Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Hard Ball! [kiba;ator]

Ga naar beneden 
+3
Kiba
Ator
Liliana
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Liliana

Liliana

Aantal berichten : 322
Gulden : 88
Registratiedatum : 12-03-12

Character sheet
Name:: Liliana ezionco
Creature: Blood Hunter

Hard Ball! [kiba;ator]  Empty
BerichtOnderwerp: Hard Ball! [kiba;ator]    Hard Ball! [kiba;ator]  Emptywo jun 27, 2012 10:58 am

Liliana werd wakker nog voor zondsopgang op Ators schoot ze schrok wel even maar ging toen rustig van hem af. Ze liep naar zijn badkamer waar ze zich vlug douchte en omkleedde. Ik zie je zo bij de training ator. Riep ze voor ze naar haar eigen huis ging ze had een emmer met vuil regenwater in haar hand en ze sloop naar Kiba toe voor ze de emmer over hem uitgoot. Opstaan doorenroosje over 5 minuten in het training centrum MET uniform. Blafte ze voor ze naar buiten stormde en via een fluit singaal de groentjes wekte ze ging al naar het training centrum toe waar ze in het overdekte luxieuse deel ging zitten uitkijken op het trainings veld ze had een druiventros en ze at ze terwijl ze nonchalant op de stoel hing wachtent op de groentjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ator

Ator

Aantal berichten : 38
Gulden : 38
Registratiedatum : 21-06-12

Character sheet
Name:: Ator Termin (bijnaam: Terminator)

BerichtOnderwerp: Re: Hard Ball! [kiba;ator]    Hard Ball! [kiba;ator]  Emptywo jun 27, 2012 11:03 am

'Ik zie je zo bij de training ator.' Hij schrok wakker, hij had geen last van een kater vreemd genoeg. Hij douchete zich snel en trok daarna zijn uniform aan. Hij wandelde naar het trainingscentrum en zag dat Liliana er al was. Hij moest zijn lach inhouden met hoe ze daar zo zat. Hij ging naar haar toe, er was nog niemand. "Ben je Julius Ceasar ofzo?" Zei hij grijnzend. Hij nam zelf ook een tros druiven en begon te eten. Hij hoorde de deur opengaan, het eerste groentje... Maar het was Kiba.
Kiba

Kiba

Aantal berichten : 574
Gulden : 222
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Name:: Kiba [Kieba]

BerichtOnderwerp: Re: Hard Ball! [kiba;ator]    Hard Ball! [kiba;ator]  Emptywo jun 27, 2012 11:07 am

Happend naar adem schrok hij wakker. 'Opstaan doorenroosje over 5 minuten in het training centrum MET uniform.' Daarna verdween ze. Hij sprong meteen de douche in om het vuile regenwater af te wassen. Daarna deed hij zijn uniform aan en ging naar het trainingscentrum. Hij had het perfect aangedaan en had zijn kraag perfect zitten. Hij gooide de deur open en ging voor het luxuese deel staan, zijn kin lichtjes omhoog. Zoals hij tijdens een training had gezien. Zodadelijk kregen ze allemaal wapens. Zijn uitdrukking was emotieloos, even later ging de deur open en verschenen eer een aantal slonziche soldaatjes die hun uniformen niet helemaal tegoei aanhadden door hun te haasten. Ze gingen nonchalant bij in de rij staan.
Liliana

Liliana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hard Ball! [kiba;ator]    Hard Ball! [kiba;ator]  Emptywo jun 27, 2012 11:16 am

Ator kwam al snel binnengewandeld ze volgde hem met zijn ogen. "Ben je Julius Ceasar ofzo?" Zei hij grijnzend. Hij nam zelf ook een tros druiven en begon te eten. Ze grinnike. Nee ik ben knapper Zei ze met een grijns de deur ging open en Kiba kwam binnen gewandeld tot haar grote spijt was hij tot in de puntjes in orde ze keek hem fronsend aan maar richtte al gauw haar aandacht weer op Ator. Wel wel ons eerste groentje is gearriveerd. Ze grinnikte. Je weet wat ze zeggen Ator regenwater is goed voor alles Zei ze ondeugend en toen kwamen de andere slonzige groenttjes Liliana keek hen minchtend aan en ze sprong recht. Oke bende wormen opstellen in rijen van 5 en luisteren naar Termin Ator jullie overste! Blafte ze naar de troepen. De bibberende ettertjes de meeste rond de leeftijd van 14;15 gingen meteen in de rij staan sommige waren naar haar aan het staren Liliana schudde sissend haar hoofd. Jouw beurt Ator. Zei ze met een grijns.
Ator

Ator

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hard Ball! [kiba;ator]    Hard Ball! [kiba;ator]  Emptywo jun 27, 2012 11:24 am

'Nee ik ben knapper' Hij grinnikte. Hij zag Kiba binnenkomen, piekfijn in orde. Misschien was ie wel een goede soldaat? 'Wel wel ons eerste groentje is gearriveerd. Je weet wat ze zeggen Ator regenwater is goed voor alles' Hij grinnikte. "De volgende keer kun je twee deksels nemen en die recht voor het gezicht tegen elkaar slaan." Hij lachte. Hij walgde van de slordige groentjes die binnenkwamen. 'Oke bende wormen opstellen in rijen van 5 en luisteren naar Termin Ator jullie overste!' Ator stond recht en door op het verhoogje te staan was hij gigantisch. 'Jouw beurt Ator.' Hij snoof en ging een stap naar voor. Hij stond kaarsrecht waardoor hij nog groter leek. Een paar groentjes geeuwden. "Ik jullie generaal en jullie noemen mij generaal Termin. Wij noemen jullie bij je achternaam, of gewoon soldaat. Alhoewel ik betwijfel of sommigen die rang wel waardig zijn." Zijn ogen speurde de rij af. "Vandaag gaan we aan de conditie werken." Zijn ogen schoten naar twee soldaten die vanalles tegen elkaar fluisterde. Hij schreeuwde woedend: "Soldaat Gijbels en Seykens, 20 keer opdrukken!" Het tweetal schrok en begon zich zoals platte vissen op te drukken. "Noemen jullie dat opdrukken? 10 keer erbij! Hopelijk leren jullie het dan wel!" Dit maal deden ze het wel fatsoenlijk, of wat je fatsoenlijk kunt noemen.
Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hard Ball! [kiba;ator]    Hard Ball! [kiba;ator]  Emptywo jun 27, 2012 11:28 am

Hij luisterde niet naar hun woordenuitwisselingen. Hij zag dat het ging beginnen en luisterde nu wel. 'Oke bende wormen opstellen in rijen van 5 en luisteren naar Termin Ator jullie overste!' Hij stelde zich op in de rijen. 'Jouw beurt Ator.' De man stond recht. Hij was zeker groter dan 2m. "Ik jullie generaal en jullie noemen mij generaal Termin. Wij noemen jullie bij je achternaam, of gewoon soldaat. Alhoewel ik betwijfel of sommigen die rang wel waardig zijn." Hij ging subtiel een beetje rechter staan. "Vandaag gaan we aan de conditie werken." Hij hoorde twee soldaten praten, dit zou niet goed aflopen... "Soldaat Gijbels en Seykens, 20 keer opdrukken!" Het tweetal schrok en begon zich zoals platte vissen op te drukken. "Noemen jullie dat opdrukken? 10 keer erbij! Hopelijk leren jullie het dan wel!" Hij keek er niet naar, maar zag het in zijn ooghoeken.
Liliana

Liliana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hard Ball! [kiba;ator]    Hard Ball! [kiba;ator]  Emptydo jun 28, 2012 1:58 am

Hij grinnikte. "De volgende keer kun je twee deksels nemen en die recht voor het gezicht tegen elkaar slaan." Hij lachte. Liliana grinnikte. Ja zou wel een leuk idee zijn. Grinnikte ze. Ze zag Ators gezicht betrekken toen de groentjes binnen kwamen Liliana schudde haar hoofd. Ze keek een paar keer naar Kiba hij gedroeg zich als een modelsoldaat wat ergerde haar dat hoe kon ze nu streng zijn als hij alles goed deed?! "Ik jullie generaal en jullie noemen mij generaal Termin. Wij noemen jullie bij je achternaam, of gewoon soldaat. Alhoewel ik betwijfel of sommigen die rang wel waardig zijn." Zijn ogen speurde de rij af. "Vandaag gaan we aan de conditie werken." Zijn ogen schoten naar twee soldaten die vanalles tegen elkaar fluisterde. Hij schreeuwde woedend: "Soldaat Gijbels en Seykens, 20 keer opdrukken!" Het tweetal schrok en begon zich zoals platte vissen op te drukken. "Noemen jullie dat opdrukken? 10 keer erbij! Hopelijk leren jullie het dan wel!" Dit maal deden ze het wel fatsoenlijk, of wat je fatsoenlijk kunt noemen. Liliana keek naar de troepen haar handen op haar rug gevouwen en haar benen een beetje gespreid Ator zag er echt gigantisch uit op dat verhoogje maar je mocht Lilinana nooit op haar buitenkant beoordelen ze was een woeste furie vanbinnen! Een vuur dat had gezorgd dat haar dochter een fenix is. De andere mannen stonden daar maar een beetje te staan. Oké wormen nu iedereen 50keer opdrukken! Blafte ze. Ze speurde de troepen nog eens af en toen hoorde ze soldaat Seykens wat tegen zijn buur fluisteren. Die kleine rosse is nog erger dan Terminator. Liliana sprong van het podium af en ze liep de rij af tot ze recht voor soldaat Seykens stond ze nam hem bij zijn haar beet en ze sleurde hem mee tot hij voor het peleton stond. Als je graag de clown wilt uithangen Seykens mag je nu de vogeltjes dans gaan doen en zeggen 'ik ben een domme sukkel die geen respect heeft.' Zei ze kil terwijl ze met haar geweer tegen zijn buik duwde. Komaan nachtegaaltje. zei ze terwijl ze weer naar Ator toeliep en gennoot van de show.
Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hard Ball! [kiba;ator]    Hard Ball! [kiba;ator]  Emptyza jun 30, 2012 10:40 am

'Oké wormen nu iedereen 50keer opdrukken!' Hij begon zich meteen op te drukken en raakte met het puntje van zijn neus telkens de vloer, zijn licaam was zo plat als een plank. Hij hoorde iemand wat fluisteren. Hij zag hoe een soldaat de rij uit gesleurd werd, maar hij bleef zich verder opdrukken. 'Als je graag de clown wilt uithangen Seykens mag je nu de vogeltjes dans gaan doen en zeggen 'ik ben een domme sukkel die geen respect heeft.'' Hij was klaar met opdrukken en stond weer recht. ' Komaan nachtegaaltje' Hij glimlachte lichtjes toen de soldaat begon te dansen. Hij schrok van het felle gelach van een andere soldaat, hij schrok zo hard dat hij als reflex zich omdraaide en lichtjes naar de persoon gromde. Meteen daarna keek hij weer recht voor zich uit. Fijn, nu wisten ze allemaal wat hij was.
Ator

Ator

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hard Ball! [kiba;ator]    Hard Ball! [kiba;ator]  Emptyza jun 30, 2012 10:44 am

Hij genoot van de soldaat die als een vogel moest dansen. Opeens hoorde hij iemand in zijn lach schieten, iemand anders gromde ernaar. "Soldaat Gijbels, ga er maar bij staan!" Daarna keek hij kwaad naar Kiba. "Als je het waagt om nog eens te grommen, verdwijn je weer je kooi in! 50 keer opdrukken soldaat... zonder achternaam. Laten we zeggen, soldaat Kiba, 50 keer!" Hij hield de jongen nauwkeurig in de gaten om te zien of hij wel 50 keer pompte. Waarom deed hij het toch zo perfect?
Liliana

Liliana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hard Ball! [kiba;ator]    Hard Ball! [kiba;ator]  Emptyza jun 30, 2012 10:52 am

Liliana gennoot van het zicht hoe een soldaat danste als een kip. Iemand liet een verschrikkelijk irritante lach horen het was net een hyena en Liliana keek er strak naar maar Ator was haar voor. "Soldaat Gijbels, ga er maar bij staan!" Natuurlijk de andre clown ze zouden nog veel last krijgen met die 2 Kiba gromde nadat hij zijn push-ups perfect had uitgevoerd Liliana ergerde zich mateloos aan hem. Ator keek kwaad naar Kiba "Als je het waagt om nog eens te grommen, verdwijn je weer je kooi in! 50 keer opdrukken soldaat... zonder achternaam. Laten we zeggen, soldaat Kiba, 50 keer!" Hij hield de jongen nauwkeurig in de gaten om te zien of hij wel 50 keer pompte. Ook dit keer deed hij het goed Liliana stampvoette lichtjes en een ader verscheen in haarr nek ze kwam langs Ator staan. Mischien nu de geweren ineensteken? Vroeg ze met een grijns. Dat zou Kiba toch wel verknapllen voor zover zij wist kon hij niet met geweren omgaan hij had er nog nooit mee geschoten. Maar ineens kreeg ze nog een ingeving een grijns sierde haar lippen en ze stapte naar voren recht voor Kiba haar schoen stond op zijn vingers. In het leger gedragen we ons niet als beesten soldaat maar als je dat toch zo raag doet weet ik een beestig leuk klusje voor je. Wc's schrobben 2 weken lang....met een tandenborstel. Zei ze met een grijns voordat ze weer naar Ator toeliep met een teverden uitdrukking op haar gezicht.
Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hard Ball! [kiba;ator]    Hard Ball! [kiba;ator]  Emptyzo jul 01, 2012 12:21 am

'Mischien nu de geweren ineensteken?' Hoorde hij Liliana zeggen. Wat waren in godsnaam geweren? Maar hij bleef braaf verder pompen. Opeens voelde hij een voet op zijn hand en hij keek op. 'In het leger gedragen we ons niet als beesten soldaat maar als je dat toch zo raag doet weet ik een beestig leuk klusje voor je. Wc's schrobben 2 weken lang....met een tandenborstel.' Liliana wilde net weggaan. Kiba stond recht en gromde lichtjes. "Dat had niets te maken met als een beest zijn, ik heb reflexen, iets wat jij niet hebt." Hij grijnsde gemeen. "Je bent zwak, zo zwak als het maar kan zijn. Maar je probeert je beter te voelen door machtig over te komen. Iets wat je allesinds totaal niet bent. Of ben je het al vergeten toen je je volledig overgaf aan mij?" Hij boog zijn hoofd naar haar toe zodat er enkele milimeters tussen hun gezichten waren als spatie. "We weten allebij dat ik mentaal sterker ben dan jij." Hij boog zijn hoofd weer weg en bleef verder grijnzen. Hij merkte dat alle ogen op hun gericht waren, zelfs die twee clowns waren gestopt.
Liliana

Liliana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hard Ball! [kiba;ator]    Hard Ball! [kiba;ator]  Emptyzo jul 01, 2012 12:31 am

Kiba stond recht en gromde lichtjes. "Dat had niets te maken met als een beest zijn, ik heb reflexen, iets wat jij niet hebt." Hij grijnsde gemeen. Liliana kneep haar ogen tot spleetjes. "Je bent zwak, zo zwak als het maar kan zijn. Maar je probeert je beter te voelen door machtig over te komen. Iets wat je allesinds totaal niet bent. Of ben je het al vergeten toen je je volledig overgaf aan mij?" Hij boog zijn hoofd naar haar toe zodat er enkele milimeters tussen hun gezichten waren als spatie. Liliana klemde haar kaken op elkaar nu ging hij echt te ver!"We weten allebij dat ik mentaal sterker ben dan jij." Hij boog zijn hoofd weer weg en bleef verder grijnzen. alle ogen waren op hen gericht , zelfs die twee clowns waren gestopt. Liliana pikte dit niet en ze had een paar leuke trucjes van ator geleerd dus voor Kiba het goed en wel door had had ze hem onderuit gehaald met haar voet en bovenop hem gaan zitten met zijn armen in een politie greep nu grijnsde zij. Ik ben geen meisje meer Kiba je kan me niet meer de baas. Zei ze het maakte haar niet uit dat iedereen het kon horen en ze was nog lang niet klaar. En volgens mij soldaat ben jij hier metaal de zwakste ik kruip niet weg in een hoekje als ik verdriet heb ik probeer me zelf niet om te brengen ik leer uit mijn fouten ik maak mezelf sterker terwijl jij altijd dat zielige hoopje elende zult blijven. Zei ze kortaf voor ze van hem afging en hem een schop tegen zijn zij gaf. En nu recht en rondjes lopen veel rondjes als je toch zo een grote mond wilt hebben gaat dit een harde tijd voor je worden! Riep ze op een strenge toon die geen tegenspraak dulde.
Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hard Ball! [kiba;ator]    Hard Ball! [kiba;ator]  Emptyzo jul 01, 2012 12:37 am

Liliana zat op hem, kiba lachte. "Dat vind je wel fijn hé? Altijd op me gaan zitten. Als ik goed nadenk was dat zelfs je favoriete standje." Hij grijnsde gemeen. 'En volgens mij soldaat ben jij hier metaal de zwakste ik kruip niet weg in een hoekje als ik verdriet heb ik probeer me zelf niet om te brengen ik leer uit mijn fouten ik maak mezelf sterker terwijl jij altijd dat zielige hoopje elende zult blijven.' Ze ging van hem af en gaf hem een schop. "Hmm... lekker ruig." Zei hij met een uitdagende knipoog. 'En nu recht en rondjes lopen veel rondjes als je toch zo een grote mond wilt hebben gaat dit een harde tijd voor je worden!' Hij stond recht en ging weer vlak voor haar staan. "En nog ben ik mentaal sterker dan jou, weet je waarom? Ik kan gemakkelijk zonder jou overleven. Maar wedden, dat je binnekort als een schoothondje weer op me afkomt?" Hij grijnsde en trok één wenkbrauw op.
Luna

Luna

Aantal berichten : 315
Gulden : 75
Registratiedatum : 09-03-12

Character sheet
Name:: Luna
Creature: Shape Shifter

BerichtOnderwerp: Re: Hard Ball! [kiba;ator]    Hard Ball! [kiba;ator]  Emptyzo jul 01, 2012 12:48 am

kiba lachte. "Dat vind je wel fijn hé? Altijd op me gaan zitten. Als ik goed nadenk was dat zelfs je favoriete standje." Hij grijnsde gemeen. Liliana kneep haar ogen samen maar ze ging hem niet laten winnen! Weet je zeker dat dat niet met je dochter was Kibaatje?! De andere soldaten lieten geschrokken kreten horen of ze lachtte. Nu zou het voor Kiba alleen nog maar moeilijker worden. "Hmm... lekker ruig." Zei hij met een uitdagende knipoog. Liliana reageerde er niet op wat was hij toch een clown. Hij stond recht en ging weer vlak voor haar staan. "En nog ben ik mentaal sterker dan jou, weet je waarom? Ik kan gemakkelijk zonder jou overleven. Maar wedden, dat je binnekort als een schoothondje weer op me afkomt?" Hij grijnsde en trok één wenkbrauw op. Dat was teveel voor haar ze keek hem uitdagend aan. Aja?! Wie was hier de gene die zich als een jaloerse bok gedroeg?! Die oo zo'n spijt had van zijn daden die aan het janken was?! Dat was jij toch meen ik me te herinneren. Trouwens je bent toch niet meer interresant met die iele lichaamsbouw. Zei ze terwijl ze naar Ator huppelde en een zoen op zijn wang duwde om Kiba lekker te stangen.
Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hard Ball! [kiba;ator]    Hard Ball! [kiba;ator]  Emptyzo jul 01, 2012 12:58 am

Ze keek hem uitdagend aan. 'Aja?! Wie was hier de gene die zich als een jaloerse bok gedroeg?! Die oo zo'n spijt had van zijn daden die aan het janken was?! Dat was jij toch meen ik me te herinneren. Trouwens je bent toch niet meer interresant met die iele lichaamsbouw.' Hij grinnikte. Ze gaf Ator een kus op de wang. "Meen je dat nu? Die opgeblaasde luchtballon die bij één verkeerd woord al ontploft? Die giraf? Je moet springen om hem te kunnen kussen." Hij lachte en ging naar de deur. "Het is pauze zo te zien, iedereen gaat naar de cafetaria. Zie jullie in het tweede deel van de training." Hij lachte en ging naar het cafetaria. Hij nam een appel en ging aan een tafel zitten. Iedereen keek hem aan en fluisterde vanalles. Waarschijnlijk hadden ze alles gehoord, tja, de muren waren niet geluidsdicht. Er kwamen een aantal specialisten bij hem zitten. "Man, je hebt lef joh." Kiba grinnikte. "Ze denken dat ze macht hebben, maar ze zijn eigelijk heel zwak. Als je goed genoeg nadenkt, weet je meteen hun zwakke plekken." Een andere soldaat keek hem vragend aan. "Maareuh, wat was dat van je dochter?" De soldaten bij hem aan tafel keken hem een beetje walgend aan. "Ik had een gespleten persoonlijkheid, mijn dochter lijkt fel op haar, ze was een tijd weg en mijn andere kant nam me over. Maar ze heeft me gebeten dus nu ben ik weer normaal en heb ik er geen last meer van." Er kwamen ook een aantal vrouwelijke soldaten bij hun aan tafel. "Man, wat is die kleine toch een teef seg. Als ik zou kiezen tussen jou en Ator, ik zou zeker weten Ator niet nemen hoor. Hij lijkt wel een wachttoren ofzo." Kiba grinnikte en at verder zijn appel op.
Liliana

Liliana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hard Ball! [kiba;ator]    Hard Ball! [kiba;ator]  Emptyzo jul 01, 2012 4:05 am

"Meen je dat nu? Die opgeblaasde luchtballon die bij één verkeerd woord al ontploft? Die giraf? Je moet springen om hem te kunnen kussen." Hij lachte en ging naar de deur. "Het is pauze zo te zien, iedereen gaat naar de cafetaria. Zie jullie in het tweede deel van de training." Hij lachte en ging naar het cafetaria. Iedereen stroomde weg Liliana ontploftte bijna haar gezicht was rood aangelopen en ze kon Kiba's nek wel omvringen hier zou hij niet mee weg komen ooh nee hier zou hij spijt van krijgen véél spijt! Ze keek Ator aan. Is het goed als we de pauze een uur houden? Ik moet echt even mijn gedachte kunnen gaan verzetten. Zei ze rustig. Ze liep even door de cafetaria ze keurde Kiba geen blik waardig en ze ging naar de kantinejuf die haar een beker met rode smurrie erin gaf. éen van de soldaten aan Kiba's tafel keek haar na maar zij zag het niet. Als je over de duivel spreekt. Mompelde hij. Een andere vrouw aan tafel grinnikte. En dat sapje dat ze zo vaak drinkt omdat ze het meeste gewone voer niet binnenhoudt! Schaterde ze. Liliana had een zwak maag gekregen door het ongeluk ze kon niet veel meer verdragen en ze moest ook iedere dag een injectie nemen om het gif tegen te gaan dat zich in haar lijf schuil hield. En die spuit die ze zo vaak in haar arm prikt die meid is echt raar! Alle soldaten aan tafel waren aan het lachen en Liliana keek er even naar vanuit haar ooghoeken. Die soldaten waren kleiern maar ze lette er niet op ze moest even alleen zijn ze ging naar het meer aan de rand van het kamp ze kleedde zich uit tot ze alleen nog in haar ondergoed zat en ze sprong in het water ze was gelukkig in het water en ze slot haar ogen ze draaf op het wateropervlak.
Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hard Ball! [kiba;ator]    Hard Ball! [kiba;ator]  Emptydi jul 03, 2012 5:51 am

'Als je over de duivel spreekt.' Kiba grinnikte. 'En dat sapje dat ze zo vaak drinkt omdat ze het meeste gewone voer niet binnenhoudt!' Kiba grijnsde. 'En die spuit die ze zo vaak in haar arm prikt die meid is echt raar' Kiba lachte met hen mee. Daarna verdween ze de kantine uit. Hij keek op de klok en merkte dat het weer tijd was voor training. "Moet gaan, ik ga hun nog wat irriteren." Kiba stond op en ging naar het trainingscentrum. Hij was de laatste, alhoewel, Liliana was er nog niet. Hij snoof. "Generalen mogen te laat komen en oldaten niet? Pff, oneerlijk." Hij kruiste zijn armen. Ator keek hem kwaad aan. "Kom op zeg, geef maar toe dat je op sommige momenten het ook grappig vond." Ator keek nog kwader. "Oké oké, het is al goed meneer de grumpot." De meeste soldaten schoten bijna in hun lach. Hij hoorde de deuren opengaan en zag Liliana verschijnen. "Wel wel wel, ze komt toch noog opdagen. Generaals mogen te laat komen? Niet echt eerlijk hé? Of durfde je me eerst niet meer terug te zien?" Hij grijnsde en trok een wenkbrauw op.
Liliana

Liliana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hard Ball! [kiba;ator]    Hard Ball! [kiba;ator]  Emptydi jul 03, 2012 7:53 am

Liliana had genoten van het zwemmen en ze ging weer naar de trainingszaal haar haar ingevlochten. Ze wandelde zelfverzekerd binnen tot ze Kiba hoorde. "Wel wel wel, ze komt toch noog opdagen. Generaals mogen te laat komen? Niet echt eerlijk hé? Of durfde je me eerst niet meer terug te zien?" Hij grijnsde en trok een wenkbrauw op. Ze liep rustig verder en ze ging vlak voor Kiba staan. Ja wij mogen telaat komen wij hebben disipine. En nee ik wilde eerst niet terug komen nee ik zat te twijfelen of ik die hondenstank wel nog langer kon verdragen. Beet ze hem toe met een grijns. Een paar soldaten grinnikte en Liliana liep door tot aan het materiaal kot. ze nam de kar met wapenonderdelen en sleurde die mee tot voor het peleton. Ze ging langs Ator staan en ze keek naar het peleton. Oké mannen en hond. Jullie mogen jullie wapen in elkaar gaan steken. Ze grijnsde en ze keek Kiba nu recht aan. Wie het traagste is krijgt nog een speciaal klusje erbij. zei ze ze nam weer plaats in haar stoel en ze keek naar de mannen die haastig de onderdelen samenzochten.
Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hard Ball! [kiba;ator]    Hard Ball! [kiba;ator]  Emptydi jul 03, 2012 10:24 pm

'Ja wij mogen telaat komen wij hebben disipine. En nee ik wilde eerst niet terug komen nee ik zat te twijfelen of ik die hondenstank wel nog langer kon verdragen.' Hij wist dat ze het fijn zou vinden als hij zou grommen ofzo, dus glimlachte hij. 'Oké mannen en hond. Jullie mogen jullie wapen in elkaar gaan steken.' Het galmde in zijn hoofd. Hond... hond... hond... 'Wie het traagste is krijgt nog een speciaal klusje erbij.' Hij gromde en keek Liliana vernietigend aan. Terwijl hij teleporteerde, shifte hij ook naar zijn wolf. Voor Liliana het besefte, lag ze al op de grond gedrukt. Met zijn gigantische lijf hield hij haar de grond op. Zijn voorpoten hielden haar armen tegen en zijn tanden hadden zich in haar hals gezet. Hij sloot haar luchtwegen af zodat ze niet meer kon ademen terwijl hij woest gromde. Hij zette steeds meer druk en voelde kleine straaltjes bloed. Maar opeens werd hij weggeduwt. Hij zag Ator hem woedend aankijken terwijl hij iets groots en zwaars vast had. Hij sloeg ermee op Kiba's kop en Kiba werd meteen bewustloos.
Ator

Ator

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hard Ball! [kiba;ator]    Hard Ball! [kiba;ator]  Emptydi jul 03, 2012 10:31 pm

Hij liet de soldaten zich al opstellen in rijen en zag toen dat Liliana binnenkwam. Hij keek haar aan met licht gefronste wenkbrauwen. Hij hield er niet van als soldaten te laat kwamen, dus al zeker niet als onder-generalen te laat kwamen. Zij moesten het juiste voorbeeld geven en dit was slecht voor hun reputatie. 'Ja wij mogen telaat komen wij hebben disipine. En nee ik wilde eerst niet terug komen nee ik zat te twijfelen of ik die hondenstank wel nog langer kon verdragen.' Hij keek kwaad naar Liliana. 'Oké mannen en hond. Jullie mogen jullie wapen in elkaar gaan steken.' Hij zou dadelijk eens met haar gaan praten. 'Wie het traagste is krijgt nog een speciaal klusje erbij.' Hij ging naar Liliana die nu in een stoel zat, hij keek haar streng aan. "Er zijn twee dingen die me storen, ten eerste, generaals mogen zeker niet te laat komen. Dan beschouwen ze je als slordig, dan bega je een flater en het is slecht voor je reputatie. Ten tweede, je mag geen soldaten pesten. Als ze jou pesten moet je het koel laten, anders word je reputatie nog slechter en gaan de soldaten je zien als een pester. Wat die persoon ook doet." Opeens werd Liliana uit haar stoel gesleurd door een wolf. Haar luchtpijp werd dichtgeknepen. "Zuster! Spoedgeval!" Riep hij met een stem nog luider dan een microfoon. Ator nam een wapenonderdeel en gooide Kiba van Liliana af en sloeg daarna met het ding op zijn kop. Kiba was al tijdelijk uitgeschakeld. De zusters kwamen aangesneld en lagde Liliana op de brancard. Een andere zuster sleepte Kiba de wolf mee.
Liliana

Liliana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hard Ball! [kiba;ator]    Hard Ball! [kiba;ator]  Emptydi jul 03, 2012 11:27 pm

Kiba glimlachtte alleen maar toen ze zei dat hij stonk ze lette niet echt op Ators blikken ze wist dat hij boos was omdat ze te laat was maar dat kon haar even niet schelen. hij keek haar streng aan. "Er zijn twee dingen die me storen, ten eerste, generaals mogen zeker niet te laat komen. Dan beschouwen ze je als slordig, dan bega je een flater en het is slecht voor je reputatie. Ten tweede, je mag geen soldaten pesten. Als ze jou pesten moet je het koel laten, anders word je reputatie nog slechter en gaan de soldaten je zien als een pester. Wat die persoon ook doet." Ze keek Ator recht aan. Ik weet het ik weet het maar jij hebt zelf gezegd dat ik strenger voor hem moest zijn! En hij maakt me gewoon zo kwaad! Mopperde maar ineens werd ze omver geduwd door een wolf ze voelde zijn scherpe tanden in haar nek ze hapte naar lucht maar ze kreeg er geen. "Zuster! Spoedgeval!" Riep hij met een stem nog luider dan een microfoon. Ator nam een wapenonderdeel en gooide Kiba van Liliana af en sloeg daarna met het ding op zijn kop. Liliana werd op een brancard weggevoerd ze zag zwarte vlekjes ze verdoofde haar lichtjes en ze begonnen de wonden te verzorgen. Ze haalde er een heeler bij die met zijn gave haar nek heelde Liliana haatte het om zo hulpeloos te zijn Liliana ging al gauw recht zitten ze vroeg aan de zusters waar ze Kiba hadden gestopt ze hadden hem in een kooi gestoken Liliana ging ervoor zitten en ze keek hem strak aan. Waar sloeg dat nu weer op?! gromde ze. Ze was echt kwaad op hem.
Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hard Ball! [kiba;ator]    Hard Ball! [kiba;ator]  Emptyza jul 07, 2012 12:06 am

Hij zag Liliana naar hem toe komen, meteen sprong hij recht en gromde hij woest. 'Waar sloeg dat nu weer op?!' Hij ontblootte zijn scherpe tanden en hield zijn staart hoog als teken dat hij 'de baas' was. Zijn ogen keken haar hatelijk en moordlustig aan. Hij wilde haar vermoorden, iets in hem zei dat het moest. Iets in hem zei dat ze hem in de steek gelaten had, hem achtergelaten had met zijn eigen dochter. Hij veranderde omdat hij anders niet kon praten. Hij keek haar nog steeds met diezelfde blik aan. "Je gaat eraan." Siste hij woest.
Liliana

Liliana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hard Ball! [kiba;ator]    Hard Ball! [kiba;ator]  Emptyza jul 07, 2012 12:01 pm

Hij ontblootte zijn scherpe tanden en hield zijn staart hoog als teken dat hij 'de baas' was. Zijn ogen keken haar hatelijk en moordlustig aan. Ze keek hem nu ook vol haat aan en ze hield haar geweer vast ze richtte het nu op hem. Hij veranderde omdat hij anders niet kon praten. Hij keek haar nog steeds met diezelfde blik aan. "Je gaat eraan." Siste hij woest. Liliana hield het geweer nu op zijn hoofd gericht ze zou scieten als het moest. Op je knieën soldaat! Zei ze kordaat. Ze dulde geen tegenspraak en ze deinsde er niet voor terug om te schieten.
Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hard Ball! [kiba;ator]    Hard Ball! [kiba;ator]  Emptyza jul 07, 2012 10:39 pm

Liliana richtte haar geweer op zijn kop. Hij grijnsde alleen maar. Het maakte hem niets uit als ze hem vermoorde, het zou haar later toch gewoon maar meer pijn bezorgen. 'Op je knieën soldaat!' hij grinnikte. "Nee." Hij bleef staan. Schieten zou ze toch nooit doen, en als ze het deed was het dom. Dan kreeg hij wat hij zijn hele leven al wilde, maar hij faalde er steeds in omdat andere mensen hem redde of er gewoon voor zorgde dat het niet gebeurde. Hij bleef stil staan en grijnsde alleen maar.
Miley

Miley

Aantal berichten : 448
Gulden : 365
Registratiedatum : 31-05-12

Character sheet
Name:: Miley Mac Bloody
Creature: Shape Shifter

BerichtOnderwerp: Re: Hard Ball! [kiba;ator]    Hard Ball! [kiba;ator]  Emptyzo jul 08, 2012 2:40 am

hij grinnikte. "Nee." Hij bleef staan. Liliana was het echt beu maar doden zou ze niet nee zo makkelijk zou hij er niet vanaf komen ze richtte haar geweer op zijn been en ze schoot hij zakte door zijn been en ze bond zijn polsen op zijn rug aan elkaar vast. Ze keek even naar Ator voor ze een ziekenploeg liet komen die hem meenamen. Liliana richtte zich op de troepen "De training is voorbij allemaal terug naar jullie hut!" Blaftte ze voor ze neerploftte in haar stoel en voor zich uitstaarde.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Hard Ball! [kiba;ator]    Hard Ball! [kiba;ator]  Empty

Hard Ball! [kiba;ator]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» old "friend" [kiba]
» what do you want from my? [Kiba]