Character sheet Name:: Edana Age:: 17 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Battle of the bands! di okt 16, 2012 3:40 am
Ze zag dat de jongen om haar woorden meosten lachen en Cira glimlachte flauwtjes “Wees gerust Eda we zullen heus wel helpen.“ zei Drake en rekte zich eerst uit voor hij overeind kwam en spullen klaar legde die ze nodig hadden om een feestje te bouwen. Eda grijnsde toen ze zag Brem en Zenna terug kwamen met spullen. Samen hadden ze al gauw een lekker maaltijd klaar en Eda nam een flesje bier. “Op een mooie tijd die we zullen gaan krijgen als Band, Wij zijn The Fallen!“ spooste Drake en hief zijn flesje op waarna er wat geklink te horen was van het aanraken door d andere flesjes of glazen. Eda grijnsde en nam een teug. 'Op onze stichter, als hij er neit was geweest zouden we elkaar nooit tegen komen.' Prooste Eda lachend.
Drake
Aantal berichten : 1047 Gulden : 398 Registratiedatum : 20-03-12 Leeftijd : 40 Woonplaats : The Old Home
Character sheet Name:: Drake Salix Age:: You don't want to know. Older then you! Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Battle of the bands! di okt 16, 2012 7:58 am
Eda grijnsde en nam een teug. 'Op onze stichter, als hij er neit was geweest zouden we elkaar nooit tegen komen.' Prooste Eda lachend. Drake kon het niet helpen en schoot in de lach. 'Ach ik had toch niks anders te doen, en mensen plagen gaat opeen gegeven moment ook vervelen.' zei Drake grijnzend en de andere grinnikte volijk.
Onderwerp: Re: Battle of the bands! di okt 16, 2012 8:45 am
Drake kon het niet helpen en schoot in de lach. 'Ach ik had toch niks anders te doen, en mensen plagen gaat opeen gegeven moment ook vervelen.' zei Drake grijnzend en de andere grinnikte volijk. eda grinnikte ook vrolijk 'Als jij er niet was geweest zweefde mijn ziel nu ergens dus ik ben je heel dankbaar.' Zei ze zachtjes en keek naar Tulan, voor hun Allebei was er geen weg terug meer naar hun huis en eerlijk gezegd voelde dit groepje nu voor haar als haar thuis.
Drake
Aantal berichten : 1047 Gulden : 398 Registratiedatum : 20-03-12 Leeftijd : 40 Woonplaats : The Old Home
Character sheet Name:: Drake Salix Age:: You don't want to know. Older then you! Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Battle of the bands! di okt 16, 2012 8:55 am
eda grinnikte ook vrolijk 'Als jij er niet was geweest zweefde mijn ziel nu ergens dus ik ben je heel dankbaar.' Zei ze zachtjes en keek naar Tulan, voor hun Allebei was er geen weg terug meer naar hun huis en eerlijk gezegd voelde dit groepje nu voor haar als haar thuis. 'Dat weet ik, maar het is beter samen te zijn dan steeds afstandelijk te moeten doen en het gevaar te lopen om gesnapt te worden.' zei Drake en Tulan was het daar roerend mee eens net al Zenna en Bram die ook knikte. In de hel mocht hij als een verrader worden beschouwt, maar Drake verried zijn soort niet om hen te doden, maar om die waanzin te laten stoppen.
Onderwerp: Re: Battle of the bands! di okt 16, 2012 8:36 pm
'Dat weet ik, maar het is beter samen te zijn dan steeds afstandelijk te moeten doen en het gevaar te lopen om gesnapt te worden.' zei Drake en Tulan was het daar roerend mee eens net al Zenna en Bram die ook knikte. Grumpy sprong van haar schouder af en keek iedereen aan 'En waar is mijn glas? Of worden kleine demoontjes overgeslagen?' Zei Grumpy terwijl hij iedereen boso aan keek, Eda kon er niks aan doe nmeost er om lachen.
Crase
Aantal berichten : 283 Gulden : 209 Registratiedatum : 06-05-12
Character sheet Name:: Crase Tanuci Age:: 16 jaar Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Battle of the bands! wo okt 17, 2012 12:02 am
Grumpy sprong op en vroeg boos naar zijn glas. Drake pakte een eierdopje en zetten die op tafel voor hij er een beetje in goot. “Zo‘n kleine ondeug kunnen we toch niet vergeten.“ zei Drake plagend en kwam weer omhoog.
Onderwerp: Re: Battle of the bands! wo okt 17, 2012 12:23 am
Drake pakte een eierdopje en zetten die op tafel voor hij er een beetje in goot. “Zo‘n kleine ondeug kunnen we toch niet vergeten.“ zei Drake plagend en kwam weer omhoog. Grumpy trok zijn wenkbrauwne op en vloog nar drake toe ne ging op zijn neus zitten 'ik zou niet zo een grote mond hebben want ik ben veel vervelender dan een normale demon.' Zei grumpy dreigend en keek Drake aan. Eda proeste het uit, dit was zo geniaal, daarom was ze ook bevriend met Grum, hij wist tenmisnte wat loltrappen was.
Syrax
Aantal berichten : 1059 Gulden : 939 Registratiedatum : 12-08-12
Character sheet Name:: Syrax Moonus Age:: 18 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Battle of the bands! wo okt 17, 2012 10:07 am
Grumpy trok zijn wenkbrauwne op en vloog nar drake toe ne ging op zijn neus zitten 'ik zou niet zo een grote mond hebben want ik ben veel vervelender dan een normale demon.' Zei grumpy dreigend en keek Drake aan. Eda proeste het uit, dit was zo geniaal, daarom was ze ook bevriend met Grum, hij wist tenmisnte wat loltrappen was. Drake grijnsde breed en keek Grumpy even aan. 'Jij bent een betje te snel op je kleine teentjes getrapt.' zei Drake en tilde Grumpy van zijn neus en zetten hem weer op tafel bij zijn drankje. Hij wist dat kleine demonen kleine snelle wezentjes waren die erg vervelend konden zijn, maar hij liet zich er niet door beet nemen.
(Wat voor demon is GRumpy eigenlijk, dat te weten is iet gemakkelijker schrijven?)
Onderwerp: Re: Battle of the bands! wo okt 17, 2012 11:53 pm
(Kecil ^^)
Drake grijnsde breed en keek Grumpy even aan. 'Jij bent een betje te snel op je kleine teentjes getrapt.' zei Drake en tilde Grumpy van zijn neus en zetten hem weer op tafel bij zijn drankje. Grumpy gromde alleen maar maar grijnsde toen wel weer en nam een teug maar zei verder niks, Eda grinnikte nog een beetje en nam ook een slok van haar biertje.