Aantal berichten : 1059 Gulden : 939 Registratiedatum : 12-08-12
Character sheet Name:: Syrax Moonus Age:: 18 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! zo dec 09, 2012 3:40 am
Haar vader had het over Italie? Hm, waar lag dat nu weer??? Crase was blij dat haar vader het goed keurde en stopte de roos voorzichtig in haar tasje waar het voorlopig veilig zijn zou en keek haar vader vragend aan. Tjerk ging rechter zitten toen hij een groep van 5 a 6 mannen langs zag lopen. Kennelijk zware kongens, want ze kwamen deze kant op en Crase keek van haar vader naar de mannen die aan kwamen gelen, maar wat ze wilde wist Crase niet enkel dat het slechte mannen waren die iedereen uit de weg ruimen zouden als die op hn pad kwamen.
Cody
Aantal berichten : 633 Gulden : 539 Registratiedatum : 23-08-12
Character sheet Name:: Cody Sharpe Age:: 19 jaar Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! zo dec 09, 2012 3:49 am
Cody keek naar Crase die haar buit in haar tasje stopte en zijn aandacht werd gauw getrokken door 5a6 zware jongens die hun kant op kwamen. Cody bleef kalm zitten terwijl hij naar de mannen kek die hem duidelijk zagen en op hem af kwamen 'lieverd, ga mar even ergens anders spelen.' Zei COdy en keek de kinderen even aan voor hij naar de mannen keek. Hij vroeg zich af wat ze van hem moesten.
Syrax
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! zo dec 09, 2012 4:03 am
Crase wilde eigenlijk nog niet weg, maar ze luisterde naar haar vader en ging samen met Tjerk naar d fontijn waar ze zich ging vermaken door de mensen te plagen met de goudkoorst. De mannen keken Cody even aan en volgde de nderen met hun ogen voor ze dichterbij kwamen. ‘Cody Sharp?‘ vroeg de voorste man met diepe brommende stem.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! zo dec 09, 2012 4:08 am
Crase wou duidelijk niet weg maar het moest maar even, voor haar veiligheid en plus dat ze erg goede oren had en hij niet wou dat ze alles van hem wist, Cody keek toe hoe de kinderen bij het fontein speelde en keek toen naar de mannen. ‘Cody Sharp?‘ vroeg de voorste man met diepe brommende stem. 'Sharpe.' Verbeterde hij hem. Cody bekeek de mannen voor hij knikte 'ja dat ben ik.' Zei hij rustig.
Syrax
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! zo dec 09, 2012 4:29 am
De man vloekte binnenmonds bij het verbeteren van zijn uitspraak en zag dat Cody luistede. ‘Menphis wil dat je hier naar toe gaat!‘ bromde de man knorrig en hielt Cody een papiertje voor waar de instruties op stonden plus een vrief die eronder lag met de nodige informatie voor de mannen weer vertrokken. Crase speelde tikkertje met Tjerk tot ze terug geroepen werd...
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! zo dec 09, 2012 4:42 am
Menphis wil dat je hier naar toe gaat!‘ bromde de man knorrig en hielt Cody een papiertje voor waar de instruties op stonden plus een vrief die eronder lag met de nodige informatie voor de mannen weer vertrokken. Cody keek vluchtig naar het brief en stopte het toen in zijn zak en keke naar de kinderen die speelde. Het werd al laat en hij moest nog de papieren bestuderen 'Crase, Tjerk.' Riep hij en stond zelf elegant op. De vrouwen keken hem na, natuurlijk dachten e eerder dat het zijn broertje en zusje waren dat dat 1 van zijn kinderen was.
Syrax
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! zo dec 09, 2012 4:49 am
Crase volgde haar vader en Tjerk rende met haar mee. Ze vroegen zich beiden af wat die kerels met haar vader wilde? Maar Crase hielt haar mond en liep naast haar vader mee tot ze thuis was en Tjerk afscheid van hen nam door naar zijn eigen huis door te rennen
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! zo dec 09, 2012 4:53 am
De kinderen vroegen gelukkig niks en liepen rustig terug en hij zag dat Tjerk terug rende naar zijn huis. Cody liep naar Yoko's huis en deed de deur open zodat Crase als eerst naar binnen kon komen en sloot de deur goed en vroeg zich af of Yoko al thuis was of hij zelf vandaag Crase moest voeren.
Syrax
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! zo dec 09, 2012 8:00 am
Crase rende naar binnen en hoorde geschuifel in de keuken. “Mama?“ riep ze vragend, maar toen ze een weer woord hoorde werd ze helemaal vrolijk. Crase liep naar de keuken en zag haar moeder net zich omdraaien met wat lekkers op een bordje. ‘Zo hebben we het leuk gehad?‘ vroeg haar moeder en Crase grijnsde breed waarna ze de roos uit haar tasje haalde. Yoko keek er even scepties naar voor ze haar blik op Cody richten.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! zo dec 09, 2012 8:11 am
Blijkbaar was Yoko al thuis en hij hij liep achter Crase naar de keuken. “Mama?“ Cody zag Yoko omdraaien. ‘Zo hebben we het leuk gehad?‘ vroeg haar moeder en Crase grijnsde breed waarna ze de roos uit haar tasje haalde. Yoko keek er even scepties naar voor ze haar blik op Cody richten. cody hief zijn handen omhoog van onschuld 'ik heb er nisk mee te maken Yoko, ze heeft het zelf gedaan en trouwens, het is wel een mooie buit, geef dat nou maar toe.' Zei COdy met een grijns voor hij zelf aan tafel ging zitten en pakte het envlop er uit. Hi jvroeg zich af wat die Menphis van hem wou.
Syrax
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! zo dec 09, 2012 10:43 am
Yoko hoorde wat Cody zei maar schudden haar hoofd voor zij zich bukte en op oog hoogte van Crase kwam. “Crase had ik niet gezegt dat ik niet wil dat je gaat stelen on... nee laat me uit praten! Ongeacht op welke manier dan ook. Ik heb het maar een keer gedaan om het startkapitaal voor mijn zaak te hebben, maar ik wil niet dat jij het voor je lol gaat doen! Je vader doet het voor zijn werk om ze te laten zien of hun beveiliging wel klopt maar niet om het te houden... Maar hij is wel mooi maar beloof me Crase doe het niet weer?!“ ze Yoko rustig toch lag er een strenge toon in haar stem. Crase boog haar hofd terwijl ze naar de preek van haar moeder hoorde. Yoko was dan wel geen voorstander van het stelen al had ze zelf dat werk eerst ook willen doen, maar Cody had haar daar vanaf kunnen houden. Crase keekhaar moeder weer aan en knikte ferm.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! ma dec 10, 2012 4:21 am
Yoko schudden haar hoofd voor zij zich bukte en op oog hoogte van Crase kwam. “Crase had ik niet gezegt dat ik niet wil dat je gaat stelen on... nee laat me uit praten! Ongeacht op welke manier dan ook. Ik heb het maar een keer gedaan om het startkapitaal voor mijn zaak te hebben, maar ik wil niet dat jij het voor je lol gaat doen! Je vader doet het voor zijn werk om ze te laten zien of hun beveiliging wel klopt maar niet om het te houden... Maar hij is wel mooi maar beloof me Crase doe het niet weer?!“ ze Yoko rustig toch lag er een strenge toon in haar stem. Cody hield zich in om niet in lachen uit te barsten toen hij hoorde dat hij het blijkbaar deed voor om beveiliging te controleren. Cody keek naar Yoko en toen hij haar strenge blik zag richte hij zijn ogen weer naar het envelop die hij voorzichtig open maakte en alels goed door las, wat meost die gast van hem?
Syrax
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! ma dec 10, 2012 6:44 am
Yoko streelde de wang van Crase en ze nam de roos voorzichtig aan voor ze hem in een kleine glazenvaasje zetten. Cody moest kennelijk zich in houden en hielt zich tot haar lichte verbazing goed stil. Crase ging tegenover haar vader zitten die de brief las. Menphis wilde een lading sterrenschoten laten jatten uit het wapendepo. Het werd er streng bewaakt, maar de mannen waren vaak dronken.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! ma dec 10, 2012 6:57 am
Cody fronste, sterrenschotten waren erg duur en zeldzaam, plus dat ze neit makkelijk te maken waren, soms als er oorlog was tussen engelen en demonen liet god toe dat sommige engelen sterreschoten konden maken van hun veren, maar het was nooit fijn om een veer uit je vleugel te trekken. Hij beet op zijn wang zo als hij altijd deed als hij diep nadacht en borg toen alle spullen snel op voor nieuwsgierige ogen van zijn dochter. hi jwist niet of hij deze zaak zou aannemen, wat meost die Menphis met die sterrenschoten?
Syrax
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! ma dec 10, 2012 6:55 pm
“Wat wilde die mannen eigenlijk papa?“ vroeg Crase nieuwshierig en zetten haar ellebogen op tafel en haar kinnetje op haar handen. Crase voelde dat ze beiden iets verborgen voor haar, alhoewel ze erg nieuwshierig ws, was het vast iets waar Crase nog te jong voor was???
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! di dec 11, 2012 5:35 am
Wat wilde die mannen eigenlijk papa?“ vroeg Crase nieuwshierig en zetten haar ellebogen op tafel en haar kinnetje op haar handen. Cody grinnikte en legde zijn kin op zijn vuist en keek haar aan 'wat die mannen van me wouden? Niks ze vroegen me alleen of ik binnen kort hun beveilig kan bekijken en uittesten. ' Zei Cody met een schef grijns en keek toen naar Yoko, zijn ogen lachten.
Crase
Aantal berichten : 283 Gulden : 209 Registratiedatum : 06-05-12
Character sheet Name:: Crase Tanuci Age:: 16 jaar Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! wo dec 12, 2012 12:12 am
Haar vader moest weer wat beveiligingen gaan testen? “Mag ik eens een keertje mee?“ vroeg ze zonder na te denken en hoorde Luna grommen. Ze had twee weken geleden een euke rode kater tegen gekomen in haar krolsheid en nu zwol haar buik al aardig op.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! wo dec 12, 2012 9:40 am
“Mag ik eens een keertje mee?“ vroeg ze zonder na te denken en hoorde Luna grommen. Cody keek naar Luna waar hij duidelijk kon voelen dat er jonge kittens in haar buik groeide. Hij kriebelde achter haar oor voor hij naar zijn odchter keek 'je bent daar nog veel te jong voor lieverd, ooit neem ik je wel een keertje mee.' Zei Cody en knipoogde voor hij naar luna weer keek, zelf was hij begonnen met zijn opleiding tot dief toen hij nog maar 4 was, zijn vader trainde toen zijn handen door middel een koekje voor hem te houden en die moest hij afpakken, hij vond het toen een heel leuk spelletje.
Crase
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! wo dec 12, 2012 7:53 pm
Yoko schrok lichtjes toen Crase dat vroeg, maar was wel blij dat Cody haar lichtjes afwinpelde toch was ze er niet helemaal blij mee. Crase zelf echter zuchten en legde haar armen op tafel en haar hoofdje erop. “Waarom altijd later?“ vroeg Crase verveelt en keek naar Luna. Mama had belooft dat ze er eentje uit mocht kiezen als ze eenmaal geboren waren...
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! wo dec 12, 2012 8:13 pm
Crase zelf echter zuchten en legde haar armen op tafel en haar hoofdje erop. “Waarom altijd later?“ vroeg Crase verveelt en keek naar Luna. Cody grinnikte toen hi jdat plaatje zag en leunde op de tafel 'geloof mij maar, dit hebbe nwe allemaal meegemaakt toen we jong waren, ik mocht ook niet alles, ze zeiden dat ook heel vaak, maar nu begrijp ik het ook wel, je bent nog jong en erg nieuwsgierig, natuurlijk is dit niet leuk om te wachten maar dat is 1 ding die je moet leren terwijl je groeit, je moet geduld hebben.' zei hij rustig en streelde haar wang.
Syrax
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! wo dec 12, 2012 8:37 pm
Papa was altijd zo begripvol met als mama trouwens. Crase keek haar vader verveelt aan. Ze wilde zo graag weten hoe haar vader te werk ging? Luna ging liggen en legde haar staart langs zich. Yoko liep even naar de massase om het geld met la en al naar de keuken te brengen en het geld te tellen voor ze het wr netjes opbergen.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! do dec 13, 2012 6:24 am
Hij zag Crase hem verveeld aankeek maar hij glimlachte alleen, zijn aandacht werd trouwensafgeleid door geld dat hij hoorde rinkelen. Het was niet al te slim van oko om naast een dief haar geld te gaan zitten tellen. met zijn snelle vingers pakte hij een munt zodaat geen van beide dames het zag en ging toen dichter bij Crase zitten 'zal ik je goochel truck laten zien?' Vroeg hij haar met een grijns en stak zijn hand nar har oor en toen hij terug trok had hij het munt vast.
Crase
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! do dec 13, 2012 8:08 am
Hij zag Crase hem verveeld aankeek maar hij glimlachte alleen, zijn aandacht werd trouwensafgeleid door geld dat hij hoorde rinkelen. Het was niet al te slim van oko om naast een dief haar geld te gaan zitten tellen. met zijn snelle vingers pakte hij een munt zodaat geen van beide dames het zag en ging toen dichter bij Crase zitten 'zal ik je goochel truck laten zien?' Vroeg hij haar met een grijns en stak zijn hand nar har oor en toen hij terug trok had hij het munt vast. Crase kek verwondert naar wat haar vader deed en trok grote ogen naar hem toen ze zag wat hij en muntje bij haar oor weg haalde... 'Hoe deed je dat?' vroeg Crase en trok hele grote ogen en bleef haar vaer aan kijken. Yoko kende die truc en grijnsde breed. 'Luna kom laten we die twee even alleen.' zei Yoko met een bede glimlach en zag Luna brommend omhoog komen van haar plekje en slenterde met haar bolle buik naar Yoko to die Luna voorzichtig op pakte en naar boven liep om de poes daar in haar warme mandje ner te leggen. Crase bleef haar vader aan gapen.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! do dec 13, 2012 9:21 am
'Hoe deed je dat?' vroeg Crase en trok hele grote ogen en bleef haar vaer aan kijken. Yoko kende die truc en grijnsde breed. 'Luna kom laten we die twee even alleen.' zei Yoko met een bede glimlach en zag Luna brommend omhoog komen van haar plekje en slenterde met haar bolle buik naar Yoko to die Luna voorzichtig op pakte en naar boven liep om de poes daar in haar warme mandje ner te leggen. Cody grinnitke toen hij de ogen van Crase zag en grijnsde breed 'een magier verraad nooit zijn geheimen. ' Zei hij misterious en grijnsde diep van binnen terwijl hij naar zijn dochter keek, natuurlijk zou hij ook niet willen dat ze een dief werd en hij vond dat een kind kindheid moest hebben.
Crase
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! do dec 13, 2012 10:06 am
Cody grinnitke toen hij de ogen van Crase zag en grijnsde breed 'een magier verraad nooit zijn geheimen. ' Zei hij misterious en grijnsde diep van binnen terwijl hij naar zijn dochter keek, natuurlijk zou hij ook niet willen dat ze een dief werd en hij vond dat een kind kindheid moest hebben. 'Oh dat is flauw!' piepte Crase fel en draaide haar hoofd boos weg, niet dat ze echt boos was, maar ze deed net alsof ze boos was. Bij haar moeder hielp het vaak omdat ze geen aura's lezen kon zoals zij en haar vader dat wel konden. Crase voelde iets in zich gloeien en een soort van lichtbol dreef ineens rond haar hoofd nee dit had ze niet verwacht! 'Papa wat is dit?' vroeg Crase lichterlijk bang wordend en trok zich terug tegen haar vader aan.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!