keer zit er een mes in je rug" Mopperde ze. "Volgens mij is Razor er vandaag niet maar zijn dochter moet wel ergens bij wof rondhangen" zei ze nonchalant. Ze liep naar hem toe en nam zijn hand vast. "Kom maar met mij mee, en niet bang zijn ik hou je hand wel vast" zei ze met een grijnsje.
Storm

Storm

Character sheet

Silent beauty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silent beauty   Silent beauty Emptyvr nov 02, 2012 9:42 am

Storm was zo in gedachten bij haar woorden dat hij niet merkte dat Rhine kwaaier werd omdat hij haar klein bleef noemen. Zijn broek vast zetten prima, maar wat ze daarna deed?! Storm gromde en werkte zich omhoog. De handschoenen die hij bij een wapenkraam had gekocht droeg hij zins dien elke dag. Storm trok zijn hand uit de hare los en keek haar scherp aan. Hij was net zo op vliegend als Razor al was Razor nu wat rustiger geworden. ‘Je mag dan een ukkepuk zijn dat zgt nog niet dat ik je geen slaag geven kan!‘ gromde Storm en balde even een vuist naar haar waardoor drie vlijmscherpe messe als drie lange klauwen naar buiten schoten. Storm had er al heel wat mee geoefend en het was net als boksen, maar dan met scherp messen. ‘Maar dat neemt niet weg dat ik niet met zin dochter wil spreken. Als hij een engel is verklaart zijn uiterlijk hem jonger dan hij in werkelijkheid is...‘ zei Storm wat minder nijdig en liet de messen weer terug schieten. ‘Razor is namelijk mijn over over over groovader. Er zijn dus al heel wat jaren erover heen gegaan dus het zou goed kunnen dat hij jonger lijkt dan dat hij is?‘ voegde hij er nadenkend aan toe en Storm had gezien hoe ze naar Star had gekeken. Star drukte haar snuit tegen zijn hand alsze zijn gedachten kon lezen, en ze moest toch ergerns beginnen met aan het gewicht op haar rug te leren kennen plus dat ze Rhine graag mocht! ‘Zeg Rhine zou jij... even op Star haar zou willen zitten?‘ vroeg Storm en keek haar vragend aan. Niet dat hij haar dwingen zou, maar ze had een glimlach p haar gezicht gehad toen Rhine Star aaide.
rhine

rhine

Character sheet

Silent beauty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silent beauty   Silent beauty Emptyvr nov 02, 2012 10:29 am

Rhine was niet onder de indruk van zijn klauwen. "Kom maar op ik ben neit bang voor je" Zei ze terwijl ze haar kunai knife in haar hand klemde. Rhines vechtlust was groot en haar moed onmeetbaar. Rhine schudde haar hoofd. "hij was niet altijd een engel. Hij heeft een lichaam gedeeld met een andere jongen" Zei ze doodleuk. "Hij is zeg maar herboren" Zei ze grinnikend. Ze wachtte tot hij haar zou volgen ze wist prima waar Lira was die hing altijd wel bij eht meer rond. Toen hij vroeg of ze op stars rug wilde zitte knikte ze. Ze ging dichter naar de wolf toe en keek even naar storm. "Kun je mij erop helpen?" Vroeg z emet een liefelijke glimlach.
Toenz e er eenmaal opzat vertelde ze star waar heen te gaan.

Lira liep letterlijk over het water. Bij het licht van de zachte zon was ze echt een hemelse verschijning, maar ze had niet door dat er ogen op haar gericht waren
Storm

Storm

Character sheet

Silent beauty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silent beauty   Silent beauty Emptyvr nov 02, 2012 11:27 am

Storm was onder de indruk van die kleine bengel. Ze liet geen angst zien als ze die al bezat? Maar toen hij haar andere woorden hoorde knikte Storm begrijpend. Herboren dus vandaar dat zijn over over over groot vader nog in leven was! Toen ze op Star's rug wilde gaan zitten kreeg hij een speelse grijns op zijn lippen. 'In een boom kun je klimmen, maar op de rug van een wolf niet, m aar ik help je wel even.' zei Storm en tilde Rhine op en zetten haar op de rug van de wolvin die meteen weg begon te rennen. STorm grijnsde Star was nog jong dus ook nog erg speels. Storm rende met hen mee. Voor en half blood was hij nog aardig snel sneller dan een mens, maar minder snel dat een echte shifter. Dit kwam omdat Storm altijd met Star getraint had om zijn snelheid op te bouwen zodat hij sneller stilletjes kon sluipen over daken als het nodig was. Ze gingen richting het meer waar een meisje boven het water hing. Wat voor gaven zou die hebben? Storm voelde dat Star even tegen zijn heup duwde wat aangaf dat ze vaart minderde en Storm ging in haar bewegingen mee. Ze waren samen als een leven als een ziel die wist wat de ander deed! Star stopte 500 mter bij het meer vandaan en bleef rustig naar het meisje boven het water kijken. 'Is dit de dochter van Razor?' vroeg Storm aan Rhine die nog op de rug van Star zat. Ze zou een prima Dryder Rijder kunnen worden als er hier ook Dryder's zouden leven, maar Storm had niet verwacht dat de dochter van Razor dacht dat hij wat van Rhine wilde.....
rhine

rhine

Character sheet

Silent beauty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silent beauty   Silent beauty Emptyvr nov 02, 2012 11:36 am

Rhine keek hem zuur aan. "Bomen bewegen niet en hebben takken om je aan vast te houden, trouwens ik wil haar geen pijn doen" mopperde ze. Ze lachtte toen Star begon te rennen. Zer vond het geweldig. Haar kleine lijfje voelde de wolvin perfect aan ookal had ze nog nooit op zo'n dier gereden, ja met paarden had ze het nooit goed kunnen vinden maar deze soort die vond ze fantastisch. Toen ze bij het meer aankwamen en Storm vroeg of dat Razors dochter was knikte Rhine. "dat is Lira, maar kijk wel uit ze is nogal tempramentvol" zei ze. Ze bleef op de wolvin zitten en zette haar handen aan haar mond. "TAnte Lira!" Riep ze.

Lira hoorde een stem en draaide zich om haar vleugels ontvouwde zich en ze zweefde tot voor de personen die haar geroepen hadden, het was Sy's zusje een vreemdeling en echt een heel erg grote wolf. Lira vroeg af waarom ze haar geroepen hadden. De witte zijde jurk die ze droeg rijkte tot aan de helft van haar bovenbenen en zwierde mee met de wind. "Wat is er?" Vroeg ze met haar zangerige stem haar blauwe ogen rustte op storm
Storm

Storm

Character sheet

Silent beauty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silent beauty   Silent beauty Emptyvr nov 02, 2012 11:51 am

Rhine knikte en zei dat dit de dochter was van Razor. Toen Rhine haar riep draaide ze zich om en Storm kon meteen al zien dat ze een grote schoonheid bezat, vast van haar moederskant georfen? Ze droeg een zijden jurk die tot aan de helft an haar bovenbenen kwam en zwierde met de wind mee. Ze vroeg wat er was en even was Storm met stomheid geslagen, maar dat was mee door haar schoonheid en Star duwde even tegen hem aan, maar hard genoeg om hem wakker te schudden. 'Euh... Ik was op zoek naar ht verleden van mijn vader en wist alleen dat hij een nazaad van Razor was. Rhine zei dat jij zijn dochtr bent...' Begon Storm, maar hij wist echt even niet meer wat hij wilde zeggen. Alles spookte door zijn hoofd heen en maakte Storm vreselijk door de war. Hij gromde van binnen en schudden zijn hoofd even. 'Dit is echt erg, Hoe ver zin je het steeds ben ik aan het zoeken kom ik dichterbij krijg je zo' irritant gouwehoer!' mopperde Storm en keek even naar Star die even met haar oren wiebbelde. Ze begreep hem heel goed, maar dat hij zich door haar schoonheid liet afleiden? 'Ik ben in ieder geval hier om me over mijn vader's afkomst te weten te komen. Maar Rhine heeft me al de eerste schrik bezorgd waar ik grootensdeels over verbaasd ben te horen dat Razor nog leeft.' Dit keer kwam het geloof waardiger over, maar nog steeds kon Storm zich er nog niet er aan toe zetten dat zijn over over over grootvader echt nog leefde?
rhine

rhine

Character sheet

Silent beauty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silent beauty   Silent beauty Emptyvr nov 02, 2012 12:03 pm

Rhine grinnikte toen ze zag hoe Storm naar Lira aan het staren was. Ja dat vond ze best wel vermakelijk. Lira landde voor hem en trok haar vleugels tegen haar rug. Ze droeg geen schoenen ze liep gewoon op haar kleine voeten rond. Lira keek hem met een rustige blik aan. kennelijk bracht ze hem in de war met haar verschijning. Dus hij was een nazaat van haar vader? Hmmm interessant. Ze ging nieuwsgierig nog wat dichterbij en grinnikte lichtjes toen hij leek te vergeten wat hij wilde zeggen. "Mijn vader heeft zijn leven gebeterd, hij vecht minder en blijft 1 vrouw trouw. Hij weet waarschijnlijk niet eens van het bestaan van eventueel andere kinderen. En ik ben bang dat je het voor vandaag met mij zult moeten doen, mijn vader heeft het druk" Zei ze met een vriendelijke stem. Ze aaide de wolf even en gaf Rhine een klopje op ahar kop. "Dus zeg me meneer euhm.... Waarmee kan ik je helpen?" ze leit een stralende glimlach zien en haar blauwe ogen stonden vriendelijk
Storm

Storm

Character sheet

Silent beauty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silent beauty   Silent beauty Emptyvr nov 02, 2012 1:18 pm

Rhine vond het kennelijk vermakelijk dat hij zo deed, maar dat kon Storm weinig schelen. Het was nu eenmaal vreemd om een zus te hebben die hij niet eens gekent had nou ja zus... Of zo iets in ieder geval een kind die van Razor kwam! 'Van hoe Razor was weet ik namelijk niks, of tenminste nog niks dan dat hij in de Arena gezeten had.' zei Storm die nu aan de verschijning van Lira wende. Toch bleef ze hem afleiden. Thuis waren er ook wel mooie meiden, maar een engel bleef mooier of je moest de vrouwelijke eenhoorns eens zien. 'Storm Slayer. Ik wil graag meer over Razor maar vooral over mijn vader meer te weten komen. Hij verdween nog voor mijn geboorte of daar moet een andere reden voor zijn geweest? En wat info over Doole zou ook fijn zijn. Van wat ik hier allemaal zie ebeuren krijg ik de kriebbels van. In Krouwnar leven we met Shifters gewoon samen in vrede van zulke praktijen als hier zouden we alleen maar ruzie krijgen.' Stelde Storm zich eerst voor en legde uit wat hij graag allemaal wilde weten. Over zijn vader zou vast nog enige detail bewaart blijven wat niemand van zo jong nog zich kon herinneren? Mischien de oudere generatie?
rhine

rhine

Character sheet

Silent beauty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silent beauty   Silent beauty Emptyvr nov 02, 2012 11:09 pm

Rhine vond eht maar vreemddat volwassenen zo vreemd konden doen als er iemand van het andere geslacht kwam. Rhine legde zich neer op stars warme zachte rug. Ze was nu al helemaal weg van deze wolf. Lira was geduldig met deze jongeman. Ergens vond ze het zielig voor hem dat hij z weinig wist. Lira keek hem met een schuin hoofd aan. "Wel Storm ik kan je veel vertellen over mijn vader maar voor inforlmatie over jouw vader zullen we naar een ouder persoon moeten ben ik bang. " Ze keek even naar de lucht. "Maar het is beter als we naar een afgelegen plek gaan en daar verder praten, het is niet veilig om in doole te lang op een plaats te blijven." Zei ze voor ze een stukje omhoog vloog. "Volg me alsjeblieft" Zei ze terwijlz e zachtjes met haar donzige witte vleugels vloeg. haar vleugels zagen er heel zwaar uit maar eigenlijk wo-gen ze niets en waren ze nog zachter dan het zachtste zijde. Ze vloog een eindje tot ze bij een kleine grot aankwamen. De grot was door de mensen van het dorp beschilderd aan de binnenwanden. Het was een heiligdom hioer zouden ze veilig zijn. Lira ging op de vloer zitten en wachtte geduldig tot iedereeen er was. Rhine was in slaap gevallen op Stars rug. Ze sliep als een engeltje. "zo Storm, het verhaal van mijn vader gaat nogal ingewikkeld zijn ben ik bang." zei ze met een kleine glimlach. "Daarom dat ik het je ga laten zien..." Zei ze voor ze opstond en naar hem toe liep. Ze nam zijn hoofd tussen haar zachte handen en sloot haar ogen. Ze stuurde haar herinneringen naar hem. Zo zou hij alles weten.
Storm

Storm

Character sheet

Silent beauty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silent beauty   Silent beauty Emptyza nov 03, 2012 12:02 am

Rhine legde zich neer op Star's rug en viel later in slaap en Lira zei dat ze niet lang op een plek konden blijven omdat het niet veilig zijn zou? Ze steeg op en zweefde naar een grot die er net zo uit zag als bij hem in het dorp het was een heilige plek. Storm ging net als Lira zitten , maar Lira legde uit dat het verleden van zijn over over over grootvader erg ingewikkelt wasen dat ze het hem wilde laten zien. Lira stond op en liep naar hem toe. Man wat waren haar handen zacht! Beelden verschenen voor zijn geestesoog en Storm sloot zijn ogen en liet alles over zich heen komen. Razor had heen wat meegemaakt zoals Verraad, vele gevechten, vele vrouwen niet gek dat zijn vader zo'n raadsel was! Toen alles voorbij was opende Storm zijn ogen weer en keek haar aan. Star was gaan liggen zodat Rhine niet van haar rug zou vallen. 'Dat is me nogal wat. Het is gek, maar zo kunnen er nog meerdere rond lopen die het verleden van hun familie niet kennen?' zei Storm en keek even naar Star en daarna weer terug naar Lira. 'Maar zoals ik gezien heb, heb jij ook heel wat meegemaakt.' zei Storm rustig en probeerde nog alles nog te onthouden.
rhine

rhine

Character sheet

Silent beauty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silent beauty   Silent beauty Emptyza nov 03, 2012 1:21 am

Lira zag hoe hij zijn ogen sloot. Oké nu zou hij ook haar verleden te zien krijgen maar dat vond ze niet heel erg. Als hij van plan was om hier te blijven zou hij er toch gauw achterkomen. Toen alles voorbij was opende Storm zijn ogen weer en keek haar aan. Star was gaan liggen zodat Rhine niet van haar rug zou vallen. Lira keek hem aan en knikte. "Mijn vader heeft nooit geweten dat er vrouwen zwanger werden van hem, mijn moeders zwangerschap was dan ook nogal een shock" zei ze met een klein grijnsje. Storm en keek even naar Star en daarna weer terug naar Lira. Lira's ogen vergrootte even en ze stond op weg van hem. "Die duistere tijd behoord tot mijn verleden" Sprak ze met een afstandelijke stem haar rug naar hem toe gedraaid en haar gezicht naar buiten gericht. Haar vleugels trokken zich langzaam weg in haar huid. Het enige overblijfsel van haar majestueuze vleugels waren 2 kleine littekentjes. Nee Lira sprak niet graag over de Kyuubi. Hij behoorde tot een duister deel uti haar verleden, maar hij was weg nu terug naar de krochten van de hel waar hij hoorde.
Storm

Storm

Character sheet

Silent beauty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silent beauty   Silent beauty Emptyza nov 03, 2012 1:38 am

Storm knikte begrijpelijk. Er waren altijd dingen uit mensen of shifters hun verlede waar nooit graag over gesproken werden. ‘Ik zal er ook niet naar vragen, dat zijn mijn zaken niet maar de jouwe. zei Storm zacht en schoof tegen Star an. Het was kouder aan het worden en haar lekkere warme vacht hielt hem ook warm. ‘Maar vertel eens wat over Doole?‘ vroeg Storm om haar aan wat anders te laten denken en erover te hebben. Hij krabbelde Star even onder haar kin terwijl ze zijn gezicht likte. Wat was dat beest toch een schat, maar nu was dat eigelijk te koud. Star legde haar kop naast Storm neer en hij gaf de teef even een kus op haar voorhoofd. Zijn blik gleed weer naar Lira die nu geen vleugels meer had en je alleen twee kleine littejens zag.
lira

lira

Aantal berichten : 534
Gulden : 365
Registratiedatum : 17-07-12

Character sheet
Name:: Lira Moonus (?)
Creature: Blood Hunter

Silent beauty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silent beauty   Silent beauty Emptyza nov 03, 2012 2:18 am

Ze was blij dat hij niet doorvroeg naar haar verleden het was nog te pijnlijk voor haar. ze wist niet of ze ooit klaar zou zijn om erover te praten. Ze merkte dat hij het koud had, Lira zelf merkte er niet echt veel van, Engelen waren goed bestand tegen kou en nattigheid. Ijzige wind daar merkte ze nooit echt veel van alleen tijdens het vliegen kon het nogal lastig zijn. Toen hij naar doole vroeg ging ze weer voor hem zitten en keek ze hem rustig aan. "Doole is een verloren land, al generaties lang wordt dit land geregeerd door corupte en wrede koningen. Door een leugen over een moord worden shifters nu als beesten behandeld. Vele van ons houden zich schuil of sluiten zich aan bij groepen die tegen het onrecht strijden. " zei ze zachtjes. "Mijn oom leid zo'n groep." Zei ze zachtjes. Ze merkte dat hij eht nog steeds koud had en met een kleine zucht kwam ze langs hem zitten en sloeg ze één van haar vleugels om hem heen. Haar vleugels gaven een vage gloed en waren het zachtste iets op aarde. "Een tijd geleden hadden we ook een hoop problemen met demonen en de koning die vrouwelijke shifters ontvoerde." Dat laatste zei ze met opeengeklemde kaken, die vreselijke periode was pijnlijk.
Storm

Storm

Character sheet

Silent beauty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silent beauty   Silent beauty Emptyza nov 03, 2012 4:29 am

Dus Doole was een verloren land? Jammer vooral omdat de koningen die er geleeft hadden zo gemeen tegen de shifters deden en ze van een moord beschuldigt werden van wat ze niet gedaan hadden... Storm voelde haar zachte vleugel om hem heen komen. Ze waren het zachtse op haar handen na wat Storm ooit gevoelt had toen Lira naast hem kwam zitten. 'Hm, Het is niet goed als zoiets gebeurd... waarom kunnen wij het buiten Doole dan wel goed vinden met de shifters en zij hier niet alleen omdat ze een moord begaan hadden jaren geleden? Dat is dan toch al verjaart, maar dan nog is het niet begrijpelijk om er zo lang over door te gaan.' zei Storm hoofd schuddend en kreeg het gelijkelijk aan weer warmer. 'Bedankt voor de info. Het is dat we elkaar alleen bij naam kennen en je wat van Razor's en jouw verleden heb laten zien, maar toch zijn we nog voor mijn gevoel vreemden van elkaar.' voegde Storm er aan toe en kek naar Star die haar kop op tilde en naar buiten keek. Er waren drie kinderstemmen te horen eentje was van een meisje, maar de andere twee waren duidelijk van jongens die ouder dan het meisje waren. Storm voelde zich kwaad worden door wat ze zeiden. Thuis hadden kinderen ook wel eens ruizie gemaakt, maar nog nooit zo. Zonder erbij na te denken stond hij op kwam onder haar warme vleugel andaan en liep naar buiten. Het meisje werd over en weer geduwt en Storm liep boos naar ze toe en trok haar tussen de jongens uit. 'Zo is het genoeg, Jullie horen toch dat ze het niet leuk vind!' zei Storm boos en liet het meisje los. Ze droeg geen armband zoals de andere die bij mensen waren en ze ging achter Storm staan. Hij beschermde haar dus was ze veilig bij hem, zo dacht het kind tenminste. De jongen bliezen boos hun wangen op en renden weg. Niet dat het Storm ook maar iets kon schelen, maar toen hij ze vanaf een afstandje hoorde roepen dat hij een shiftervriend was draaide hij zich naar hen om. 'Liever dat dan een windbuil als jij!' riep hij boos en richten zich tot het meisje. 'Zo en jij gaat naar huis.' zei hij een stuk vriendelijker tegen het meisje die knikte en weg rende naar haar ouderlijke huis toe. Storm liep terug naar Lira, Rhine en Star. Hij kon het gewoon niet hebben hoe ze Shifter behandelde hier en wenste meer voor ze te kunnen doen...
lira

lira

Aantal berichten : 534
Gulden : 365
Registratiedatum : 17-07-12

Character sheet
Name:: Lira Moonus (?)
Creature: Blood Hunter

Silent beauty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silent beauty   Silent beauty Emptyza nov 03, 2012 5:56 am

Lira haalde haar schouders op. "Zo zijn mensen nu eenmaal en hun ziekelijke vermaak. Ze stoppen ons in kooien maken ons gek en laten ons vechten of ze sleuren ons mee als bedmaatje" Zei ze terwijl er een rilling over haar rug liep. Ze wist nog hioe vreselijk het was. Haar blik verharde even maar werd toen weer rustig. Lira keek hem aan toenz e buiten geluid hoorde ging storm eropaf. ook Lira kwam uit de grot en zag hoe hij een klein meisje redde van een stel gemene bullebakken. Lira keek ernaar met een flauw glimlachje op haar gezicht. Zo, zo hij had me een heldhaftig kantje zeg. Ze vond het eigenlijk best amuzant. "Ik dacht dat ik hier de engel was?" Zei ze grinnikend terwijl ze naar hem toe kuierde. "Waar verblijf je momenteel eigenlijk?" Vroeg ze met een schuin hoofd waardoor haar oranje haar naar één kant viel.
Storm

Storm

Character sheet

Silent beauty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silent beauty   Silent beauty Emptyza nov 03, 2012 8:41 am

Storm hoorde hoe ze hier met shifters om gingen en schudden zijn hoofd. 'Ongewoon! Zo iets kan toch gewoon niet!' mopperde Strom boos nog voor hij het meisje redden en hoorde wat ze zei over dat Lira hier de engel was. 'Wel een prachtige engel, maar ik kan het gewoon niet hebben dat ze zo met mensen omgaan die anders dan hun zijn. Kijk ik kasn dan wel niet shiften, maar toch heb ik goede zintuigen. Dat geeft mij nog niet het recht om jullie net zoals die kwallen te behandelen...' zei Storm en zag hoe ze hem aan keek. Het had wel iets schattig's. Zware voetstappen klonken achter hen toen Lira net gevraagd had waar Storm momenteel verbleef. 'Wat dacht je van een cel!' zei een van de mannen die naar hen toe gekomen waren. Storm keek om en zag twee redelijk goed gespierde kerels met een soort van polsbanden om die helemaal niks te maken hadden met de armbanden die de shifters om hadden. 'Momenteel ben ik nog nergens woonende en een cel is net echt de plek waar ik aan heb zitten denken. Al zou het die blagen wel eens goed doen om wat recept voor andere te krijgen.' weerde Storm zich af en draaide bij. Meteen zag hij een van de jongens die het meisje heen en weer hadden geduwt weg duiken achter zijn vader. Lekker kinderen en hun ouders! 'Mijn kinderen leven zoals wij ze groot gebracht hebben en daar hem jij niks mee te maken smerig half bloedtje!' snauwde de vader van de jongen, maar Storm werd kwaad. Nog nooit had iemand hem zo genoemt en dat zou ook nooit gebeuren, die kerel zal nog wat meemaken! 'Wat dan nog. Waar ik vandaan kom behandelen we niemand als oud vuil, Jullie zijn niet goed snik in dat bovenkamertje van je!' gromde Storm enkneep zijn handen bijna tot vuisten, maar als hij dat zou doen kwamen die ijzeren klauwen naar buiten en dat wilde hij nog niet. 'Wel jij! Grijp hem Nick die zal er van lusten!' schreeuwde de vader van de jongen en ze wilde Storm grijpen, maar dat liet hij niet toe en grijnsde speels. Alsof ze dat lukken zou? Storm draaide zich soepel tussen hen uit en duwde een van de twee mannen van hem weg toen deze Storm in zijn kraag wilde pakken. De andere liet zijn Daggers te voorschijn komen en wilde Storm in zijn buik steken, maar deze weerde die aanval af met zijn ijzeren klauwen die Storm te voorschijn liet komen en duwde de hunter achteruit waarna hij zelf een aanval uit bracht. Star zag dat de hunter die Storm eerder weg geduwt had haar baas en vriend in de rug wilde aanvallen en liet Rhine voorzichtig van haar rug glijden voor ze langs Lira heen stormde en die hunter in zijn schouder beet toen ze van voren omhoog kwam. Deze schreeuwde het uit van de pijn toen ze haar tanden in zijn huid doorboorde. Storm wist dat Star hem gered had, maar hij was nog niet klaar met deze kerel en schopte hem onderuit voor Storm zijn voet op de borst van de man zetten. 'En nu wegwezen! Ik heb meer dan genoeg van jullie gerotzooi!' gromde storm nijdig en liet de hunters weg gaan die hem nog bioze woorden toe riepen, maar Storm reageerde er niet meer op. 'Laten we gaan, want ik heb zo'n vermoeden dat ze dadelijk met meer terug komen?' vroeg Storm die wat snijwondjes op gelopen had bij deze tussenkoming en keek Lira vragend aan terwijl hij Star even een aai over haar bol gaf.
Gesponsorde inhoud

Silent beauty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silent beauty   Silent beauty Empty

Silent beauty
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Illusion Of Beauty

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum