Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


A never ending hunt.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Here i'm this is me!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Razor

Razor


Aantal berichten : 859
Gulden : 321
Registratiedatum : 29-03-12

Character sheet
Name:: Razor (Alucard Dalour)
Age:: 17 jaar
Creature: Half blood

Here i'm this is me! Empty
BerichtOnderwerp: Here i'm this is me!   Here i'm this is me! Emptyza jun 30, 2012 7:48 pm

NAAM: Rilana
BIJNAMEN: Draken gek, tekenwonder, schrijf fan.
GESLACHT: Vrouw
VERJAARDAG: 08-07-1984
SCHOOL: Niet langer! Hellaas nog werkzoekende, maar ik heb drie krantenwijken.
HOBBY'S: RPG'en, tekenen, schrijven, schilderen en gamen... Zowel offline als heel soms online game's.
KARAKTER: vaak verlegen tenzij ik iemand tegenover me heb waar ik me goed bij voel dan praat ik sneller gemakkelijker, goed lach's, vaak melig om de gekste dingen vraag het mijn moeder maar, prettig gestoort, maar soms kan ik ook dingen zeggen die hard over komen (bijvoorbeeld: Ik sla je voor je waffel!) maar ik doe het niet, omdat ik geen ruzie zoeker van naturen ben.
EXTRA: Ik hou van katten, honden, paarden en praktie's van alle soorten fantasy dieren, maar voor al van de weerwolven en de draken. Ik krijg vaak genoeg te horen dat ik nog eens in een draak verander van mijn familie, wat soms wel jammer is dat het niet echt kan. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Here i'm this is me!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: General :: Real Life-
Ga naar: