Aantal berichten : 409 Gulden : 150 Registratiedatum : 12-07-12
Character sheet Name:: Etricus Torath Age:: 22 Creature: Blood Hunter
Onderwerp: Re: You are back do okt 18, 2012 3:35 am
Gelukkig begon Sue wel wat thee te drinken nadat ze vertelde dat het vast een buikgriep zou zijn. Etricus fronste slechts even, maar schrok toen Sue het kopje snel neerzette, waarvan de helft van de inhoud er uit vloog, en naar binnen rende. Bezorgd stond Etricus op en liep ook naar binnen, waarna zijn bezorgdheid nog erger werd toen hij de stikkende geluiden hoorde toen ze over moest geven. Snel trok Etricus zijn schoenen aan en haastte zich de deur uit, niet wetend wat hij anders moest doen dan naar de dokter te gaan! Met een noodvaart rende hij over het pleintje, en klopte haastig bij het huis van Mathilde aan, een van de meest ervaren dokters. Het was een vriendelijke vrouw, en erg serieus in haar vak. Met een nieuwsgierige uitdrukking op haar gezicht opende ze de deur, en trok een wenkbrauw op toen ze de ongeduldige Etricus voor haar deur zag staan. 'Wat is er?' vroeg ze, waarna ze bijna meegesleurd werd. 'Kom mee! Sue is ernstig ziek!' zei de normaal zo kalme Etricus, maar hij werd bijna gek van bezorgdheid. 'Rustig, het lijkt meestal erger dan het is. Ik zag haar gister nog en toen leek ze prima in orde' zei Mathilde, die haar jas pakte en achter Etricus aan liep die alweer terug stoof. 'Ik moet even weg om mijn spullen te halen, maar ik heb liever iemand bij haar wanneer ik het doe, en nu kun jij rustig je werk doen.' zei Etricus, die weer wat was bedaard, maar onderweg naar de stad waren zijn gedachten alleen bij Sue.
Syrax
Aantal berichten : 1059 Gulden : 939 Registratiedatum : 12-08-12
Character sheet Name:: Syrax Moonus Age:: 18 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: You are back do okt 18, 2012 4:38 am
Ze bleef braken en had niet door dat Etricus Mathilda uit haar huisje mee trok naar hun huisje. Mathilda kwam binnen en hoorde Sue brakende geluiden maken. Ze ontvermde zich over Sue die eindelijl gestopt was en veegde haar mond schoon voor ze van de oudste op bed moest gaan zitten. Mathilda onderzocht Sue die zich echt vreselijk voelde. Eerst keek de oudte bezorgd, maar toen ze met een speciaal apperaatje naar haar luisterde trok een glimlach over haar lippen. Ze legde Sue neer en liep naar de keuken om een kruiden thee voor haar te maken. Hier van zou haar maag kalmeren en Sue ook, zodat ze ook wat kon eten zondere hoevem braken tenzij ze tveel zou eten... Sue wilde weten wat er loos was en Mathila ging op een sstoel naast het bed zitten terwijl Sue van de thee dronk die ze elk uur zou moeten drinken. ‘Je bent kern gezond lieverd, maar na negen maanden zal het over gaan.‘ zei Mathilda en Sue keek haar eerst niet begrijpend aan. ‘Je bent in blijde verwachting mijn kind, je hebt zo nu en dan alleen wat rust nodig meer niet en deze thee om je maag rustig te houden.‘ voegde Mathilda er aan toe en Sue wist even niet hoe ze het had. Ze was zwanger van Etricus? En dat na een nacht vrijen??? Langzaam aan begon te tot haar door te dringen en ze was blij heel blij zelfs. “Bedankt Mathilda, ik ben heel blij dat ik nit ziek ben!“ bedankte Sue haar en ze boog haar hoofd iets voor xe oudste die haar glomlachend een kus op haar voorhoofd drukte. ‘Oh im denk dat je aanstaande er weer aankomt. Ik houd mijn mond dicht tegen je vader en moeder en zal Etricus meteen door sturen.‘ zei Mathilda op fluister toon en liep met een ernstig gezicht de slaapkamer uit. Sue was helemaal in haar nopjes en ze was blij dat Etricus nu de vader was en niet de koning zoals bij Syrax het geval was, maar Sy wa eigenlijk niet meer dan een ongelukj geweest, maar wel een lieve jongen geworden die nu lekker eigenwijs zijn wereld aan het verkenen was. Sue zetten het lege kopje op het nchtkastje en ging liggen. Ze was bekaf door al die braaknijgingen en hoorde snelleoetstappn dichterbij komen.
Etricus
Onderwerp: Re: You are back do okt 18, 2012 11:37 pm
Toen Etricus in de taverne kwam was het er nog rustig, en de eigenaar was in de keuken bezig. Gehaast liep Etricus de trap op en pakte twee zware tassen. In de een zat zijn pantser, gemaakt van Titanium. Titanium zelf was niet zwaar, maar als hij alles aan deed was hij bijna volledig bedekt. Hij gebruikte het pantser vooral in zijn tijd toen hij nog veel joeg op premies, waar hij een behoorlijke kapitaal aan heeft verdiend en opgespaard. Sommige rijke lui waren erg gul geweest, en het rijk was ook altijd dankbaar wanneer hij een gezochte gevaarlijke crimineel op wist te speuren. Sommigen hadden hem met kogels beschoten, maar het pantser deed zijn werk. In de andere tas zaten vooral huis spullen en kleren. Toen hij de tassen op zijn rug had gehesen liep hij de trap af, de leuning goed vast pakkend om niet plat voorover op zijn neus te gaan! De taverne eigenaar was nog druk bezig, en Etricus wilde het liefst zo snel mogelijk terug naar Sue, dus liep de Taverne weer uit en ging terug naar het territorium. Eenmaal daar aangekomen zette hij de spullen binnen neer, en op dat moment kwam Mathilde weer naar buiten met een ernstig gezicht. De bezorgdheid van Etricus werd nu alleen maar erger en liep snel op haar af. 'Wat mankeert haar?' vroeg hij, maar ze wenkte slechts even met haar hoofd richting de slaapkamerdeur. Snel liep Etricus naar binnen, en zag Sue op bed liggen met een lege kopje op het nachtkastje naast haar. Met een bezorgde uitdrukking op zijn gezicht wreef hij over haar wang. 'Is alles goed? Wat heb je? Het is toch niet ernstig? vroeg Etricus, die op de rand van het bed ging zitten. Ook voelde hij dat Sue niet meer zo erg trilde en weer wat kleur had gekregen, al zag ze er erg moe uit.
Character sheet Name:: Hester Sue Moonus Age:: 21 jaar Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: You are back vr okt 19, 2012 12:54 am
Sue lag te bedenken hoe ze het Etricus bij brengen zou. Hij wa bezorgd, maar dat vond z juist een goede eigenschap van hem. Ze hoorde snelle voetstappen en zag zijn bezorgde gelaat. Sue moest er bijna om lachen, maar ze hielt zich in en voelde zijn hand op haar wang. Ze pakte de hand van Etricus en gaf er een kusje op. Zijn vragen waren niet meer dan begrijpelijk en Sue trok zichzelf overeind tot dat ze zat en streelde zijn wilde lange haren uit zij n gezicht. “Het is gelukkig minder erg dan dat het op het eerste gezicht leek.“ zei Sue zacht en keek in zijn bezorgde ogen. Sue voelde zich vreselijk opgelaten. Hij maakte zich zulke zorgen en dat had ze zelf ook eerst gedaan. Sue glimlachte flauwtjes en legde haar hand nu op zijn wang en streelde die zachtjes. “Maar het zal langer duren zei Mathilda zeker zo‘n 9 maanden vanaf nu...“ zei ze en Sue liet het eerst even op Etricus inwerken, maar kennelijk snapte hij er niks van wat ze bedoelde. Sue begon te lachen en moest moeite doen om haar stem goed te houden. “Je word vader gekkie!“ lachte Sue en legde zich tegen zijn borst aan. Sue had door de drugs nooit gemerkt hoe het normaal bij een zwangerschap eraan toe ging en dat zou ze nu in het volle glore memaken. Sue bleef tegen Etricus aan hangen en streelde zijn borst. Ze hoopte dat Etricus net zo opgelucht en blij met het nieuws zou zijn als zij. Sue ging weer recht zitten en keek hem afwachtend aan. Ze was erg benieuwd naar wat hin er van vond, wan Sue zou alleen met hem kinderen willen krijgen en ze wist dan wel niet wat voor verrassing hij voor haar had, maar zij was hem m een verrassing voor! Nu hoefte alleen haar ouders het nog te weten te konen.
Etricus
Onderwerp: Re: You are back vr okt 19, 2012 1:28 am
Sue pakte zijn hand en gaf er een kusje op. Vervolgens zei ze dat het gelukkig minder erg leek dan op het eerste gezicht, maar dat nam Etricus zijn bezorgdheid niet weg. Ze leek zo ziek te zijn, en overgeven was sowieso geen goed teken! Ze keek hem aan en zei dat het negen maanden zou duren. Met een frons keek hij haar niet begrijpend aan, en snapte er niets van toen ze begon te lachen. Maar toen ze zei dat hij vader werd werden zijn ogen groot, en knipperde even verbaasd. Toen het eenmaal tot hem door drong verscheen een brede grijns op zijn gezicht, en begon ook te lachen, maar ook van opluchting. Liefdevol pakte Etricus Sue vast en drukte haar dicht tegen zich aan. 'Liefje, dat is geweldig nieuws!' zei hij, en gaf haar een tedere kus. Nog niet vaak had hij aan vaderschap gedacht, al was Syrax wel een soort zoon voor hem geweest, maar dat was toch anders dan een kind van jezelf. Toch streek een seconde de gedachten aan zijn eigen vader langs. Hoe zou die reageren? Etricus was een volwassene al leek zijn vader leek dat soms nog niet te accepteren, net als bij zijn oudere broer. Normaal was het zijn moeder geweest die altijd bezorgd was als Etricus met vrienden naar de kroeg ging en te laat thuis kwam. Toch dacht hij daar niet langer aan, en richtte zijn volle aandacht op Sue. 'Zeg me maar wat je nodig hebt, ik doe alles voor je. Je moet vast veel rusten.' zei Etricus, die haar los liet en op stond.
Onderwerp: Re: You are back vr okt 19, 2012 1:42 am
Gelukkig was Etricus net zo blij als zij en lachte ook. Sue vond het fijnom te horen. Ze keek hem vragend aan toen hij vroeg of ze iets nodig had al begon Sue wel honger te krijgen. Ze keek hem even vragend aan. “Ik ben geen porselijn!“ zei ze even fel, maar haar blik werd al snel weer teder net zoals hij haar eerder geust had. “Het enigste wat je hoeft te halen is die kruiden thee van Mathilda, met dat zou ik gewoon de dingen kunnen doen als anders maar dan wat rustiger aan.“ zei ze met een kalmere stem en pakte even zijn hand vast en trok hem rustig naar zich toe. “Oh en misscjien iets te eten? Maar licht ook even mijn vader en moeder even in om hier heen te komen. Ze zullen het vast ook lleuk vinden het nieuws te horen?“ zei Sue en kuste Etricus teder. Ze hielt zoveel van hem, maar hij moest haar niet gaan behandelen alsof ze breekbaar was!
Etricus
Onderwerp: Re: You are back vr okt 19, 2012 2:10 pm
Natuurlijk was Etricus alleen maar hartstikke blij en had het beste met Sue voor, maar haar reactie was misschien ook wel terecht. Een geamuseerde grijns gleed over zijn lippen, en knikte even bij haar volgende woorden waarna ze zijn hand pakte en wat naar zich toe trok. 'Sorry, ik had het niet zo bedoeld.. Ik zal zo wel naar je ouders, maar eerst moet je wat eten!' zei Etricus toen ze hem nog even teder kuste. Vervolgens glimlachte Etricus met een vrolijke blik, en nam het lege kopje mee waarna hij de keuken in liep. Neuriend maakte hij wat groentesoep, en terwijl het gekookt werd maakte hij het huis wat schoon en pakte zijn spullen uit die hij zojuist mee had genomen. Zijn pantser liet hij echter in zijn tas, waar hij ooit nog een mannequin of dergelijke voor moest kopen zodat hij het makkelijk weer aan kon trekken mocht dat nodig zijn voor een plotselinge aanval of dergelijke. Het soep schonk hij vervolgens in een mok met een lepeltje en liep terug naar Sue. 'Alsjeblieft, ik hoop dat het smaakt. Ik ga even bij je ouders langs, want ze horen het eigenlijk gelijk te weten..' zei Etricus, die zacht door Sue haar lokken streelde. Vervolgens liep hij weer weg en ging naar het huis van Hope en Will dat niet ver van die van hun af lag. Even schraapte Etricus zijn keel, waarna hij op de deur klopte en hoopte dat ze thuis waren?
Onderwerp: Re: You are back vr okt 19, 2012 8:43 pm
Sue was eigenlijk van haar eigen felheid geschrokken, maar ze was blij dat hij nog vrolijk was en hoorde hem beziggaan met zijn spullen uit te pakken. Sue voelde zich heerlijk voor op het moment en grijnsde toen Etricus mer en mok heerlijk ruikende groentesoep aan kwam. “Sorry van net, maar bedankt voor de soep.“ zei Sue en at de soep rustig op. Ze was benieuwd naar hoe haar ouders zouden reageren???
will Leader
Aantal berichten : 608 Gulden : 204 Registratiedatum : 10-04-12
Character sheet Name:: Will Moonus Age:: 22 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: You are back vr okt 19, 2012 10:09 pm
Het was al een tijdje rustig in het WOF terretorium en Will slenterde in zijn shift door The Abbys. Hij vond het maar niks dat Syr nu bij de koninng inwoonde bij de koning was. Maar ergens kon hij wel begrijpen dat Syrax hem beter wilde leren kennen maar toch vond hij het maar niks. Will hielt de grens goed in de gaten. Als men de weg hier niet kende zou je regelrecht i de kever kolonie‘s terecht komen! Will rook verandering in de lucht en bleef even stilstaan om de geur van grote bezorgdheid in zich op te nemen. In de verte zag hij Etricus rennen met zware tassen leek het. Waar ging die zo snel naar toe op dit vroege uur??? Will slenterde terug naar Old Home en zag dat er al verschillende leden actief waren. Ook zag Will Etricus voor zijn deur stn. Wat was er toch loos? Will shiften terug voor hij verder liep. “Mag ik weten waarom je als een bezetene door The Abbys stoof?“ vroeg Will rustig. Zijn stem was steeds meer op die van zijn vader gaan lijken. Will liep de veranda op en opende de voordeur zodat Etricus naar binnen kon. Hope was paddenstoelen gaan zoeken voor een heerlijke soep. Will draaide zich om en keek Etricus rustig en vragend aan.
(Tuurlijk bespeel ik Will ^^)
Etricus
Onderwerp: Re: You are back zo okt 21, 2012 1:33 am
Ietwat ongeduldig verzette Etricus zijn gewicht van de ene been op de andere been, en vouwde zijn armen over elkaar. Zo bleef hij even wachten, en hoorde ineens de stem van Will achter zich, die vroeg waarom hij als een bezetene door The Abbys stoof. Etricus draaide zich met een scheve grijns om, en keek de vader van Sue aan. 'Ik had wat haast, maar de reden moeten Sue en ik jou en Hope samen vertellen..' zei Etricus toen Will de veranda op was gelopen en de deur voor hem open hield. Schouderophalend liep Etricus naar binnen en wierp een korte blik om zich heen. Zo te zien was Hope niet thuis. 'Je vraagt je vast af of ik verslag van mijn reis kom geven, maar er valt niet veel te melden want op wat tegenspoed na is er niets gebeurd tot ik het leger van de koning door een vallei had zien trekken.' vervolgde Etricus, die weer naar Will keek en zenuwachtig over zijn kin wreef. Hij besloot toch maar de vraag te stellen die al een poos op zijn tong brandde, en nu Sue zwanger van hem was en hij bij haar in wou trekken kon het niet langer worden uitgesteld. 'Wat ook een reden is dat ik hier ben, is dat ik om Sue's hand wil vragen..' Zei Etricus, en wachtte af op Will zijn reactie.
yoko
Aantal berichten : 384 Gulden : 226 Registratiedatum : 04-04-12
Character sheet Name:: Yoko Tanuci Age:: 15 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: You are back zo okt 21, 2012 2:21 am
(Will)
Dus Sue en Etricus moesten hem en Hope iets vertellen? Will bleef Etricus aan kijken en hoorde wat hij over zijn reis zei en knikte begrijpend. “Goed als dat alles is zullen Hope en ik straks even langskomen.“ zei Will en wilde zich net omdraaien toen Etricus weer begon te spreken. Etricus wile dus met Sue gaan trouwen? Dat vond Will heel erg fijn, want na al die narigheid die zijn dochter meegemaakt had mocht ze best eens en gelukkige tijd krijgen! “Ik zie niet in waarom niet. Je bent ons erg behulpzaam gewest en Sue is ook verliefd op jouw, maar daarin tegen zul je de test wel moeten volstaan.“ zei Will eerst goed keurend, maar zijn laatste woorden waren streng.
Etricus
Onderwerp: Re: You are back zo okt 21, 2012 3:19 am
Gelukkig stemde Will er mee in, maar de test had hij al verwacht en knikte. 'Dat begrijp ik.. Dan zie ik jullie zo wanneer Hope er weer is.' zei Etricus, die de deur met een opgeluchte hart uit liep. Hij ging niet meteen terug naar Sue, maar liep nog even langs de stallen waar de paarden stonden. Zijn eigen grote voskleurige ros stond in de eerste rij stallen, die naar buiten keek door de luik en de oren naar voren draaide toen Etricus in zicht kwam. Het paard gaf hem een duwtje tegen de schouder ter begroeting, waarna Etricus het dier lachend door de manen kriebelde. Ze hadden veel samen gereisd, maar Etricus had zijn paard hier moeten laten omdat hij anders om zou moeten rijden, want in de bergen waren sommige plekken alleen voor hem al moeilijk begaanbaar geweest. De paarden zouden zo te eten krijgen en erna de wei in gaan, dus Etricus gaf nog even een klopje op de hals waarna hij weer naar Sue ging. 'Ze komen er zo aan. Ik ben benieuwd hoe ze reageren..' zei Etricus terwijl hij zijn schoenen binnen uit trok en op de bank ging zitten.
yoko
Aantal berichten : 384 Gulden : 226 Registratiedatum : 04-04-12
Character sheet Name:: Yoko Tanuci Age:: 15 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: You are back zo okt 21, 2012 3:44 am
Will knikte bij Etricus zijn woorden en zag hem vertrekken. Zelf ging hij nog wat papieren wt papieren na die ze via de BFP toe gestuurt hadden gekregen!
(Hester Sue) Sue voelde zich al wat beter en stond op uit bed. Ze wankelde even, maar het ging en daar was ze blij m. Sue zetten net de mok neer op het aanrecht toen ze Etricus thuis hoorde kmen en liep glimlachend naar hem toe en ging bij Etricus op schoot zitten terwijl ze door zijn lange haren streelde. “Ik ben benieuwd naar hun reactie.“ zei Sue en speelde met zijn lange lokken. “Moet ik ze straks nog even bij knippen?“ vroeg ze en keek Etricus speels aan.
Etricus
Onderwerp: Re: You are back zo okt 21, 2012 12:24 pm
Etricus rekte zich even uit, en hoorde voetstappen vanuit de keuken dichterbij komen. Met een grijns keek hij om en zag Sue glimlachend naar hem toe komen waarna ze bij hem op schoot kroop. Toen ze begon over zijn haren bijknippen moest hij even lachen. 'Dat is prima, het begint wel erg lang te worden.' zei Etricus grinnikend, en vouwde zijn armen om haar heen terwijl hij zachtjes in haar nek kuste. Even later hoorden ze stemmen vanaf buiten, die onmiskenbaar van Hope en Will afkomstig kwamen. Etricus keek Sue even aan met een grijns, en vervolgens naar de deur die open ging. Misschien dat Etricus Will nog wat om raad over vaderschap ging vragen, aangezien hij niet alles aan Sue over wou laten, maar eigenlijk had hij geen ervaring met kinderen. Het was dan ook een hele verrassing voor hem geweest toen Sue hem had verteld dat ze zwanger van hem was, maar had er voor ze gingen vrijen ook helemaal niet bij na gedacht! Toch had hij er zeker geen spijt van en zou Sue door alle zwaardere periodes heen zeulen.
Onderwerp: Re: You are back zo okt 21, 2012 1:27 pm
Etcus vond zijn haren ook te lang worden en hij sloeg zijn armen om haar heen en kuste haar hals. Sue wilde net gaan tegensputteren dat ze zo zijn haar onmogelijk zou kunnen knippen toen ze de stemmen van haar vader en moeder hoorde! Sue glimlachte eerst naar Etricus en later naar haar vader en moeder die binnen kwamen en koppig bleven staan. “Willen jullie niet gaan zitten? Vroeg Sue en zag ze beide even vragend naar elkaar kijken.
Etricus
Onderwerp: Re: You are back ma okt 22, 2012 1:31 am
De ouders van Sue bleven eerst staan, en keken even vragend naar elkaar, maar gingen vervolgens op stoelen zitten. Etricus besloot als eerste het woord te nemen, en haalde even diep adem. 'Zoals jullie wel weten zijn Sue en ik al een tijdje samen.. Gister ben ik terug gekomen, met het besluit dat we samen willen wonen na de test natuurlijk te hebben afgelegd. Maar Sue bleek zich niet helemaal lekker te voelen vanmorgen, dus ben ik naar Mathilda gegaan waarna ze langs kwam om te kijken wat het was.. Ze heeft een speciale soort Thee voorgeschreven, maar dat was niet het enige, want er is ook iets moois gebeurd..' zei Etricus, en keek Sue even vragend aan of zij het nieuws wou vertellen?
Onderwerp: Re: You are back ma okt 22, 2012 2:29 am
Toen haar oiders eindelijk zaten kon ze haar glimlach niet van haar gezicht krijgen. Etricus vertelde het eerste gedlte en keek haar daarna vragend aan. Sue schoof eerst van zijn schoot wel zo beleeft om andere recht aan te kijken. Ze zag haar vader blikken wisselen met haar moeden keken haar darna aan. “Toen Etricus weg was had Mathilda me onderzocht en zei dat ik kern gezond was, maar de bij verschijnselen zouden lang aan houden. Etricus en ik zullen een baby krijgen!“ ze kon het niet langer uit stellen en haar vrolijkheid wa doordrenkt in haar stem en ze legde zich leunend tegen Etricus aan. De verrassing was duidelijk aan gekomen vooral bij haar vader die zowiezo al niet verwacht had dat Sue ooit nog het bedritueel zou uitvoeren nadat ze hey bedmaatje van de kpnong was geweest?! :Dat... dat is geweldig nieuws jullie twee!: zei haar vader lij en keek Hope even aan die er geen woorden voor had. Sue bleef tegen Etriiicus aan leunen en voelde zich gweldig na deze rot ochtend!