Aantal berichten : 1059 Gulden : 939 Registratiedatum : 12-08-12
Character sheet Name:: Syrax Moonus Age:: 18 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Wel hello sweety!!! di okt 23, 2012 7:25 pm
Het was nu al een maand zeker dat Syrax zijn examen samen met Eric en nog wat andere studenten hadden volbacht. Syrax as er erg blij om nu kwam hij tenminste nog eens van het kasteel terrein af. Syrax liep zijn kamer uit en naar die van Eric om hem mee te nemen naar de stad voor een nieuw rondje vrouwen versieren! Eric was net zo‘n macho als Sy en ze daagden elkaar vaak genoeg uit tot een deul om te zien wie nu toch de beste was? Ze liepen samen naar buiten en kregen hun paarden aan gereikt. Syrax steeg op en reed samen met Eric de poort uit. Ze hadden veel lol onderweg, maar de shifters blevenver genoeg bij hen vandaan. Toen ze de stad bereimte reden ze in stap naar de taverne omdat daar het meeste vrouwen volk aan het bedienen was! Zelf kon hij elke vrouw krijgen door zijnverleidelijke en charmante stem als Syrax de vrouwen en meisjes vriendelijk toe sprak. Ze gingen zitten en een van de jongere grietjes kwam al snel aanlopen om hun bestelling op te nemen. Syrax keurde haar terwijl ze naar hun toe kwam en hij glimlachte vriendelijk naar haar. “Wel hallo snoepje, geef mij een ontbijt met spek en ei.“ begroeten Sy haar en Eric deed veel moeite om niet te gaan grijnzen en ook zijn bestelling nam ze met een flink rood aangelopen gezicht. Toen ze weg liep viel het oog van Eric op een ander meisje en kneep haar even in der billen toen ze voorbij kwam met een leeg dkrnblad en ze giechelde vrolijk. Dit is pas leven dacht Syrax den at rustig zijn ontbijt op en toen hij ge geur van een nieuw meisje rook. He die kende Syrax nog niet! Sy keek rond en zag iemand in een donker hoekje zitten. Ze was duidelijk een van het vrouwelijke geslacht en Syrax stond op waarna hij naar haar toe ging. “Jouw heb ik hier nog niet gezien.‘ zei Syrax op vriendelijke charmante toon. Hij wilde wel eens weten wie ze was en of hij haar het bed in kon krijgen?
(Alina)
Alina
Aantal berichten : 686 Gulden : 206 Registratiedatum : 26-03-12
Character sheet Name:: Alina sharpe Age:: 15 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Wel hello sweety!!! wo okt 24, 2012 12:57 am
Alina's leventje ging zoals gewoonlijk zijn gangetje. Ze voelde zich nog altijd schuldig over het feit dat ze kennelijk Cody's hart had gebroken en ergens voelde ze ook een woede jegens haar vader. Dat hij haar nooit de waarheid had gezegd. Alina had net een deal afgesloten in de taverne en gennoot nu van haar welverdiende rust en haar heerlijk romig glaasje melk. Alina was dol op melk maar dat was waarschijnlijk door haar shift. Met haar korte zacht blauwe jurkje dat mooi over haar vrouwelijke rondingen golfde zat ze alleen op een klein verhoogd tafeltje in het donkerste hoekje van het café. Ze hield niet zo van dit soort plekken. Teveel dronken oude mannen die hun handen niet konden thuishouden. Ja dat was soms echt wel een probleem zeker omdat Alina alles behalve lelijk was. Met haar iets donkerdere huid haar bruin/rossige lokken en haar speciale mysterieuze ogen. Was ze echt een zuiderse mysterieuze schoonheid. Ja Alina ging liever met Drake naar dit soort plaatsen als mannen hem zagen lieten ze alina altijd met rust. En ja hoor daar begon het al. Ze hoorde een mannen stem en draaide zich naar het geluid toe. Lichtelijk verbaasd staarde ze de jongeman aan. Ze had een oude vuile naar alcohol stinkende man verwacht maar in plaats daar van stond een goed gespierde goed geurende jonge man voor haar. Ook zijn stem klonk charmant en rustig. "Dat komt om dat ik niet al te vaak rondhang in plaatsen zoals deze." Zei ze rustig terwijl ze nog een slok van haar melk nam en haar lippen af likte. Ze bekeek hem even. Hmmm misschien had hij wel interessante dingen bij zich, dingen die alina met haar vlugge handjes kon stelen. Een vriendelijke glimlach was op haar gezicht te zien.
kleedje en haar lengte in de spoiler :
Spoiler:
Syrax
Onderwerp: Re: Wel hello sweety!!! wo okt 24, 2012 2:49 am
Dus zij kwam zo vaak niet hier? “Mag ik aanschuiven?“ vroeg Syrax en wachten even voor hij een stoel bij draaide en ging zitten. Ze zag er bijna net zo aantrekkelijk uit als Edana, maar dan rook ze niet naar zwafel dus ze was een gewone shifter. “Ik kom hier alleen voor heten, maar voor het al gemeen kom ik hier ook niet zo vaak.“ zei hij en keek haar glimlachend aan, maar zijn stem bleef charmant. Eric had het ook weer getroffen, maar daar letten Sy nu niet op, nee deze dame hier had nu zijn volledige aandacht! Een zuiper kwam aanwaggelen en wilde het meisje aanraken zoals de meeste dronkaarden deden. Syax was hem alleen te snel af door in een vluggebeweging de pols van de man te grijpen. ‘Zeg waar bemkei jij je mee?‘ riep de droonkaard met dubbele tong val. “Ga jij iemand anders treiteren!“ gromde Sy en zijn ijsblauwe ogen branden in de bruine van de dronkaard die zich los trok en een paar passen achteruit deed. Hij had zijn gezicht herkent. ‘Het spijt me heer ik.. ik wist niet dat u... u et was!‘ hakkelde de man en Syrax zakte zuchtend in zijn stoel. “Stalknechten niets dan zuiplappen!“ mopperde hij. In dit gebeuren had zijn stem hard en streng geklonken, maar zodra de man weg was verdween dat en viel hij terug in zinn vriendelijke charmabte gewoonte. “Zeg een mooie lady wat is jouw naam? Ik ben Syrax Moonus.“ stelde hij zich voor na naar haar naam gevraagd te hebben.
Alina
Onderwerp: Re: Wel hello sweety!!! wo okt 24, 2012 3:14 am
Alina knikte toen hij vroeg of hij bij haar mocht komen zitten. Ja hij zag er rijk uit en hij was niet irritant of aantastelijk, het ideale slachtoffer dus. "Dit lijkt me ook niet echt een plaats voor zo'n welgestelde heer als u...Alhoewel u vriend lijkt zich hier goed te vermaken." zei ze terwijl ze naar eric wees. Ja Alina was zeer opmerkzaam maar ook snel af te lijden. zoals een kat altijd was. Je moest gewoon de juiste woorden en de juiste misleidingen gebruiken en dan zat ze gevangen. Er kwam een andere man aan0. Alina trok haar neus op die man was gewoon een wandelende bierton! Maar tot haar grote verbazing jaagde Sy hem weg. Alina dronk tevreden haar glas melk leeg - compleet alcohol vrij natuurlijk omdat Alina meteen van de wereld werd als ze alcohol dronk, of als iemand kattenkruid onder haar neus duwde.- . Ze vond het wel grappig hoe zijn charmes en vriendelijkheid meteen verdwenen als sneeuw voor de zon wanneer hij tegen de dronkaard had gesproken. Ja heel amuzant. Maar toen hij zijn naam zei schrok ze toch wel even. Syrax moonus, Kleinzoon van Dregoe en Robin, zoon van Charles, Prins van Doole. Alina verhulde de angst die ze nu voelde. Oké hem bestelen was dus niet meer zo'n goed plan het zou teveel gevaar zijn. "Mijn naam is Alina Sharpe" zei ze op een vriendelijke maar afstandelijke stem. Ze moest hier gewoon zo snel mogelijk weg. Met mensen van de koninklijke familie zitten was gevaarlijk en zeker voor een dief.
Syrax
Onderwerp: Re: Wel hello sweety!!! wo okt 24, 2012 4:19 am
Het meisje dronk te vrede haar melk. echt iets voor mensen die niet tegen drank konden, maar toen hij hoorde wie ze was voelde Syrax een zekere trots op komen. Zo dus dit was het half zusje van Cody?! “Hm, Mooie naa Alina, maar hij zou haar niet zo snel kwijt willen als zij hem. De kat van de taverne speelde door de dochter zelf geaakt balletje speelde het dier het ongemerkt steeds dichter naar hun toe. “Ach zoals ik al zei kom ik hier alleen als ik op doortocht ben en alleen voor het eten, niet om me te bezatten zoals die daar. Eric is een beste al kan hij soms doorslaan op het vrouwelijke schon.“ zei Syrax met rustige stem. Hij had vele dingen over verschillende shifters gelezen, maar zij had er niet bij gestaan, wat voor shifter zou ze zijn? De kat mepte de bal zo hard dat het tegen Alina‘s kin aan kwam in de bal zat natuurlijk kattenkruid andes iet de kat van de eigennaar het balletje ook maar liggen. Syrax keek even naar de richting waar het ding vandaan kwam en grinnikte voor Sy weer naar Alina keek en even een verbaasd gezicht vertrok. “Zeg gaat het wel?“ vroeg hij op bezorgde toon en bleef naar Alina kijken.
Alina
Onderwerp: Re: Wel hello sweety!!! wo okt 24, 2012 8:50 am
Alina toonde een verlegen lachje toen hij zei dat ze een mooie naam had. Alina zag de kat noch het balletje neit. Ze was veel te gefocust op Sy. Ze moest hem in de gaten houden ze wist niet wat hij van haar wilde, wat hij van haar wist. Ja ze moest uitkijken. Alina draaide zich even om om naar Eric te kunnen kijken. "Hmmm je vriend moet uitkijken bij welke vrouwen hij zich inlaat. Die vrouw waar hij nu bijzit gaat waarschijnlijk geld vragen voor haar diensten" Zei ze met een klein geamuseerd grijnsje. Alina schrok toen er ineens een bal tegen haar vloog ze rook de geuren van kattenkruid. Oh nee! heel foute boel. ze wist nog vorige keer dat ze te maken had gehad met kattenkruid ze had zich een hele nacht tegen haar moeder aangevleid als een krolse kat. Nee dat mocht niet het mocht niet! en zeker niet hier niet met dit gezelschap. Ze hoorde zijn vraag en keek op haar pupillen onnatuurlijk groot. "Ik moet hier weg en snel"! Zei ze terwijl ze probeerde recht te staan...
Syrax
Onderwerp: Re: Wel hello sweety!!! wo okt 24, 2012 9:07 am
Alina draaide zich even om om naar Eric te kunnen kijken. "Hmmm je vriend moet uitkijken bij welke vrouwen hij zich inlaat. Die vrouw waar hij nu bijzit gaat waarschijnlijk geld vragen voor haar diensten" Zei ze met een klein geamuseerd grijnsje. Alina schrok toen er ineens een bal tegen haar vloog ze rook de geuren van kattenkruid. Niet gek ook dat ze schrok, maar goed dat was niks. 'Ach hij weet hoe het hier reilt en zeilt.' zei Syrax en grijnsde breed. Ze hoorde zijn vraag en keek op haar pupillen onnatuurlijk groot. "Ik moet hier weg en snel"! Zei ze terwijl ze probeerde recht te staan... Syrax zag hoe ze probeerde op te staan, maar als hij haar niet hielp dan zou ze nog vallen??? Syrax stond op en greep haar net op tijd vast voor ze naar een kant zakte. 'Sjaak een kamer er is er entje die zich niet lekker voelt!' riep Syrax naar de waard die meteen opkeek en met een sleutel aan kwam zetten. Syrax tilde Alina op en liep achter de waard aan die hem voor ging. Het had iets met dat balletje te maken en onderweg pikte Sy het ding op met zijn staart en legde het voor de zekerheid tussen hem en Alina in. Hij wist niet waarom, maar ze reageerde er vreemd op. Toen ze de trap op waren gelopen kwamen ze op een donkere overloop en Sjaak liep naar ee deur helemaal aan het einde die Sy en Eric wel vaker gebruikte om de vrouwtjes te plezieren, maar het was er schoon en best nog luxe voor en taverne. Toen Syrax binnen was knikte hij naar de waard die weg liep en de sleutel aan de binnenkant van de deur stak. Syrax legde het balletje naar Alina op het hoofdkussen terwijl hij haar zachtjes neer legde. 'Gaat het weer?' vroeg Syrax zacht, vriendelijk en Charmant!!! Als dat balletje haar zo verschrikt liet reageren moest het een zwakke plek van haar zijn. Syrax trok zijn handschoen uit en strelde haar haren uit Alima's gezicht. Wat was ze toch mooi, te mooi om te laten schieten! Sy stond op alsof hij wat water ging halen bij het tafeltje naast de deur. Het slot was zo goed gesmeert dat zelfs een shifter er moeite mee had het slot te horen dicht vallen, als Sy hem dicht zou maken. Maar voor nu was dat niet nodig. Toen hij terug kwam met en glas water en ging op de rand van het bed bij Alina zitten en reikte haar het glas aan.
Alina
Onderwerp: Re: Wel hello sweety!!! wo okt 24, 2012 9:18 am
Ze voelde zijn armen om haar heen. Nee!Nee hij mocht haar niet opvangen! ze moest hier weg! weg van hem! Ze moest naar drake hij kon haar beschermen tegen het effect van kattenkruid hij wist hoe hij haar kon kalmeren. En als ze zich krols bij hem ging gedragen was dat niet erg, ze hield van hem. Toen hij haar optilde en om een kamer vroeg schudde ze haar hoofd. 'Nee alsjeblieft...' Jammerde ze met een zachte stem. Ze werd zo licht in haar hoofd. '...Laat me naar buiten gaan...' Smeekte ze maar hij luisterde niet. De geur van dat vervloekte kruid werd sterker. Haar ogen waren half gesloten. Ze voelde het zachte bed en toen ze haar ogen weer opende zag ze het bolletje. Hij had het bij haar gelegd vlak langs haar hoofd. Ze duwde het balletje weg. Maar het was te laat zijn stem leek haar al te hypnotizeren. Ze spinde zachtjes toen hij het haar uit haar gezicht streelde. Hmmm heerlijk vond ze het. Ze keek hem na toen hij naar de deur liep. Haar pupilllen waren enorm waardoor ze er heel schattig maar ook duidelijk gedrogeerd uitzag. Ze nam het glas water aan maar zette het aan de kant. ze kroop naar hem toe nestelde zich tegen hem aan en spinde terwijl ze kopjes tegen zijn borst gaf. "Blijf hier..." Fluisterde ze op een spinnende toon.
Syrax
Onderwerp: Re: Wel hello sweety!!! wo okt 24, 2012 9:36 am
Alina begon zachtje te spinnen en Syrax merkte meten dat ze daarom deed zo vreemd op dat bolletje met kattenkruid. Haar pupilllen waren enorm waardoor ze er heel schattig maar ook duidelijk gedrogeerd uitzag. Ze nam het glas water aan maar zette het aan de kant. ze kroop naar hem toe nestelde zich tegen hem aan en spinde terwijl ze kopjes tegen zijn borst gaf. "Blijf hier..." Fluisterde ze op een spinnende toon. Syrax deed geen poging om haar weg te duwen hier was hij voor gegaan en door stom toeval was hij achter haar zwakke plek gekomen. 'Ik zal blijven.' zei hij met zachte charmante stem en strelde haar haren uit haar hals en kuste haar daarna zaht en teder terwijl Sy met zijn polsrimpjes bezig was zodat hij haar niet per ongeluk zou bezeren doordat zijn Daggers dan ineens eruit schoten. Het ging steeds beter om die dingen aan en uit te doen. Sy legde ze onder het bed zodat ze er geen last an hadden. Net als al zijn andere wapens die hij daar instaleerde. Zijn bloes was altijd drie knoopjes los zodat zijn gespierde borstkast goed te zien was. Hij streelde haar gezicht en bleef haar teder zoenen zelfs toen Sy haar lippen gevonden had. Hij kuste haar teder, maar ook hongerig. Hij wilde haar, Sy wilde haar als een trofee zoals hij wel meer vrouwen het hoofd op hol had gebracht en hen had verleid tot wat hij wilde!
Alina
Onderwerp: Re: Wel hello sweety!!! wo okt 24, 2012 10:01 am
Hij streelde haar, hij zou bij haar blijven. Dat was wat ze wilde. Dat was wat ze nu allesinds wilde. Hij deed het haar uit haar nek en ze gooide haar hoofd lichtjes naar achter zodat haar ranke hals nog verder ontbloot werd. Zer voelde zijn warme lippen in haar hals en ze spinde nog harder. haar handen om zijn nek geslagen haar slanke lijf dat zich in golven steeds dichter tegen hem aan probeerde te drukken. Alina wist niet goed wat ze deed maar de volgende dag zou ze zich alles herinneren en beslist niet blij zijn! Ze zag de wapens niet goed ze snapte niet wat hij deed nee het enige dat ze snapte was dat ze zijn handen weer op haar wilde voelen. Al gauw mocht ze zijn lippen proeven, hun adem uitwisselen. Ze voelde de hongerigheid en die beantwoorde ze met een intens verlangen. Ze opende haar ogen en lostte de kus toen ze ademnood had. Ze staarde naar zijn kleren, ze staarde naar haar kleren. Ineens kon ze die kleren niet meer verdragen ze wilde eruit net als een dier dat geen mutsjes op zijn kop wilde. Ze jammerde trok met haar handen aan haar jurk maar kreeg hem niet los. Ze zuchte vleidde zich opnieuw tegen Sy aan. "Help me..." Jammerde ze. "Ik zit gevangen in die kleren " Jammrde ze klaagelijk zoals alleen een kat dat kon. Ze spinde gaf hem kopjes, likjes en kusjes in zijn hals, op zijn gezicht, ze wilde hem overtuigen.
Syrax
Onderwerp: Re: Wel hello sweety!!! wo okt 24, 2012 11:14 am
Ze zijn voelde de hongerigheid en die beantwoorde ze met een intens verlangen. Ze opende haar ogen en lostte de kus toen ze ademnood had. Syrax keek haar verleidelijk aan en kwam zelf ook weer op adem. Ze staarde naar zijn kleren. Ineens kon ze die kleren niet meer verdragen ze wilde eruit net als een dier dat geen mutsjes op zijn kop wilde. Ze jammerde trok met haar handen aan haar jurk maar kreeg hem niet los. Ze zuchte vleidde zich opnieuw tegen Sy aan. "Help me..." Jammerde ze. "Ik zit gevangen in die kleren " Jammrde ze klaagelijk zoals alleen een kat dat kon. Ze spinde gaf hem kopjes, likjes en kusjes in zijn hals, op zijn gezicht, ze wilde hem overtuigen. Syrax moest grinniken toen hij dat zag. Ze wilde dus uitgekleed worden nou dan hielp hij haar toch mee? 'Ik zal heel voorzichtig zijn.' zei hij met vleiende stem en knoopte haar kleding los waarna hij Alina even van ht bed op trok en haar jurk uit deed en haar verder van haar kleding ontdeed n gooide die op de grond, daarna ontkleden hij zichzelf ook en zijn kleding waardoor zijn gespierde lichaam te voorschijn kwam. Syrax begon Alina opnieuw te kusen, maar nu dwong hij haar lichtjes op haar rug te gaan liggen en begon haar over haar lichaam te kussen. Hij genoot van deze aanrakingen dat kattenkruid moest hij maar eens een zakje van in zijn heuptasje dragen handig voor kattenshifters! Syrax strelde zachtjes en teder haar lichaam en speelde even met haar knopjes voor hij zich verder over haar hen boog en nog even in haar hals kuste oor hij zich zo opgewonden voelde dat zijn ding stijf werd en Syrax rustig met haar begon te vrijen.
lira
Aantal berichten : 534 Gulden : 365 Registratiedatum : 17-07-12
Onderwerp: Re: Wel hello sweety!!! wo okt 24, 2012 6:33 pm
Met grote ogen bleef ze hem afwachtend aankijken. Wachtend tot hij haar zou helpen zodat ze eindelijk niet meer vast zat in die benauwende kleren. En ja hoor hij hielp haar hij kreeg die vervelende knoopjes wel los. Toen hij haar kleding eindelijk verwijderd had spinde ze tevreden. Ook hij ontdeed zich van die vervelende kleren. Hij vond ze vast ook niet fijn dat moest wel. Ze werd weer gekust haar armen gleden over zijn borst tot ze zijn hals hadden gevonden waar ze omheen gingen hangen. Alina drukte zichzelf tegen hem aan wreef zichzelf tegen hem aan en spinde wanneer hij niet haar lippen maar een ander deel van haa rlichaam onder kussen belaagde. Ze voelde de lichte druk die haar naar achteren dwong die ervoor zorgde dat ze op haar rug kwam te liggen. Ze keek heel even verschrikt, net zoals een dier dat niet wist wat er gebeurde. Maar toen hij haar weer begon te strelen en te zoenen. Al gauw voelde ze hoe hij in haar ging een miauwend geluid kwam uit alina's keel terwijl ze zichzelf nog steeds tegen hem aanvleidde.
De volgende dag werd ze wakker. Ze had pijn tussen haar benen en voelde zich een beetje duizelig. Toen ze haar ogen opende keek ze even verward rond. Waar was ze? Waarom droeg ze geen kleren? alina ging de beelden van de dag ervoren na en voelde woede in zich opborrelen. Ze zag de slapende Sy langs haar liggen. En nu kon eht haar niet schelen dat hij de zoon van de koning was, dat ze moest uitkijken nee nu ging ze het hem betaald etten! Hij had verdorie dat vervloekte kattenkruid onder haar neus gedwuwd. Ze klom zachtjes uit bed en gebruikte haar gaven. Ze liet Sy zweven zeker een meter boven de grond. "Wakker worden prinsje" Zei ze met samengeklmede kaken en een kwade blik.
Syrax
Onderwerp: Re: Wel hello sweety!!! wo okt 24, 2012 7:03 pm
Alina miauwde luid en Syrax glimlachte zacht en vriendelijk. Terwijl hij met haar vree vleide ze tegen hem aan. Heerlijk nu had hij weer een slacbtoffer erbij en zetten soms wat meer druk voor Sy na een tijdje gevree‘en naast haar ging liggen. Ze spon nog steeds en hij ging op zijn rug liggen voor Syrax haar haen uit haar gezicht streek en Alina nog een kusje op haar voorhoofd gaf. Deze dag was gewoon heerlijk en nu kon hij Cody plagen door te zeggen dat hij Alina in bed had gekregen. Zijn oogleden werden zwaar en eigenlijk wilde hij opstaan en terug naar het kasteel rijden, maar hij wilde haar lichaam nog even voelen en daardor vie Syrax in slaap.
Syrax lag lekker rustig te slapen tot hij wakker gemaakt werd en zag dat hij niet meer in bed lag, maar hij grijnsde bij het zien van haar boze gezicht. [color/yollew]‘Nu hoef je niet boos te wezen je wilde het zelf.‘[/color] zei Syrax rustig en glimlachte vriendelijk naar haar, maar teleporteerde het balletje kattenkruid van waar hij lag tot onder haar neus waar het ding even bleef hangel voor Sy hem op andere plekken het ding even lans haar gezicht hielt zonder hem zelf aan te raken. Als ze er weer door bedwelmt werd zou hij haar achter laten dan kon ze vleen wat ze wilde, maar zou Alina dan voorlopig afsluiten tot de waard haar dan weer vrij zou laten als die haar zou horen schreeuwen dat ze eruit wilde. Nee Syrax was geen bruut zoals zijn vader, maar wel gemeen om op zilke manieren rustig weg te komen!
lira
Onderwerp: Re: Wel hello sweety!!! do okt 25, 2012 6:06 am
Alina gennot van de kusjes en de strelingen. ze wilde meer veel meer. Ze nestelde zich tegen zijn warme lijf aan voor haar ogen zwaar werden en ze in slaap viel. Alina werd wakker en toen ze zijn glimlach zag werd ze pas helemaal razend. "Ik wilde helemaal niets! Jij hebt verdomme kattenkruid in mijn gezicht staan smeren! Je luisterde niet! Ik heb je nog gezgd dat ik weg wilde maar het enige wat jij deed was me opsluiten" Beet ze hem toe. Maar toen hij weer met het kattenkruid begon schudde ze haar hoofd, liet ze hem op de grond vallen. Vervloekt kruid! Nee ze wilde dit niet! Niet alweer! Alina veranderde in haar katten vorm en spurtte op hem af. Ze sprong bovenop hem zette haar nageltjes in zijn huid. Maar ze voelde de duizeligheid al opkomen het hypnotizerende gevoel. Haar ogen werden groter en ze shiftte weer terug ze lag tegen hem aan met een flauwe glimlach op haar lippen voor ze hem bedolf onder kusjes.
Syrax
Onderwerp: Re: Wel hello sweety!!! do okt 25, 2012 6:34 am
Alina werd kwaad en toen ze het kruid opmerkte liet ze Syrax op de grond vallen. Hij klapte best nog hard op zijn rug en voelde haar scherpe kattennagels in zijn schouder, maar al snel veranderde ze weer in het aanhalerige meisje van gisteravond en bedolfde hem onder kusjes. Syrax grinnikte en stond op. ['Het spijt me liefje, maar ik moet gaan we hebben nog veel te doen vandaag, Dus jij blijft lekker hier en speel maar met dit balletje.' zei Syrax en trok rustig zijn kleren aan eer hij zijn wapens weer om deed. Hij wist dat ze liever had dat hij bij haar bleef, maar als ze straks weer wakker zou worden zou ze Sy moris leren daar was hij zeker van. Toen hij aangekleed was kon Sy het niet laten haar nog een keertje te zoenen met de tongzoen. 'Het is jammer dat we elkaar niet opeen gewone manier tegen gekomen zijn. Je ruik heerlijk zoet, Je smaakt heerlijk zoet en je bent een zoet lief meisje.' fluisterde Syrax op charmante wijze in haar oor voor Sy zich omdraaideen de sleutel mee nam om hem aan de andere kant op slot te doen. Hij hoorde haar klagen, maar met een geamuseerde grijns liep Syrax de trap af en zag Eric met een zware kater aan de bar zitten. Syrax grinnikte maar zei niks daar over en richten zich tot sjaak. 'Sjaak als je straks eentje hoor brommen op de kamer laat haar dan gerust los ze is nog niet helemaal bij vrees ik.' zei Sy met een brede glimlach op zijn lippen. Daarna stoten hij Eric aan die opstond en mee naar de stallen liep om hun paarden te zadelen en te beginnen met hun ronde. Ze waren al op de helft van hun weg voor Eric weer begon lol te trappen.
lira
Onderwerp: Re: Wel hello sweety!!! do okt 25, 2012 6:43 am
Alina voelde zich draaierig en voelde een diepe teleurstelling toen hij zei dat hij moest gaan. "Nee blijf hier" Smeekte ze terwijl ze hem aan zijn mouw trok. Toen hij aangekleed was kwam hij nog een laatste keer naar haar toe en kreeg ze een heerlijke zoen haar armen om zijn nek ze klampte zich krampachtig aan hem vast maar hij bleef niet. Toen hij de deur achter zich gesloten had jakte ze liep ze de hele tijd rond voor ze op bed neerviel en nog een paar uurtjes sliep. Toen ze weer wakker werd trok ze haar jurk aan. Inwendig was ze echt razend. Nee ze zou dit Sy betaald zetten. Alina bonkte op de deur en na een aantal minuten kwam de waard de deur opendoen. Alina blies naar hem voor ze in haar kattenvorm naar buiten spurtte. Haar dievenkwaliteiten kwamen goed van pas. Niemand merkte haar op. Ze liep rehct naar het paleis daar wist ze zich naar binnen te werken en achter een kast in Sy's kamer verstopte ze zich. Geduldig wachtend tot het vallen van de avond. Dan zou ze het hem betaald kunnen zetten, en ze zou echt niet minnetjes doen.
Syrax
Onderwerp: Re: Wel hello sweety!!! do okt 25, 2012 7:49 am
Het was een dag zoals wel vaker, want ze vingen zo nu en dan een shifter die ze dan afleverde bij de arena. Maar in de dorpen en steden waar ze door heen reden versierde ze de vrouwtjes al hielden ze zich dit keer in en speelde hooguit met ze. De reis terug was leuk en niet zo maar leuk want Syrax had Eric zien vallen in de rivier toen hij er over heen wilde springen zonder zijn paard. Syrax had krom op zijn paard gelegen en Eric was nog steeds nat toen ze terug in het kasteel waren aan gekomen. Zijn laarzen sopte nog en dat geluid weergalmde door de gangen. Syrax grinnikte er soms nog om en Eric was niet boos nog kon hij er om lachen, maar koud had ie het wel. Sy nam afscheid van Eric en liep door. Lisa en Lily kwam hij onder weg tegen en die sloot hij in zijn armen. [color=yellow]['HE dames, hoe gaat hem met mijn meisjes?'/color] vroeg Syrax aan Lisa en Lily die begonnen te giechelen en Sy allebij een kus op zijn wangen gaven. Sy grijnsde en liep met Lily en Lisa zijn kamer op.
lira
Onderwerp: Re: Wel hello sweety!!! do okt 25, 2012 8:08 am
Ze hoorde het gelach en irritante gegiechel. Bwergh wat haatte ze die goedkope slettebakjes en die venten die zich met hen inlieten toch. Toenz e allemaal zijn kamer binnenkwamen zat Lira op de kast. Onzichtbaar voor die onoplettende mensen. Hmmm ze wilde wel eens even lekker gaan dollen met die domme wichten. ze had gewoon eeen hekel aan domme vrouwen die zich enkel en alleen door hun uiterlijk lieten lijden. Alina gebruikte haar gaven om de ramen open en dicht te laten slaan de kastdeuren te laten openen en sluiten. En uiteindelijk liet ze een wit laken opvliegen. Maakte ze met haar kattenstem spookgeluiden totdat de twee vrouwen met doodsangst in hun ogen Sy's kamer uitliepen. Het laken viel en de deur draaide in eht slot terwijl de sleutel naar de kast toevloog. Alina had alles geschekt op kattenkruid, niets te vinden gelukkig maar ze wilde niet weer door die kwam gedrogeerd worden. Ze sprong van de kast en werd weer mens de sleutel verdween in haar goedgevulde decolleté. Haar blik was duister en hard - ze was per slot van rekening nog altijd Mileys dochter-. "Ik heb nog een eitje met jouw te pellen Sy" zei ze op een dreigende toon terwijl ze dichterbij kwam. "Ik ben neit echt gediend met de manier waarop jij mij tot 2 maal toe drogeerde." Zei ze op een berispende toon. "Vandaar dus dat mensen nooit een goed woord over jouw konden spreken, En klaarblijkelijk hadden ze dus gelijk dat je even slecht bent als je vader." Zei ze op een verwijtende spottende toon.
Syrax
Onderwerp: Re: Wel hello sweety!!! do okt 25, 2012 9:14 am
Lily en Lisa begonnen zich tegen hem aan te vleien, maar Syrax deed nog niet gelijk mee hij rook dat er een shifter was! Alina gebruikte haar gaven om de ramen open en dicht te laten slaan de kastdeuren te laten openen en sluiten. En uiteindelijk liet ze een wit laken opvliegen. Maakte ze met haar kattenstem spookgeluiden totdat de twee vrouwen met doodsangst in hun ogen Sy's kamer uitliepen. Het laken viel en de deur draaide in eht slot terwijl de sleutel naar de kast toevloog. Alina had alles geschekt op kattenkruid, niets te vinden gelukkig maar ze wilde niet weer door die kwam gedrogeerd worden. Ze sprong van de kast en werd weer mens de sleutel verdween in haar goedgevulde decolleté. Haar blik was duister en hard - ze was per slot van rekening nog altijd Mileys dochter-. "Ik heb nog een eitje met jouw te pellen Sy" zei ze op een dreigende toon terwijl ze dichterbij kwam. "Ik ben neit echt gediend met de manier waarop jij mij tot 2 maal toe drogeerde." Zei ze op een berispende toon. "Vandaar dus dat mensen nooit een goed woord over jouw konden spreken, En klaarblijkelijk hadden ze dus gelijk dat je even slecht bent als je vader." Zei ze op een verwijtende spottende toon. Syrax herkende de geur en zag Alina vanuit haar kat naar haar menselijke vorm terug veranderen terwijl die twee meiden dachten dat er een stel geesten aan de gang waren geweest. Hij glimlachte vriendelijk naar haar terwijl ze zo bezig was. 'De erste keer was het puur uit nieuwschierigheid, maar ze drong zo aan en de tweede keer omdat ik nog een afspraak met wat andere hunters had.' zei Sy rustig en kek haar rustig aan. Ze had een goedfiguur, maar niet zulke mooie rondingen als Edana. Hij kon toch zichzelf weg teleporteren mocht ze haar gave gebruiken nu hij zijn kleding nog aan had!!! 'Wat mensen zeggen daar luister ik niet ens naar Alina, tenminste niet als het niet op leugens berust natuurlijk.' zei Sy en deed zijn kap af die was hier binnen toch niet nodig.
lira
Onderwerp: Re: Wel hello sweety!!! do okt 25, 2012 11:30 pm
Hij glimlachte vriendelijk naar haar terwijl ze zo bezig was. 'De eerste keer was het puur uit nieuwschierigheid, maar ze drong zo aan en de tweede keer omdat ik nog een afspraak met wat andere hunters had.' zei Sy rustig en kek haar rustig aan. Alina blies en ontblootte haar witte tanden. Ze kreeg steeds meer een hekel aan hem. "Je hebt misbruik gemaakt van het feit dat ik er mentaal niet helemaal bij was!" Zei ze op een beschuldigende toon. 'Wat mensen zeggen daar luister ik niet ens naar Alina, tenminste niet als het niet op leugens berust natuurlijk.' zei Sy en deed zijn kap af die was hier binnen toch niet nodig. "Ik hoorde hun woorden, maar luisterde nooit. Ik berust mijn uitspraken op feiten en nu heb ik ondekt dat al dat geroddel berustte op waarheid. Je bent een schande Sy een schande voor je hele familie" Beet ze hem toe. Ja ze was echt kwaad heel kwaad zo kwaad dat ze hem gewoon wilde aanvliegen. Maar ze voelde ook pijn als ze aan drake dacht. "Drake vermoord je als hij hier achter komt" Zei ze met een kille blik op hem gericht.
Syrax
Onderwerp: Re: Wel hello sweety!!! vr okt 26, 2012 2:18 am
Syrax kn het niet helpen, Alina was gewoon mooi als ze boos was en hij grinnikte bij haar woorden. ‘Het is volgens mijn vader niet zo, maar goed dat kan jij ook niet weten.‘ zei Syrax en streelde even langs haar ang voor hij zich teleporteerde en weer op de bank verscheen met een boek in zijn hand. ‘Over het algemee train ik meer of lees ik een boek.‘ zijn woorden waren droog, maar je kon een geanuserd toon erin horen. Toch bleef Sy op zijn hoede en legde het boek naast zich neer terwijl hij zijn armen over zijn benen legde en Alina rustig en met een vriendelijke glimlach aan kiken.
lira
Onderwerp: Re: Wel hello sweety!!! vr okt 26, 2012 7:30 am
Alina draaide met haar ogen een liet een spottend lachje horen. "aha en jouw vader is toch ooh zo geloofwaardig." Sprak ze sarcastisch. Nee ze mocht de koning niet ze wist wat hij gedaan had en ook dat haar moeder een grote hekel jegens hem had. Toen hij langs haar wang streek verstrakte haar blik nog harder. Hoe durfde hij haar aan te raken?! Maar voor ze hem kon slaan was hij al verdwenen. Argh wat haatte ze die kracht toch. alina wilde het liefst die ontspanne blik van zijn gelaat slaan. Hij maakte haar toch zo kwaad. Ze haatte alles aan hem, ze haatte het hoe hij naar haar keek, hoe hij haar aanraakte hoe hij tegen haar sprak net alsof ze zijn eigendom was. Ze veranderde weer en sloop naar hem toe ze ging vlak voor hem op tafel zitten haar staart ging heen en weer terwijl ze haar scherpe klauwen begon te likken. ze was liever in deze vorm nu kon hij teminste niet meer naar haar mensen lichaam staren. Ze bleef rustig doorlikken haar ogen op hem gericht, haar felle blauwe katten ogen. Haar gedachten of handelingen niet te voorspellen. Alina wilde hem net gaan aanvliegen toen ze een pijnscheut door haar lichaam voelde gaan ze liet even een klagelijk jankje horen. Haar blik ging naar haar eigen buik haar buik die ineens veel last had van krampen.
Syrax
Onderwerp: Re: Wel hello sweety!!! vr okt 26, 2012 8:33 am
‘Geloof jij die roddels maar, iets anders doe je toch niet.‘ mompelde Sy terwijl ze in haar shift veranderde. Ach lief een slanke lijn als mens ook als kat dus alleen miste je nu haar rondingen meer niet. Syrax wilde net het boek dat hij vast had verder lezen toen Alina ineens begon te klagen? ‘Wat heb je nu weer te zeuren?‘ vroeg Syrax verveelt en keek Alina droog aan.
lira
Onderwerp: Re: Wel hello sweety!!! vr okt 26, 2012 9:20 am
Alina snoof. "Het zijn geen roddels jouw vader is echt een vreselijk mens en jij bent hem achterna aan het gaan" Zei ze met een harde stem. Oké misschien had ze nog steeds sierlijke vormen als kat maar dat vond ze minder erg dan in haar menselijke gedaante. Syrax wilde net het boek dat hij vast had verder lezen toen Alina ineens begon te klagen? Ze blies naar hem en klauwde naar hem maar rolde zich daarna wel op. Oe dat deed pijn! Waarom net nu? Waarom moest haar maag nu net vreemd gaan doen? Ooh nee en ze had de sleutel ergens laten vallen. Ze kon hier niet weg. Ze jammerde zachtjes en kronkelde waardoor ze zelfs van tafel viel.
Syrax
Onderwerp: Re: Wel hello sweety!!! vr okt 26, 2012 10:00 am
Alina blies naar hem en Sy snoof om haar woorden. Syrax was zo gemanipuleert dat hij de waarheid niet zag tenminste nog niet! Alina klauwde naar hem, maar zij zat op de tafel en hij op de bank dus miste ze vet. Syrax zag dat ze gek begon te krullen en zag hoe ze van tafel viel. Hij keek haar na en stond daarna op en pakte de sleutel van de grond waar ze eerder og als mens gestaan had en grinnikte. ‘Weetje ik kan je laten oppakken, maar i heb geen zin om de hele nacht door je gejammer wakker te blijven.‘ zei Syrax rustig terwijl hij met de sleutel speelde door hem rond Alina heen te teleporteren, maar hielt geen vast patroon aan zodat Alina niet wist waar dat ding opnieuw op zou duiken. ‘Dus laat ik je gaan kleine lastpak dat je bent.‘ grijnsde Sy vals en liet de sleutel weer in zijn hand verschijnen voor Syrax naar de deur toe liep en hem opende. Ook maakte Sy een hoflijk gebaar dat ze kon gaan, maar Syrax meende er niks van en liep langs haar heen en terwijl hij dat deed stampte Sy expres op de grond. Misschien dt Alina dan van schrik sneller zou weg lopen?