Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Like father like son!

Ga naar beneden 
+3
Hester Sue
Het Team
Syrax
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Het Team
Team Account

Aantal berichten : 375
Gulden : 364
Registratiedatum : 18-03-12

Like father like son! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Like father like son!   Like father like son! - Pagina 4 Emptydi okt 23, 2012 5:26 am

“Daar wil Charlie morgen mee beginnen. Ik heb dat ding van Razor ens vast gehad. Niet echt mijn ding.“ zei Syrax op zijn vraag, Charles knikte alleen maar 'het lijkt hel moeilijk maar eigenlijk is het net een pijl en boog, je moet mikken en schieten.' Zei Charles, zelf had hij er niet veel moeite mee gehad om een vuurwapen te beheren maar goed hij kon niet alles verwachten van Syrax.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax

Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Creature: Shape Shifter

BerichtOnderwerp: Re: Like father like son!   Like father like son! - Pagina 4 Emptydi okt 23, 2012 6:24 am

Syrax grijnsde breed, maar zou het wel leren uit eindelijk. Hij was allang blij dat ze morgen pas weer hoefte te trainen. Charlie was veel grover in zijn traingingen dat merkte hij wel, maar Sy had er veel meer plezier in nu. Hij stond op en liep de eetzaal uit om lekker rustig in de bieb een boek te gaan lezen.
Het Team
Team Account

BerichtOnderwerp: Re: Like father like son!   Like father like son! - Pagina 4 Emptydi okt 23, 2012 7:32 am

Charles zag hoe Syrax opstond en wegliep, vast naar de bieb. Zelf stodn Charles niet lang daarna ook op en naar boven liep. Hij ging net in zijn stoel zitten toen hij nieuwe brieven zag. Hij pakte die en las vluchtig door. Er was een gevechtontstaan onder shifters op de markplein. Het was een hellewolf en een normale wolf die metelkaar vochten....Raar het waren allebei bandleden en ze zaten nu vast i nde gevangenis. hmmm Charles riep een bediende zodat ze Syrax ging halen, misschien wist hij er meer over.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Like father like son!   Like father like son! - Pagina 4 Emptydi okt 23, 2012 7:55 am

Syrax zat net lekker te lezen toen hij voetstappen hoorde. Even trok hij met zijn oren wat niet echt te zien was met die pruik van hem, maar goed. Een bediende kwam naar hem toe en vroeg of Syrax naar zijn vader kon komen. Sy keek haar even vragend aan wat was er nu wat hij mogelijk niet gedaan had? Hij zuchten lichtjes en stond op toen hij een boekenlegger er tussen had gestopt en liep rustig naar de kamer van zijn vader. Onderweg kwam hij Etic nog tegen die vroeg of Syrax straks met hem mee wilde naar de markt om te kijken of ze nog iemand konden pesten? Sy schudden zijn hoofd en mompelde dat hij naar zijn vader moest. Eric haalde zijn shouders op en Sy klopte op de deur van zijn vader.
Cody

Cody

Aantal berichten : 633
Gulden : 539
Registratiedatum : 23-08-12

Character sheet
Name:: Cody Sharpe

BerichtOnderwerp: Re: Like father like son!   Like father like son! - Pagina 4 Emptydi okt 23, 2012 6:15 pm

Charles hoorde geklop op de deur -binnen!- Zei hij en had de papieren al klaargelegd voor Syrax zodat ie het meteen kon lezen want hij verwachte wel een vragend gezicht van hem. En ja hoor, daar was die vragende gezicht. -het heeft niks met jou te maken maar misschien dat jij het eens interresant vind om dat nieuwsje te lezen. Zei Charles en knitke naar de papieren.

(topic komt er aan van Eda)
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Like father like son!   Like father like son! - Pagina 4 Emptydi okt 23, 2012 6:46 pm

(^,^)

Toen hij naar binnen mocht komen. Keek Syrax zijn vader vragend aan, maar hij wilde kennelijk hem een nieuwtje laten lezen? Sy liep verder en ging in de stoel zitten voor hij de papieren pakte en ze door las. Syrax had altijd een geconsentreert gezicht als ie las, waas geen enkele emot aan af te lezen was. Dus twee van de band leden waren slaags geraakt? Maar waarom dat???? Sy begreep het niet, maar het was vreemd. De band waar Edana in zat deed het juist goed aan deze kant van Doole, maar hij zou haar wel vragen als ie haar zag wat de oorzak van die ruzie was...
Het Team
Team Account

BerichtOnderwerp: Re: Like father like son!   Like father like son! - Pagina 4 Emptywo okt 24, 2012 3:20 am

Charles keek naar zijn emotie en probeerde er wat uit te lezen maar niks... Hij kreeg het niet eens door waar die jongen aan dacht. Charles keek naar Syrax 'Ik wil dat jij met een raad leed daarheen gaat, ik had echt gedacht dat ik alle hellhounden in mijn kasteel had maar blijkbaar niet.' Zei Charles heel kalm..
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Like father like son!   Like father like son! - Pagina 4 Emptywo okt 24, 2012 5:17 am

Toen zijn vader hem aan keek zei hij kalm dat Syrax daar heen moest gaan met een raadslid. Sy wilde meer duidelijkheid voor hij toe zou stemmen. “Wat moet ik daar doen dan volgens jouw?“ vroeg Syrax en bleef zijn vader net zo aankijken als dat hij gelezen had.
Het Team
Team Account

BerichtOnderwerp: Re: Like father like son!   Like father like son! - Pagina 4 Emptywo okt 24, 2012 5:22 am

“Wat moet ik daar doen dan volgens jouw?“ vroeg Syrax en bleef zijn vader net zo aankijken als dat hij gelezen had. Charles kee kSyrax net zo terug 'Nou, ik zou graag willen dat jij haar hier brengtm, ik had echt gedacht dat ik alle hellhounden had, blijkbar niet dus.' Zei Charles kalm en keek zijn zoon niet aan.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Like father like son!   Like father like son! - Pagina 4 Emptywo okt 24, 2012 5:40 am

Toen hij dat hoorde steeg zijn woede en beschermdran, maar het was niet aan hem te merken, maar Syrax knikte zwijzaam. 'Dan zal ik haar hier naar toe brengen.' zei hij droogjes, maar niet zijn wode laten doorklinkent Hij wilde niet dat zijn vader wist dat hij wat voor een demon voelde, maar hoe konden ze elkaarnog zien als ze straks hier was plus dat die band zeer populiar was. Syrax stond op en kek zijn vader nog even aan voor hij zich omdraaide. 'Let wel dat die band zeer poluliar is, de bewoners van Doole zullen het denk ik niet op prijs stellen net als bij de Sharpe's als we die weg zouden halen...' zei Syrax voorhij de deur uit liep en op zoek ging naar Ron, het raadslid die zijn vader bedoelde mee te nemen. Eric was nog druk doende met zijn eigen trainin's programma en wenst mee te kunnen, maar dat ging helaas niet toen Syrax hem vertelde waar hij heen ging.
Het Team
Team Account

BerichtOnderwerp: Re: Like father like son!   Like father like son! - Pagina 4 Emptywo okt 24, 2012 5:48 am

'Dan zal ik haar hier naar toe brengen.' zei hij droogjes, Charles knikte tevreden en zag hem opstaan. 'Let wel dat die band zeer poluliar is, de bewoners van Doole zullen het denk ik niet op prijs stellen net als bij de Sharpe's als we die weg zouden halen...' zei Syrax voorhij de deur uit liep, Charles keek hem na en zuchten toen, ze zouden wel zien wat ze met haar gingen doen en hoewel hij nu genoeg hounds had moest die meid toch even op haar plek worden gezet! Je begon niet zomaar een gevecht op het openbare plein.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Like father like son!   Like father like son! - Pagina 4 Empty

Like father like son!
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Are you my Father?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: