Aantal berichten : 283 Gulden : 209 Registratiedatum : 06-05-12
Character sheet Name:: Crase Tanuci Age:: 16 jaar Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: I'm older...(razor) wo okt 17, 2012 3:51 am
Steeds weer kon ze hem op de vreemdste manieren aan het lachen krijgen! Razor hoorde haar reactie op Jeny en hij begon te lachen. Lily was gewoon eentje uit miljoenen! “Je blijf gewoon jezelf, maakt niet uit wat er gebeurd niemand krijgt jouw er onder.“ zei hij zacht nadat Razor uit gelachen was. Hij hielt ziels veel van Lily en dat gevoel zou nooit over gaan! Toen ze hem een kus op zijn wang voelde drukken kreeg hij de neiging om die te beantwoorden, maar daarvoor in de paatst gaf hij Lily gewoon een knuffel.
lira
Aantal berichten : 534 Gulden : 365 Registratiedatum : 17-07-12
Onderwerp: Re: I'm older...(razor) wo okt 17, 2012 4:58 am
lily keek hem even vragend aan toen hij begon te lachen. Maar al snel had ze door dat hij dat deed om haar commentaar over jenny. lily moest er door grijnzen. "sorry maar ik heb nu al zo lang op mijn tong moeten bijten zodat zulke dingen er niet uitkwamen dat ze er nu vanzelf uitfloepen" Zei ze lachend. Als antwoord op haar kus kreeg Lily een knuffel, iets waar ze al heel blij mee was. Ze drukte zichzelf nog steviger tegen hem aan. "Razor? Maar wat moeten we nu doen? Kunnen we samen in het dorp rondlopen? Mensen hebben mij als kind met jouw zien rondlopen..." Zei ze met een triestere stem. Ja daar had ze over na zitten denken. Zij zat er neit over in dat hij ouder was maar wat zouden de andere zeggen?
Syrax
Aantal berichten : 1059 Gulden : 939 Registratiedatum : 12-08-12
Character sheet Name:: Syrax Moonus Age:: 18 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: I'm older...(razor) wo okt 17, 2012 8:39 am
"sorry maar ik heb nu al zo lang op mijn tong moeten bijten zodat zulke dingen er niet uitkwamen dat ze er nu vanzelf uitfloepen" Zei ze lachend. Als antwoord op haar kus kreeg Lily een knuffel, iets waar ze al heel blij mee was. Ze drukte zichzelf nog steviger tegen hem aan. "Razor? Maar wat moeten we nu doen? Kunnen we samen in het dorp rondlopen? Mensen hebben mij als kind met jouw zien rondlopen..." Zei ze met een triestere stem. Ja daar had ze over na zitten denken. Zij zat er neit over in dat hij ouder was maar wat zouden de andere zeggen? 'Wat we moeten doen?' herhaalde Razor en keek even weg. 'Je beodelt in Old Home... Eigenlijk heb ik ze vertelt dat jij gedood was, maar dat je terug gekomen was als Baby.' zei Razor die haar weer wat losser liet. Hij wist dat Lily normaal over zulke dingen kwaad zou worden doordat hij dingen had verzwegen voor haar en dat de rest het al wist maakte dat voor haar vat alleen maar moeilijker om te begrijpen. Hij voelde zich er vreselijk om, maar het was voor haar bestwil geweest. Razor keek even uit over de zee het was er prachtig en soms was ze zo woest dat geen man zich erop waagde om uit te varen!
lira
Aantal berichten : 534 Gulden : 365 Registratiedatum : 17-07-12
Onderwerp: Re: I'm older...(razor) za okt 20, 2012 5:36 am
'Wat we moeten doen?' herhaalde Razor en keek even weg. 'Je beodelt in Old Home... Eigenlijk heb ik ze vertelt dat jij gedood was, maar dat je terug gekomen was als Baby.' zei Razor die haar weer wat losser liet. Lily trok haar wenkbrauw op terwijl ze het begon te verwerken. Ze kroop van zijn schoot en draaide zich even boos weg. ja Lily was soms nu eenmaal een driftkikker en zeker nu ze aan het puberen was. "Iedereen wist ervan...Behalve ik..." Mompelde ze op een boze toon. Nee ze vond het niet eerlijk dat iedereen het wist behalve zij. "Wist Jénny het ook?!" Vroeg ze terwijl ze zich naar hem toe draaide met gekruistte armen. Het woord Jenny had ze met een walgende nadruk uitgesproken. Nu kwamen al Lily's frustraties naar boven. "Waarom was Jenny eigenlijk bij ons? Waarom had je haar nodig?! Was het soms om je niet eenzaam te voelen 's nachts?!" Riep ze terwijl ze de nieuwe tranen wegvoog. Ja die herrinering kwam nu ook haar hoofd binnen Hope die haar had verteld over al Razors veroveringen. Het idee dat Jenny en razor samen...Nee dat werd haar echt te veel. Het maakte haar triest en ngeloofelijk boos. ja de emoties van een tiener waren wisselvallig. Lily voelde hoe haar huid warmer werd door haar gemengde gevoelens. Wat als Razor nu niet meer bij haar wilde zijn? Hij was veel ouder...En zij..zij was een kind een kind wiens lichaam nog niet volgoeid was. Wat als ze hem niet kon bekoren? Zou hij haar achterlaten? Die gedachten speelde zich af in Lily's puber brein.
Syrax
Aantal berichten : 1059 Gulden : 939 Registratiedatum : 12-08-12
Character sheet Name:: Syrax Moonus Age:: 18 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: I'm older...(razor) za okt 20, 2012 8:08 am
'Jaiedereen wist er van en die mochen jouw ook niksvertellen nog mocht je het toen weten, want anders was je dood gegaan.' zei Razor en zag Lily van hem af lopen, dit had hij wel verwacht, want Lily kon altijd erg kwaad worden als iets voor haar verborgen werd gehouden. Toen ze naar de reden vroeg warom Jenny bij hun was werd ze zijn verleden tegen hem op. Razor schudden zijn hoofd toen ze over zijn eenzame nachten begon. 'Jenny was bij ons omdat ik iemand nodig had die jouw zou voeden. Je was niet meer dan een baby Lily en baby's hebben nu eenmaal melk nodig en ik wist dat ze een ziek kindje had, maar toen ik bij haar kwam met jouw in mijn armen was haad zoontje pas een maand overleden. Ze had nog melk en ik bood haar de kans om voor me te werken, want ik heb haar betaald met geld niet met wat jij denkt Lily. Toen jij haar verbranden heb ik haar voor het eerst afgewezen en dat zou ik elke keer weer doen bij welke vrouw dan ook. Jij hebt mij liefde laten leren kennen en dat is niks verandert.' zei Razor en hij keek Lily met ogen aan die pijn deden. Pijn die jaren aan een op gekropt was.
Lily
Aantal berichten : 686 Gulden : 440 Registratiedatum : 02-05-12
Character sheet Name:: Lily Age:: 14 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: I'm older...(razor) za okt 20, 2012 8:37 am
Lily was nog steeds boos ze vond het niet eerlijk dat niemand haar wat had mogen vertellen. Ze wilde niet onwetend zijn. Ja ergens voelde ze zich heel dom nu. Toen hij begon uit te leggen waarom Jenny bij hen was komen wonen voelde ze zich toch wel schuldig. En vooral wanneer ze in zijn ogen keek. Ze zag de pijn van de last die hij altijd had moeten dragen en langzaam kwam ze weer dichterbij. Nam ze haar plaats op zijn schoot weer in en nestelde ze zich tegen hem aan na hem een verondschuldigend kusje op zijn wang te hebben gegeven. "het spijt me...Ik mag je niet zo hard aanpakken...maar ik was bang dat je niet meer van me kan houden omdat ik zo jong ben" Zei ze nog nasnikkend. ja zij wist ook dat hij nog jaren zou moeten wachten voor hij echt verder zou kunnen gaan. Maar was hij eigenlijk nog wel bereid om zo lang te wachten?
will Leader
Aantal berichten : 608 Gulden : 204 Registratiedatum : 10-04-12
Character sheet Name:: Will Moonus Age:: 22 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: I'm older...(razor) za okt 20, 2012 2:34 pm
“Maak je niet druk Lily in wist dat je boos zou wezen.“ zei Razor en drukte Lily zich weer even tegen zich aan. en wenste dat zijn verlangens naar haar snel bewaarheid? Razor bleef rustig. Hij wilde Lily zo graag weer goed in zijn armen nemen haar wer kunnen begeren zoals hij dat vroeger had gekunnen, maar hij zou nog moeten wachten.