Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


A never ending hunt.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Gabriëlle - @GabriMusicPro

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Draco

Draco


Aantal berichten : 23
Gulden : 0
Registratiedatum : 17-03-12

Character sheet
Name:: Ik rpg voorlopig niet meer, want ik heb het te druk en mijn character kan niet zijn zoals ik hem in gedachten had.
Age::
Creature: Shape Shifter

Gabriëlle - @GabriMusicPro Empty
BerichtOnderwerp: Gabriëlle - @GabriMusicPro   Gabriëlle - @GabriMusicPro Emptyza maa 17, 2012 9:24 pm

Gabriëlle - @GabriMusicPro Gabrilledraco

»|Draco aka Gabriëlle | Twitter @GabriMusicPro|«

»|Personal | Information|«
Name:
Gabriëlle
Nickname:
Gabri, Miss Sykes.
Age:
16 (02/08/1995)
Gender:
Women
Village:
London (By Nathan Sykes) (AA)
Family:
2 Parents, 1 younger sister (She doesn't like to RPG O_O)
Partner:
Not yet.
Pets:
1 Cat, Djamilla. 5 Rabbits, Niffel, Miyuki, Jacob, Gina &nd Pearl
Music:
The WANTED, Eric Saade [Fan van deze 2 artiesten] Taio Cruz, Joe Jonas, LaFee, Blowsight, Thomas Godoj, Twilight/Film soundtracks [Luister ik zo af en toe eens]


»|You Know Me | Inside/Outside|«
Inside:
Ik heb een aardig, sympathiek en ook rustig karakter. Mijn sterrenbeeld is leeuw en ik kan behoorlijk koppig zijn als het gaat om dingen goed terug te maken. Ook ben ik behoorlijk stil en verlegen, al merk je dat niet echt. Maar dat komt omdat ik te veel cola en chocola krijg.
Outside:
Ik ben blond, jawel, heb blauwe ogen en een bril... Maar wel in het paars. Ik draag graag t-shirt van bands of shirt's van de New Yorker. Broeken moeten mij niet te te strak zitten, dus gewoon losse jeans'. Verder draag ik bijna altijd sneakers. Enkel hoge hakken tijdens een speciale feest gebeurtenis, al heb ik daarna al een abonnement op het ziekenhuis xD
Mijn merken:
Adidas, Kappa, Bandshirts, The Wanted, New Yorker.


»|About | Me|«
History:
Ik ben geboren in het noorden, waar je echt nooit wat beleefd. Als kleine baby heb ik ontzettend veel mee gemaakt. De eerste 4 levensjaren van mijn leven, weet ik niet meer. Maar ik weet wel dat ik 3 maand voor dat ik 4 werd een zusje erbij kreeg. [Who the fuck heeft dat ontdekt?] Toen ik ongeveer 6/7 jaar oud was, heb ik op het podium gezongen met een grote band uit Oostenrijk. Ja ja, ik was toen al musikaal. Ik ben 3 x in mijn leven verhuist en ken vanaf mijn 5/6e konijnen, die ik tot nu toe nog heb gehad [Inmiddels is al 1 overleden en 1 leeft nog, al zal hij het niet lang meer overleven, hij zit op zijn risico leeftijd]. Daarna hebben wij andere ras konijntjes aangeschaft. Echt geweldig.
Ik ging tot groep 8, tot ik 12 jaar was, naar de basisschool. Ik begon op een hogere school, toen ik 13 jaar was. Al werd het op die school geen groot succes. Doordat ik anders was dan andere leerlingen op mijn school, werd ik behoorlijk gepest. Ik was een buitenstaander en mensen mochten mij niet. Waarom dat weet ik niet. Ik werd altijd voor "Vieze Gothic" "Emo" uitgemaakt etc. Ook was die opleiding gewoon al halverwege het jaar gestopt. We deden echt vet weinig. Toen hebben mijn ouders en ik besloten dat een andere school misschien beter voor mij was. Vooral omdat ik ook geen begeleiding in mijn dislektie (?) kreeg. Toen ik van school was veranderd, is er een andere wereld voor mij open gegaan. Ik ben het HC echt ontzettend dankbaar voor de afgelopen 2 jaar. Echt een geweldige schooltijd die ik nog heb gehad. Ik wil hierna nog naar Havo, waardoor ik waarschijnlijk nog 2 jaar op deze school blijf.
Ik doe op moment aan gitaar spelen, bas spelen, drummen, computeren, msnen, photoshoppen, mixen, songs schrijven, rpg'en en nog wel wat meer. Later wil ik van het mixen [producen] mijn beroep maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gabriëlle - @GabriMusicPro
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: General :: Real Life-
Ga naar: