Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


A never ending hunt.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Its me!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Cody

Cody


Aantal berichten : 633
Gulden : 539
Registratiedatum : 23-08-12

Character sheet
Name:: Cody Sharpe
Age:: 19 jaar
Creature: Shape Shifter

Its me!  Empty
BerichtOnderwerp: Its me!    Its me!  Emptyza sep 01, 2012 10:47 pm

Haaaaai,
Mijn naam is Anastasia maar iedereen noemt me Ana omdat het lekker kort is Smile
Ik ben zelf 14 jaar oud en zit in havo 2 en woon nu al 7 jaar in Nederland. Ik ben zelf geboren in Kazachstan net als mijn ouders en en op mijn 6e ben ik hier komen wonen maar goed das niet interessant.
Mijn hobby's zijn: Tekenen, rpg'en, dansen, foto's zoeken ehmmm personage's bedenken, dingen met mijn verzorg paard doen en met pijl en boog schieten.
Tekenen: Meestal teken ik japanse poppetjes zoals Manga, Chibi enzo...
Dansen: Ik dans met een groep clipjes na zo als de dans van Love on top etc...
Foto's zoeken: Nouja Met foto's krijg ik vaak inspiratie en das heel handig en ik gebruik foto's om personage's te bedenken.
Personage's bedenken: Vaak bedenk ik personage's met behulp van foto's.
Dingen met mijn verzorg paard doen: Ik heb een verzorg paard namens Kelly, ze is nog erg jong(anderhalf) en doe ik schrik training met haar en leer ik haar trukjes. Ook doe ik schrik training met een eigenwijze pony hengst van anderhalf genaamd Frits.
Met pijl en boog schieten: Ik vond het geweldig om met een boog te schieten en laatst heb ik een ouderwetse pijl en boog gekregen van mijn vader, maar die meot eerst een beetje opgemaakt worden want het kleur is er bijna af en sommige pijlen zijn stuk.
Ik heb een schildpad(sternotherus carinatus) die 2 jaar oud is en heel veel guppy's.
hmm dit was het eigenlijk een beetje maar als jullie vragen hebben ik bijt niet hard

tekeningen:

Kelly&Frits:

gedicht:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Its me!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: General :: Real Life-
Ga naar: