Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Just a walk [Melody]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Nox

Nox

Aantal berichten : 106
Gulden : 85
Registratiedatum : 22-05-12

Character sheet
Name:: Diana [Nox] Demons
Creature: Shape Shifter

Just a walk  [Melody]  Empty
BerichtOnderwerp: Just a walk [Melody]    Just a walk  [Melody]  Emptyma mei 28, 2012 1:13 am

In het felle zonlicht van een warme middag liep Nox over een van de paden door het bos, een lapjeskat, Obscura liep naast haar mee. Ze was gewoon oppad omdat ze toch vrijweinig te doen had en ze had honger dus misschien kon ze hier iets vangen. Er zat een konijntje langs de kant van de weg dat vluchtte toen Obscura op hem afdook. Nox schudde haar hoofd en trok zich behendig in een boom. In de schaduw van een van de takken ging ze zitten en dacht na. Plotseling klonk er gekraak toen de lapjes kat een konijn de boom in trok en dankbaar aaide Nox haar over haar zachte kopje terwijl ze een stuk vlees afscheurde en het rauw opat.

-Failure!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody

Melody

Aantal berichten : 508
Gulden : 399
Registratiedatum : 18-05-12

Character sheet
Name:: Melody Mac Bloody

BerichtOnderwerp: Re: Just a walk [Melody]    Just a walk  [Melody]  Emptyma mei 28, 2012 1:23 am

Melody zweefde door het bos haar verschijning was prachtig met alle lichtte kleuren maar ze werd ook overmand door zorgen ze werd steeds aan 2 kanten bestormd ze moest een keuze maken of ze zich bij de hemel of hel aansloot Melody wist het niet ze kon niet volledig goed zijn dat wist ze maar het kwaad schrok haar ook zo af! Ze rook iets de geur van zwavel en dat kon maar één ding betekenen demonen! Melody bleef even staan en toen voelde ze een golf van energie ze absorbeerde een kracht de kracht van gedachten lezen zo te zien! Ze las iemands gedachten blijkbaar vond ze rauw vlees lekker Melodys maag keerde al helemaal om bij die gedachte! Ze zweefde nog wat verder maar een paar centimeter boven de grond tot ze lande en haar gigantische witte vleugels introk haar kleding werd weer zwart en er zat een zwarte mantel over haar heen haar wit blauwe ogen vielen op als lichtjes in het duister.
Nox

Nox

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Just a walk [Melody]    Just a walk  [Melody]  Emptyma mei 28, 2012 1:51 am

Plotseling voelde Nox iemand haar gedachten binnendringen en meteen ontwikkelde ze een schild. Maar het was niet krachtig en geoefent geweest, blijkbaar was het iemand met de kracht Imitate. Er landde iemand op de grond en Nox keek naar het meisje en snoof de geur op, ze kwam niet uit hel, maar was ook geen ordinair mens, ze was een engel. Een glimlach sierde haar lippen terwijl ze heel zacht verder haar onderbewustzijn binnendrong, het meisje moest een keuze gaan maken tussen hel en hemel, maar iwst niet wat ze moest doen. Nox liet zich uit de boom zakken en keek naar haar. 'Goeiemiddag' zei ze luchtig.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Just a walk [Melody]    Just a walk  [Melody]  Emptyma mei 28, 2012 2:58 am

Melody schrok op toen ze een stem hoorde ze draaide zich om de demoon dcht ze in zichzelf. Ze moest uitkijken demonen waren listig altijd al al van het begin der tijden moest je uitkijken niet in hun vuile praatjes te trappen. Ook hallo Zei ze rustig met een vriendelijke glimlach vanonder haar capuchon keek ze de vrouw aan haar blauwe ogen leken wel op te licten door al het zwart dat ze droeg. Melody wilde weer verder wandelen ze wilde haar vleugels uitspreiden en weggaan...
Nox

Nox

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Just a walk [Melody]    Just a walk  [Melody]  Emptyma mei 28, 2012 6:57 am

'Ook hallo' zei Melody maar Nox kan haar onrust in het hoofd van het meisje voelen en hoorde haar vooroordelen over demonen. 'We zijn inderdaad sluw,' antwoorde Nox op haar gedachten 'maar we hebben niet allemaal kwaad in de zin en van mij mag je je vleugels strekken. Ik zal je niet verlinken, noch gevangen nemen.' ze glimlachte geruststellend.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Just a walk [Melody]    Just a walk  [Melody]  Emptyma mei 28, 2012 7:05 am

De vrouw las al haar gedachten maar die blokkeerde ze nu als ze krachten immiteerde immiteerde ze ook de sterkte van degene die die kracht had. Ze was dus zeg maar even sterk als nox qua gedachtenlezen. 'We zijn inderdaad sluw,' antwoorde Nox op haar gedachten 'maar we hebben niet allemaal kwaad in de zin en van mij mag je je vleugels strekken. Ik zal je niet verlinken, noch gevangen nemen.' ze glimlachte geruststellend. Melody keek haar even aan en liet haar vleugels toen vrij wat was dat toch een bevrijdend gevoel. Ze keek de demoon aan. Ik ben niet bang voor je ik heb gewoon moeite met iemand zoals jij vertrouwen zeker als je mijn gedachten niet met rust lat. Zei ze rustig.
Nox

Nox

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Just a walk [Melody]    Just a walk  [Melody]  Emptyma mei 28, 2012 7:24 am

'Ik ben niet bang voor je ik heb gewoon moeite met iemand zoals jij vertrouwen zeker als je mijn gedachten niet met rust laat.' Zei het meisje, waarvan Nox net de naam had gevonden, namelijk Melody, en Nox glimlachte 'Blokkeer me dan.' antwoorde ze alsof het simpel was 'Want ik ben geboren als luisteraar, het is niet makkelijk dat zomaar even te ontleren.' Melody had wel een barriere op weten te zetten maar daar was Nox al snel doorheen gebroken want een bearriere ging niet omde kracht, dat konden zelfs bloodhunters leren, het ging om de techniek.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Just a walk [Melody]    Just a walk  [Melody]  Emptyma mei 28, 2012 7:33 am

Nox glimlachte 'Blokkeer me dan.' antwoorde ze alsof het simpel was 'Want ik ben geboren als luisteraar, het is niet makkelijk dat zomaar even te ontleren.' Ze voelde dat ze haar hoofd weer wilde binnendringen maar dit keer hield Melody haar op afstand haar diepste gedachten bleven nu geheim. Wat wil je eigenlijk van me? Je lijkt me niet echt iemand die dingen doet zonder een rede. Zei ze rustig maar de spanning was te snijden.
Nox

Nox

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Just a walk [Melody]    Just a walk  [Melody]  Emptyma mei 28, 2012 7:41 am

Nox teste nogmaals uit of Melody iets kon en stuitte op een blokkade rond haar diepste geheimen, gedachten en herrineringen, de blokkade was van middelmatig niveau dus als ze had gewild had Nox erdoor heen kunnen breken, mar dat deed ze niet, ze trok zich weer gewoon terug naar zichzelf. 'Wat wil je eigenlijk van me? Je lijkt me niet echt iemand die dingen doet zonder een rede.' Nox knikte 'Dat klopt, maar van jou hoef ik niks in het bijzonder. Sinds wanneer is het verboden om gewoon even een praatje met iemand te willen maken?' Het was enigzins waar maar ondertussen had Nox al een barriere opgebouwd die strk genoeg was om Melody tegen te houden.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Just a walk [Melody]    Just a walk  [Melody]  Emptywo mei 30, 2012 2:52 am

Nox knikte 'Dat klopt, maar van jou hoef ik niks in het bijzonder. Sinds wanneer is het verboden om gewoon even een praatje met iemand te willen maken?' Melody voelde dat zij ook een blokkade opbouwde elke minuut werd de haarre sterker omdat haar immitatie op zijn sterkts was, imitatie was erg handig je werd even begaafd in de gaven als degene van wie je het overnam. Neen daar is niets mis mee. Maar ik vertrouw het gewoon niet helemaal engelen en demonen komen altijd alleen maar aan mijn hoofd zeuren dat ik moet kiezen. Zei ze rustig haar vleugels op haar rug gevouwen ze ontspande een beetje maar ze bleef behoedzaam.
Nox

Nox

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Just a walk [Melody]    Just a walk  [Melody]  Emptyvr jun 01, 2012 7:57 pm

'Neen daar is niets mis mee. Maar ik vertrouw het gewoon niet helemaal engelen en demonen komen altijd alleen maar aan mijn hoofd zeuren dat ik moet kiezen.' Nox knikte begrijpend 'Ik heb wel iets beters te doen dan verdwaalde engeltje over te halen zich bij ons aan te sluiten.' antwoorde Nox simpel en rustig 'Vader heeft me gestuurd met een andere reden.'
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Just a walk [Melody]    Just a walk  [Melody]  Emptyvr jun 01, 2012 10:29 pm

Nox knikte begrijpend 'Ik heb wel iets beters te doen dan verdwaalde engeltje over te halen zich bij ons aan te sluiten.' antwoorde Nox simpel en rustig 'Vader heeft me gestuurd met een andere reden.' Melody trok één wengkbrauw op. Ben jij een dochter van de duivel? Vroeg ze kalm mischien was zij wel degene die Zephyr zo kwelde! Ken jij toevallig een jongen met blauwe ogen en zwart haar? Vroeg ze kalm.
Nox

Nox

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Just a walk [Melody]    Just a walk  [Melody]  Emptyvr jun 01, 2012 10:31 pm

'Ben jij een dochter van de duivel?' vroeg Melody kalm en Nox knikte 'Ken jij toevallig een jongen met blauwe ogen en zwart haar?' haar gedachten schoten eerst naar Kylian, maar die was dood, zijn nakomeling leefede echter nog wel, Zephyr. 'Dat is mogelijk, ik ken meer mensen dan je zou denken. Kan je iets preciezer zijn?' ze was rustig en vriendelijk, en ze had geen tkeen vertoont dat ze inderdaad zoiemand kende.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Just a walk [Melody]    Just a walk  [Melody]  Emptyvr jun 01, 2012 10:38 pm

'Dat is mogelijk, ik ken meer mensen dan je zou denken. Kan je iets preciezer zijn?' ze was rustig en vriendelijk. Ze keek haar met samengeknepen ogen aan ze had een flits in haar gedachten gezien van Zephyr. Zijn naam is Zephyr en er is nog maar pas een dochter van Satan bij hem geweest die zijn vloek erger heeft gemaakt! Zei ze zo kalm mogelijk. Het was haar wel gelukt om het wat te verlichten zodat hij kon vechten tegen het beest, zodat hij niet volledig machteloos was!
Nox

Nox

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Just a walk [Melody]    Just a walk  [Melody]  Emptyvr jun 01, 2012 10:47 pm

'Zijn naam is Zephyr en er is nog maar pas een dochter van Satan bij hem geweest die zijn vloek erger heeft gemaakt!' zei Melody en Nox knikte 'Weleens van gehoord.' antwoorde ze simpelweg 'Mensen leren nooit iets.' ze keek naar Melody 'Hij heeft me bedrogen, snap je, en nu moet hij de gevolgen dragen.' Voor alles was een prijs, en als je die niet eerlijk wou betalen, dan zou je wens ook niet eerlijk worden ingewilligd. Ondertussen vulde ze snel het gat in haar muur op dat er even was gevallen, Melody zou nu niet meer bij haar gedachten kunnen komen.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Just a walk [Melody]    Just a walk  [Melody]  Emptyvr jun 01, 2012 10:54 pm

'Zijn naam is Zephyr en er is nog maar pas een dochter van Satan bij hem geweest die zijn vloek erger heeft gemaakt!' zei Melody en Nox knikte 'Weleens van gehoord.' antwoorde ze simpelweg 'Mensen leren nooit iets.' ze keek naar Melody 'Hij heeft me bedrogen, snap je, en nu moet hij de gevolgen dragen.' Melody knikte. Mischien maar jij hebt hem eerst vervloekt nog voor hij ook maar iets verkeerds had gedaan. Vind je ook niet dat hij geen straf verdient voor iets wat zijn voorouders gedaan hebben? Vroeg ze rustig. Ze wappeerde even met haar vleugels om te ontspannen. Ze zou haar beter niet vertellen wat ze gedaan had daar zou Nox niet mee kunnen lachen!
Nox

Nox

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Just a walk [Melody]    Just a walk  [Melody]  Emptyvr jun 01, 2012 11:25 pm

'Mischien maar jij hebt hem eerst vervloekt nog voor hij ook maar iets verkeerds had gedaan. Vind je ook niet dat hij geen straf verdient voor iets wat zijn voorouders gedaan hebben?' zei Melody en Nox lachte 'Dat heb ik niet gedaan.' zei ze 'Ik heb Kylian zelf vervloekt, niet zijn hele nageslacht, eigenlijk heb ik hem in een hellehond doen veranderen. Ik was nog jong toen, nog aardig dwaas maar het kwam niet door mij. Kylian was in de gunst van een van mijn halfzussen gevallen en zij heeft geprobeerd de vloek ongedaan te maken, mislukking dus. Maar hij werd weer mens, maar wel een shapeshifter maar hij had nu het zegel waardoor hij de hellehond in bedwang kon houden. De vrouw, die daarna afstand heeft gedaan van haar demon zijn, is dus de schuldige, het is de schuld van zijn eigen voormoeder. Want zij is toen met Kylian getrouwd en heeft kinderen gekregen, zonbder de gevolgen te weten, de dwaas.'
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Just a walk [Melody]    Just a walk  [Melody]  Emptyvr jun 01, 2012 11:31 pm

Nox lachte 'Dat heb ik niet gedaan.' zei ze 'Ik heb Kylian zelf vervloekt, niet zijn hele nageslacht, eigenlijk heb ik hem in een hellehond doen veranderen. Ik was nog jong toen, nog aardig dwaas maar het kwam niet door mij. Kylian was in de gunst van een van mijn halfzussen gevallen en zij heeft geprobeerd de vloek ongedaan te maken, mislukking dus. Maar hij werd weer mens, maar wel een shapeshifter maar hij had nu het zegel waardoor hij de hellehond in bedwang kon houden. De vrouw, die daarna afstand heeft gedaan van haar demon zijn, is dus de schuldige, het is de schuld van zijn eigen voormoeder. Want zij is toen met Kylian getrouwd en heeft kinderen gekregen, zonbder de gevolgen te weten, de dwaas.' Melody schrok daar dus wel even van.
Dus je bent niet al te kwaad als ik je vertel dat ik zijn vloek wat verlicht heb? Vroeg ze met een grijns. Wist Zephyr dat eigenlijk wel?
Nox

Nox

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Just a walk [Melody]    Just a walk  [Melody]  Emptyvr jun 01, 2012 11:35 pm

'Dus je bent niet al te kwaad als ik je vertel dat ik zijn vloek wat verlicht heb?' zei Melody maar Nox bleef kalm 'Dus hij kan niet eens zijn eigen zaken regelen.' zei ze spottend terwijl ze even met haar geest de mentaledraad die van haar naar Zephyr liep, de vloek was inderdaad iets verligt, het zegel was sterker geworden, maar het was bijna niks en als zij of een andere demon of helwezen in de buurt zou zijn zou dat toch verdwijnen. 'Waarom zou ik boos zijn?' vroeg Nox zodra ze weer terug in haar eigen lichaam was 'Het scheelt bijna niks, hij zal het waarschijnlijk niet eens merken. Ik ben ouder en beter getraind, Melody, dacht je echt dat je iets tegen mijn vloek kan doen?' ze grinnikte terwijl ze naar de engel keek.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Just a walk [Melody]    Just a walk  [Melody]  Emptyvr jun 01, 2012 11:52 pm

Nox bleef kalm 'Dus hij kan niet eens zijn eigen zaken regelen.' zei ze spottend. Ze gromde even. Zephyr had haar helemaal niets gevraagd! Haar bezwering was niet zo sterk maar demonen zouden het niet zo makkelijk wegkrijgen omdat het een pure spreuk was van vriendschap en dat was één van de sterkste verzegelingen. 'Waarom zou ik boos zijn?' vroeg Nox . Melody haalde haar schouders op. Geen idee mischien omdat je het kwaad zelve bent? Zei ze sarcastisch. 'Het scheelt bijna niks, hij zal het waarschijnlijk niet eens merken. Ik ben ouder en beter getraind, Melody, dacht je echt dat je iets tegen mijn vloek kan doen?' ze grinnikte terwijl ze naar de engel keek. Ze keek haar wat zuur aan. "Mischien ben ik jonger maar zo zwak zijn mijn spreuken niet, je kan hem niet weghalen maar hij werkt enkel als Zephyr er zelf in gelooft." Zei ze rustig.
Nox

Nox

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Just a walk [Melody]    Just a walk  [Melody]  Emptyza jun 02, 2012 11:51 pm

"Mischien ben ik jonger maar zo zwak zijn mijn spreuken niet, je kan hem niet weghalen maar hij werkt enkel als Zephyr er zelf in gelooft." zei Melody rustig en Nox voelde haar voorhoofd kloppen, ze irriteerde haar en dat was nooit een slim idee. 'En dat doet ie niet, omdat hij slechts een mens is, en mensen dom en zwak zijn. En als hij het al zou doen, dan zou het toch nog weinig uitmaken.' antwoorde ze terwijl ze haar woede onder controle hielt.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Just a walk [Melody]    Just a walk  [Melody]  Emptyma jun 04, 2012 8:09 am

Melody keek haar even minachtend aan. Mensen zijn niet zwak! Mijn vader was een mens! Zei ze terwijl ze rustig probeerde te blijven maar deze demoon maaakte het haar erg moeilijk. En waarom zou het weinig uitmaken? Dan hoeft hij teminste niet meer naar jouw pijpen te dansen. Zei ze rustig maar bits. Hoe durfde dat verachtelijk wezen haar vriend te beledigen en ook haar vader?!
Nox

Nox

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Just a walk [Melody]    Just a walk  [Melody]  Emptyzo jun 10, 2012 7:12 am

'Mensen zijn niet zwak! Mijn vader was een mens!' zei Melody en Nox snoof maar antwoorde niet 'En waarom zou het weinig uitmaken? Dan hoeft hij teminste niet meer naar jouw pijpen te dansen.' ging Melody verder en de woede drukte erg in haar stem 'Wil je iemand slaan, meisje?' vroeg ze lachend 'Kom maar op als je durft.' ze lachte terwijl haar haar groeide en vleugels zich ontvouwden, de zilveren tiara verscheen op haar voorhoofd en haar dood normale set kleding veranderde in haar zwarte jurk, die wel wat weg had van een trouwjurk. Ze glimlachte haar puntige hoektanden bloot en keek met haar ijsblauwe ogen uitdagend naar Melody.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Just a walk [Melody]    Just a walk  [Melody]  Empty

Just a walk [Melody]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hello! (Melody)
» Melody the secret shifter